AHahahaah.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:09 schreef LeaderRoel het volgende:
Weet iemand hoe ik die mp3 met jullie kan delen?
Op het einde van Ons Wijk zegt ie zo "Ik wens je nog de kanker!"
Goed nummer hoor...... echt klassiekquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:11 schreef LeaderRoel het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=ASTGULXY
Ik kreeg het van iemand, diegene heeft alle liedjes van MC Martin op zn pc staan.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:31 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik kreeg het van iemand, diegene heeft alle liedjes van MC Martin op zn pc staan.
Maar op Martijns YouTube account zag ik dat iemand thuis bij Martijn liedjes van zn pc had gestolen, en nu zijn ze overal uitgelekt.
Nee dat is m nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:39 schreef Supersoep het volgende:
MC Martin - Roel Disstrack - de lyrics:
Eerste couplet:
dit is MC martin
vandaag is het genoeg
vorige week kwam ik uit de kroeg
en ik zie
ik zie al die haat op youtube
met roel die steeds overal stoer doet
ik kan er niet meer tegen
daarom schrijf ik deze track
en spit ik er gewoon tegen
aan.
want ik kom eraan
quote:
Diss hem eerst.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:55 schreef porsche1 het volgende:
Hoe kan ik zorgen dat hij mij ook disst?
Hem op msn toevoegen, doen alsof je bij hem op school zat, hele grote gesprekken op internet zetten en hem nog al zijn tracks op internet zetten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:55 schreef porsche1 het volgende:
Hoe kan ik zorgen dat hij mij ook disst?
PM zijn MSN eens.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hem op msn toevoegen, doen alsof je bij hem op school zat, hele grote gesprekken op internet zetten en hem nog al zijn tracks op internet zetten.
Ik weet zeker dat mijn reps die ik heb gemaakt in mijn "ik wil repper worden" topic niet goed genoeg zijn.quote:
Daar zit hij niet meer op want hij werd door iedereen op toegevoegdquote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:03 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Daar zit hij niet meer op want hij werd door iedereen op toegevoegd
Hij heeft nu een nieuwe die ik niet weet.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Alleen de helft van de mensen denkt nog dat MC Martin dood is.
Moet ik 015, we zijn terug en het leven weer uploaden? Moeten ze wel weer even goed gepromoot worden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Deze filmpjes zullen waarschijnlijk wel van YouTube afgehaald worden
We zijn terug, ft bustaflex. Zijn beste vriend, die bi of homo is.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:21 schreef Haque het volgende:
we zijn terug? die ken ik niet. Ik zou het wel waarderen als je die even kon uploaden of sturen
Doe geen moeite, ik had al zijn liedjes inclusief Hardcore Style en Wat zou je doen erop gezet, maar na een dag werden ze er weer afgehaald.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Moet ik 015, we zijn terug en het leven weer uploaden? Moeten ze wel weer even goed gepromoot worden.
Maar ik wil een diss tegen mij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik had al zijn liedjes inclusief Hardcore Style en Wat zou je doen erop gezet, maar na een dag werden ze er weer afgehaald.
Dan moet je het doen. Ik hou je niet tegenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar ik wil een diss tegen mij.
Ik zou maar een grote schutting zetten om de tuinen die je maakt, want ik zie toch een paar doodsbedreigingen van iemand die wellicht ontoerekeningsvatbaar is, ben je al bang?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Lyrics van Roel Diss (Demo) - Gangsterman
Yeah!
Gangsterman!
Roel Diss! Demo!
Kom niet focken met mij op de straat!
Roel, je krijgt een klap voor je smoel, dus je weet niet wat je moet doen.
Fock jouw leven want je staat nu te beven want ik kom eraan met m'n 9-mm en die schiet ik door je schedel.
Wil je problemen, dan moet je komen, want ik ben je ergste dromen.
Je kan niks, want je bent niks.
Je bent een nerd, die alleen wat op internet zet, je vriendin is een vuile slet.
Ik kom met een groep dus zoek ons dan als je dat probeert dan krijg je kanker problemen met mijn wijk.
Want dan is het klik-klak-boem!
MC martin ft. bustaflex we zijn terug.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:36 schreef Haque het volgende:
http://rapidshare.com/files/417077584/mcmartin.rar
Voor de liefhebber:
Gangsterman – zomer
Gangsterman – roel diss (demo)
Mc martin – mc martin
Mc martin – het leven
Mc martin – 015
Mc martin – ons wijk
Mc martin – disst mc dark
andere nummers mis ik nog.
Waarom kent niemand die?quote:
Maar niet op YouTube, zo kunnen we niet het grote publiek bereikenquote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef boeraap het volgende:
nice dat ons wijk etc. weer op mp3 zijn
Hij zit niet op school, hij werkt bij de Jumbo in Terneuzen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:21 schreef Elmostyle het volgende:
Op welke school in Terneuzen zit Mc Martin dan? Gewoon middelbaar? of ROC ?
Nee Terneuzen, het is 0115quote:Op zondag 5 september 2010 12:53 schreef Lexis het volgende:
Hij komt toch uit Delft (gezien het nummer 015)...
Ik hoop dat ik m ooit eens tegenkom.
Liedjes van zijn pc jatten gaat idd wel een beete verquote:Op zondag 5 september 2010 13:21 schreef Haque het volgende:
rappermcmartin heeft een reactie op je profiel geplaatst:
jij hebt mij pc gehackt he en dan mij liedjes gestolen?
rappermcmartin heeft een reactie op je profiel geplaatst:
gozer beter haal je deze liedjes eraf dit is niet jou matriaal
beaufiechter heeft een reactie op je profiel geplaatst:
vet ruzie met mc martin ik zou oppassen
Ik kreeg die links van een anonieme tip, omdat er van mij een diss was gemaakt.quote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef Haque het volgende:
Hoe zijn die liedjes uitgelekt dan van in de OP? of had hij ze jou gewoon gestuurd. Want hij weet toch dat jij alles met fok deelt![]()
Sterke tekst, zou hij een tekstschrijver in dienst hebben?quote:
Volgens AP is dat hem echtquote:Op zondag 5 september 2010 13:48 schreef Haque het volgende:
Geloof ook in je zelluf, dit is nummer elluf.
Nee is hem nietcheck die rare bek op die eerste foto, en het hoofd op die eerste foto is niet zo lang als die van onze mc.Of stuur die foto naar de email van mc martin dan krijg je vanzelf te horen of hij het wel of niet is
Dat dacht ik dus ook, maar het mag niet zo zijnquote:Op zondag 5 september 2010 12:53 schreef Lexis het volgende:
Hij komt toch uit Delft (gezien het nummer 015)...
Ik hoop dat ik m ooit eens tegenkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |