Waarom vraag je dan of iedereen weg is terwijl ik gewoon al mijn belevenissen aan het uittypen ben?quote:
Dat italiaanse broodje met kaas smaakte goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog niet wat hier gegeten gaat worden.
ik had 3 posts achter elkaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of iedereen weg is terwijl ik gewoon al mijn belevenissen aan het uittypen ben?
Ja, maar jij spemtquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had 3 posts achter elkaar
niet.... ik wil weten wat ik erbij moet eten... Ik kan niet kiezenquote:
Wat voor vis is het?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat italiaanse broodje met kaas smaakte goed
Ik heb vandaang gebakken krieltjes
Hamburger of Vis erbij ?
Ik denk dat hij 15 jaar te jong voor me is, maar voor Bella zeg ik DOENquote:
Oh lekker. Ik zou daar voor gaanquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tilapia
Panga hadden ze niet meer
dat lijkt er wel opquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Staan er nou knakworsten in blik daar achterop de plank?
Ik heb nog nooit Tilapia op... is het wat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik zou daar voor gaan.
Voor mij ook veel te jong.... maar hij heeft wel leuk haarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 15 jaar te jong voor me is, maar voor Bella zeg ik DOEN
Ik vind Panga altijd zo'n armoedig stukje visquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tilapia
Panga hadden ze niet meer
Wat vind je van de Bellajongen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik zou daar voor gaan.
Ik zou hem raken, met wat drank op.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
Dit vind ik echt wat voor Bella
geen idee....quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Panga altijd zo'n armoedig stukje visIs dat niet het goedkoopste wat je in de visafdeling kunt krijgen of valt het mee?
Ik vind van wel, zachte smaak. Heb ze zelf alleen nooit klaargemaaktquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Tilapia op... is het wat?
ik ga het straks proberen... en dan hoor je het welquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind van wel, zachte smaak. Heb ze zelf alleen nooit klaargemaakt.
Zuigzequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even stofzuigen....
Moet ook gebeuren... de hond zit in de verhaartijd
Och het is na vierenquote:
Weekendquote:
even huiskamer dweilenquote:
Ik ga ook zo eten maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
even huiskamer dweilen
Huisje is weer schoon
En nu ga ik eten maken.... mijn man wil hamburgers.... dus het word hamburgers
Morgen vissie met salade
Koken + etenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga ook zo eten maken.
Als jullie niet meer van me horen vandaag en morgen, is heel het huis afgefikt inclusief mezelf
quote:
Ohw... nu is iedereen inderdaad doodquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet je vanavond laat doen
Als iedereen aan een drankje zit
Ik word er zo moe van.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
goh wat gek, de rechtse coalitie is van de baan![]()
Persconferentie straks
Links gaat elkaar ook weer in de kleren zitten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Links lijkt me nu aan zet, dan maar zonder VVD.
Ja dat heb ik ook. Het zal wel. Opnieuw naar de stembus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word er zo moe van.Ik ben ontzettend van de politiek maar ik ben op een punt gekomen dat het me allemaal niet meer boeit.
Nu nog ruzie tussen Friesland en Brabant en onze België transformatie is compleetquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Het zal wel. Opnieuw naar de stembus.
We worden een tweede Belgie. Daar is het ook weer mislukt.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu nog ruzie tussen Friesland en Brabant en onze België transformatie is compleet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als we nou Drenthe en Brabant doen dan kunnen jij en ik hier alvast een goede aanzet geven.
Ik gooi een eerste onderwerp in de groep:
PATAT![]()
Belachelijk dan maar opnieuw stemmenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Links lijkt me nu aan zet, dan maar zonder VVD.
Brabant goeiste miensen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahahahawat een figuur. Die maken ze alleen in Brabant!
Wat is er mis met linkse partijen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belachelijk dan maar opnieuw stemmen
Zal je zien dat Wilders de grootste wordlaat ze maar schrikken
Ik stem toch wel weer VVD
Linkse partijen
Als dat gebeurd ga ik emigreren
Dit komt onze Brabantformatie niet ten goedequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brabant goeiste miensen.![]()
En Amsterdam
QFTquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belachelijk dan maar opnieuw stemmen
Zal je zien dat Wilders de grootste wordlaat ze maar schrikken
Ik stem toch wel weer VVD
Linkse partijen
Als dat gebeurd ga ik emigreren
Voor mensen met een modaal inkomen of meer is het niet fijn als de linkse partijen aan de macht komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is er mis met linkse partijen?
Jongu, Amsterdam verplaatsen we naar Brabant enzo, komt goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit komt onze Brabantformatie niet ten goede
Wij hier ookquote:
Voor mensen met of zonder inkomen is het wel fijn als er IEMAND aan de macht komt. Dit geouwehoer slaat heleMAAL nergens opquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor mensen met een modaal inkomen of meer is het niet fijn als de linkse partijen aan de macht komen
Dan gaan we er op achteruit
En de mensen die het slecht hebben gaan erop achteruit als rechts aan de macht komt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor mensen met een modaal inkomen of meer is het niet fijn als de linkse partijen aan de macht komen
Dan gaan we er op achteruit
Ik heb net een Turkse pizza op, ook heerlijkquote:
Iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de mensen die het slecht hebben gaan erop achteruit als rechts aan de macht komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Mee eens, maar ze zijn dom bezig!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mensen met of zonder inkomen is het wel fijn als er IEMAND aan de macht komt. Dit geouwehoer slaat heleMAAL nergens op
Dan moeten mensen maar gaan werkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de mensen die het slecht hebben gaan erop achteruit als rechts aan de macht komt.
Olijfoliequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef pgrferrari het volgende:
Kut vergeten aardappelen te schillen![]()
*gaat snel aardappels schillen.
En vlees met boter in de pan of olie?
Er zijn genoeg gezinnen met werkende vader en moeder en nog kunnen ze de eindjes niet aan elkaar knopen. Het is niet zo zwart wit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten mensen maar gaan werken
Tenzij ze echt niet kunnen![]()
Maar niet die bijstandmoedertjes die er nog maar een kind erbij nemen zodat ze niet hoeven te werken
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef Koen66 het volgende:
Ik was juist blij dat deze combi een kans zou krijgen
Zal je zien dat we dadelijk een regering met Fumke Halsema krijgen
The horror
Ze? Het CDA ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze zijn dom bezig!
Wat krijg je nu? Juist domme mensen met proteststemnen voor de PVV
Ze snijden zichzelf hard in de vingers
Ik bedoelde Belgiequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jongu, Amsterdam verplaatsen we naar Brabant enzo, komt goed
O.quote:
Als ze beiden werken dan doen ze echt wat foutquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gezinnen met werkende vader en moeder en nog kunnen ze de eindjes niet aan elkaar knopen. Het is niet zo zwart wit.
Precies!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht C_Aquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze beiden werken dan doen ze echt wat fout
Ze kunnen minder duur gaan wonen, een auto de deur uit doen, niet alle luxe dingen kopen, geen supersnel internet
Humaan gesprokenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb liever dat ik zelf dan maar wat meer betaal, ik heb best een geode baan, dan dat een heleboel mensen die het net (niet) redden het nog veel slechter krijgen.
Inderdaad. Ik ben geen communist (dachten ze wel in Amerikaquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb liever dat ik zelf dan maar wat meer betaal, ik heb best een geode baan, dan dat een heleboel mensen die het net (niet) redden het nog veel slechter krijgen.
Dat heeft vaak andere redenen, verkeerd uitgavepatroon (merkkleding, dure vakanties), te duur huis)quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gezinnen met werkende vader en moeder en nog kunnen ze de eindjes niet aan elkaar knopen. Het is niet zo zwart wit.
Dan doen ze toch echt wat verkeerd hoor. Als je af en toe van die gevallen ziet langskomen bij Dubbeltje op z'n Kant of zulke programma'squote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk je dat iedereen zo iemand klaar heeft staan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vind ik van nietzo heb ik me tante geholpen
en me tante weer iemand anders
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heeft vaak andere redenen, verkeerd uitgavepatroon (merkkleding, dure vakanties), te duur huis)
Ja maar ging het maar bij iedereen zo gemakkelijk....Het is soms meer dan afzien van luxe producten zoals snel internet of een auto.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vind ik van nietzo heb ik me tante geholpen
en me tante weer iemand anders
Lijkt me ook slecht voor die put als ik er zo eens over nadenkquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben geen communist (dachten ze wel in Amerika) maar als mensen al in een bodemloze put zitten, moet je ze niet verder de grond in stampen. Dat is inhumaan.
Zie reactie koenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk je dat iedereen zo iemand klaar heeft staan?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk je dat iedereen zo iemand klaar heeft staan?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ook slecht voor die put als ik er zo eens over nadenk
Uh wat? Over die uitgaven? Daar ging het nu even niet over, het gaat om het feit dat jij klaar stond voor je tante, iets wat heel veel mensen niet hebben. En het afschuiven op ''niet zo'n dure dingen kopen'' is zoals miauw al zei kort door de bocht. Zwart wit weer eens.quote:
Is ie ook.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
Wilders is wel een goede sprekerrustig en geduldig
Dit dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan doen ze toch echt wat verkeerd hoor. Als je af en toe van die gevallen ziet langskomen bij Dubbeltje op z'n Kant of zulke programma'sMensen die zichzelf in de problemen werken door torenhoge uitgaven aan luze zaken, en DIE worden dan door zo'n programma geholpen
Als je geen geld heb om dure luxe dingen te kopen, moet je dat ook niet doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Uh wat? Over die uitgaven? Daar ging het nu even niet over, het gaat om het feit dat jij klaar stond voor je tante, iets wat heel veel mensen niet hebben. En het afschuiven op ''niet zo'n dure dingen kopen'' is zoals miauw al zei kort door de bocht. Zwart wit weer eens.
Ja dat zeg ik ook niet, goffer.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je geen geld heb om dure luxe dingen te kopen, moet je dat ook niet doen
Als je beiden werkt dan is het bijna onmogelijk om het slecht te hebben
Denk je nu echt dat PVDA en PVV samen willen regeren? Dat is water en vuur.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
Maar de CDA zit dus weer eens dwars
Ik wil gewoon PVV en VVD er siewosie in
Eigenlijk ook PvdA erbij, daar heeft het land voor gekozengewoon de 3 grootste partijen
Dat vind ik echt onzin! Tuurlijk zijn er gezinnen die way boven hun stand leven maar er zijn ook zat mensen die amper een cent hebben om hun kont mee te krabben én een 'normaal' uitgave patroon hebben.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je geen geld heb om dure luxe dingen te kopen, moet je dat ook niet doen
Als je beiden werkt dan is het bijna onmogelijk om het slecht te hebben
Zeker, absoluutquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin! Tuurlijk zijn er gezinnen die way boven hun stand leven maar er zijn ook zat mensen die amper een cent hebben om hun kont mee te krabben én een 'normaal' uitgave patroon hebben.
haha ja, ze kwamen verrekte hoog in mijn stemwijzerquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef Bellatrix het volgende:
En de PVV is qua economische en zorg standpunten net zo links als de SP, dat immigratiegedoe maakt ze rechts.
Ja maar jij zegt:quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook niet, goffer.Maar het is een feit dat gezinnen die het niet goed hebben, niet altijd big spenders zijn. Je hebt ze erbij, maar veel ook niet. Ik ken er een paar. Maar laat maar.
Dus ik zeg dat is bijna onmogelijk. Dan moeten ze maar in een goedkopers huis gaan wonen..., blabla zie reactie koen en mij verderquote:Er zijn genoeg gezinnen met werkende vader en moeder en nog kunnen ze de eindjes niet aan elkaar knopen. Het is niet zo zwart wit.
Siewosie moet al dat kutreligie uit de politiek weg, hoort er niet thuis.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
HET CDA ja. Eoa crypto-religieuze splintergroepering waar iedereen zich nu vreselijk druk om maakt. Jupiter weet waarom.
Daar heb ik wel over!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker, absoluutAlleen zijn dat meestal geen huishoudens met twee voltijdsbanen. En daar ging het hier over.
Granted. Eenschquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Siewosie moet al dat kutreligie uit de politiek weg, hoort er niet thuis.
Eindelijk een beetje interessant leesvoerquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie een politieke 2 deling in ons hechte clubje
natuurlijk weet ik dat het niet kan, maar is wel de stem van het volkquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat PVDA en PVV samen willen regeren? Dat is water en vuur.
?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Siewosie moet al dat kutreligie uit de politiek weg, hoort er niet thuis.
Het volk weet vaak niet goed wat goed voor het volk is. Een beetje een paradox.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
natuurlijk weet ik dat het niet kan, maar is wel de stem van het volk
Jij hebt het over huishoudens, in Nederland, met 2 voltijdsbanen, die hartstikke zuinig doen, en nog geld tekort komen?quote:
Wij denken hetzelfdequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:26 schreef Koen66 het volgende:
Ik zie een politieke 2 deling in ons hechte clubje
Dat is dan hoe je het zelf invultquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt het over huishoudens, in Nederland, met 2 voltijdsbanen, die hartstikke zuinig doen, en nog geld tekort komen?En daar dan heel veel van?
Okee, laat die aantallen maar zittenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is dan hoe je het zelf invultik heb het niet over enorme aantallen gehad.
Never mind
-edit-quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar Bella en ik wel lievie
Niet gemist ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
Heeft iemand D. gezien de laatste tijd?
Nee, ik heb niet zoveel zin in een discussie hier eigenlijk. Dan ga ik wel naar POL (heet dat zo, de politieke tak hier op FOK)quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, laat die aantallen maar zittenMaar vertel er eens wat meer over gewoon? Ik wil weleens weten wat daar dan WEL misgaat. Ik kan me er iig niks bij voorstellen.
D.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
Er is geen POPquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ander onderwerp
Wie gaan vanavond wederom HGT/POP kijken?
OH NEE ER IS VOETBALquote:
Staat gewoon vermeld op NOS-TT?quote:
Maurice Wijnen zei van nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Staat gewoon vermeld op NOS-TT?
Hoi Crazy-Mquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:34 schreef Crazy-M het volgende:
Flapperdieflapperdesapperdieseppiedooooooooooooooooooo
WEEKEND
En goede avond lieve menschen
Onder de 7 natuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
graf TV. Kan ik weer drie maanden gaan zoeken onder welke zender SBS6 zit
nee, niet echt, lekker rustig doenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Crazy-M
Nog plannen dit weekend?
Wie?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar die puppysmijtende kuthoer is dus opgepakt
Eerder onder de 23 of zo. Het is bij mij echt een puinhoop. Alleen 2 zit op 2 maar dat kijk ik nooit. NL1 zit op 99, NL3 op 27. België op 17 en 18. Rest? Zoeken we opquote:
Van dat filmpje van een paar avonden geleden? Die meid die jonge puppies in een snelstromende rivier gooide.quote:
Heb ik niet gezien gelukkigquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van dat filmpje van een paar avonden geleden? Die meid die jonge puppies in een snelstromende rivier gooide.
Gearresteerd. Zeepjes rapen. Hihi rapen
Dag Moniquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ok geile hoertjes, ich ben party machen
doeg!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ok geile hoertjes, ich ben party machen
quote:
Ach, er komt toch geen POPquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerder onder de 23 of zo. Het is bij mij echt een puinhoop. Alleen 2 zit op 2 maar dat kijk ik nooit. NL1 zit op 99, NL3 op 27. België op 17 en 18. Rest? Zoeken we op
Dan doe ik denk ik met je meequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga HGT kaikuh, ter vervanging van POP
Die combi heb ik nog nooit gehad, fish and chipsquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb heerlijke frietjes gegeten, met kibbeling.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Verhagen rot eens op, ik wil Sportjournaal zien
Het is zeker een geslaagde, moet je eens doen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die combi heb ik nog nooit gehad, fish and chips
Maar bak je ze dan zelf? Ik haal mijn kibbeling altijd bij de visboerquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het is zeker een geslaagde, moet je eens doen.
quote:
Goed zo. Wegwezen met die ongein. Vuelta, Hockey, Waterpolo, en San Marino - Nederland graagquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Verhagen rot eens op, ik wil Sportjournaal zien
Ik heb ook een drankje en wat lekkers te knabbelen voor straksquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
*Whiskey klaarzet
Maar, met mate, want morgen op tijd op
Dit dus. Het is er bij sommige mensen echt niet in te slaanquote:
Ik bak ze zelf ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar bak je ze dan zelf? Ik haal mijn kibbeling altijd bij de visboer
Proostquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:50 schreef D. het volgende:
[..]
*Whiskey klaarzet
Maar, met mate, want morgen op tijd op
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook een drankje en wat lekkers te knabbelen voor straks
Knabbelenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook een drankje en wat lekkers te knabbelen voor straks
Dan kan het wel ja, al zou ik ook vis kunnen halen en de friet erbij bakkenquote:
Geen idee, nooit een poging gedaanquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Kibbeling is het lekkerste met Hollandaisesaus![]()
En dat kun je niet zo makkelijk zelf makenDenk ik
Volgens mij valt het wel mee, in de wnkel (tenminste, de Plus hier) is de vis ook niet goedkoopquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind visboeren zo duur en denk vaak: dat kan goedkoper en even lekker.
Dat krijgen we van de sponsorenquote:
Ow coolquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef D. het volgende:
[..]
Dat krijgen we van de sponsoren
Morgen mijn jaarlijkse rit voor langdurig zieke kinderen, en na afloop een diner voor alle rijders
De hoeveelheden zijn vaak meer en ik zweer bij de C1000.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:59 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee, in de wnkel (tenminste, de Plus hier) is de vis ook niet goedkoop
Ah, misschien schaffen ze het voetbal straks ook wel weer afquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
heel het SPortjournaal opgehevenwaar gaat het heen met dit land
FRIETquote:
quote:
Wat leuk D.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen mijn jaarlijkse rit voor langdurig zieke kinderen, en na afloop een diner voor alle rijders
Jij snapt hetquote:
Nee het is FRIETquote:
Als jij er friet oorlog van maakt hebben we een dealquote:
Gewoon Frietquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als jij er friet oorlog van maakt hebben we een deal
Het is geen van beide.quote:
Stouterdquote:
de mensen in de mand of de mensen op straat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:36 schreef pgrferrari het volgende:
WTF?!![]()
Hoor ik ineens een gasbrander buiten.
Ga ik kijken vliegt er vlak boven me een luchtballon voorbij.
Mensen helemaal debiel zwaaien![]()
Allebeiquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
de mensen in de mand of de mensen op straat?
quote:
Het zou droog blijvenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow coolHopelijk tref je het een beetje met het weer
Had je nou een convertible of "gewoon" een dichte?
Een targa dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Het zou droog blijven
een dichte, met afneembaar dak
Bennyquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:46 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond!![]()
Ik ben er weer klaar voor
Biertje, chips en nootjes
Daar kom ik nooitquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De hoeveelheden zijn vaak meer en ik zweer bij de C1000.
Yepquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk D.Is dat vrijwilligerswerk wat je doet?
Tof, mooi dat je zoiets doetquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
Dit jaar de vijfde editie en ben er al vanaf het begin bijgeweest
Is er ook een website van eigenlijk? Vast welquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Yep
Dit jaar de vijfde editie en ben er al vanaf het begin bijgeweest
Welke stichting is dat als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef D. het volgende:
[..]
Is ook heel dankbaar 'werk'quote:
Voor iedereen dus leuk, wat tofquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Is ook heel dankbaar 'werk'
Nu leen ik mezelf vaker voor ritjes als deze, maar deze dag is ook voor rijders geweldig.
Lekker een dagje scheuren met allemaal andere sportwagen, en voor inwendige mens wordt ook prima gezorgd.
Maar..maar...quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
Ik krijg internetogen, tijd om de pc uit te doen![]()
![]()
![]()
Fijn weekend!
Ja, die is erquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er ook een website van eigenlijk? Vast wel
Dit is een plaatselijke stichting, dus geen landelijke als De Opkikker ofzo (waar ik ook weleens voor gereden heb)quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Welke stichting is dat als ik vragen mag?
Jij ookquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Fijn weekend!
Fijn weekendquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
Fijn weekend!
Echt waar? Tof manquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is een plaatselijke stichting, dus geen landelijke als De Opkikker ofzo (waar ik ook weleens voor gereden heb)
Die ken ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt? Dat is VETquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die ken ik![]()
Weet je waarom?
Omdat dat liedje met een ukelele gespeelt is![]()
Ik heb ook een ukelele
Ja, je wil er niet meer over zeggen. Dan ga ik er niet verder op doorquote:
Iemand in jouw gezin ziek?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
Tof D. dat je doet
Wij hebben ook een paar keer met zulke stichtingen te maken gehad. Een keer in een Porsche, Ferarri, truck en 4x4/hummer mee mogen rijden
Eemhof ben ik idd ook weleens geweestquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar? Tof man
Bij zo'n superopkikkerdag op de Eemhof?
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jup
Ik heb 2 zieke broertjes, waarvan er 1 is overleden.
quote:
Heb ik heir ook niet eerder verteldquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet. Allebei dezelfde ziekte?
PMquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, je wil er niet meer over zeggen. Dan ga ik er niet verder op door
Jee, heftig Bennyquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb ik heir ook niet eerder verteld
Allebei totaal andere dingen... maar we hebben een tijd gehad dat het ziekenhuis een soort van 2de huis was.
We waren daar met een heleboel Corvettes.quote:
Had zomaar gekund dat ik het gemist hadquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb ik heir ook niet eerder verteld
Voor 'jullie soort' mensen (dat klinkt wat vaag, maar je snapt me wel) doen we het dusquote:Allebei totaal andere dingen... maar we hebben een tijd gehad dat het ziekenhuis een soort van 2de huis was.
Ah, jij was zo'n aanspreekpuntquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
We waren daar met een heleboel Corvettes.
Na afloop kreeg ik voor alle rijders een opkikkerspeldje mee, maar een heleboel mensen hebben die nooit bij mij opgehaald, dus ik heb er nog een stuk of 10 liggen
dankje, het is ook best wel heftig, maar -het klinkt misschien raar- het is voor mij eigenlijk vrij normaal (geworden).quote:
Wie weetquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, jij was zo'n aanspreekpunt
Zou best wel eens kunnen dat we elkaar al eens hebben gesproken.
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik gezond ben en in mijn droomauto kan rijden. Als ik daar ook nog andere mensen blij mee kan maken is dat toch mooi meegenomen. Daar heb ik graag mijn zaterdag en een tank benzine voor overquote:maar serieus... echt tof dat je zulke dingen doet. ik zie/zag mijn broertje(s) toch elke keer weer helemaal glunderen.
Hahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Wie weet
[..]
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik gezond ben en in mijn droomauto kan rijden. Als ik daar ook nog andere mensen blij mee kan maken is dat toch mooi meegenomen. Daar heb ik graag mijn zaterdag en een tank benzine voor over
2 jaar geleden zat er een jongetje bij mij in de auto die vanaf die dag Corvette fan was geworden.
Een jaar later kwam zijn moeder me dat vertellen. Hij had al 5 schaalmodellen gespaard
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Wie weet
[..]
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik gezond ben en in mijn droomauto kan rijden. Als ik daar ook nog andere mensen blij mee kan maken is dat toch mooi meegenomen. Daar heb ik graag mijn zaterdag en een tank benzine voor over
quote:2 jaar geleden zat er een jongetje bij mij in de auto die vanaf die dag Corvette fan was geworden.
Een jaar later kwam zijn moeder me dat vertellen. Hij had al 5 schaalmodellen gespaard
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Z'n broertje was Ferrari-fan. die had geen smaak zei ie
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Z'n broertje was Ferrari-fan. Die had geen smaak zei ie
Doe 'm de groetenquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben der vandoor Guido Weijers kijk op NED 3 nu.
Ciaozersquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |