Een iPad/Phone app. Je kunt de NRC koppen snellen, en indien je verder wilt lezen, kun je voor 79 cent de gehele editie kopen.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmiddag / vanavond meet in de stairway bob.
Grote FOK! meet morgen in Utrecht, komt allen #4
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Ook een interessant stuk over de moskee, dik twee blokken van Ground Zero verwijderd. En met name over toenemend geweld tegen moslims in de VS. Vuur met vuur bestrijden, tenslotte ...
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Ook een interessant stuk over de moskee, dik twee blokken van Ground Zero verwijderd. En met name over toenemend geweld tegen moslims in de VS. Vuur met vuur bestrijden, tenslotte ...
quote:
wens jullie heel veel plezier.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker achteroverleunend toekijken hoe het werk voor hem wordt gedaan. Boodschappen doen, incl. Marrije smoothies.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ian!!
Zeg dat Pietje gelijk heeft!
Wat staat daar op het programma?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian moet bij naar Klundertse integratiecursus
bier halen voor gevorderden, "chapter 1, wat is het wachtwoord om te zorgen dat de frietboer toch echt bier tevoorschijn haalt"quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat staat daar op het programma?
Klundert heeft toevallig best een interessante geschiedenisquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat staat daar op het programma?
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarktquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bier halen voor gevorderden, "chapter 1, wat is het wachtwoord om te zorgen dat de frietboer toch echt bier tevoorschijn haalt"
jaja, het is wel weer duidelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, maar ik wou jou niet in de maling nemen hoor![]()
kom je ook ff buurtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarkt
Stommerd, ik schrok een beetje!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou jou niet in de maling nemen hoor![]()
Ik drink bijna nooit meer bier thuisquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarkt
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik beloof dat ik het niet meer zal doen als jij vanavond niet alleen maar op 5 meter afstand gaat staan giechelenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jaja, het is wel weer duidelijk.
Moet lukken met een beetje hulp van liesje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het niet meer zal doen als jij vanavond niet alleen maar op 5 meter afstand gaat staan giechelen
Het is mooi weer dus ik zal wel op het terras zitten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet lukken met een beetje hulp van liesje.
Spring erbij 'man!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens en meisjes, mijn liefste Hittepetitje staat onder de douche dus ik ga even een eitje voor d'r bakken
Zag je de knipoog niet ofzo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja....ik voel me gewoon nog niet zeker genoeg om zo'n eind van huis te zijn...dan maar flauw
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Flauw dat je niet komt, Laysa...
[ afbeelding ]
Organiseer een meet bij jezelf!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel maar ik wilde het toch even extra toelichten, omdat ik jullie wel erg aardig vind
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Organiseer een meet bij jezelf!Jullie hebben toch wel een park in de buurt ofzo? Komen we picknicken en DK in de sloot gooien!
Ik sla je gewoon met mijn stok zoals opaatjes doen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Organiseer een meet bij jezelf!Jullie hebben toch wel een park in de buurt ofzo? Komen we picknicken en DK in de sloot gooien!
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
kweet niet of je dat gaat lukken hoor
ghehehehequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk het nietIk ben meer het type Iwein van ER, 2 minuten verplaatsing van lichaamsvetten en daarna amechtig op de grond naar adem snakken.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus er komt straks iemand die onder tafel zit te masturberen terwijl hij in zijn broek pist en dirty talk tegen zijn bierglas zit te praten?
Nu kom ik al helemaal naar die fucking meet.
Eten komt later.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan worden de broodjes toch nat?
Had jij dat nog meegekregen toen of was jij ook te laat?quote:
Die concurrentie ook altijd!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Is die Skippy niet die dude die al die wijven lastig loopt te vallen via fobo en pm?
Hij is dol op vrouwen die zich verkleden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Noek het volgende:
Yo nigga's, have fun op de grote meeting in die smerige hellhole!Ik ga wel naar Wierden met Stefan.
Zal ik een trap tegen de lege handdoekhoudertjes geven, in jouw naam?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Noek het volgende:
Yo nigga's, have fun op de grote meeting in die smerige hellhole!Ik ga wel naar Wierden met Stefan.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Is die Skippy niet die dude die al die wijven lastig loopt te vallen via fobo en pm?
Zeg je nu eigenlijk dat ik een man ben?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:40 schreef Dementor het volgende:
Hij is dol op vrouwen die zich verkleden.
Of een hele modebewuste vrouwquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat ik een man ben?
Ja! En daarna die nietwerkende blazer uitschelden voor homo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik een trap tegen de lege handdoekhoudertjes geven, in jouw naam?
Welke kleur is je haar dit keer?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of een hele modebewuste vrouw
Eigenlijk niet, maar doe bij Stefan maar net alsof als je hem ziet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat ik een man ben?
*aantekeningen maaktquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! En daarna die nietwerkende blazer uitschelden voor homo.
Ja zoiets. Ik geloof dat hij van de spanning heeeeeeeel veel ging drinken toen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En die komt op meets en zit dan in zijn eentje ergens verlegen in een hoekje?
Niet live meegegreken, de verhalen wel jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Had jij dat nog meegekregen toen of was jij ook te laat?
Misschien heb ik hem nog wel gezien hoor, maar ik herinner het mij niet in ieder geval
jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Tot vanmiddagquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Noek het volgende:
Bedoel je mijn haar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke kleur is je haar dit keer?
"Welke kleur is je haar dit keer?"quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je mijn haar?
Dezelfde kleur als anders?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik geloof dat hij van de spanning heeeeeeeel veel ging drinken toen.
En ja toen ging er ook nog het één en ander mis in de wc.
En natuurlijk geen handdoekjes om even je broek droog te deppen
Ja nou, alsof ik zoveel van kleur wisselquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Welke kleur is je haar dit keer?"
"bedoel je mijn haar?"
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik geloof dat hij van de spanning heeeeeeeel veel ging drinken toen.
En ja toen ging er ook nog het één en ander mis in de wc.
En natuurlijk geen handdoekjes om even je broek droog te deppen
Nee. Ik ga misschien straks naar Valtifest, incl. luxe hotelovernachting. Maar ook dat weet ik nog niet zeker. Druk, druk, druk.quote:
Lekker gek.quote:
Nou niet dom om het feit heen lullen dat je net een gigantisch stomme vraag stelt hè!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, alsof ik zoveel van kleur wissel
Ohja, dat dacht je he?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou niet dom om het feit heen lullen dat je net een gigantisch stomme vraag stelt hè!![]()
En je was eerst blond, en toen ging ik je meeten en toen had je ineens zwart haar, Liesl
Donkerblond dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht je he?
Ik gedraag me misschien vaak zo, maar ik heb echt nog nooit blond haar gehad.
Het is echt dat ik morgen een nieuwe les moet gaan geven en ik die ook nog moet leren vandaag, anders was ik echt gekomen want ik had graag een goed gesprek met Skippy willen hebben voordat die huilend incontinent de tent verlaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker gek.
bijna zo gek dat je in een spontane gekke bui toch op de trein stapt om ons te zien
Eh neuh.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Donkerblond dan?
Lichtbruin?
Moet ik er foto's bij halen?
quote:
Met wie moet ik nou verliefd over Gert praten? Hè? Heb je dáár wel 's aan gedacht!?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is echt dat ik morgen een nieuwe les moet gaan geven en ik die ook nog moet leren vandaag, anders was ik echt gekomen want ik had graag een goed gesprek met Skippy willen hebben voordat die huilend incontinent de tent verlaat.
Je hoeft niet te drinken......quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
Het is echt dat ik morgen een nieuwe les moet gaan geven en ik die ook nog moet leren vandaag, anders was ik echt gekomen want ik had graag een goed gesprek met Skippy willen hebben voordat die huilend incontinent de tent verlaat.
Jammer maar ik snap het wel. Ook jammer dat Cc niet komt. Misschien moeten we als Gert terug is maar weer eens een meet regelen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Denk dat het meer ging om de tijd die ze kwijt is aan het meeten zelfquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te drinken......
Ze heeft die les toch morregen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk dat het meer ging om de tijd die ze kwijt is aan het meeten zelf
Ik ook, zoals jullie wetenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger fan vanIn de korte periode dat voetbal me wist te boeien
Ze moet er vandaag voor leren, uilenkut!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze heeft die les toch morregen.
leren is voor leernichtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze moet er vandaag voor leren, uilenkut!
Geef dat kusje aan die zwervert! Dan krijg je misschien korting op de 10 euroquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik ff een poging doen tot een fiets kopen.
kusje
Dan mag je wel opschieten Pietje, het is een eind fietsen hoor naar Utrechtquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik ff een poging doen tot een fiets kopen.
kusje
Goeie! ik ga meteen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan mag je wel opschieten Pietje, het is een eind fietsen hoor naar Utrecht
Check! Ik neem ons gratis gevonden dingetje wel mee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Tot straks Piet
Iemand die ook een fototoestel meeneemt? Ik probeer die van mij nu te reanimeren, maar het kan zijn dat een tweede keer schollenpop hem fataal geworden is.
Schijt, ik wil wel met je op de foto weer enzo hè?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Tot straks Piet
Iemand die ook een fototoestel meeneemt? Ik probeer die van mij nu te reanimeren, maar het kan zijn dat een tweede keer schollenpop hem fataal geworden is.
Naar school gaan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou? Zeg het 's dan, want ik weet het niet
Goedzo! Ik hoop dat die van mij het straks ook weer doet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Check! Ik neem ons gratis gevonden dingetje wel mee.
Daar ben ik toch al niet goed in, wel wil ik leren én slapen, stoertje.quote:
Nope, in Nederland al begonnen aan het Grafisch Lyceum te Utrecht. Daar bleek dat ontzettend NIET te zijn wat ik wou gaan doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook beroepsonderwijs of uni in Duitsland?
Remlof!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Met wie moet ik nou verliefd over Gert praten? Hè? Heb je dáár wel 's aan gedacht!?
Ga je nu iemand uitlachen omdat je geen flauw idee hebt hoe de omstandigheden waren?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook beroepsonderwijs of uni in Duitsland?
Ik volg iets niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je nu iemand uitlachen omdat je geen flauw idee hebt hoe de omstandigheden waren?
Ik blijf naar meets komen tot jij er ook een keer bent, dat je het even weetquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Meeters: mieters veel plezier! En de rest ook!
Tot vanavond, Bobquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
A2 dicht, A27 12km stilstaand verkeer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, ik ben er helemaal klaar voor
Zo loop ik er altijd bij! Alleen ik heb geen dollar teken maar een kruis.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou wel baas zijn, sowieso.
En je hebt maar 1 meisje, een baas als deze verdient er 2, aan elke zij 1.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo loop ik er altijd bij! Alleen ik heb geen dollar teken maar een kruis.
Compleet met schoensmeer op je gezicht?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo loop ik er altijd bij! Alleen ik heb geen dollar teken maar een kruis.
Waarom zou ik dat doen als neger?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Compleet met schoensmeer op je gezicht?
Da's nou de enige roddel over jou die ik nog nooit gehoord hebquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als neger?![]()
Veel plezier vanavond!![]()
O ja, en mocht er geroddeld worden alleen dat gedeelte dat ik een piemel heb van een halve meter is waar!
Zie je een lachende smiley?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je nu iemand uitlachen omdat je geen flauw idee hebt hoe de omstandigheden waren?
Marktplaats.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fietsen zijn stervensduur. Er bestaat blijkbaar geen markt tussen een kutding van een zwerver van 2 tientjes en een nieuwe van minimaal 400 euro.
Ubuntu...heb ik een tijd terug even uitgeprobeert maar toch weer naar Windows terug gegaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan oh oh Cherso niet kijken in Ubuntu!
Verbaast me niet, Ubuntu naast Windows gebruiken gaat prima, maar ik moet er (nog) niet aan denken dat ik alleen maar Ubuntu zou gebruikenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ubuntu...heb ik een tijd terug even uitgeprobeert maar toch weer naar Windows terug gegaan
Doet het prima, alhoewel ik eerst deze melding kreeg:quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doet deze link 't bij jullie? En dan niet de advertentie, maar echt de aflevering?
Ik ga het misschien weer gebruiken omdat ik veel doe met "devkitPRO" om wii applicaties te compilerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbaast me niet, Ubuntu naast Windows gebruiken gaat prima, maar ik moet er (nog) niet aan denken dat ik alleen maar Ubuntu zou gebruiken
Geen probleem met Windows 7.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doet deze link 't bij jullie? En dan niet de advertentie, maar echt de aflevering?
Ik gebruik geen SL, maar gewoon Windows media player, en die doet het hier welquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen probleem met Windows 7.
Heb je wel silverlight geïnstalleerd?
Onder Windows primaquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met Silverlight werkt het ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen SL, maar gewoon Windows media player, en die doet het hier wel
Gewoon lekker met een dubbel besturingssyteem werken, dat gaat prima met Ubuntuquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga het misschien weer gebruiken omdat ik veel doe met "devkitPRO" om wii applicaties te compileren
Okej, dacht eerst dat het WMP only was maar blijkbaar kan je een van beide kiezenquote:
Had hem eerst ook installed naast Windows met WUBI, dan maakt ie een image bestand en daar kan je dan van booten, ipv je HDD te herpartitioneren wat ik liever doe bij een herinstall van Windowsquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon lekker met een dubbel besturingssyteem werken, dat gaat prima met Ubuntu
uizendiing gemist RTL werkt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vage shit, die korte filmpjes doen 't nu wel. Maar de aflevering niet.
En als je de URL direct opent vanuit Windows Media Player zelf? De directe link is:quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vage shit, die korte filmpjes doen 't nu wel. Maar de aflevering niet.
Jawel hoor, ik heb laatst zelf nog goede fietsen verkocht via MP voor 45 en 50 euro. Had je ff moeten zeggen, dat je op zoek was naar een degelijke fiets voor weinig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fietsen zijn stervensduur. Er bestaat blijkbaar geen markt tussen een kutding van een zwerver van 2 tientjes en een nieuwe van minimaal 400 euro.
Zal morgen eens gaan zoeken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:55 schreef Marrije het volgende:
Jawel hoor, ik heb laatst zelf nog goede fietsen verkocht via MP voor 45 en 50 euro. Had je ff moeten zeggen, dat je op zoek was naar een degelijke fiets voor weinig.
Fietsenmaker? Ik lees net dat er een grote vraag naar fietsen is tussen die van een zwerver van twee tientjes en eentje van 400 euro.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zie je een lachende smiley?
Nee, die zie je niet.
Ik ben alleen benieuwd wat hij nu gaat doen in Nederland.
Bij Waddinxveen (net erbuiten, vlakbij die nieuwe op en afrit richting 070 na knooppunt Gouwe) staat een boerderij waar ze ook fietsen verkopen, ik weet zo even niet waar ze online te vinden zijn, en N. is ff fietsen dus die kan ik het ook niet vragen, maar die zitten qua prijs net wat lager.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, of een nieuwe via inet bestellen. Maar daar twijfel ik nog over.
Veel plezier Remlof!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik, maar ben lui, zal er wel tegen half zeven zijn.
Maar het is toch hoe later hoe leuker
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik, maar ben lui, zal er wel tegen half zeven zijn.
Maar het is toch hoe later hoe leuker
Ik heb dol dwaze avonturen meegemaakt! Best leuk een station als er geen treinen meer rijden!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
alle meesters veel plezier met elkaaren maak er wat van en zorg dat jullie wel de laatste trein halen want op station slapen is nu veels te koud
had wat fout neergezet, er staat meesters inplaats van meeters, maar is dit nieuwe toetsenbord zijn schuld hoor echt waar dit keer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dol dwaze avonturen meegemaakt! Best leuk een station als er geen treinen meer rijden!
Nee joh! Het is dan gewoon een beetje kijken en wat kletsen met de vegers van de NS en de junkies en de andere mensen die hun trein hebben gemist!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had wat fout neergezet, er staat meesters inplaats van meeters, maar is dit nieuwe toetsenbord zijn schuld hoor echt waar dit keer.
nou denk dat je nu eruit gezet wordt met de mededeling, leger des heils is verderop
nou oke jij je zin, maar denk dat amsterdam cs je eruit zet en wil je niet roepen ze gelijk de spoorwegpliesie echt waar hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Het is dan gewoon een beetje kijken en wat kletsen met de vegers van de NS en de junkies en de andere mensen die hun trein hebben gemist!
De meet is toch in Utrecht?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou oke jij je zin, maar denk dat amsterdam cs je eruit zet en wil je niet roepen ze gelijk de spoorwegpliesie echt waar hoor
Mira was leuker om te beglurenquote:
Natuurlijk gaat dat goed. Pech zal toch wel een keer ophoudenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat we gauw wat horen over Disana en dat alles goed gaat.
ja wat een triest zooitje he, en wat een vieze man smoezelig enzo nee niet mijn typje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De meet is toch in Utrecht?
[..]
Mira was leuker om te begluren
oh dat bedoel ik niet, met goed gaan dat ze lekker weer gauw opknapt enzo, echt wat een lijdensweg heeft die meid nu hopen dat ze gauw weer thuis komt en wat op FOK neer kan zetten, mis haar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat goed. Pech zal toch wel een keer ophouden
Als je niet van vette dikke mannen houdt moet je ook niet naar vette dikke mannen kijken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat een triest zooitje he, en wat een vieze man smoezelig enzo nee niet mijn typje.
bah snap niet dat mensen daar naar kijken, zal wel aan mij liggenmaar nee is niet zo mijn ding.
Half vijf om zaterdag onder het mes?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat we gauw wat horen over Disana en dat alles goed gaat.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat een triest zooitje he, en wat een vieze man smoezelig enzo nee niet mijn typje.
bah snap niet dat mensen daar naar kijken, zal wel aan mij liggenmaar nee is niet zo mijn ding.
Hou op schei uit, ik heb al zo vaak op Utrecht CS op de eerste trein gewachtquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dol dwaze avonturen meegemaakt! Best leuk een station als er geen treinen meer rijden!
Ja ik ook, ook een paar keer in Den Bosch en dat was wel leuk! Taxi-oorlog ruzie tussen Marokkanen en Turken. Meestal als ik echt lang moet wachten ga ik gewoon wat rondlopen. Meestal als je een praatje maakt met een nachtportier krijg je er een gratis koek en warme koffie bij!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik heb al zo vaak op Utrecht CS op de eerste trein gewacht
Was ik vannacht niet van plan
Dat ligt niet aan je toetsenbord maar aan je brein; meesters is wel een bestaand woord en meeters in principe niet... ik maakte exact dezelfde fout maar zag het voor ik het woord goed en wel af hadquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had wat fout neergezet, er staat meesters inplaats van meeters, maar is dit nieuwe toetsenbord zijn schuld hoor echt waar dit keer.
nou denk dat je nu eruit gezet wordt met de mededeling, leger des heils is verderop
ohhhhhh hahaha ik wist wel dat het verkeerd stond maar moest het eerst 4 keer lezen voor het echt door drong wat er precies verkeerd aan stond je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je toetsenbord maar aan je brein; meesters is wel een bestaand woord en meeters in principe niet... ik maakte exact dezelfde fout maar zag het voor ik het woord goed en wel af had
Soms doet het brein dat.... in dit plaatje doet het brein in de meeste gevallen gewoon een autoherstel:
[ afbeelding ]
hey schiet eens een beetje op Remlof, ze zitten op je te wachten daar, en veel plezierquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik heb al zo vaak op Utrecht CS op de eerste trein gewacht
Was ik vannacht niet van plan
Die hele filmquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:35 schreef Dementor het volgende:
Vanavond deze film kijken.
http://www.agorathemovie.com/
Heb hem al gezien! Daarom zeg ik! :quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien en dan pas een oordeel vellen.
Je hebt vast moeite met bepaalde aspecten uit de film.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb hem al gezien! Daarom zeg ik! :![]()
Ik houd niet van zogenaamd geschiedkundige films met feitelijke onjuistheden en anachronismen. Dat zal de leek vast niet storen. De vriendin waarmee ik was hebben toch wel gelachen om dergelijke zaken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt vast moeite met bepaalde aspecten uit de film.
Ik dacht al dat zoiets zou steken gezien je achtergrond, ik heb die kritieken ook gelezen maar het blijft maar een film.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd niet van zogenaamd geschiedkundige films met feitelijke onjuistheden en anachronismen. Dat zal de leek vast niet storen. De vriendin waarmee ik was hebben toch wel gelachen om dergelijke zaken.
Mijn achtergrond? Wat weet jij over mijn achtergrond?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht al dat zoiets zou steken gezien je achtergrond, ik heb die kritieken ook gelezen maar het blijft maar een film.
Geschiedenis blijft toch altijd een versie van de waarheid.
Ik dacht al...wat is het rustig hierquote:Op zondag 5 september 2010 02:12 schreef remlof het volgende:
Zo dat was leuk in de stairway, hoop rls'ers daar irl gezien. Mera en ian zijn lekkere dingen, liesje en sp3c zijn tof, heb hem niet op z'n bek geslagen en pietje is ook ok
En bob is gewoon bob
Ging je over je nek?quote:Op zondag 5 september 2010 05:25 schreef liesje1979 het volgende:
Mooi!
Nu Ian, Mera en Bob nog.
Het was gezellig Piet, en nog bedankt voor de hulp bij de ongewenste situatie.
Had eigenlijk verwacht dat jij daar ook wel heen zou gaan.quote:Op zondag 5 september 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:goedemorgen
![]()
lees het was leuk de meet, top
nee, niet in mijn uppie en mijn eentje, als er andere uit amsterdam gingen was er heul misschien een kansje, een klein kansje zeg maarquote:Op zondag 5 september 2010 09:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat jij daar ook wel heen zou gaan.
En goedemorgen.
Als ik 'historisch correcte zaken' wil zien kijk ik wel een docu of lees ik een boek.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn achtergrond? Wat weet jij over mijn achtergrond?![]()
Nee, ik heb het over dat de Romeinen in die tijd een andere uitrusting droegen, de tweelingen Romulus en Remus bij de Lupa Capitolina, dat het Suez-kanaal zichtbaar is op de satellietbeelden et cetera. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het verhaal.
Die dikkeman woont bij Vlemmix achter he?quote:Op zondag 5 september 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
Aan de slag voor een custom-made, handmade iPhone hoesje.
Serieus?quote:Op zondag 5 september 2010 10:44 schreef Dementor het volgende:
Die dikkeman woont bij Vlemmix achter he?
http://dwaalhaas.nl/quote:Op zondag 5 september 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
Hij maakt ook lillike schilderijen? Of is hij de buurman die 's zomers op het bankje voor zijn huis zit. In zijn blote reet, mee un kratje pils durneffe?
Hij heeft toch wel zeker vier mails gestuurd...quote:Op zondag 5 september 2010 11:03 schreef Copycat het volgende:
En waarom hebben we hem nooit in SV gezien? Geknipte gast ervoor!
Nou augur, voorspel mij de toekomst die de Goden in petto hebben en onthul de nevelen van mijn verleden?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn achtergrond? Wat weet jij over mijn achtergrond?![]()
Fijn dat het leuk was?quote:Op zondag 5 september 2010 02:12 schreef remlof het volgende:
Zo dat was leuk in de stairway, hoop rls'ers daar irl gezien. Mera en ian zijn lekkere dingen, liesje en sp3c zijn tof, heb hem niet op z'n bek geslagen en pietje is ook ok
En bob is gewoon bob
En dat heeft te maken dat andere mijn achtergrond denken te kennen? Dat is een vorm van Geschiedenis waar ik wel benieuwd naar ben. Als mensen conclusie Y. trekken aan de hand van mijn vermoedelijk verleden Y. Dus ik ben benieuwd wat onze aruspex, Dementor over mijn geschiedenis te melden heeft.quote:Op zondag 5 september 2010 12:01 schreef Copycat het volgende:
Je studeert/studeerde toch geschiedenis? Zo moeilijk is die duiding toch niet?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht al dat zoiets zou steken gezien je achtergrond, ik heb die kritieken ook gelezen maar het blijft maar een film.
Geschiedenis blijft toch altijd een versie van de waarheid.
En waarom zou een film mij dan steken?quote:Op zondag 5 september 2010 12:06 schreef Copycat het volgende:
Uhm ... je achtergrond als Geschiedenisstudent suggereert toch een bepaalde kennis van de Oudheid?
Kweenie ...
Ik vermoed meer dat Dementor doelt op de anti-christelijke boodschap van de film, maar Dementor komt dat zo wel even uitleggen.quote:Op zondag 5 september 2010 12:08 schreef Copycat het volgende:
De historische onjuistheden. Lijkt mij hoor.
Heeft Dementor zo diep zijn hand in je reet trouwens dat je zijn praatpop bent of kan ie niet voor zichzelf spreken?quote:Op zondag 5 september 2010 12:12 schreef Copycat het volgende:
Oh, ik dacht altijd dat dat een gimmick van je was.
Maar nu ik je felle reacties lees, ben ik daar niet meer zo zeker van.
Newsflash ... ik bemoei me overal tegenaan waar ik me tegenaan wil bemoeien. Dat ben ik gewend op een discussieforum.quote:Op zondag 5 september 2010 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft Dementor zo diep zijn hand in je reet trouwens dat je zijn praatpop bent of kan ie niet voor zichzelf spreken?
Ok.quote:Op zondag 5 september 2010 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Newsflash ... ik bemoei me overal tegenaan waar ik me tegenaan wil bemoeien. Dat ben ik gewend op een discussieforum.
Ja.quote:Op zondag 5 september 2010 08:48 schreef Noek het volgende:
Leuk dat het leuk was jongens. Was je ex-schoonvader daar, Lies?
Vluchtgedrag, laf!!quote:Op zondag 5 september 2010 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
En die wilde ik niet zien dus vluchte ik naar binnen, gingen ze daar eten. Toen zijn sp3c en ik een uurtje gevlucht
Zover was ik de laatste keer niet eens geweest! Ik zou de man niet kunnen herkennen!quote:Op zondag 5 september 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:
ik hoef liever ook niet mijn ex schoonvader tegen te komen hoor!!! is toch ietwat pijnlijk!!
Nee daar doelde ik niet op, maar ik leest net dat ik dus dubbel beet heb.quote:Op zondag 5 september 2010 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vermoed meer dat Dementor doelt op de anti-christelijke boodschap van de film, maar Dementor komt dat zo wel even uitleggen.
Ik stond de deur en het kozijn wederom koraalrood te verven.quote:Op zondag 5 september 2010 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heeft Dementor zo diep zijn hand in je reet trouwens dat je zijn praatpop bent of kan ie niet voor zichzelf spreken?
Ja dat dus, hoezo waren ze daar? En dan ook nog daar eten, terwijl ik altijd mee moest naar hele dure restaurantsquote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
Hoezo waren die daar? En met het hoeveelste zintuig voorvoelde Noek dat?
Broodje carpaccio.
Ok.quote:Op zondag 5 september 2010 12:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee daar doelde ik niet op, maar ik leest net dat ik dus dubbel beet heb.
Mijn echte ex-schoonvader? Zo dat was een lul eerste klas! Als ik niet christelijk opgevoed zou zijn zou ik hem stompen!quote:Op zondag 5 september 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:
ik hoef liever ook niet mijn ex schoonvader tegen te komen hoor!!! is toch ietwat pijnlijk!!
Houden zo.quote:Op zondag 5 september 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat dus, hoezo waren ze daar? En dan ook nog daar eten, terwijl ik altijd mee moest naar hele dure restaurantsNiet meer gesproken sinds de scheiding, en ook 0 behoefte aan.
Of je zorgt dat die ander ophoepelt.quote:Op zondag 5 september 2010 12:37 schreef hondjes het volgende:
Als ik iemand niet wil zien of ermee wil praten, zou ik ook weggaan.
quote:Op zondag 5 september 2010 12:39 schreef Dementor het volgende:
Dat zou nog vrij komisch zijn geweest, als je er voor had kunnen zorgen dat ze waren vertrokken zonder jezelf te laten zien in het restaurant.
Had je weer teveel pintjes gepukt piet?quote:Op zondag 5 september 2010 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik ga ff koffie zetten of zo. Damn wat ben ik brak
Grote FOK! meet gister in Utrecht, komt allen #5quote:Op zondag 5 september 2010 12:49 schreef Toverheks het volgende:
normaal werken jullie met afkortingen pppffttt geef eens de link van dat meettopic asjeblieft
Vooralsnog krijg ik de foto's niet van mijn toestelquote:Op zondag 5 september 2010 12:46 schreef BobdeStreamer het volgende:
We hadden het over jouw konijntje en 5 minuten later kwam er dus een echt Konijn langs.
(de man van een vrijgezellenfeestje was verkleedt als megakonijn).
Liesje heeft geobsedeerd vliegensvlug nog wat op zijn buik geschreven![]()
pics Liesje or it didn't happen
Kan je je SD kaart ook los in de PC doen?quote:Op zondag 5 september 2010 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vooralsnog krijg ik de foto's niet van mijn toestel
dank je welquote:Op zondag 5 september 2010 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Grote FOK! meet gister in Utrecht, komt allen #5
Volgens mij heb ik Remlof daar gespot!quote:
Ah het is geluktquote:Op zondag 5 september 2010 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Bong!
Goed schelden hielp:
[ afbeelding ]
Konijntje!
juist op zondag, dan is het de dag des heere, kwamen ze aan je deur???quote:
ben jij dat liesje, nee niet degene in dat konijnenpakquote:Op zondag 5 september 2010 13:07 schreef liesje1979 het volgende:
Bong!
Goed schelden hielp:
[ afbeelding ]
Konijntje!
quote:Op zondag 5 september 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Werk voor de Heer is toch geen werken?
Ok, zit dat zo. Ik dacht dat het werken was, maar dat valt dan in de categorie van je hobby je werk maken ofzo.quote:Op zondag 5 september 2010 13:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist op zondag, dan is het de dag des heere, kwamen ze aan je deur???
Godskolere!quote:Op zondag 5 september 2010 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
En die wilde ik niet zien dus vluchte ik naar binnen, gingen ze daar eten. Toen zijn sp3c en ik een uurtje gevlucht
Wie is ''we''?quote:Op zondag 5 september 2010 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn trouwens gaan nabieren bij de grote neger, achter de tralies.
Vandaar dequote:Op zondag 5 september 2010 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
Marrije, hoezo niet, je hebt wel eens eerder foto's van mij gezien toch?
Maar het is heus geen feest om met de helm op geboren te zijn hoor.quote:Op zondag 5 september 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
Hoezo waren die daar? En met het hoeveelste zintuig voorvoelde Noek dat?
Pietje en zijn dievenbende!quote:
meertjequote:
Jep was leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |