welke plaatje bedoel je?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Gangsterman wanneer stel je dat plaatje in?
quote:
nee ik wil die foto niet op deze sitequote:Op dinsdag 14 september 2010 17:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze opslaan op je desktop ofzo, dan naar http://forum.fok.nl/rde/usericon_manager, dat bestand uploaden, en vervolgens op 'Gebruik dit usericon' klikken.
Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef gangsterman het volgende:
[..]
nee ik wil die foto niet op deze site
Een foto van je zusje misschien?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef gangsterman het volgende:
[..]
Ja, heb ik helemaal mijn best gedaan. Sorry, dat het de verkeerde is. Welke wil je dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef gangsterman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een foto van je zusje misschien?
Mc Martin/Gangsterman, waarom post je niet wat vaker op het forum hier? Allemaal types zoals jij hier op het forum, je zou hier perfect passenquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:58 schreef gangsterman het volgende:
[..]
Nee, maar die kan Martin dan weer dissen natuurlijk...quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:23 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mc Martin/Gangsterman, waarom post je niet wat vaker op het forum hier? Allemaal types zoals jij hier op het forum, je zou hier perfect passenAlleen jammer dat er hier veel Metalheads zitten, dat ligt je waarschijnlijk niet zo...
nee waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 14 september 2010 18:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een foto van je zusje misschien?
Mensen die denken dat hij het niet isquote:Op dinsdag 14 september 2010 22:32 schreef Splutje het volgende:
Mensen die denken dat gangsterman echt Martijn is
quote:Op dinsdag 14 september 2010 23:30 schreef varcento het volgende:
De laatste keer dat ik gepost heb is jaren geleden,
MAAR HIER MOET IK GEPOST HEBBEN!
quote:Op woensdag 15 september 2010 07:36 schreef LeaderRoel het volgende:
Schrijf hier lines voor gangsterman (MC Martin) !!!
Waar te vinden???quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Hij heeft nu weer een diss gemaakt van ene Jay Burkebol
Deel dit met ons, ik kan niet wachten.quote:Op maandag 20 september 2010 22:56 schreef LeaderRoel het volgende:
Hij heeft nu weer een diss gemaakt van ene Jay Burkebol
We wachten met smart.quote:Op maandag 20 september 2010 23:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb m gekregen, maar ik zit nu op mobiel en kan nu ff niet op de pc dus komt morgen weer
www.vimeo.com, alle tracks zijn daar in veelvoud te beluisteren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef Haque het volgende:
we zijn terug? die ken ik niet. Ik zou het wel waarderen als je die even kon uploaden of sturen
Waarom meld je dit dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:09 schreef gangsterman het volgende:
de rest van me nummers krijgen jullie niet te horen die ik nog ga maken
respect voor jou mattiequote:Op woensdag 22 september 2010 13:09 schreef gangsterman het volgende:
de rest van me nummers krijgen jullie niet te horen die ik nog ga maken
Ik snap dat je deze beslissing hebt genomen, maar voor wie wil je dan wel nummers gaan maken?quote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef gangsterman het volgende:
geen meer nummers en ik meld dit dat jullie dat weten meer nummers kunnen jullie niet meer krijgen die ik nog ga maken
laat de haaters maar praten man egt kvind je muziek de bomb, tis gewoon rawequote:Op woensdag 22 september 2010 18:28 schreef gangsterman het volgende:
geen meer nummers en ik meld dit dat jullie dat weten meer nummers kunnen jullie niet meer krijgen die ik nog ga maken
Helemaal een account aangemaakt voor dat nummerquote:Op woensdag 22 september 2010 19:45 schreef mcmartinfan het volgende:
beste forumbezoekers! ik wil zooooooo graag het nummer jay burkebol diss horen, maar hij staat niet meer op megaupload.com. wil iemand hem nog uploaden? roel misschien?
Hij is unbanned.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:55 schreef RickoKun het volgende:
wat is dit voor een belabberd slecht topic?
Wtf lul jij? elk topic waarin gangsterman post is geweldig.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:55 schreef RickoKun het volgende:wat is dit voor een belabberd slecht topic?
dat is iemand die gedist wou wordenquote:Op woensdag 22 september 2010 21:35 schreef mcmartinfan het volgende:
hallo gangsterman, wie is jay burkebol? vette track trouwens, je gaat er op vooruit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |