Waarom vraag je dan of iedereen weg is terwijl ik gewoon al mijn belevenissen aan het uittypen ben?quote:
Dat italiaanse broodje met kaas smaakte goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet nog niet wat hier gegeten gaat worden.
ik had 3 posts achter elkaarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan of iedereen weg is terwijl ik gewoon al mijn belevenissen aan het uittypen ben?
Ja, maar jij spemtquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had 3 posts achter elkaar
niet.... ik wil weten wat ik erbij moet eten... Ik kan niet kiezenquote:
Wat voor vis is het?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat italiaanse broodje met kaas smaakte goed
Ik heb vandaang gebakken krieltjes
Hamburger of Vis erbij ?
Ik denk dat hij 15 jaar te jong voor me is, maar voor Bella zeg ik DOENquote:
Oh lekker. Ik zou daar voor gaanquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tilapia
Panga hadden ze niet meer
dat lijkt er wel opquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
Staan er nou knakworsten in blik daar achterop de plank?
Ik heb nog nooit Tilapia op... is het wat?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik zou daar voor gaan.
Voor mij ook veel te jong.... maar hij heeft wel leuk haarquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 15 jaar te jong voor me is, maar voor Bella zeg ik DOEN
Ik vind Panga altijd zo'n armoedig stukje visquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Tilapia
Panga hadden ze niet meer
Wat vind je van de Bellajongen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh lekker. Ik zou daar voor gaan.
Ik zou hem raken, met wat drank op.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
Dit vind ik echt wat voor Bella
geen idee....quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Panga altijd zo'n armoedig stukje visIs dat niet het goedkoopste wat je in de visafdeling kunt krijgen of valt het mee?
Ik vind van wel, zachte smaak. Heb ze zelf alleen nooit klaargemaaktquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Tilapia op... is het wat?
ik ga het straks proberen... en dan hoor je het welquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind van wel, zachte smaak. Heb ze zelf alleen nooit klaargemaakt.
Zuigzequote:Op vrijdag 3 september 2010 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even stofzuigen....
Moet ook gebeuren... de hond zit in de verhaartijd
Och het is na vierenquote:
Weekendquote:
even huiskamer dweilenquote:
Ik ga ook zo eten maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
even huiskamer dweilen
Huisje is weer schoon
En nu ga ik eten maken.... mijn man wil hamburgers.... dus het word hamburgers
Morgen vissie met salade
Koken + etenquote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ga ook zo eten maken.
Als jullie niet meer van me horen vandaag en morgen, is heel het huis afgefikt inclusief mezelf
quote:
Ohw... nu is iedereen inderdaad doodquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet je vanavond laat doen
Als iedereen aan een drankje zit
Ik word er zo moe van.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
goh wat gek, de rechtse coalitie is van de baan![]()
Persconferentie straks
Links gaat elkaar ook weer in de kleren zitten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Links lijkt me nu aan zet, dan maar zonder VVD.
Ja dat heb ik ook. Het zal wel. Opnieuw naar de stembus.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik word er zo moe van.Ik ben ontzettend van de politiek maar ik ben op een punt gekomen dat het me allemaal niet meer boeit.
Nu nog ruzie tussen Friesland en Brabant en onze België transformatie is compleetquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Het zal wel. Opnieuw naar de stembus.
We worden een tweede Belgie. Daar is het ook weer mislukt.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nu nog ruzie tussen Friesland en Brabant en onze België transformatie is compleet
quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als we nou Drenthe en Brabant doen dan kunnen jij en ik hier alvast een goede aanzet geven.
Ik gooi een eerste onderwerp in de groep:
PATAT![]()
Belachelijk dan maar opnieuw stemmenquote:Op vrijdag 3 september 2010 17:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Links lijkt me nu aan zet, dan maar zonder VVD.
Brabant goeiste miensen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahahahawat een figuur. Die maken ze alleen in Brabant!
Wat is er mis met linkse partijen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belachelijk dan maar opnieuw stemmen
Zal je zien dat Wilders de grootste wordlaat ze maar schrikken
Ik stem toch wel weer VVD
Linkse partijen
Als dat gebeurd ga ik emigreren
Dit komt onze Brabantformatie niet ten goedequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Brabant goeiste miensen.![]()
En Amsterdam
QFTquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Belachelijk dan maar opnieuw stemmen
Zal je zien dat Wilders de grootste wordlaat ze maar schrikken
Ik stem toch wel weer VVD
Linkse partijen
Als dat gebeurd ga ik emigreren
Voor mensen met een modaal inkomen of meer is het niet fijn als de linkse partijen aan de macht komenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is er mis met linkse partijen?
Jongu, Amsterdam verplaatsen we naar Brabant enzo, komt goedquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit komt onze Brabantformatie niet ten goede
Wij hier ookquote:
Voor mensen met of zonder inkomen is het wel fijn als er IEMAND aan de macht komt. Dit geouwehoer slaat heleMAAL nergens opquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor mensen met een modaal inkomen of meer is het niet fijn als de linkse partijen aan de macht komen
Dan gaan we er op achteruit
En de mensen die het slecht hebben gaan erop achteruit als rechts aan de macht komt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor mensen met een modaal inkomen of meer is het niet fijn als de linkse partijen aan de macht komen
Dan gaan we er op achteruit
Ik heb net een Turkse pizza op, ook heerlijkquote:
Iddquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de mensen die het slecht hebben gaan erop achteruit als rechts aan de macht komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Mee eens, maar ze zijn dom bezig!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor mensen met of zonder inkomen is het wel fijn als er IEMAND aan de macht komt. Dit geouwehoer slaat heleMAAL nergens op
Dan moeten mensen maar gaan werkenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En de mensen die het slecht hebben gaan erop achteruit als rechts aan de macht komt.
Olijfoliequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef pgrferrari het volgende:
Kut vergeten aardappelen te schillen![]()
*gaat snel aardappels schillen.
En vlees met boter in de pan of olie?
Er zijn genoeg gezinnen met werkende vader en moeder en nog kunnen ze de eindjes niet aan elkaar knopen. Het is niet zo zwart wit.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moeten mensen maar gaan werken
Tenzij ze echt niet kunnen![]()
Maar niet die bijstandmoedertjes die er nog maar een kind erbij nemen zodat ze niet hoeven te werken
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef Koen66 het volgende:
Ik was juist blij dat deze combi een kans zou krijgen
Zal je zien dat we dadelijk een regering met Fumke Halsema krijgen
The horror
Ze? Het CDA ja.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mee eens, maar ze zijn dom bezig!
Wat krijg je nu? Juist domme mensen met proteststemnen voor de PVV
Ze snijden zichzelf hard in de vingers
Ik bedoelde Belgiequote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jongu, Amsterdam verplaatsen we naar Brabant enzo, komt goed
O.quote:
Als ze beiden werken dan doen ze echt wat foutquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gezinnen met werkende vader en moeder en nog kunnen ze de eindjes niet aan elkaar knopen. Het is niet zo zwart wit.
Precies!quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht C_Aquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ze beiden werken dan doen ze echt wat fout
Ze kunnen minder duur gaan wonen, een auto de deur uit doen, niet alle luxe dingen kopen, geen supersnel internet
Humaan gesprokenquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb liever dat ik zelf dan maar wat meer betaal, ik heb best een geode baan, dan dat een heleboel mensen die het net (niet) redden het nog veel slechter krijgen.
Inderdaad. Ik ben geen communist (dachten ze wel in Amerikaquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Precies!
Ik heb liever dat ik zelf dan maar wat meer betaal, ik heb best een geode baan, dan dat een heleboel mensen die het net (niet) redden het nog veel slechter krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |