Vorig jaar ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, en het "weer" doet mij vermoeden dat we elkaar al vaker hebben gezien?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:58 schreef Stranger het volgende:
Ik heb gehoord dat Breuls heel oud is geworden, ben benieuwd
jij komt toch nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:59 schreef skippy22 het volgende:
Met de auto dan ? Ik heb namelijk geen zin om 40 euro te moeten betalen voor een treinkaartje
Pm me maar als je nog een plek hebt in de kofferbak
Hij was er de laatste keer wel hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij komt toch niet
En er is geen ranja ook
We dachten allemaal dat dat inderdaad de laatste keer zou zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij was er de laatste keer wel hoor..
Dat hoopten we iig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
We dachten allemaal dat dat inderdaad de laatste keer zou zijn.
Al was Fraubitch er wel, dan kwam je nog niet verder dan staren en stiekem onder de tafel met je pielemuis spelen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:36 schreef skippy22 het volgende:
En kom ook nietZonder fraubitch is er toch niks aan
Veel plezier. Jij bent vast de eerste.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:10 schreef Socios het volgende:
Ik ga die kant op. Tot straks allemaal.
Ik ook, maar gelukkig had Yvonne wel een leuk verhaal over zijn aanwezigheid.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
Vorige keer toen ik kwam was Skippy al weg.
Cue.... en ik stap op de trein in Amersfoort (of vathorstquote:Op zaterdag 4 september 2010 11:57 schreef skippy22 het volgende:
Gaat er nog iemand vanuit enschede/hengelo er heen ?
Skippy daar heb ik nog een paar woorden mee gewisseldquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:10 schreef liesje1979 het volgende:
Vorige keer toen ik kwam was Skippy al weg.
Woorden??quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Skippy daar heb ik nog een paar woorden mee gewisseld
Misschien heeft Tijnbrein wat tegen hem gezegd waarna hij nog verder onder tafel kroop?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woorden??Met Skippy?? Ik geloof er niks van
Of naar de wc moest rennen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien heeft Tijnbrein wat tegen hem gezegd waarna hij nog verder onder tafel kroop?
Hij heeft zich iig voorgesteld als skippy verder zei hij weinigquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Woorden??Met Skippy?? Ik geloof er niks van
Ik denk het welquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Misschien heeft Tijnbrein wat tegen hem gezegd waarna hij nog verder onder tafel kroop?
Dat omschrijft het wel redelijk ja.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus er komt straks iemand die onder tafel zit te masturberen terwijl hij in zijn broek pist en dirty talk tegen zijn bierglas zit te praten?
Alleen dit gedeelte is al technisch onmogelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus er komt straks iemand die onder tafel zit te masturberen terwijl hij in zijn broek pist
Masturberen en plassen gaat niet samen. iig niet bij mannenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus er komt straks iemand die onder tafel zit te masturberen terwijl hij in zijn broek pist en dirty talk tegen zijn bierglas zit te praten?
Nu kom ik al helemaal naar die fucking meet.
Heuj! Ik heb ook de beste gesprekken met mijn bierglazen hoor!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij heeft skippy toen alleen een goed gesprek gevoerd met z'n bierglas waar ie alsmaar in zat te kijken.
Je weet niet wat voor afwijkingen die kerel allemaal heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen dit gedeelte is al technisch onmogelijk
Dan is het helemaal knap dat het hem lukt. Dat zie je toch ook bij apen, die gaan aan hun leuter frotten voordat ze gaan pissen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hm, goed punt. Maar even navragen dan straks.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Al was Fraubitch er wel, dan kwam je nog niet verder dan staren en stiekem onder de tafel met je pielemuis spelen.
Thanks for reminding mequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er aan het eind van de middag wel. Nog even douchen en ik moet even wachten tot de wasmachine klaar is.
Ik kan ook komen en de eerste de beste nerd op z'n bek slaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Masturberen en plassen gaat niet samen. iig niet bij mannen![]()
Dat is skippy inderdaadarme jongen
Nee, maar als je hier een grote bek hebt en daar blijk je een megakneus te zijn dan blijft wel hangen. En gezien jouw gedrag was het eerder voor jou het uitje van het jaar dan voor de rest.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef skippy22 het volgende:
Dat julie het nog allemaal weten Zeker het uitje van het jaar
Tot je dat bij mij probeert. Dan verdwijn je zeker onder tafel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik kan ook komen en de eerste de beste nerd op z'n bek slaan
Dat zou wel in schril contrast staan met je vorige optredenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dus jij loopt de stairway binnen en slaat jezelf op de bekquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jij bent geen nerdquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot je dat bij mij probeert. Dan verdwijn je zeker onder tafel.
Hahahquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik wel![]()
*gaat nu op zeker de hele avond achter Remlof staan
Scherp, Tijn, heel scherp.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus jij loopt de stairway binnen en slaat jezelf op de bek![]()
Dan maak jij een nog betere indruk dan vorig jaar
Lieve schat dat zijn we allemaal op Fok!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
Oh. Zal ik nu maar vast zeggen dat ik een raar stil mens ben. Dan valt het niet zo tegen.
FOK!meets zijn anders.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef Myraela het volgende:
Oh. Zal ik nu maar vast zeggen dat ik een raar stil mens ben. Dan valt het niet zo tegen.
Ik herken je zonder tas ook wel hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:04 schreef -Engel- het volgende:
T.i. >>>> let op een rode, ronde tas met het grijze aapje.....
Als mijn droger klaar is .... haal ik eerst nog wat spul bij de super en dan neem ik het OV richting Utrecht....
Verwachting: tussen 15:00 en 16:00 daar...
niet dusquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezellig dat je toch even komt Hobbel
...als Skippy1 t/m Skippy112quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot je dat bij mij probeert. Dan verdwijn je zeker onder tafel.
Ja ik stap op een gegeven moment in de trein bij Amersfoort.....quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Mensen aanwezig die rond 2 uur vanuit enschede vertrekken.. of daarna in het traject instappen?
Alleen wss eerder dan ik of niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ik stap op een gegeven moment in de trein bij Amersfoort.....
Nee ik zelf ben incognito......quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik herken je zonder tas ook wel hoor.
Tussen 15.00 en 16.00 ga ik niet redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uhm.... ik ga ff de reisplanner checken.... we kunnen het ook op elkaar afstemmen..... ik heb geen haast hoor...quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee ik zelf ben incognito......
AAPTASJE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dank je wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:22 schreef BONG4002 het volgende:
Veel plezier mensen!
(Ik kom niet maar wens jullie een fantastische meet toe)
Ahwquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:22 schreef BONG4002 het volgende:
Veel plezier mensen!
(Ik kom niet maar wens jullie een fantastische meet toe)
Ik hoop die van 13.57 te halen .. moet opschietne zelfs daarvoor hahaquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
juist....gaat goed komen....
Cue_ hoe laat neem je de trein?
Maybequote:Op zaterdag 4 september 2010 13:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je wel.
volgende keer er wel bij???
Mss een kleine meet ooit....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |