abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 september 2010 @ 13:39:10 #176
317451 Starkiller
Graphic Designer
pi_86239727
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Hardcore Style! http://vimeo.com/14776229
Heb je trouwens al een poster van MC Martin boven je bed hangen?
pi_86240878
van wie jat ie de muziek eigenlijk?
pi_86261880
quote:
Op donderdag 9 september 2010 08:48 schreef SvenM het volgende:

[..]

Waar komt die tekst vandaan? En hoe vind ik mcmartin zn nummers dan op itunes :') ?
wat is dit
pi_86262799
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:14 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Waar komt die tekst vandaan? En hoe vind ik mcmartin zn nummers dan op itunes :') ?
hahahahahaha :')
pi_86311323
hier moet meer gepost worden. :')
pi_86312396
quote:
MC Martin kan zelfs niet meer over straat, zonder dat hij met een camera anderhalve minuut lang wordt achtervolgd door een paar nieuwsgierige jongeren, die zijn handtekening willen. MC Martin is daar minder blij mee en reageert boos: "k*nker nou eens op!" Gelukkig komt dit soort grove taal nooit voor in één van zijn nummers.
:')
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_86312473
quote:
Martijn alias MC Martin is een twintigjarige rapper uit Terneuzen of 0115, zoals hij het zelf noemt. MC Martin laat zien dat hij werkelijk overal maling aan heeft, door de middelste vinger van één van zijn handen, of zelfs van allebei zijn handen hoog in de lucht te houden. Ook is de grofgebekte MC niet bang voor scheldwoorden, want termen als "motherf*cking oen" komen regelmatig teksten voor. Hieronder staan zijn zes tracks, met bijbehorende beschrijving.
Het Leven
MC Martin begon aan het eind van de zomer van 2009 met rappen. Zijn ijzersterke debuuttrack heet “Het Leven” en hierin laat dit twintigjarige talent zijn gespannen luisteraars horen hoe hij over het leven denkt. “Het leven is kut, want ik zit in de put.” Met gemiddeld 100.000 views op youtube per maand is te merken dat de MC Martin-fans hongerig zijn naar meer.
MC Martin
Een paar weken later verschijnt zijn tweede track met de zeer originele titel “MC Martin”. De boodschap van deze track is minder duidelijk dan die van “Het Leven”, maar door de zieke beat, de meesterlijke lyrics en de harde punchlines van de MC is ook deze track een absolute clubbanger. “Dit is MC Martin jeweetzelf. Ik ben geen elf. Ik ben twintig jaar oud. Dat is niet zo fout.” Uit een onderzoek van twee nieuwsgierige studenten aan de Vrije Universiteit van Amsterdam is gebleken dat “MC Martin” leidde tot een landelijke doorbraak op het gebied van de Nederlandse hiphop van de rapper. Het is dan ook geen toeval dat in de daaropvolgende twee weken maar liefst drie tracks van de rapper opdoken op het internet.
0115
In 1 van deze tracks beseft MC Martin dat zijn landelijke bekendheid ook grote verantwoordelijkheid met zich mee brengt. Daarom heeft hij de track “0115” gemaakt om zijn stad Terneuzen te representen. In “0115” laat MC Martin zien wat zijn stad van hem heeft gemaakt en hoe hij is opgegroeid. “Ik ben MC Martin ik kom van de straat, met m’n matties sta ik altijd paraat.”
We Zijn Terug
Als klap op de vuurpijl bevat de vierde track van de Terneuzenaar zelfs een featuring, en wel met niemand minder dan zijn beste vriend en tevens rapper Bustaflax. In deze track vol van emoties, genaamd “We Zijn Terug”, geven de twee talentjes hun mening over de mensen om hun heen. “Ik kom weer op internet, met Bustaflax. Geef mij maar die motherf*cking Pepsi Max.” Tenzij je doof bent zul je van deze track ongetwijfeld kippenvel krijgen.
Opnieuw
MC Martin, die regelmatig optreedt op kinderfeestjes, heeft natuurlijk veel groupies, geile tienermeisjes die met hem naar bed willen, achter zich aan. Toch weet MC Martin zich ondanks al die verleiding goed te beheersen. De relatie met zijn vriendin Soraya gaat zelfs steeds beter sinds hij een rapper is. Om die reden heeft MC Martin dan ook een track, “Opnieuw”, gemaakt. Hij laat zien dat hij van haar houdt door met rijmwoorden zijn gevoelens voor haar te beschrijven. “Ik heb alles voor haar over, wat het maar is, ik zou willen dat het voor altijd vakantie is.” Ook dit is een track waar je kippenvel van krijgt.
Je Bent Nep
In zijn zesde en voorlopig laatste track, “Je Bent Nep”, laat onze favoriete rapper zien dat je niet langer meer met hem kan sollen. In deze track disst hij namelijk zijn beste vriend Bustaflax, met wie hij onlangs nog een track heeft gemaakt. De reden van de ruzie is onbekend, maar anonieme bronnen zeggen dat het iets te maken heeft met een affaire van Soraya. MC Martin is niet bang om zijn voormalige beste vriend uit te schelden en met termen als “Bustasex”, “Busta-aap” en “Motherf*cking oen”. “Je denkt dat je beter kan rappen, je bent gewoon een opschepper. Ik zal je dissen, tot je in je motherf*cking broek je gaat pissen.” Als ik Bustaflax was, zou ik niet meer alleen over straat durven, uit angst voor MC Martin en zijn gevaarlijke bende.

© MC Martin Magazine, alle rechten voorbehouden.
pi_86312706
Heeft iemand "Opnieuw" en "Je bent nep"?
pi_86312948
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:13 schreef Haque het volgende:
Heeft iemand "Opnieuw" en "Je bent nep"?
Ik heb wel Je Bent Nep
pi_86313153
Ik zag wel dat alle filmpjes nog op skoften stonden.
pi_86341300
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:27 schreef Haque het volgende:
Ik zag wel dat alle filmpjes nog op skoften stonden.
Mooi toch, totdat Gangsterman weer klachten gaat indienen.
pi_86341435
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:51 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Mooi toch, totdat Gangsterman weer klachten gaat indienen.
Dat werkt bij youtube wel, ja. Maar andere sites niet zo goed denk ik. :) Al die onzin moet op zoveel mogelijk sites geupload worden, m.i.
  zondag 12 september 2010 @ 14:18:21 #188
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_86342543
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_86346574
MC Martin zit op zijn kamer Hardcore Style op te nemen.
Komt zijn moeder binnen: "Waar ben jij mee bezig"? :')
pi_86346748
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:25 schreef LeaderRoel het volgende:
MC Martin zit op zijn kamer Hardcore Style op te nemen.
Komt zijn moeder binnen: "Waar ben jij mee bezig"? :')
"meisje mag ik met je hand over je dij, motherfucking geil, motherfucking oen, motherfucking reet"
  zondag 12 september 2010 @ 16:33:19 #192
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_86346829
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:31 schreef Haque het volgende:

[..]

"meisje mag ik met je hand over je dij, motherfucking geil, motherfucking oen, motherfucking reet"
:') dat dus.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 12 september 2010 @ 16:33:29 #193
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_86346832
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:31 schreef Haque het volgende:

[..]

Alleen dan "mannefaking"
  zondag 12 september 2010 @ 16:36:12 #194
310366 AwesomeFace
Who Was Phone?
pi_86346934
Autuers recht claim door mc martin :') :')
Lost my ipod :`(
  zondag 12 september 2010 @ 16:37:18 #195
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_86346975
quote:
Op zondag 12 september 2010 16:36 schreef AwesomeFace het volgende:
Autuers recht claim door mc martin :') :')
Het staat er echt :')_!
pi_86352995
meisje mag ik met mn hand over je dij, hand over je dij, hand over je dij, hand over je dij (die laatste met sound effect) :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_86353429
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:28 schreef vizible het volgende:
meisje mag ik met mn hand over je dij, hand over je dij, hand over je dij, hand over je dij (die laatste met sound effect) :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Nee bij die laatste zet hij even een lage stem op, want hij heeft geen verstand van sound effects. :')
pi_86354553
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:40 schreef LeaderRoel het volgende:

[..]

Nee bij die laatste zet hij even een lage stem op, want hij heeft geen verstand van sound effects. :')
dat bedoelde ik ook. :|W
pi_86380640
vieze kanker lijers hebben jullie geen leven ofzo en me liedjes kunnen jullie nu niet meer pakken en hebben jullie geen leven ofzo softis
pi_86380908
quote:
Op maandag 13 september 2010 13:59 schreef gangsterman het volgende:
vieze kanker lijers hebben jullie geen leven ofzo en me liedjes kunnen jullie nu niet meer pakken en hebben jullie geen leven ofzo softis
We hebben al je 'liedjes' al, en ik geloof dat LeaderRoel bezig is om met jouw liedjes voor zichzelf een contract te krijgen bij Topnotch records. Met name "hardcore style" schijnt erg in de smaak gevallen te zijn bij die platenmaatschappij. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')