Doe geen moeite, ik had al zijn liedjes inclusief Hardcore Style en Wat zou je doen erop gezet, maar na een dag werden ze er weer afgehaald.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Moet ik 015, we zijn terug en het leven weer uploaden? Moeten ze wel weer even goed gepromoot worden.
Maar ik wil een diss tegen mij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:24 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Doe geen moeite, ik had al zijn liedjes inclusief Hardcore Style en Wat zou je doen erop gezet, maar na een dag werden ze er weer afgehaald.
Dan moet je het doen. Ik hou je niet tegenquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar ik wil een diss tegen mij.
Ik zou maar een grote schutting zetten om de tuinen die je maakt, want ik zie toch een paar doodsbedreigingen van iemand die wellicht ontoerekeningsvatbaar is, ben je al bang?quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Lyrics van Roel Diss (Demo) - Gangsterman
Yeah!
Gangsterman!
Roel Diss! Demo!
Kom niet focken met mij op de straat!
Roel, je krijgt een klap voor je smoel, dus je weet niet wat je moet doen.
Fock jouw leven want je staat nu te beven want ik kom eraan met m'n 9-mm en die schiet ik door je schedel.
Wil je problemen, dan moet je komen, want ik ben je ergste dromen.
Je kan niks, want je bent niks.
Je bent een nerd, die alleen wat op internet zet, je vriendin is een vuile slet.
Ik kom met een groep dus zoek ons dan als je dat probeert dan krijg je kanker problemen met mijn wijk.
Want dan is het klik-klak-boem!
MC martin ft. bustaflex we zijn terug.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:36 schreef Haque het volgende:
http://rapidshare.com/files/417077584/mcmartin.rar
Voor de liefhebber:
Gangsterman – zomer
Gangsterman – roel diss (demo)
Mc martin – mc martin
Mc martin – het leven
Mc martin – 015
Mc martin – ons wijk
Mc martin – disst mc dark
andere nummers mis ik nog.
Waarom kent niemand die?quote:
Maar niet op YouTube, zo kunnen we niet het grote publiek bereikenquote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef boeraap het volgende:
nice dat ons wijk etc. weer op mp3 zijn
Hij zit niet op school, hij werkt bij de Jumbo in Terneuzen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:21 schreef Elmostyle het volgende:
Op welke school in Terneuzen zit Mc Martin dan? Gewoon middelbaar? of ROC ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |