AHahahaah.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Weet iemand hoe ik die mp3 met jullie kan delen?
Op het einde van Ons Wijk zegt ie zo "Ik wens je nog de kanker!"
Goed nummer hoor...... echt klassiekquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:11 schreef LeaderRoel het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=ASTGULXY
Ik kreeg het van iemand, diegene heeft alle liedjes van MC Martin op zn pc staan.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:31 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik kreeg het van iemand, diegene heeft alle liedjes van MC Martin op zn pc staan.
Maar op Martijns YouTube account zag ik dat iemand thuis bij Martijn liedjes van zn pc had gestolen, en nu zijn ze overal uitgelekt.
Nee dat is m nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:39 schreef Supersoep het volgende:
MC Martin - Roel Disstrack - de lyrics:
Eerste couplet:
dit is MC martin
vandaag is het genoeg
vorige week kwam ik uit de kroeg
en ik zie
ik zie al die haat op youtube
met roel die steeds overal stoer doet
ik kan er niet meer tegen
daarom schrijf ik deze track
en spit ik er gewoon tegen
aan.
want ik kom eraan
quote:
Diss hem eerst.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:55 schreef porsche1 het volgende:
Hoe kan ik zorgen dat hij mij ook disst?
Hem op msn toevoegen, doen alsof je bij hem op school zat, hele grote gesprekken op internet zetten en hem nog al zijn tracks op internet zetten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:55 schreef porsche1 het volgende:
Hoe kan ik zorgen dat hij mij ook disst?
PM zijn MSN eens.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hem op msn toevoegen, doen alsof je bij hem op school zat, hele grote gesprekken op internet zetten en hem nog al zijn tracks op internet zetten.
Ik weet zeker dat mijn reps die ik heb gemaakt in mijn "ik wil repper worden" topic niet goed genoeg zijn.quote:
Daar zit hij niet meer op want hij werd door iedereen op toegevoegdquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Daar zit hij niet meer op want hij werd door iedereen op toegevoegd
Hij heeft nu een nieuwe die ik niet weet.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Alleen de helft van de mensen denkt nog dat MC Martin dood is.
Moet ik 015, we zijn terug en het leven weer uploaden? Moeten ze wel weer even goed gepromoot worden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Deze filmpjes zullen waarschijnlijk wel van YouTube afgehaald worden
We zijn terug, ft bustaflex. Zijn beste vriend, die bi of homo is.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef Haque het volgende:
we zijn terug? die ken ik niet. Ik zou het wel waarderen als je die even kon uploaden of sturen
Doe geen moeite, ik had al zijn liedjes inclusief Hardcore Style en Wat zou je doen erop gezet, maar na een dag werden ze er weer afgehaald.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Moet ik 015, we zijn terug en het leven weer uploaden? Moeten ze wel weer even goed gepromoot worden.
Maar ik wil een diss tegen mij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik had al zijn liedjes inclusief Hardcore Style en Wat zou je doen erop gezet, maar na een dag werden ze er weer afgehaald.
Dan moet je het doen. Ik hou je niet tegenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar ik wil een diss tegen mij.
Ik zou maar een grote schutting zetten om de tuinen die je maakt, want ik zie toch een paar doodsbedreigingen van iemand die wellicht ontoerekeningsvatbaar is, ben je al bang?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Lyrics van Roel Diss (Demo) - Gangsterman
Yeah!
Gangsterman!
Roel Diss! Demo!
Kom niet focken met mij op de straat!
Roel, je krijgt een klap voor je smoel, dus je weet niet wat je moet doen.
Fock jouw leven want je staat nu te beven want ik kom eraan met m'n 9-mm en die schiet ik door je schedel.
Wil je problemen, dan moet je komen, want ik ben je ergste dromen.
Je kan niks, want je bent niks.
Je bent een nerd, die alleen wat op internet zet, je vriendin is een vuile slet.
Ik kom met een groep dus zoek ons dan als je dat probeert dan krijg je kanker problemen met mijn wijk.
Want dan is het klik-klak-boem!
MC martin ft. bustaflex we zijn terug.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:36 schreef Haque het volgende:
http://rapidshare.com/files/417077584/mcmartin.rar
Voor de liefhebber:
Gangsterman – zomer
Gangsterman – roel diss (demo)
Mc martin – mc martin
Mc martin – het leven
Mc martin – 015
Mc martin – ons wijk
Mc martin – disst mc dark
andere nummers mis ik nog.
Waarom kent niemand die?quote:
Maar niet op YouTube, zo kunnen we niet het grote publiek bereikenquote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef boeraap het volgende:
nice dat ons wijk etc. weer op mp3 zijn
Hij zit niet op school, hij werkt bij de Jumbo in Terneuzen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:21 schreef Elmostyle het volgende:
Op welke school in Terneuzen zit Mc Martin dan? Gewoon middelbaar? of ROC ?
Nee Terneuzen, het is 0115quote:Op zondag 5 september 2010 12:53 schreef Lexis het volgende:
Hij komt toch uit Delft (gezien het nummer 015)...
Ik hoop dat ik m ooit eens tegenkom.
Liedjes van zijn pc jatten gaat idd wel een beete verquote:Op zondag 5 september 2010 13:21 schreef Haque het volgende:
rappermcmartin heeft een reactie op je profiel geplaatst:
jij hebt mij pc gehackt he en dan mij liedjes gestolen?
rappermcmartin heeft een reactie op je profiel geplaatst:
gozer beter haal je deze liedjes eraf dit is niet jou matriaal
beaufiechter heeft een reactie op je profiel geplaatst:
vet ruzie met mc martin ik zou oppassen
Ik kreeg die links van een anonieme tip, omdat er van mij een diss was gemaakt.quote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef Haque het volgende:
Hoe zijn die liedjes uitgelekt dan van in de OP? of had hij ze jou gewoon gestuurd. Want hij weet toch dat jij alles met fok deelt![]()
Sterke tekst, zou hij een tekstschrijver in dienst hebben?quote:
Volgens AP is dat hem echtquote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef Haque het volgende:
Geloof ook in je zelluf, dit is nummer elluf.
Nee is hem nietcheck die rare bek op die eerste foto, en het hoofd op die eerste foto is niet zo lang als die van onze mc.Of stuur die foto naar de email van mc martin dan krijg je vanzelf te horen of hij het wel of niet is
Dat dacht ik dus ook, maar het mag niet zo zijnquote:Op zondag 5 september 2010 12:53 schreef Lexis het volgende:
Hij komt toch uit Delft (gezien het nummer 015)...
Ik hoop dat ik m ooit eens tegenkom.
Ik heb alle liedjes op mijn pc staanquote:
Blijkbaarquote:Op zondag 5 september 2010 17:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Zit hij nou echt elke dag op nieuwe filmpjes te checken?
Eerder elk uurquote:Op zondag 5 september 2010 17:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Zit hij nou echt elke dag op nieuwe filmpjes te checken?
Dan krijg je geen publiek.quote:Op zondag 5 september 2010 17:45 schreef MYV het volgende:
Upload ze dan niet op youtube maar een andere site.
Ja die kende ik al, Busta Aapquote:Op zondag 5 september 2010 18:56 schreef Haque het volgende:
Kennen jullie deze al?
http://www.zideo.nl/index(...)deo=6b34535a6f463973
http://www.zideo.nl/index(...)deo=6c5957526f46633d
superblij en ik versta er geen fuck van.quote:
Daarom is het ook zo grappigquote:Op zondag 5 september 2010 19:45 schreef vizible het volgende:
[..]
superblij en ik versta er geen fuck van.
Ik mag wel oppassen dat ik niet achtervolgd word.quote:Op zondag 5 september 2010 22:26 schreef vizible het volgende:
dat nummer waarin ie het over die achtervolging heeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft hij ook niet, dus hij kan een boete verwachten..quote:Op maandag 6 september 2010 20:36 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geeneens auteursrechten op Gangsterman.
Stem denk ik, of dat er bij tags MC Martin staat.quote:Op maandag 6 september 2010 21:24 schreef Haque het volgende:
Hoe bewijst mc martin dan dat hij dat is op die video?
In de OP staat megaupload linkquote:Op maandag 6 september 2010 22:20 schreef MYV het volgende:
Roel enige kans om ff snel die diss te sturen?
jij bent nog zieliger dan mcmartinquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb zijn e-mail adres waar ik vragen kan stellen.
Hebben jullie nog vragen aan Gangsterman? Dan kan ik ze e-mailen.
quote:laat mij met rust want iemand gaat ilegaal een platencontrackt aan vragen voor hem
van mij tracks
Hij staat op megaupload in de OPquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:20 schreef Patje1987 het volgende:
TS zet hem eens op zippyshare.com AUB
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:21 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hij staat op megaupload in de OP
Mag ik nog die Jokertje avatar?quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
Edit: ohh werkt nu.
Ik ga zo huiswerk maken en kijken hoever ik kom dan ga ik nog wat UItjes fixxen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:27 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Mag ik nog die Jokertje avatar?
BAASquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb Hardcore Style op vimeo geüpload, duurt even voordat hij erop staat.
Die bestanden zijn al te vaak gedownload voor een gratis upload, de limiet is 10x helaas... dus zou je ze misschien nog 1x opnieuw willen uploaden?quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:21 schreef Haque het volgende:
Ja ik wil hardcorestyle wel, wat wil je in ruil dan? alles wat ik heb had ik op rapidshare gezet.
nee, iemand gaat zijn 'liedjes' gebruiken om zo ergens een platencontract te krijgen... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een zielige kutautist is het ook.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Iemand wil van hem een illegaal platencontract maken? Ik weet ook niet wat hij ermee bedoelt maarja.
Ja hoor.. kut mc martin.. ik wou net zijn nummers gebruiken om een platen contract aan te vragen..quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:18 schreef vizible het volgende:
[..]
nee, iemand gaat zijn 'liedjes' gebruiken om zo ergens een platencontract te krijgen... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een zielige kutautist is het ook.
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Hardcore Style! http://vimeo.com/14776229
Ik moest echt hardoplachenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef LeaderRoel het volgende:
lol modderfokking zeer modderfokking zeer modderfocking oen modderfokking oen hardcore stijl pak een bijl hak je kop eraf daarna geef ik je modderfokking straf. modderfokkiing oen modderfokking oenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Ja bustaflax staat ook in dit topic, is ook gelieerd aan mc martin, en dark en npm brengen niks meer uit, geloof ik. haha.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef Haque het volgende:
onzin? dit is pure kunst!
Mja je kent waarschijnlijk mc dark en npm alwel en bustaflax en die gast van de chocoladesong.
Het is wel waarquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Lyrics van Roel Diss (Demo) - Gangsterman
Yeah!
Gangsterman!
Roel Diss! Demo!
Kom niet focken met mij op de straat!
Roel, je krijgt een klap voor je smoel, dus je weet niet wat je moet doen.
Fock jouw leven want je staat nu te beven want ik kom eraan met m'n 9-mm en die schiet ik door je schedel.
Wil je problemen, dan moet je komen, want ik ben je ergste dromen.
Je kan niks, want je bent niks.
Je bent een nerd, die alleen wat op internet zet, je vriendin is een vuile slet.
Ik kom met een groep dus zoek ons dan als je dat probeert dan krijg je kanker problemen met mijn wijk.
Want dan is het klik-klak-boem!
Geef gewoon aan iedereen jonguh.quote:Op dinsdag 7 september 2010 18:41 schreef MatthijsDH het volgende:
Ik heb trouwens Het Leven, Hardcorestyle en We zijn terug. En ik wil ze in ruil voor andere MC Martin videos wel op megaupload zetten als iemand dat wil
Beide denkquote:Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef vizible het volgende:
[..]
zielige boer... nog steeds een beugel of gewoon spraakgebrek?
Lange Frans & Baas B, Brutus, Kempi en Negativ.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:14 schreef vizible het volgende:
Zijn er trouwens nog meer gehandicapten die 'rappen' en die onzin op youtube plaatsen? Behalve doc john...![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef LeaderRoel het volgende:
quote:De geboorte van een rapper
Zoals je waarschijnlijk al weet, woont Martijn in Terneuzen in Zeeland. Voor oktober 2009 was het nog een hele normale jongen. Maar MC Martin snakte naar meer: hij droomde altijd al van roem, en die droom kwam zomaar uit, toen hij op zijn zolderkamer een microfoon in zijn hand nam. "Toen ik op youtube wat dingen zat op te zoeken, kwam ik ineens MC Dark tegen. Dat was de slechtste rapper die ik ooit had gehoord en daarom besloot ik zelf te rappen, om te laten zien dat ik het beter kan. En door alle positieve reacties weet ik nu dat ik ver boven zijn niveau ben uitgestegen." Aldus de bescheiden rapper.
Een klein meningsverschil
Met zoveel roem en zoveel aandacht in de media, is het niet meer dan logisch dat er veel geruchten over hem gaan. Één van die geruchten is dat het uit is met zijn lieftallige vriendin Soraya, nadat Martijn haar tijdens een ruzie met een pistool had bedreigd in zijn kleine, maar smaakvol ingerichte keuken. Soraya sloeg via de achterdeur op de vlucht en trok ergens anders in. En niet bij de eerste de beste, maar bij niemand minder dan rapper Bustaflax. MC Martin wilde niks zeggen over de ruzie met Soraya, maar Soraya deed daar minder moeilijk over. "Nadat Martijn de track "Opnieuw" voor me had gemaakt, was ik geschokt. Ik kon drie nachten niet slapen, zo ontroerd was ik. Ik wilde meer van dit soort liedjes horen, en zei hem dat hij nog een nummer over mij moest schrijven. Martijn was het daar niet mee eens, hij wilde meer tracks over hosselen en het straatleven maken. Uiteindelijk liep dit kleine meningsverchilletje uit tot een felle ruzie waarin mij me meerdere malen voor oen uitschold en me dreigde nat te spuiten als ik niet weg ging." Soraya wilde helaas niks kwijt over haar nieuwe relatie met Bustaflax.
Een uit de hand gelopen ruzie
MC Martin was boos op Soraya, en werd woedend toen hij hoorde dat ze bij Bustaflax was ingetrokken. Omdat hij het zielig vond om een meisje te dissen en stiekem nog gevoelens had voor Soraya, besloot hij om Bustaflax de grond in te boren. Bustaflax, of Busta-aap, reageerde geschokt. "Ik had nooit gedacht dat Martijn zo zou reageren. Vooral omdat we hadden afgesproken om onszelf op te geven voor De Grote Prijs van Nederland. Ik dacht dat hij het me zou vergeven, dat ik zijn ex-vriendin in mijn huis en in mijn slaapikamer had toegelaten. Nu onze vriendschap over is, ga ik alleen verder en vrees ik dat mijn album "Heel Erg Flex" veel later uit zal komen. Mijn moeder is immers een getalenteerde zangeres, dus ik weet dat muziek maken in mijn bloed zit. Ik ben niet van plan om MC Martin terug te dissen, mijn moeder vond dat namelijk niet goed." Toch heeft de rapper en geen spijt van en hoopt hij dat MC Martin zijn lesje heeft geleerd.
Terneuzen Records
Toch is er van die ruzie met Bustaflax nog wat moois gekomen voor MC Martin. Omdat de track op youtube zo goed werd ontvangen heeft MC Martin zijn eigen label opgericht genaamd "Terneuzen Records". Dit label heeft als doel om beginnende rappers in Terneuzen en omstreken te helpen om bekend te worden. Als labelbaas regelt MC Martin onder andere boekingen voor verschillende shows en is hij momenteel druk bezig met het ontwerpen van kleding voor zijn eigen kledinglijn. MC Martin kan zelfs niet meer over straat, zonder dat hij met een camera anderhalve minuut lang wordt achtervolgd door een paar nieuwsgierige jongeren, die zijn handtekening willen. MC Martin is daar minder blij mee en reageert boos: "k*nker nou eens op!" Gelukkig komt dit soort grove taal nooit voor in één van zijn nummers.
Copyright
Doordat hij zijn eigen label heeft, is MC Martin ook wat beter bekend geworden met het woord copyright. Daarom heeft hij een klacht ingediend op youtube en zijn alle filmpjes van MC Martin (en gek genoeg ook alle filmpjes van Bustaflax) van youtube verdwenen. "Ik ben bekend met programma's als youtube downloader, en daarom wil ik niet langer dat mensen mijn tracks illegaal downloaden. Vanaf nu kan je ze gewoon kopen in de iTunes store voor 99 cent. Dit geld heb ik nodig om te investeren in mijn kledinglijn. UIteraard hoop ik dat ik dat geld weer terug verdien en zo de tracks in de vorm van een gratis te downloaden mixtape weer toegankelijk kan maken voor iedereen." Er zijn gelukkig toch nog wat loyale MC Martin-fans die zijn debuuttrack "Het Leven" op youtube posten, om zo MC Martin op youtube in leven te houden. Als je de andere tracks niet heb gedownload en gewoon MOET horen, klik dan snel hier voor de oplossing.
Zelfmoord?
Er gaan ook geruchten dat MC Martin zelfmoord heeft gepleegd,maar het is wel duidelijk dat daar niks van waar is. Anders had dit geweldige "interview" toch nooit kunnen plaatsvinden?
De M staat voor Martin
MC Martin wide helaas nog niks zeggen over een eventuele releasedatum van zijn album "De M staat voor Martin", waarin zijn gedaanteverandering van Martijn naar MC Martin centraal staat.
leugensquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:04 schreef porsche1 het volgende:
nieuwflikker, niet meer grappig. Ga ergens anders huilen.
Heb je trouwens al een poster van MC Martin boven je bed hangen?quote:Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef LeaderRoel het volgende:
hahahahahahaquote:Op donderdag 9 september 2010 23:14 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Waar komt die tekst vandaan? En hoe vind ik mcmartin zn nummers dan op itunes?
quote:MC Martin kan zelfs niet meer over straat, zonder dat hij met een camera anderhalve minuut lang wordt achtervolgd door een paar nieuwsgierige jongeren, die zijn handtekening willen. MC Martin is daar minder blij mee en reageert boos: "k*nker nou eens op!" Gelukkig komt dit soort grove taal nooit voor in één van zijn nummers.
quote:Martijn alias MC Martin is een twintigjarige rapper uit Terneuzen of 0115, zoals hij het zelf noemt. MC Martin laat zien dat hij werkelijk overal maling aan heeft, door de middelste vinger van één van zijn handen, of zelfs van allebei zijn handen hoog in de lucht te houden. Ook is de grofgebekte MC niet bang voor scheldwoorden, want termen als "motherf*cking oen" komen regelmatig teksten voor. Hieronder staan zijn zes tracks, met bijbehorende beschrijving.
Het Leven
MC Martin begon aan het eind van de zomer van 2009 met rappen. Zijn ijzersterke debuuttrack heet “Het Leven” en hierin laat dit twintigjarige talent zijn gespannen luisteraars horen hoe hij over het leven denkt. “Het leven is kut, want ik zit in de put.” Met gemiddeld 100.000 views op youtube per maand is te merken dat de MC Martin-fans hongerig zijn naar meer.
MC Martin
Een paar weken later verschijnt zijn tweede track met de zeer originele titel “MC Martin”. De boodschap van deze track is minder duidelijk dan die van “Het Leven”, maar door de zieke beat, de meesterlijke lyrics en de harde punchlines van de MC is ook deze track een absolute clubbanger. “Dit is MC Martin jeweetzelf. Ik ben geen elf. Ik ben twintig jaar oud. Dat is niet zo fout.” Uit een onderzoek van twee nieuwsgierige studenten aan de Vrije Universiteit van Amsterdam is gebleken dat “MC Martin” leidde tot een landelijke doorbraak op het gebied van de Nederlandse hiphop van de rapper. Het is dan ook geen toeval dat in de daaropvolgende twee weken maar liefst drie tracks van de rapper opdoken op het internet.
0115
In 1 van deze tracks beseft MC Martin dat zijn landelijke bekendheid ook grote verantwoordelijkheid met zich mee brengt. Daarom heeft hij de track “0115” gemaakt om zijn stad Terneuzen te representen. In “0115” laat MC Martin zien wat zijn stad van hem heeft gemaakt en hoe hij is opgegroeid. “Ik ben MC Martin ik kom van de straat, met m’n matties sta ik altijd paraat.”
We Zijn Terug
Als klap op de vuurpijl bevat de vierde track van de Terneuzenaar zelfs een featuring, en wel met niemand minder dan zijn beste vriend en tevens rapper Bustaflax. In deze track vol van emoties, genaamd “We Zijn Terug”, geven de twee talentjes hun mening over de mensen om hun heen. “Ik kom weer op internet, met Bustaflax. Geef mij maar die motherf*cking Pepsi Max.” Tenzij je doof bent zul je van deze track ongetwijfeld kippenvel krijgen.
Opnieuw
MC Martin, die regelmatig optreedt op kinderfeestjes, heeft natuurlijk veel groupies, geile tienermeisjes die met hem naar bed willen, achter zich aan. Toch weet MC Martin zich ondanks al die verleiding goed te beheersen. De relatie met zijn vriendin Soraya gaat zelfs steeds beter sinds hij een rapper is. Om die reden heeft MC Martin dan ook een track, “Opnieuw”, gemaakt. Hij laat zien dat hij van haar houdt door met rijmwoorden zijn gevoelens voor haar te beschrijven. “Ik heb alles voor haar over, wat het maar is, ik zou willen dat het voor altijd vakantie is.” Ook dit is een track waar je kippenvel van krijgt.
Je Bent Nep
In zijn zesde en voorlopig laatste track, “Je Bent Nep”, laat onze favoriete rapper zien dat je niet langer meer met hem kan sollen. In deze track disst hij namelijk zijn beste vriend Bustaflax, met wie hij onlangs nog een track heeft gemaakt. De reden van de ruzie is onbekend, maar anonieme bronnen zeggen dat het iets te maken heeft met een affaire van Soraya. MC Martin is niet bang om zijn voormalige beste vriend uit te schelden en met termen als “Bustasex”, “Busta-aap” en “Motherf*cking oen”. “Je denkt dat je beter kan rappen, je bent gewoon een opschepper. Ik zal je dissen, tot je in je motherf*cking broek je gaat pissen.” Als ik Bustaflax was, zou ik niet meer alleen over straat durven, uit angst voor MC Martin en zijn gevaarlijke bende.
© MC Martin Magazine, alle rechten voorbehouden.
Ik heb wel Je Bent Nepquote:Op zaterdag 11 september 2010 14:13 schreef Haque het volgende:
Heeft iemand "Opnieuw" en "Je bent nep"?
Mooi toch, totdat Gangsterman weer klachten gaat indienen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:27 schreef Haque het volgende:
Ik zag wel dat alle filmpjes nog op skoften stonden.
Dat werkt bij youtube wel, ja. Maar andere sites niet zo goed denk ik.quote:Op zondag 12 september 2010 13:51 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Mooi toch, totdat Gangsterman weer klachten gaat indienen.
Wat een losersquote:Op zondag 12 september 2010 14:18 schreef Dhaha het volgende:
http://www.skoften.net/index/uploaded/mc_martin_groupies
"meisje mag ik met je hand over je dij, motherfucking geil, motherfucking oen, motherfucking reet"quote:Op zondag 12 september 2010 16:25 schreef LeaderRoel het volgende:
MC Martin zit op zijn kamer Hardcore Style op te nemen.
Komt zijn moeder binnen: "Waar ben jij mee bezig"?
quote:Op zondag 12 september 2010 16:31 schreef Haque het volgende:
[..]
"meisje mag ik met je hand over je dij, motherfucking geil, motherfucking oen, motherfucking reet"
Alleen dan "mannefaking"quote:Op zondag 12 september 2010 16:31 schreef Haque het volgende:
[..]
"meisje mag ik met je hand over je dij, motherfucking geil, motherfucking oen, motherfucking reet"
Het staat er echtquote:Op zondag 12 september 2010 16:36 schreef AwesomeFace het volgende:
Autuers recht claim door mc martin![]()
Nee bij die laatste zet hij even een lage stem op, want hij heeft geen verstand van sound effects.quote:Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef vizible het volgende:
meisje mag ik met mn hand over je dij, hand over je dij, hand over je dij, hand over je dij (die laatste met sound effect)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bedoelde ik ook.quote:Op zondag 12 september 2010 19:40 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nee bij die laatste zet hij even een lage stem op, want hij heeft geen verstand van sound effects.
We hebben al je 'liedjes' al, en ik geloof dat LeaderRoel bezig is om met jouw liedjes voor zichzelf een contract te krijgen bij Topnotch records. Met name "hardcore style" schijnt erg in de smaak gevallen te zijn bij die platenmaatschappij.quote:Op maandag 13 september 2010 13:59 schreef gangsterman het volgende:
vieze kanker lijers hebben jullie geen leven ofzo en me liedjes kunnen jullie nu niet meer pakken en hebben jullie geen leven ofzo softis
We komen in groepjes achter je aanquote:Op maandag 13 september 2010 13:59 schreef gangsterman het volgende:
vieze kanker lijers hebben jullie geen leven ofzo en me liedjes kunnen jullie nu niet meer pakken en hebben jullie geen leven ofzo softis
Dat van dat platencontract heb ik niet gedaan hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 13:59 schreef gangsterman het volgende:
quote:Op maandag 13 september 2010 14:20 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat van dat platencontract heb ik niet gedaan hoor.
Maar ff serieus wanneer kom je naar 101 Barz met Steen en Youssef & Kamal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 september 2010 14:26 schreef vizible het volgende:
[..]
Dat platencontract probeert iemand echt te maken, en ik wil niet dat hij mij gaat verdenken. Misschien geeft ie mij dan aan ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
......... wat een zielepoot ben jij eigenlijk.quote:Op maandag 13 september 2010 14:29 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Dat platencontract probeert iemand echt te maken, en ik wil niet dat hij mij gaat verdenken. Misschien geeft ie mij dan aan ofzo
quote:Op maandag 13 september 2010 13:59 schreef gangsterman het volgende:
Nou nou, wat een taalquote:Op maandag 13 september 2010 13:59 schreef gangsterman het volgende:
bedankt maar ik wil dat deze onzin gewoon ophouquote:Op maandag 13 september 2010 15:09 schreef Panzermaus het volgende:
RESPECT voor jou.
die tekst raakte me want ik ben ook met rap bezig en al die shit.. snapje ik twijvel ook van fok school fok ouders mjaa ik doe nu alles stiekem ooit op een dag komen ze er achter:( en zal ik vaalen maar als ze er achter komen moet ik weg lopen me ouders zoude me vermorde... peace 5 sterren voor jou brader.
ik voel je man. , dat moet je mee leven als artiest man , zo gaat dat. het maakt jequote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef gangsterman het volgende:
[..]
bedankt maar ik wil dat deze onzin gewoon ophou
want ik begin dit echt beu te raken
Zie je nou wel? Je hebt fans!quote:Op maandag 13 september 2010 16:34 schreef gangsterman het volgende:
[..]
bedankt maar ik wil dat deze onzin gewoon ophou
want ik begin dit echt beu te raken
quote:Op maandag 13 september 2010 13:59 schreef gangsterman het volgende:
we komen gewoon zoals we zijn straatmadelief mief , we houden ons niet voor de gek enso.. d8 dat jij dat wle zou snappen maarja je weet ook niks over ons.over de problemen enzo,weetje wij doen ook gwn ons best manquote:Op maandag 13 september 2010 17:14 schreef MYV het volgende:
Oke jullie gaan wel heel ver met dit gezeik.
Laat gangsterman/mcmartin nou maar gewoon
Ja, ik ken hem. Echt een gangster.quote:Op maandag 13 september 2010 17:34 schreef robr0 het volgende:
alsof die gangsterman in dit topic ook de echte is
Geloof me, het is de echtequote:Op maandag 13 september 2010 17:34 schreef robr0 het volgende:
alsof die gangsterman in dit topic ook de echte is
wat heb jij een bazen UIquote:Op maandag 13 september 2010 17:46 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Geloof me, het is de echte
Kijk maar in deze topics:
MC Martin & Bustaflex FANTOPIC!!!
MC Martin/Gangsterman Fantopic! #2
quote:Op maandag 13 september 2010 17:52 schreef Starkiller het volgende:
@ Leader Roel
Ik vind het wel een beetje sneu van je vinden zo. Het lijkt wel alsof Mc Martin/Gangsterman een obsessie voor jou is.
@ Gangsterman
Jij bent helemaal sneu! Je weet geneens wat kanker inhoud!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanker
Wij zijn gewoon fans van Mc Martin in hart en nieren en willen graag zijn nummers met elkaar delen en bespreken, ik zie niet wat hier fout aan isquote:Op maandag 13 september 2010 17:14 schreef MYV het volgende:
Oke jullie gaan wel heel ver met dit gezeik.
Laat gangsterman/mcmartin nou maar gewoon
er is genoeg foutquote:Op maandag 13 september 2010 18:48 schreef Haque het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon fans van Mc Martin in hart en nieren en willen graag zijn nummers met elkaar delen en bespreken, ik zie niet wat hier fout aan is
Geloof me, ik heb niet in je pc ingebroken, dat was iemand anders.quote:Op maandag 13 september 2010 20:49 schreef gangsterman het volgende:
[..]
er is genoeg fout
het ergste in mij pc en mij tracks stelen maar dat zal nu niet meer lukken
niet komt nietquote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb niet in je pc ingebroken, dat was iemand anders.
Oh ja wanneer komt de volledige versie van de Roel diss?
Dan moet je is een keer normale foto's van jezelf uppen. Meeste van die sites negeren die van jou namelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef gangsterman het volgende:
[..]
niet komt niet
trouwens wat is dit voor kut site als ik een foto wil uploaden dan zeg die al dat die te groot is
Als je een demo maakt moet je ook een volledige versie maken.quote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef gangsterman het volgende:
[..]
niet komt niet
trouwens wat is dit voor kut site als ik een foto wil uploaden dan zeg die al dat die te groot is
quote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef gangsterman het volgende:
[..]
niet komt niet
ik heb alleen die foto's met grote bestand dusquote:Op maandag 13 september 2010 21:06 schreef bularax het volgende:
[..]
Dan moet je is een keer normale foto's van jezelf uppen. Meeste van die sites negeren die van jou namelijk.
www.tinypic.comquote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef gangsterman het volgende:
[..]
ik heb alleen die foto's met grote bestand dus
moe ik die dan verkleine of wa?
Oke, je hebt me gedisstquote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef gangsterman het volgende:
[..]
ik heb alleen die foto's met grote bestand dus
moe ik die dan verkleine of wa?
Gefeliciteerd Martijn! Je bent nu officieel een FOK!erquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef gangsterman het volgende:
[..]
ik krijg hem niet kleinder dus dan maar zonder foto![]()
nee want ik heb nog geen eens een foto ik moe eerst een foto hebben maar da krijg ik nie voor elkaarquote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Martijn! Je bent nu officieel een FOK!er
xdquote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef gangsterman het volgende:
[..]
nee want ik heb nog geen eens een foto ik moe eerst een foto hebben maar da krijg ik nie voor elkaar
al mij foto's zijn te groot xd
Je moet een 60x60 afbeelding makenquote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef gangsterman het volgende:
[..]
nee want ik heb nog geen eens een foto ik moe eerst een foto hebben maar da krijg ik nie voor elkaar
al mij foto's zijn te groot xd
quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef bularax het volgende:
Is dat nou zo moeilijk gangsterman?
[ link | afbeelding ]
Sorryquote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hard dit man 5 steren in de lucht voor deze pica
nee ik weet dat niet omdat ik da nog nooit gedaan heb dusquote:Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je moet een 60x60 afbeelding maken
Was die van mij niet goed dan?quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef gangsterman het volgende:
[..]
nee ik weet dat niet omdat ik da nog nooit gedaan heb dus
Wat dan? Hij is van harte welkomquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef LeaderRoel het volgende:
MC Martin/Gangsterman op FOK!
Dat dit kan in Nederland
welke plaatje?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Gangsterman wanneer stel je dat plaatje in?
welke plaatje bedoel je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Gangsterman wanneer stel je dat plaatje in?
quote:
nee ik wil die foto niet op deze sitequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze opslaan op je desktop ofzo, dan naar http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager, dat bestand uploaden, en vervolgens op 'Gebruik dit usericon' klikken.
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef gangsterman het volgende:
[..]
nee ik wil die foto niet op deze site
Een foto van je zusje misschien?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef gangsterman het volgende:
[..]
Ja, heb ik helemaal mijn best gedaan. Sorry, dat het de verkeerde is. Welke wil je dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef gangsterman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een foto van je zusje misschien?
Mc Martin/Gangsterman, waarom post je niet wat vaker op het forum hier? Allemaal types zoals jij hier op het forum, je zou hier perfect passenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef gangsterman het volgende:
[..]
Nee, maar die kan Martin dan weer dissen natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mc Martin/Gangsterman, waarom post je niet wat vaker op het forum hier? Allemaal types zoals jij hier op het forum, je zou hier perfect passenAlleen jammer dat er hier veel Metalheads zitten, dat ligt je waarschijnlijk niet zo...
nee waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een foto van je zusje misschien?
Mensen die denken dat hij het niet isquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:32 schreef Splutje het volgende:
Mensen die denken dat gangsterman echt Martijn is
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:30 schreef varcento het volgende:
De laatste keer dat ik gepost heb is jaren geleden,
MAAR HIER MOET IK GEPOST HEBBEN!
quote:Op woensdag 15 september 2010 07:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Schrijf hier lines voor gangsterman (MC Martin) !!!
Waar te vinden???quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Hij heeft nu weer een diss gemaakt van ene Jay Burkebol
Deel dit met ons, ik kan niet wachten.quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Hij heeft nu weer een diss gemaakt van ene Jay Burkebol
We wachten met smart.quote:Op maandag 20 september 2010 23:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb m gekregen, maar ik zit nu op mobiel en kan nu ff niet op de pc dus komt morgen weer
www.vimeo.com, alle tracks zijn daar in veelvoud te beluisteren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef Haque het volgende:
we zijn terug? die ken ik niet. Ik zou het wel waarderen als je die even kon uploaden of sturen
Waarom meld je dit dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:09 schreef gangsterman het volgende:
de rest van me nummers krijgen jullie niet te horen die ik nog ga maken
respect voor jou mattiequote:Op woensdag 22 september 2010 13:09 schreef gangsterman het volgende:
de rest van me nummers krijgen jullie niet te horen die ik nog ga maken
Ik snap dat je deze beslissing hebt genomen, maar voor wie wil je dan wel nummers gaan maken?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef gangsterman het volgende:
geen meer nummers en ik meld dit dat jullie dat weten meer nummers kunnen jullie niet meer krijgen die ik nog ga maken
laat de haaters maar praten man egt kvind je muziek de bomb, tis gewoon rawequote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef gangsterman het volgende:
geen meer nummers en ik meld dit dat jullie dat weten meer nummers kunnen jullie niet meer krijgen die ik nog ga maken
Helemaal een account aangemaakt voor dat nummerquote:Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef mcmartinfan het volgende:
beste forumbezoekers! ik wil zooooooo graag het nummer jay burkebol diss horen, maar hij staat niet meer op megaupload.com. wil iemand hem nog uploaden? roel misschien?
Hij is unbanned.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:55 schreef RickoKun het volgende:
wat is dit voor een belabberd slecht topic?
Wtf lul jij? elk topic waarin gangsterman post is geweldig.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:55 schreef RickoKun het volgende:wat is dit voor een belabberd slecht topic?
dat is iemand die gedist wou wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef mcmartinfan het volgende:
hallo gangsterman, wie is jay burkebol? vette track trouwens, je gaat er op vooruit!
leuke artiest bne je dan man.. voor wie maak je je tracks dan ????? wij als ej fansquote:Op donderdag 23 september 2010 13:09 schreef gangsterman het volgende:
[..]
dat is iemand die gedist wou worden
maar de rest van me nummers kunnen jullie niet meer krijgen ik heb heel mij pc beveiligd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |