wat vrienden en ik gamen vaak op de woensdagavond,meestal bij een van ons op kantoor.quote:
Zie uitleg tonnetjequote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 8 september 2010 14:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
wat vrienden en ik gamen vaak op de woensdagavond,meestal bij een van ons op kantoor.
In dit case op ekkersrijt, recht tegenover de .... burgerking
ik probeer me in te houden als ik er langs rijquote:
Nee, gamenquote:Op woensdag 8 september 2010 14:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik probeer me in te houden als ik er langs rij
ben jij ook zoon idioot die heel zijn pc zut in een auto gooit om een avondje te schieten?quote:
Geen avondje, vanaf 3 dagen ga ik eens nadenken.quote:Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben jij ook zoon idioot die heel zijn pc zut in een auto gooit om een avondje te schieten?
(ik doe laptop)
ja je mag het gerust 2 dagen langer laten staanquote:Op woensdag 8 september 2010 14:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Geen avondje, vanaf 3 dagen ga ik eens nadenken.
KUTquote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef Juup© het volgende:
Goffedome, TNT is nog niet aan de deur geweest met mijn pakketje
quote:08.09.2010:
Delivery delayed until next workday
Dat kan bij jou nog wel eens heeeeeeel lang duren.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
KUT
[08.09.2010:
Delivery delayed until next workday]
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat kan bij jou nog wel eens heeeeeeel lang duren.
I knowquote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan heb jij de normale snelheid nog nooit meegemaakt, dan zijn het meerdere topics op 1 dag
ga werken, dan ben je van 6 tot 23 uur van huisquote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef ReWout het volgende:
[..]
I knowmaar ik ben ook traag met het checken van FOK sinds ik van 7:30 tot 19:00 weg ben
iedere dag (klote lestijden
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |