Waarom vraag je dan of iedereen weg is terwijl ik gewoon al mijn belevenissen aan het uittypen ben?quote:
Dat italiaanse broodje met kaas smaakte goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog niet wat hier gegeten gaat worden.
ik had 3 posts achter elkaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of iedereen weg is terwijl ik gewoon al mijn belevenissen aan het uittypen ben?
Ja, maar jij spemtquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had 3 posts achter elkaar
niet.... ik wil weten wat ik erbij moet eten... Ik kan niet kiezenquote:
Wat voor vis is het?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat italiaanse broodje met kaas smaakte goed
Ik heb vandaang gebakken krieltjes
Hamburger of Vis erbij ?
Ik denk dat hij 15 jaar te jong voor me is, maar voor Bella zeg ik DOENquote:
Oh lekker. Ik zou daar voor gaanquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tilapia
Panga hadden ze niet meer
dat lijkt er wel opquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Staan er nou knakworsten in blik daar achterop de plank?
Ik heb nog nooit Tilapia op... is het wat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik zou daar voor gaan.
Voor mij ook veel te jong.... maar hij heeft wel leuk haarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 15 jaar te jong voor me is, maar voor Bella zeg ik DOEN
Ik vind Panga altijd zo'n armoedig stukje visquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tilapia
Panga hadden ze niet meer
Wat vind je van de Bellajongen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik zou daar voor gaan.
Ik zou hem raken, met wat drank op.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
Dit vind ik echt wat voor Bella
geen idee....quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Panga altijd zo'n armoedig stukje visIs dat niet het goedkoopste wat je in de visafdeling kunt krijgen of valt het mee?
Ik vind van wel, zachte smaak. Heb ze zelf alleen nooit klaargemaaktquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Tilapia op... is het wat?
ik ga het straks proberen... en dan hoor je het welquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind van wel, zachte smaak. Heb ze zelf alleen nooit klaargemaakt.
Zuigzequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even stofzuigen....
Moet ook gebeuren... de hond zit in de verhaartijd
Och het is na vierenquote:
Weekendquote:
even huiskamer dweilenquote:
Ik ga ook zo eten maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
even huiskamer dweilen
Huisje is weer schoon
En nu ga ik eten maken.... mijn man wil hamburgers.... dus het word hamburgers
Morgen vissie met salade
Koken + etenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga ook zo eten maken.
Als jullie niet meer van me horen vandaag en morgen, is heel het huis afgefikt inclusief mezelf
quote:
Ohw... nu is iedereen inderdaad doodquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet je vanavond laat doen
Als iedereen aan een drankje zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |