Een iPad/Phone app. Je kunt de NRC koppen snellen, en indien je verder wilt lezen, kun je voor 79 cent de gehele editie kopen.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmiddag / vanavond meet in de stairway bob.
Grote FOK! meet morgen in Utrecht, komt allen #4
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Ook een interessant stuk over de moskee, dik twee blokken van Ground Zero verwijderd. En met name over toenemend geweld tegen moslims in de VS. Vuur met vuur bestrijden, tenslotte ...
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Ook een interessant stuk over de moskee, dik twee blokken van Ground Zero verwijderd. En met name over toenemend geweld tegen moslims in de VS. Vuur met vuur bestrijden, tenslotte ...
quote:
wens jullie heel veel plezier.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker achteroverleunend toekijken hoe het werk voor hem wordt gedaan. Boodschappen doen, incl. Marrije smoothies.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ian!!
Zeg dat Pietje gelijk heeft!
Wat staat daar op het programma?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian moet bij naar Klundertse integratiecursus
bier halen voor gevorderden, "chapter 1, wat is het wachtwoord om te zorgen dat de frietboer toch echt bier tevoorschijn haalt"quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat staat daar op het programma?
Klundert heeft toevallig best een interessante geschiedenisquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat staat daar op het programma?
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarktquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bier halen voor gevorderden, "chapter 1, wat is het wachtwoord om te zorgen dat de frietboer toch echt bier tevoorschijn haalt"
jaja, het is wel weer duidelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, maar ik wou jou niet in de maling nemen hoor![]()
kom je ook ff buurtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarkt
Stommerd, ik schrok een beetje!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou jou niet in de maling nemen hoor![]()
Ik drink bijna nooit meer bier thuisquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarkt
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik beloof dat ik het niet meer zal doen als jij vanavond niet alleen maar op 5 meter afstand gaat staan giechelenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jaja, het is wel weer duidelijk.
Moet lukken met een beetje hulp van liesje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het niet meer zal doen als jij vanavond niet alleen maar op 5 meter afstand gaat staan giechelen
Het is mooi weer dus ik zal wel op het terras zitten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet lukken met een beetje hulp van liesje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |