Marktplaats.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fietsen zijn stervensduur. Er bestaat blijkbaar geen markt tussen een kutding van een zwerver van 2 tientjes en een nieuwe van minimaal 400 euro.
Ubuntu...heb ik een tijd terug even uitgeprobeert maar toch weer naar Windows terug gegaanquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan oh oh Cherso niet kijken in Ubuntu!
Verbaast me niet, Ubuntu naast Windows gebruiken gaat prima, maar ik moet er (nog) niet aan denken dat ik alleen maar Ubuntu zou gebruikenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ubuntu...heb ik een tijd terug even uitgeprobeert maar toch weer naar Windows terug gegaan
Doet het prima, alhoewel ik eerst deze melding kreeg:quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doet deze link 't bij jullie? En dan niet de advertentie, maar echt de aflevering?
Ik ga het misschien weer gebruiken omdat ik veel doe met "devkitPRO" om wii applicaties te compilerenquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Verbaast me niet, Ubuntu naast Windows gebruiken gaat prima, maar ik moet er (nog) niet aan denken dat ik alleen maar Ubuntu zou gebruiken
Geen probleem met Windows 7.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doet deze link 't bij jullie? En dan niet de advertentie, maar echt de aflevering?
Ik gebruik geen SL, maar gewoon Windows media player, en die doet het hier welquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geen probleem met Windows 7.
Heb je wel silverlight geïnstalleerd?
Onder Windows primaquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met Silverlight werkt het ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik geen SL, maar gewoon Windows media player, en die doet het hier wel
Gewoon lekker met een dubbel besturingssyteem werken, dat gaat prima met Ubuntuquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ga het misschien weer gebruiken omdat ik veel doe met "devkitPRO" om wii applicaties te compileren
Okej, dacht eerst dat het WMP only was maar blijkbaar kan je een van beide kiezenquote:
Had hem eerst ook installed naast Windows met WUBI, dan maakt ie een image bestand en daar kan je dan van booten, ipv je HDD te herpartitioneren wat ik liever doe bij een herinstall van Windowsquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon lekker met een dubbel besturingssyteem werken, dat gaat prima met Ubuntu
uizendiing gemist RTL werkt nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vage shit, die korte filmpjes doen 't nu wel. Maar de aflevering niet.
En als je de URL direct opent vanuit Windows Media Player zelf? De directe link is:quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vage shit, die korte filmpjes doen 't nu wel. Maar de aflevering niet.
Jawel hoor, ik heb laatst zelf nog goede fietsen verkocht via MP voor 45 en 50 euro. Had je ff moeten zeggen, dat je op zoek was naar een degelijke fiets voor weinig.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Fietsen zijn stervensduur. Er bestaat blijkbaar geen markt tussen een kutding van een zwerver van 2 tientjes en een nieuwe van minimaal 400 euro.
Zal morgen eens gaan zoeken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:55 schreef Marrije het volgende:
Jawel hoor, ik heb laatst zelf nog goede fietsen verkocht via MP voor 45 en 50 euro. Had je ff moeten zeggen, dat je op zoek was naar een degelijke fiets voor weinig.
Fietsenmaker? Ik lees net dat er een grote vraag naar fietsen is tussen die van een zwerver van twee tientjes en eentje van 400 euro.quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zie je een lachende smiley?
Nee, die zie je niet.
Ik ben alleen benieuwd wat hij nu gaat doen in Nederland.
Bij Waddinxveen (net erbuiten, vlakbij die nieuwe op en afrit richting 070 na knooppunt Gouwe) staat een boerderij waar ze ook fietsen verkopen, ik weet zo even niet waar ze online te vinden zijn, en N. is ff fietsen dus die kan ik het ook niet vragen, maar die zitten qua prijs net wat lager.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, of een nieuwe via inet bestellen. Maar daar twijfel ik nog over.
Veel plezier Remlof!quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik, maar ben lui, zal er wel tegen half zeven zijn.
Maar het is toch hoe later hoe leuker
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik, maar ben lui, zal er wel tegen half zeven zijn.
Maar het is toch hoe later hoe leuker
Ik heb dol dwaze avonturen meegemaakt! Best leuk een station als er geen treinen meer rijden!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
alle meesters veel plezier met elkaaren maak er wat van en zorg dat jullie wel de laatste trein halen want op station slapen is nu veels te koud
had wat fout neergezet, er staat meesters inplaats van meeters, maar is dit nieuwe toetsenbord zijn schuld hoor echt waar dit keer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dol dwaze avonturen meegemaakt! Best leuk een station als er geen treinen meer rijden!
Nee joh! Het is dan gewoon een beetje kijken en wat kletsen met de vegers van de NS en de junkies en de andere mensen die hun trein hebben gemist!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had wat fout neergezet, er staat meesters inplaats van meeters, maar is dit nieuwe toetsenbord zijn schuld hoor echt waar dit keer.
nou denk dat je nu eruit gezet wordt met de mededeling, leger des heils is verderop
nou oke jij je zin, maar denk dat amsterdam cs je eruit zet en wil je niet roepen ze gelijk de spoorwegpliesie echt waar hoorquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Het is dan gewoon een beetje kijken en wat kletsen met de vegers van de NS en de junkies en de andere mensen die hun trein hebben gemist!
De meet is toch in Utrecht?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou oke jij je zin, maar denk dat amsterdam cs je eruit zet en wil je niet roepen ze gelijk de spoorwegpliesie echt waar hoor
Mira was leuker om te beglurenquote:
Natuurlijk gaat dat goed. Pech zal toch wel een keer ophoudenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat we gauw wat horen over Disana en dat alles goed gaat.
ja wat een triest zooitje he, en wat een vieze man smoezelig enzo nee niet mijn typje.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De meet is toch in Utrecht?
[..]
Mira was leuker om te begluren
oh dat bedoel ik niet, met goed gaan dat ze lekker weer gauw opknapt enzo, echt wat een lijdensweg heeft die meid nu hopen dat ze gauw weer thuis komt en wat op FOK neer kan zetten, mis haar.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat goed. Pech zal toch wel een keer ophouden
Als je niet van vette dikke mannen houdt moet je ook niet naar vette dikke mannen kijken!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat een triest zooitje he, en wat een vieze man smoezelig enzo nee niet mijn typje.
bah snap niet dat mensen daar naar kijken, zal wel aan mij liggenmaar nee is niet zo mijn ding.
Half vijf om zaterdag onder het mes?quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
hoop dat we gauw wat horen over Disana en dat alles goed gaat.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wat een triest zooitje he, en wat een vieze man smoezelig enzo nee niet mijn typje.
bah snap niet dat mensen daar naar kijken, zal wel aan mij liggenmaar nee is niet zo mijn ding.
Hou op schei uit, ik heb al zo vaak op Utrecht CS op de eerste trein gewachtquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb dol dwaze avonturen meegemaakt! Best leuk een station als er geen treinen meer rijden!
Ja ik ook, ook een paar keer in Den Bosch en dat was wel leuk! Taxi-oorlog ruzie tussen Marokkanen en Turken. Meestal als ik echt lang moet wachten ga ik gewoon wat rondlopen. Meestal als je een praatje maakt met een nachtportier krijg je er een gratis koek en warme koffie bij!quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik heb al zo vaak op Utrecht CS op de eerste trein gewacht
Was ik vannacht niet van plan
Dat ligt niet aan je toetsenbord maar aan je brein; meesters is wel een bestaand woord en meeters in principe niet... ik maakte exact dezelfde fout maar zag het voor ik het woord goed en wel af hadquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had wat fout neergezet, er staat meesters inplaats van meeters, maar is dit nieuwe toetsenbord zijn schuld hoor echt waar dit keer.
nou denk dat je nu eruit gezet wordt met de mededeling, leger des heils is verderop
ohhhhhh hahaha ik wist wel dat het verkeerd stond maar moest het eerst 4 keer lezen voor het echt door drong wat er precies verkeerd aan stond je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan je toetsenbord maar aan je brein; meesters is wel een bestaand woord en meeters in principe niet... ik maakte exact dezelfde fout maar zag het voor ik het woord goed en wel af had
Soms doet het brein dat.... in dit plaatje doet het brein in de meeste gevallen gewoon een autoherstel:
[ afbeelding ]
hey schiet eens een beetje op Remlof, ze zitten op je te wachten daar, en veel plezierquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik heb al zo vaak op Utrecht CS op de eerste trein gewacht
Was ik vannacht niet van plan
Die hele filmquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:35 schreef Dementor het volgende:
Vanavond deze film kijken.
http://www.agorathemovie.com/
Heb hem al gezien! Daarom zeg ik! :quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien en dan pas een oordeel vellen.
Je hebt vast moeite met bepaalde aspecten uit de film.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb hem al gezien! Daarom zeg ik! :![]()
Ik houd niet van zogenaamd geschiedkundige films met feitelijke onjuistheden en anachronismen. Dat zal de leek vast niet storen. De vriendin waarmee ik was hebben toch wel gelachen om dergelijke zaken.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je hebt vast moeite met bepaalde aspecten uit de film.
Ik dacht al dat zoiets zou steken gezien je achtergrond, ik heb die kritieken ook gelezen maar het blijft maar een film.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd niet van zogenaamd geschiedkundige films met feitelijke onjuistheden en anachronismen. Dat zal de leek vast niet storen. De vriendin waarmee ik was hebben toch wel gelachen om dergelijke zaken.
Mijn achtergrond? Wat weet jij over mijn achtergrond?quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht al dat zoiets zou steken gezien je achtergrond, ik heb die kritieken ook gelezen maar het blijft maar een film.
Geschiedenis blijft toch altijd een versie van de waarheid.
Ik dacht al...wat is het rustig hierquote:Op zondag 5 september 2010 02:12 schreef remlof het volgende:
Zo dat was leuk in de stairway, hoop rls'ers daar irl gezien. Mera en ian zijn lekkere dingen, liesje en sp3c zijn tof, heb hem niet op z'n bek geslagen en pietje is ook ok
En bob is gewoon bob
Ging je over je nek?quote:Op zondag 5 september 2010 05:25 schreef liesje1979 het volgende:
Mooi!
Nu Ian, Mera en Bob nog.
Het was gezellig Piet, en nog bedankt voor de hulp bij de ongewenste situatie.
Had eigenlijk verwacht dat jij daar ook wel heen zou gaan.quote:Op zondag 5 september 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:goedemorgen
![]()
lees het was leuk de meet, top
nee, niet in mijn uppie en mijn eentje, als er andere uit amsterdam gingen was er heul misschien een kansje, een klein kansje zeg maarquote:Op zondag 5 september 2010 09:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Had eigenlijk verwacht dat jij daar ook wel heen zou gaan.
En goedemorgen.
Als ik 'historisch correcte zaken' wil zien kijk ik wel een docu of lees ik een boek.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn achtergrond? Wat weet jij over mijn achtergrond?![]()
Nee, ik heb het over dat de Romeinen in die tijd een andere uitrusting droegen, de tweelingen Romulus en Remus bij de Lupa Capitolina, dat het Suez-kanaal zichtbaar is op de satellietbeelden et cetera. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |