Dan moet je is een keer normale foto's van jezelf uppen. Meeste van die sites negeren die van jou namelijk.quote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef gangsterman het volgende:
[..]
niet komt niet
trouwens wat is dit voor kut site als ik een foto wil uploaden dan zeg die al dat die te groot is
Als je een demo maakt moet je ook een volledige versie maken.quote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef gangsterman het volgende:
[..]
niet komt niet
trouwens wat is dit voor kut site als ik een foto wil uploaden dan zeg die al dat die te groot is
quote:Op maandag 13 september 2010 21:03 schreef gangsterman het volgende:
[..]
niet komt niet
ik heb alleen die foto's met grote bestand dusquote:Op maandag 13 september 2010 21:06 schreef bularax het volgende:
[..]
Dan moet je is een keer normale foto's van jezelf uppen. Meeste van die sites negeren die van jou namelijk.
www.tinypic.comquote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef gangsterman het volgende:
[..]
ik heb alleen die foto's met grote bestand dus
moe ik die dan verkleine of wa?
Oke, je hebt me gedisstquote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef gangsterman het volgende:
[..]
ik heb alleen die foto's met grote bestand dus
moe ik die dan verkleine of wa?
Gefeliciteerd Martijn! Je bent nu officieel een FOK!erquote:Op maandag 13 september 2010 21:29 schreef gangsterman het volgende:
[..]
ik krijg hem niet kleinder dus dan maar zonder foto![]()
nee want ik heb nog geen eens een foto ik moe eerst een foto hebben maar da krijg ik nie voor elkaarquote:Op maandag 13 september 2010 21:31 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Martijn! Je bent nu officieel een FOK!er
xdquote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef gangsterman het volgende:
[..]
nee want ik heb nog geen eens een foto ik moe eerst een foto hebben maar da krijg ik nie voor elkaar
al mij foto's zijn te groot xd
Je moet een 60x60 afbeelding makenquote:Op maandag 13 september 2010 21:38 schreef gangsterman het volgende:
[..]
nee want ik heb nog geen eens een foto ik moe eerst een foto hebben maar da krijg ik nie voor elkaar
al mij foto's zijn te groot xd
quote:Op maandag 13 september 2010 21:45 schreef bularax het volgende:
Is dat nou zo moeilijk gangsterman?
[ link | afbeelding ]
Sorryquote:Op maandag 13 september 2010 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
hard dit man 5 steren in de lucht voor deze pica
nee ik weet dat niet omdat ik da nog nooit gedaan heb dusquote:Op maandag 13 september 2010 21:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Je moet een 60x60 afbeelding maken
Was die van mij niet goed dan?quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef gangsterman het volgende:
[..]
nee ik weet dat niet omdat ik da nog nooit gedaan heb dus
Wat dan? Hij is van harte welkomquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef LeaderRoel het volgende:
MC Martin/Gangsterman op FOK!
Dat dit kan in Nederland
welke plaatje?quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Gangsterman wanneer stel je dat plaatje in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |