Ik zag bij Paul de Leeuw zoiets met Marokkanen, dat was ook wel grappigquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn grappiger dan die Benidormbejaarden.
Dat dus!!!!!quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Oh bah, liedjes van Queen verkrachten.
Oh was me niet eens opgevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef Lutte het volgende:
Ben ik de enige die Gordons baardje/stuk navelpluis op zijn kin en wangen niet zo mooi vindt?
Ja, en die outfits ook, lijkt wel de travoclub. Of ik ken Queen niet goed genoeg, dat kan ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Oh bah, liedjes van Queen verkrachten.
DAT lijkt me nou wel leuk ja, Marokkanen die mensen rollenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag bij Paul de Leeuw zoiets met Marokkanen, dat was ook wel grappig
Op Nederland 3 komt het ook met gehandicaptenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT lijkt me nou wel leuk ja, Marokkanen die mensen rollen
Die outfits snap ik ook niet, heeft volgens mij niets met Queen te maken (alleen dan misschien dat liedje waarbij Freddy in de clip staat te stofzuigen). Het leek meer op die musical Cabaret.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en die outfits ook, lijkt wel de travoclub. Of ik ken Queen niet goed genoeg, dat kan ook.
Nee, waren 2 Marokkanen die op de markt gingen klagen bij marktlui dat ze vorige week teveel wisselgeld hadden teruggekregenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT lijkt me nou wel leuk ja, Marokkanen die mensen rollen
Jezus weten ze echt niets meer te verzinnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op Nederland 3 komt het ook met gehandicapten
Oh dan ligt het dus niet aan mijquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die outfits snap ik ook niet, heeft volgens mij niets met Queen te maken (alleen dan misschien dat liedje waarbij Freddy in de clip staat te stofzuigen). Het leek meer op die musical Cabaret.
Viel me ook al op The Voice mocht zeker niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Huh heet het nou niet the Voice maar the Voice of Holland?
Klopt... er is een ander programma in Azie dat ook The Voice heet. En omdat ome John (de Mol) graag zijn programmas verkoopt in het buitenland gaat het op die manier lastigerquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Huh heet het nou niet the Voice maar the Voice of Holland?
Zal wel in combi met Hollands got talent moeten zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Viel me ook al op The Voice mocht zeker niet.
Straks Holland's got the X-Factor?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zal wel in combi met Hollands got talent moeten zijnHet woordje doorlussen
Saltos, springen, ed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Latte macchiato.
Bakje ananas erbij en nu heb ik de act gemist. Was 't wat?
30 seconden vertragingquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dit is live en de ondertiteling is er voordat Dan iets zegt?
ja dat begreep ik ook al nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
ze lopen 30 seconden achter vanwege de ondertitels, werd vorige keer uitgelegd.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:13 schreef harcoi het volgende:
hgt waar???
Ik zie paar negers over een kast springen en wat saltotjes doen meisjes van 8 op de plaatselijke turnschool doen het nog beter. Hier kan je dus echt niks mee. daarvoor nog een beyonce kopie gezien is dit de soundmixshow ofzo?![]()
En dan ga ik met je rolstoeldansen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik kom je daarna opzoeken in het ziekenhuis![]()
Ik op m'n zadel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:17 schreef D. het volgende:
Ik kan een stukje op mijn achterwiel rijden
goor is t niet met je eensquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:17 schreef Laysa het volgende:
Ik vond die fiets echt geen flikker aan...die jongen trouwens ook niet
Je hoeft niet te kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef harcoi het volgende:
hgt is sowieso![]()
![]()
![]()
Het wordt gewoon tijd dat ze gaan stoppen met al die talentenshows op tv
waarom kijk je dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef harcoi het volgende:
hgt is sowieso![]()
![]()
![]()
Ga voetballen kijken dan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef harcoi het volgende:
hgt is sowieso![]()
![]()
![]()
Hij is nog niet veroordeeld toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
Nog meer aandacht aan Joran v/d Sloot?
hij was blijkbaar weer even te lang uit het nieuws geweestquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef iBenny het volgende:
Nog meer aandacht aan Joran v/d Sloot?
Ws gewoon in elke talkshow of andere show even een rondje fietsen doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:19 schreef Cee het volgende:
Gordon, WAT voor deur? De Immer zeer rendabele Fietskunstrijden-deur?
Erland ook denk ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
John vd Heuvel wil ook een graantje Jorangekte meepikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |