Speculeer hier over de tieten van Myraela!quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan 1 biertje tussen me tieten en 2 in mijn handen. De rest mag zelf lopen.
dikke jetzers dusquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
wist je dat ze de pen proef heeft doorstaan
ik denk dat myraella zwart isquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:21 schreef ElmoFan het volgende:
Pics?
Nee, de mensen die thuis zitten moeten ook weten hoe myraella er uit ziet!
maakt het uit?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik denk dat myraella zwart is
En met kerst plaatst ie een pikant verslag op FOK!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef JanPiraat het volgende:
Ik denk dat AP haar gaat betasten na 2 bier en ze hem dan knock out slaat met een gerichte vuistslag
Woah heb jij de functie van je bierdragers ook al ontdekt?! Handig he?!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:15 schreef Maanvis het volgende:
#1 (in your face HSG-BOMBER)
Nav: Grote FOK! meet morgen in Utrecht, komt allen #4
[..]
Speculeer hier over de tieten van Myraela!
Wat denken jullie? Heeft ze erwtjes op een plankske, of een cup ver in het alfabet?
Ikzelf denk DD met tepels als flensjes.
ik moest aan michielos denkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:25 schreef JanPiraat het volgende:
Ik denk dat AP haar gaat betasten na 2 bier en ze hem dan knock out slaat met een gerichte vuistslag
Ja dan weet je ook of je moet speculeren over haar zitvlak.quote:
hehe een echte sterretjequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik zou er wel een truukje op kennen
Zitvlakquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ja dan weet je ook of je moet speculeren over haar zitvlak.
Whahahahaquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik zou er wel een truukje op kennen
Man die heeft 2 buikenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:45 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Aub!! Thank me later!!
[ afbeelding ]
Verdomme ik zie ik zie homer simpson!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |