Ja, eeuh niks, ik dacht, ik post het evenquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2010 16:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, eeuh niks, ik dacht, ik post het even.
Ja precies, hang bijna 10 jaar op Fok! rond dus echt snel weggaan doe ik nietquote:
Vind ik ook, heb staan twijfelen bij de Galaxy S maar vond het teveel op een speelgoedtelefoon lijken en voelde niet stevig en lekker genoeg aan.quote:
Mijn pa heeft nu de Galaxy S (ja ik heb ze 2.0 gemaakt) en het ding voelt idd behoorlijk plastic aanquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vind ik ook, heb staan twijfelen bij de Galaxy S maar vond het teveel op een speelgoedtelefoon lijken en voelde niet stevig en lekker genoeg aan.
juist door zijn lichtheid valt ie minder snel stuckquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:17 schreef febster het volgende:
[..]
Mijn pa heeft nu de Galaxy S (ja ik heb ze 2.0 gemaakt) en het ding voelt idd behoorlijk plastic aan. Werkt voor de rest wel prima, maar de Desire (die heeft zijn partner) is toch net wat steviger
.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:19 schreef febster het volgende:
Zo, de router en de tv zijn besteld, nu hopen dat alles dit weekend in mijn bezit is.
ik vinnut vooral veel werk...quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:47 schreef febster het volgende:
En god wat is verhuizen toch een walk down memory lane.
Dat ook ja. Ik trek colleges erbij echt nietquote:
Vergeet de verplichte zuipfeestjes nietquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:17 schreef febster het volgende:
[..]
Dat ook ja. Ik trek colleges erbij echt niet. Morgen schilderen en randzaken voor school doen en dat geldt ook zo voor donderdag en vrijdag.
Dit was Inu's laatste post blijkbaarquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:13 schreef Inu het volgende:
Mjn verhuizing is klaarVanmiddag sleutels ingeleverd en nu dood op de bank ploffen
Jammer van die boter, wat lekkerder is is tomaat. En dan niet in plakjes, maar uitknijpen, en het sap uitsmeren over het brood.quote:
Dat is een goed idee, ga ik een keertje maken. Wat voor olie kan ik het beste pakken? 10W40?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jammer van die boter, wat lekkerder is is tomaat. En dan niet in plakjes, maar uitknijpen, en het sap uitsmeren over het brood.
Delicatesse, alleen het brood met totaal (olie en zout) is al een deli!
quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:13 schreef Inu het volgende:
Mjn verhuizing is klaarVanmiddag sleutels ingeleverd en nu dood op de bank ploffen
nee, daar moet nog versgemalen peper bij!quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jammer van die boter, wat lekkerder is is tomaat. En dan niet in plakjes, maar uitknijpen, en het sap uitsmeren over het brood.
Delicatesse, alleen het brood met totaal (olie en zout) is al een deli!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |