Hebben ook een balustrade.. zit je lekker droogquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:39 schreef FUFR het volgende:
ik denk dat ik vanmiddag es lekker op het terras ga zitten, in Weert
Hier buiten zijn de stratenmakers bezig in de regenquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:23 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
ach, je zult maar postbode zijn, of willekeurig elk beroep waarbij je de hele dag buiten loopt.
Ik moet er straks even doorheen maar ben blij dat ik gewoon op n kantoor werk.quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier buiten zijn de stratenmakers bezig in de regen
Heb jij nu zo'n auto?quote:Op dinsdag 7 september 2010 12:24 schreef ArTiC het volgende:
Ik was vanmorgen alle files voor![]()
Het was wel alsof ik met de boot was...wat een water
Boeit mij ook niet.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:28 schreef FUFR het volgende:
het gaat jullie geen flikker aan wat ik eet.
goed zo, tegen de tijd dat zoiets boeit ben je verkeerd bezig.quote:
dat weet ik wel maar tochquote:Op dinsdag 7 september 2010 13:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sjee, je bent toch op kantoor... niemand die je kan zien
lekker is ie he...quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat weet ik wel maar toch
normaal ben ik al halverwege het pakje, nu heb ik alleen mijn ochtendsiggie gehad.![]()
he kijk! zoethoutstokjes
de stokjes of de ochtendsig?quote:
Ik was zelf ook wel een beetje klaar met het roken.quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik doelde op zoethoutstokje(s).![]()
Maar knap van je dat je het doet en vol gaat houden........
Vooral de grote hoeveelheden die rokers roken, snap ik niet. Ja het is lekker, maar 25x of meer per dagquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
Ik was zelf ook wel een beetje klaar met het roken.
En nu dan?quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:34 schreef febster het volgende:
Juup! Ik bedacht me vandaag dat wij twee ongeveer de enige zijn die elkaar nog nooit gezien hebben.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:18 schreef FUFR het volgende:
En ja Rinus, dan word ik nog irritanter.
Kan ook via internet zie ik nuquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:43 schreef Juup© het volgende:
En maar wachten tot er een medewerker bij Ohra beschikbaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |