Ik zag bij Paul de Leeuw zoiets met Marokkanen, dat was ook wel grappigquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn grappiger dan die Benidormbejaarden.
Dat dus!!!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Oh bah, liedjes van Queen verkrachten.
Oh was me niet eens opgevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef Lutte het volgende:
Ben ik de enige die Gordons baardje/stuk navelpluis op zijn kin en wangen niet zo mooi vindt?
Ja, en die outfits ook, lijkt wel de travoclub. Of ik ken Queen niet goed genoeg, dat kan ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Oh bah, liedjes van Queen verkrachten.
DAT lijkt me nou wel leuk ja, Marokkanen die mensen rollenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag bij Paul de Leeuw zoiets met Marokkanen, dat was ook wel grappig
Op Nederland 3 komt het ook met gehandicaptenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT lijkt me nou wel leuk ja, Marokkanen die mensen rollen
Die outfits snap ik ook niet, heeft volgens mij niets met Queen te maken (alleen dan misschien dat liedje waarbij Freddy in de clip staat te stofzuigen). Het leek meer op die musical Cabaret.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en die outfits ook, lijkt wel de travoclub. Of ik ken Queen niet goed genoeg, dat kan ook.
Nee, waren 2 Marokkanen die op de markt gingen klagen bij marktlui dat ze vorige week teveel wisselgeld hadden teruggekregenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT lijkt me nou wel leuk ja, Marokkanen die mensen rollen
Jezus weten ze echt niets meer te verzinnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op Nederland 3 komt het ook met gehandicapten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |