quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:03 schreef liesje1979 het volgende:
Ian!!
Zeg dat Pietje gelijk heeft!
Wat staat daar op het programma?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian moet bij naar Klundertse integratiecursus
bier halen voor gevorderden, "chapter 1, wat is het wachtwoord om te zorgen dat de frietboer toch echt bier tevoorschijn haalt"quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat staat daar op het programma?
Klundert heeft toevallig best een interessante geschiedenisquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat staat daar op het programma?
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarktquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
bier halen voor gevorderden, "chapter 1, wat is het wachtwoord om te zorgen dat de frietboer toch echt bier tevoorschijn haalt"
jaja, het is wel weer duidelijk.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, maar ik wou jou niet in de maling nemen hoor![]()
kom je ook ff buurtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarkt
Stommerd, ik schrok een beetje!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar ik wou jou niet in de maling nemen hoor![]()
Ik drink bijna nooit meer bier thuisquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Of gewoon bijtijds bier halen in de supermarkt
Veel plezier!quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanmiddag / vanavond meet in de stairway bob.
Grote FOK! meet morgen in Utrecht, komt allen #4
Ik beloof dat ik het niet meer zal doen als jij vanavond niet alleen maar op 5 meter afstand gaat staan giechelenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jaja, het is wel weer duidelijk.
Moet lukken met een beetje hulp van liesje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik beloof dat ik het niet meer zal doen als jij vanavond niet alleen maar op 5 meter afstand gaat staan giechelen
Het is mooi weer dus ik zal wel op het terras zitten.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet lukken met een beetje hulp van liesje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |