Is dat die serie over dat kleine stel? Is dat leuk?quote:
Je hebt vrij weinig gemist...quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Ik heb het al een paar weken niet gezien.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die serie over dat kleine stel? Is dat leuk?
Oi, zeg die stijgende lijnquote:
Ja daarom juistquote:
Zwart. En jij?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat voor kleur ondergoed dragen jullie vandaag?
oh jammerquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel HGT kijken.
Ik heb een bak ijs van me mama gekregen omdat ik zielig ben omdat ik niet op school ben toegelaten.
Zwartquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Zwart, zoals altijdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Je wordt al omgeroepen eldersquote:
quote:
Oh wat jammer Myraela, wat een kater zul je ervan hebbenquote:
Ik is een behoorlijke tegenvallen. Maar het komt wel goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat jammer Myraela, wat een kater zul je ervan hebben![]()
Geen idee stond er niet bij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar, waarom niet aangenomen? en ga je dan weer voor de zelfde opleiding?
Hoe is het mogelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerder onder de 23 of zo. Het is bij mij echt een puinhoop. Alleen 2 zit op 2 maar dat kijk ik nooit. NL1 zit op 99, NL3 op 27. België op 17 en 18. Rest? Zoeken we op
Logischquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerder onder de 23 of zo. Het is bij mij echt een puinhoop. Alleen 2 zit op 2 maar dat kijk ik nooit. NL1 zit op 99, NL3 op 27. België op 17 en 18. Rest? Zoeken we op
Vergetenquote:
En, heb je 'm de groeten nog gedaan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:45 schreef pgrferrari het volgende:
Guido Weijers ook weer gezien![]()
Was weer lachen
Joah!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had laatst toch foto's geplaatst van me nichtje, die jullie allemaal zo mooi vonden?
Welk feestje?!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft gewerkt tijdens dat feestje waar je heen ben geweest
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die
Daar heeft ze gewerkt
Ik heb zo'n idee dat ik miss ook wel ff langskomquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg stelletje geile neukbommen, komt er behalve Myr morgen nog iemand van hier op de grote Utrechtmeet?
Nee verjaardag heb ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg stelletje geile neukbommen, komt er behalve Myr morgen nog iemand van hier op de grote Utrechtmeet?
Oh dat lijkt me leukquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ik miss ook wel ff langskom
Ja, jij komt. Vanuit waar kom je eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ik miss ook wel ff langskom
Dat kan maar vond het wel grappigquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat ik dr zou herkennen
Almere... dus ik denk dat het nog geen half uur reizen isquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jij komt. Vanuit waar kom je eigenlijk?
quote:
Wie heeft er gescoord?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
1-0
Moet ik nu toeterend naar buiten rennen en juichen?
Stel je niet zo belachelijk aan zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ow mijn vliegtickets zijn binnen. Ik vlieg op een kuttijd
15:20 uurkom dan 8 uur aan, daar 7 uur. Dan is het koffer uitpakken, douchen en eten
Nederlandquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
WTF is er nu weer voor klotewedstrijd bezig?
Toch geen Feyenoord ofzo he?!
San Marino - Nederland. EK-Kwalificatie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
WTF is er nu weer voor klotewedstrijd bezig?
Toch geen Feyenoord ofzo he?!
Die zijn hier dit jaar niet doorgegaan vanwege geldgebrek.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hadden paar weken terug ballonfeesten hier in de buurt, dat was pas mooi
Ik vlieg liever half 6 's ochtendsquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet zo belachelijk aan zegDat noem je een kuttijd?
Oh, dat is makkelijk. Hoelaat denk je ongeveer te gaan? Of maakt dat je niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Almere... dus ik denk dat het nog geen half uur reizen is
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is makkelijk. Hoelaat denk je ongeveer te gaan? Of maakt dat je niet zoveel uit?
Ja fijn 2 uur opstaan om om 4 uur op schiphol te zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vlieg liever half 6 's ochtendsdan heb je nog heel de dag, nu verlies je een dag
Left 4 Dead 2 en Dead Rising spelenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja fijn 2 uur opstaan om om 4 uur op schiphol te zijnHeel de dag verknetterd als een zombie in het rondlopen
Ohw, je bent mobielquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sukkel nu moet ik van fok af om te zoeken
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja fijn 2 uur opstaan om om 4 uur op schiphol te zijnHeel de dag verknetterd als een zombie in het rondlopen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Left 4 Dead 2 en Dead Rising spelen
Ik mep je wel met een Legohoofd bij Dead Rising.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]als je me ook een shotgun geef
Socios kwam ook toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sms je wel als ik weet hoelaat ik ga dan. Dan kunnen we op het station meeten.
ik wil ook meeten met iemandquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kunnen we op het station meeten.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
2 van die freerunners zijn wel lekker, alleen heeft die ene teveel lichaams en gezichts beharing..
Nee was op bezoek geweest bij oma in ziekenhuis, en daarna meegereden naar schoonouders voor bak koffiequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je bent mobiel
Je kijkt dus ook geen HGT?
Okee, dat kanquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tuurlijk nietje kan al 24 uur van te voren inchecken
half 5 op Schiphol is kwart voor 4 weg. Kan je best van 22:00 tot 04:00 uur slapen
Ik weet niet anders, heb altijd rond half 6 gevlogen
die 3 negerinnen waren wel goed.. en ik denk dat de nl paul pott ook wel door gaat...quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik weet van deze show echt niet wie er door moeten.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, dat kan![]()
Ik heb al sinds jan 2006 niet meer gevlogen![]()
Treinnnn![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:16 schreef pgrferrari het volgende:
Toedeledokie![]()
*Gaat sinas zuipen en chips freten
Ok, nou ik wacht wel tot de meet van de 16de oktober. dan komen er veel meer mensen die ik ken van hier denk ik..quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga ergens in het begin van de avond.
het wordt hoe dan ook een takkes end rijden voor je hoorquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, nou ik wacht wel tot de meet van de 16de oktober. dan komen er veel meer mensen die ik ken van hier denk ik..
Ik wil jullie echt allemaal ontmoeten
ja, maar of ik slaap bij iemand, of hotel met sexy ladiesquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het wordt hoe dan ook een takkes end rijden voor je hoorJe kan net zo goed morgen komen
Sorry c_a, het spijt me c_a, ik zal het niet meer doen c_aquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Benny Kuyt had gescoord
voortaan onthouden, want nu moest ik lang zoeken
dank jequote:
dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Benny Kuyt had gescoord
voortaan onthouden, want nu moest ik lang zoeken
slikkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik voel de wijn nu al in mijn hoofd
sexy ladies boeien jou wat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, maar of ik slaap bij iemand, of hotel met sexy ladies
Zo eentje waar je je rustig voor omkleed en zonder je te schamen half naakt bij rondloopt en dan toch niet homo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verdenk Pat nog steeds van undercover homo te zijn
je bent echt serieus niet de eerstequote:Op vrijdag 3 september 2010 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik verdenk Pat nog steeds van undercover homo te zijn
ik heb wel vele dames al half naakt tot naakt gezien...quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo eentje waar je je rustig voor omkleed en zonder je te schamen half naakt bij rondloopt en dan toch niet homo blijkt te zijn.
Zo eentje jaquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo eentje waar je je rustig voor omkleed en zonder je te schamen half naakt bij rondloopt en dan toch niet homo blijkt te zijn.
Dat zal bestquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
je bent echt serieus niet de eerste
Ze hadden dat fragment niet vlak voor haar optreden moeten laten zienquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh deze dame gaat iets uit Wicked doen![]()
![]()
![]()
nee, stil working on it... maar ligt erg lastigquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je eigenlijk een vriend Patrique?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze doet het erg slecht, en ze zweetquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze hadden dat fragment niet vlak voor haar optreden moeten laten zien
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, stil working on it... maar ligt erg lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.keedan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
maar, vinden elkaar erg leuk...quote:
Ohw, toch wel fijn dat je het dan aan iemand kwijt kanquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar, vinden elkaar erg leuk...
alleen willen t niet naar buiten brengen ivm onze baantje..
Mijn werk inschattende gaan ze een van ons dan overplaatsen ... en nog niemand die het weet op het werk behalve 1 collega(en die vind het super voor ons, en houd ook wel d'r mond)
quote:As discussed today I would send the mobile testing paper instead of the cloud testing. As you told me cloud testing was already presented last year.
Please find below my suggestions:
Die heeft weer wat om over na te denken van het weekendquote:Hi Frank,
Thanks, I am fine with your choice. I will send in the Papers
1 Remark: As I (and <kollega>) have told you several times CROWD is not equal CLOUD, this is a complete different topic.
Regards Jan
Kut is dat ja, dat zal je altijd zien. Zodra mensen het goed met elkaar kunnen vinden op de werkvloer worden ze uit elkaar gezet. Sux bigtime.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar, vinden elkaar erg leuk...
alleen willen t niet naar buiten brengen ivm onze baantje..
Mijn werk inschattende gaan ze een van ons dan overplaatsen ... en nog niemand die het weet op het werk behalve 1 collega(en die vind het super voor ons, en houd ook wel d'r mond)
Ow kewl. Ik ben de Paashaas. Hallon Bellaquote:
hoax jij bent een treinquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow kewl. Ik ben de Paashaas. Hallon Bella
Zou wel schattig zijn toch. Als jullie zo verliefd zijn enzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Myrrrrrrrr jij geile stoeipoes wat maak je nou![]()
![]()
:33quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou wel schattig zijn toch. Als jullie zo verliefd zijn enzo.
Had je wat goed te maken?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:01 schreef crv het volgende:
3 dozen wijn zijn bij mijn schoonouders bezorgd
nope zijn voor mijquote:
jawel gakquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard
Jij gaat toch ook niet met kleding aan in bad
Ik heb geeneens een badquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard
Ik wel, toen ik mijn zwemdiploma moest halen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uiteraard
He lekkere megerquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel, toen ik mijn zwemdiploma moest halen.
Hoi Gridlawk.quote:
Hoi Bobbantr0x.quote:
quote:
Typ eens normaalquote:
quote:
Miauwquote:
Gihihihihi ik zag kutquote:
Tuurlijk!quote:
Jep, maar we houden het goed stil eerst... Ik ben vandaag nog tegen m uitgevallen...quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut is dat ja, dat zal je altijd zien. Zodra mensen het goed met elkaar kunnen vinden op de werkvloer worden ze uit elkaar gezet. Sux bigtime.
Dan pas?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oké, dat wordt nueken op de meet!!!
Schijndelquote:
quote:
Ja.quote:
Ik zat gisteren met 2 vrienden niet helemaal nuchter in de bus, dat vonden een paar mensen volgens mij wel grappigquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, kebab was weer heerlijk![]()
en ik ben volgens mij officieel aangeschoten, probeerde een dop van een fles te draaien waar geen dop meer op zat
Ik houw van jouw kom jij ook auf den meat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zat gisteren met 2 vrienden niet helemaal nuchter in de bus, dat vonden een paar mensen volgens mij wel grappig.
lekkerre homo kontje bonkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik houw van jouw kom jij ook auf den meat?
Je hebt een vriendje op de werkvloer?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jep, maar we houden het goed stil eerst... Ik ben vandaag nog tegen m uitgevallen...
En morgen ga ik het natuurlijk weer goed maken thuis
kind ofquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt een vriendje op de werkvloer?
Littekens? Hoe kom je eraan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
* Dr_Flash bepaald niet atletisch in bad stroffelt en hoopt dat c_a zijn littekens niet ziet
harder dan hard?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
als ik man was em heaumeau dan zou ik je doen. hard
Van het inbrengen van deze gevalletjes na mijn ongeluk eind vorig jaar waar ik een ruggewervel verbrijzeldequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Littekens? Hoe kom je eraan?
owjah dat heb je wel eens verteldquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van het inbrengen van deze gevalletjes na mijn ongeluk eind vorig jaar waar ik een ruggewervel verbrijzelde![]()
[ afbeelding ]
Schule.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh... ik ben zo benieuwd naar The Voice!!!
Gridlawk zegt zoveel.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gridlok zegt dat ie jou wil meeten
laat hem naar de meet komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gridlok zegt dat ie jou wil meeten
nog nie al heddet gér.quote:
hetero maar houd van homoseksuele gamersquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
laat hem naar de meet komen![]()
issie heaumeau of hetereau?
Grappig hoofd! Lijkt op Dennis Weening!
Ok.. ben ik gaymer?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hetero maar houd van homoseksuele gamers
Ik ben het Bellaquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Gridlok loop 'ns ff niet zo irritant te doen, bedankt
verrekte mongol.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:48 schreef iBenny het volgende:
Gridlok loop 'ns ff niet zo irritant te doen, bedankt
Dan moet je al helemaal optyfen met je kutgedragquote:
ik wil je rimmenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan moet je al helemaal optyfen met je kutgedrag
Ok.quote:
Hier, zo ziet dat er dan uitquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owjah dat heb je wel eens verteldnu weet ik het weer
Kun je voortaan dat kutzand bij je houden dan, ik moet iedere ochtend een half uur wrijvenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
En ik ben Klaas Vaak, maar dan nog is het irritant
Ja, nu is het leuke er wel weer vanaf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef Gridlok het volgende:
oké we gaan stemmen, wie vind gridlok a la bella irritant nu? dronkennnnnnnnn of aangeschoten
ok geile bee4rquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, nu is het leuke er wel weer vanaf.
Nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik ben vandaag voor een scheiding in mijn haar gegaan
welk deel van je lichaam is dit?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier, zo ziet dat er dan uit![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben het best netjes gehouden
Z'n onderrug lijkt me.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
welk deel van je lichaam is dit?
Ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef Gridlok het volgende:
oké we gaan stemmen, wie vind gridlok a la bella irritant nu? dronkennnnnnnnn of aangeschoten
ik had 2 grote littekens verwachtquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het ius nu wel donker en ik aangeschoten(dronken) HE? MAAR GOED, ZAL EEN geile FOTO MAKEN!
Ik heb hier wodka-red bull staan, maar zo rap gaat dat gelukkig niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zullen we saampjes een fles vodka opentrekken
Koenquote:
Middelste deel van de rugquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
welk deel van je lichaam is dit?
Ja begint een beetje zielig te worden.quote:
jij bwent de enigstequote:Op vrijdag 3 september 2010 22:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik dit heel erg schattig
Nouhouquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Ja begint een beetje zielig te worden.
Ik kom morgen wel weer terug.
Ik had het anders verwacht... ziet er eigenlijk wel beter uit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe of normaal of tyf gewoon op. Serieus.quote:
Hahaha C_A weer in bad te fockenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nice
Kut ik zou uit bad gaan
Ik denk als ze in bad zou focken dat ze hier niet zo postenquote:
Jeetje, hoezo?quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doe of normaal of tyf gewoon op. Serieus.
Kijk eens hoe hij post sinds hij hier is.quote:
Best ironisch dat dat van jou moet komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kijk eens hoe hij post sinds hij hier is.
Ik kut wel eens (quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Best ironisch dat dat van jou moet komenOok al heb je gelijk.
Ze is een beetje van de kaart :3quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit dus...quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doe of normaal of tyf gewoon op. Serieus.
Nou laten we nou niet doen of het hier normnaal gesproken de Libelle-handwerkclub is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
ja ja ik heb haar al op het bed gegooidquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om zo binnen te komen en je zo te gedragen.
Ik denk dat ik wel zo'n beetje de laatste ben die dat zou zeggen, denk je niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou laten we nou niet doen of het hier normnaal gesproken de Libelle-handwerkclub is.
Sjonge jonge
prima... dankjewelquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja ja ik heb haar al op het bed gegooidnu ben ik er weer gewoon.
Patje Berenbaasquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
voor charmed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze komen wel vers van de pers he
Ik hou van jouw!quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou laten we nou niet doen of het hier normnaal gesproken de Libelle-handwerkclub is.
Sjonge jonge
Ik heb geen flauw idee, ik vind het hier niet echt anders dan anders.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel zo'n beetje de laatste ben die dat zou zeggen, denk je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |