Een iPad/Phone app. Je kunt de NRC koppen snellen, en indien je verder wilt lezen, kun je voor 79 cent de gehele editie kopen.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmiddag / vanavond meet in de stairway bob.
Grote FOK! meet morgen in Utrecht, komt allen #4
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Ook een interessant stuk over de moskee, dik twee blokken van Ground Zero verwijderd. En met name over toenemend geweld tegen moslims in de VS. Vuur met vuur bestrijden, tenslotte ...
quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:36 schreef Copycat het volgende:
Ook een interessant stuk over de moskee, dik twee blokken van Ground Zero verwijderd. En met name over toenemend geweld tegen moslims in de VS. Vuur met vuur bestrijden, tenslotte ...
quote:
wens jullie heel veel plezier.quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker achteroverleunend toekijken hoe het werk voor hem wordt gedaan. Boodschappen doen, incl. Marrije smoothies.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ian!!
Zeg dat Pietje gelijk heeft!
Wat staat daar op het programma?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian moet bij naar Klundertse integratiecursus
bier halen voor gevorderden, "chapter 1, wat is het wachtwoord om te zorgen dat de frietboer toch echt bier tevoorschijn haalt"quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat staat daar op het programma?
Klundert heeft toevallig best een interessante geschiedenisquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat staat daar op het programma?
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarktquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bier halen voor gevorderden, "chapter 1, wat is het wachtwoord om te zorgen dat de frietboer toch echt bier tevoorschijn haalt"
jaja, het is wel weer duidelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, maar ik wou jou niet in de maling nemen hoor![]()
kom je ook ff buurtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarkt
Stommerd, ik schrok een beetje!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou jou niet in de maling nemen hoor![]()
Ik drink bijna nooit meer bier thuisquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarkt
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik beloof dat ik het niet meer zal doen als jij vanavond niet alleen maar op 5 meter afstand gaat staan giechelenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jaja, het is wel weer duidelijk.
Moet lukken met een beetje hulp van liesje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het niet meer zal doen als jij vanavond niet alleen maar op 5 meter afstand gaat staan giechelen
Het is mooi weer dus ik zal wel op het terras zitten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet lukken met een beetje hulp van liesje.
Spring erbij 'man!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Jongens en meisjes, mijn liefste Hittepetitje staat onder de douche dus ik ga even een eitje voor d'r bakken
Zag je de knipoog niet ofzo?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja....ik voel me gewoon nog niet zeker genoeg om zo'n eind van huis te zijn...dan maar flauw
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Flauw dat je niet komt, Laysa...
[ afbeelding ]
Organiseer een meet bij jezelf!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
jawel maar ik wilde het toch even extra toelichten, omdat ik jullie wel erg aardig vind
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Organiseer een meet bij jezelf!Jullie hebben toch wel een park in de buurt ofzo? Komen we picknicken en DK in de sloot gooien!
Ik sla je gewoon met mijn stok zoals opaatjes doen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Organiseer een meet bij jezelf!Jullie hebben toch wel een park in de buurt ofzo? Komen we picknicken en DK in de sloot gooien!
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
kweet niet of je dat gaat lukken hoor
ghehehehequote:Op zaterdag 4 september 2010 12:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk het nietIk ben meer het type Iwein van ER, 2 minuten verplaatsing van lichaamsvetten en daarna amechtig op de grond naar adem snakken.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Dus er komt straks iemand die onder tafel zit te masturberen terwijl hij in zijn broek pist en dirty talk tegen zijn bierglas zit te praten?
Nu kom ik al helemaal naar die fucking meet.
Eten komt later.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan worden de broodjes toch nat?
Had jij dat nog meegekregen toen of was jij ook te laat?quote:
Die concurrentie ook altijd!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Is die Skippy niet die dude die al die wijven lastig loopt te vallen via fobo en pm?
Hij is dol op vrouwen die zich verkleden.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Noek het volgende:
Yo nigga's, have fun op de grote meeting in die smerige hellhole!Ik ga wel naar Wierden met Stefan.
Zal ik een trap tegen de lege handdoekhoudertjes geven, in jouw naam?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Noek het volgende:
Yo nigga's, have fun op de grote meeting in die smerige hellhole!Ik ga wel naar Wierden met Stefan.
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Is die Skippy niet die dude die al die wijven lastig loopt te vallen via fobo en pm?
Zeg je nu eigenlijk dat ik een man ben?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:40 schreef Dementor het volgende:
Hij is dol op vrouwen die zich verkleden.
Of een hele modebewuste vrouwquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat ik een man ben?
Ja! En daarna die nietwerkende blazer uitschelden voor homo.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik een trap tegen de lege handdoekhoudertjes geven, in jouw naam?
Welke kleur is je haar dit keer?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of een hele modebewuste vrouw
Eigenlijk niet, maar doe bij Stefan maar net alsof als je hem ziet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg je nu eigenlijk dat ik een man ben?
*aantekeningen maaktquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja! En daarna die nietwerkende blazer uitschelden voor homo.
Ja zoiets. Ik geloof dat hij van de spanning heeeeeeeel veel ging drinken toen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En die komt op meets en zit dan in zijn eentje ergens verlegen in een hoekje?
Niet live meegegreken, de verhalen wel jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:35 schreef liesje1979 het volgende:
Had jij dat nog meegekregen toen of was jij ook te laat?
Misschien heb ik hem nog wel gezien hoor, maar ik herinner het mij niet in ieder geval
jaquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Tot vanmiddagquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:38 schreef Noek het volgende:
Bedoel je mijn haar?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke kleur is je haar dit keer?
"Welke kleur is je haar dit keer?"quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bedoel je mijn haar?
Dezelfde kleur als anders?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik geloof dat hij van de spanning heeeeeeeel veel ging drinken toen.
En ja toen ging er ook nog het één en ander mis in de wc.
En natuurlijk geen handdoekjes om even je broek droog te deppen
Ja nou, alsof ik zoveel van kleur wisselquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Welke kleur is je haar dit keer?"
"bedoel je mijn haar?"
quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik geloof dat hij van de spanning heeeeeeeel veel ging drinken toen.
En ja toen ging er ook nog het één en ander mis in de wc.
En natuurlijk geen handdoekjes om even je broek droog te deppen
Nee. Ik ga misschien straks naar Valtifest, incl. luxe hotelovernachting. Maar ook dat weet ik nog niet zeker. Druk, druk, druk.quote:
Lekker gek.quote:
Nou niet dom om het feit heen lullen dat je net een gigantisch stomme vraag stelt hè!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, alsof ik zoveel van kleur wissel
Ohja, dat dacht je he?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou niet dom om het feit heen lullen dat je net een gigantisch stomme vraag stelt hè!![]()
En je was eerst blond, en toen ging ik je meeten en toen had je ineens zwart haar, Liesl
Donkerblond dan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja, dat dacht je he?
Ik gedraag me misschien vaak zo, maar ik heb echt nog nooit blond haar gehad.
Het is echt dat ik morgen een nieuwe les moet gaan geven en ik die ook nog moet leren vandaag, anders was ik echt gekomen want ik had graag een goed gesprek met Skippy willen hebben voordat die huilend incontinent de tent verlaat.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lekker gek.
bijna zo gek dat je in een spontane gekke bui toch op de trein stapt om ons te zien
Eh neuh.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Donkerblond dan?
Lichtbruin?
Moet ik er foto's bij halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |