quote:
Met wie moet ik nou verliefd over Gert praten? Hè? Heb je dáár wel 's aan gedacht!?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is echt dat ik morgen een nieuwe les moet gaan geven en ik die ook nog moet leren vandaag, anders was ik echt gekomen want ik had graag een goed gesprek met Skippy willen hebben voordat die huilend incontinent de tent verlaat.
Je hoeft niet te drinken......quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
Het is echt dat ik morgen een nieuwe les moet gaan geven en ik die ook nog moet leren vandaag, anders was ik echt gekomen want ik had graag een goed gesprek met Skippy willen hebben voordat die huilend incontinent de tent verlaat.
Jammer maar ik snap het wel. Ook jammer dat Cc niet komt. Misschien moeten we als Gert terug is maar weer eens een meet regelen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Denk dat het meer ging om de tijd die ze kwijt is aan het meeten zelfquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hoeft niet te drinken......
Ze heeft die les toch morregen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Denk dat het meer ging om de tijd die ze kwijt is aan het meeten zelf
Ik ook, zoals jullie wetenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar was ik vroeger fan vanIn de korte periode dat voetbal me wist te boeien
Ze moet er vandaag voor leren, uilenkut!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze heeft die les toch morregen.
leren is voor leernichtenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze moet er vandaag voor leren, uilenkut!
Geef dat kusje aan die zwervert! Dan krijg je misschien korting op de 10 euroquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik ff een poging doen tot een fiets kopen.
kusje
Dan mag je wel opschieten Pietje, het is een eind fietsen hoor naar Utrechtquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik ff een poging doen tot een fiets kopen.
kusje
Goeie! ik ga meteen!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan mag je wel opschieten Pietje, het is een eind fietsen hoor naar Utrecht
Check! Ik neem ons gratis gevonden dingetje wel mee.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Tot straks Piet
Iemand die ook een fototoestel meeneemt? Ik probeer die van mij nu te reanimeren, maar het kan zijn dat een tweede keer schollenpop hem fataal geworden is.
Schijt, ik wil wel met je op de foto weer enzo hè?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef liesje1979 het volgende:
Tot straks Piet
Iemand die ook een fototoestel meeneemt? Ik probeer die van mij nu te reanimeren, maar het kan zijn dat een tweede keer schollenpop hem fataal geworden is.
Naar school gaan?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou? Zeg het 's dan, want ik weet het niet
Goedzo! Ik hoop dat die van mij het straks ook weer doet.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Check! Ik neem ons gratis gevonden dingetje wel mee.
Daar ben ik toch al niet goed in, wel wil ik leren én slapen, stoertje.quote:
Nope, in Nederland al begonnen aan het Grafisch Lyceum te Utrecht. Daar bleek dat ontzettend NIET te zijn wat ik wou gaan doenquote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook beroepsonderwijs of uni in Duitsland?
Remlof!quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Met wie moet ik nou verliefd over Gert praten? Hè? Heb je dáár wel 's aan gedacht!?
Ga je nu iemand uitlachen omdat je geen flauw idee hebt hoe de omstandigheden waren?quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ook beroepsonderwijs of uni in Duitsland?
Ik volg iets niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ga je nu iemand uitlachen omdat je geen flauw idee hebt hoe de omstandigheden waren?
Ik blijf naar meets komen tot jij er ook een keer bent, dat je het even weetquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
Meeters: mieters veel plezier! En de rest ook!
Tot vanavond, Bobquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:17 schreef BobdeStreamer het volgende:
A2 dicht, A27 12km stilstaand verkeer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeaux, ik ben er helemaal klaar voor
Zo loop ik er altijd bij! Alleen ik heb geen dollar teken maar een kruis.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou wel baas zijn, sowieso.
En je hebt maar 1 meisje, een baas als deze verdient er 2, aan elke zij 1.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo loop ik er altijd bij! Alleen ik heb geen dollar teken maar een kruis.
Compleet met schoensmeer op je gezicht?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo loop ik er altijd bij! Alleen ik heb geen dollar teken maar een kruis.
Waarom zou ik dat doen als neger?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Compleet met schoensmeer op je gezicht?
Da's nou de enige roddel over jou die ik nog nooit gehoord hebquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als neger?![]()
Veel plezier vanavond!![]()
O ja, en mocht er geroddeld worden alleen dat gedeelte dat ik een piemel heb van een halve meter is waar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |