Is dat die serie over dat kleine stel? Is dat leuk?quote:
Je hebt vrij weinig gemist...quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Ik heb het al een paar weken niet gezien.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die serie over dat kleine stel? Is dat leuk?
Oi, zeg die stijgende lijnquote:
Ja daarom juistquote:
Zwart. En jij?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat voor kleur ondergoed dragen jullie vandaag?
oh jammerquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ga wel HGT kijken.
Ik heb een bak ijs van me mama gekregen omdat ik zielig ben omdat ik niet op school ben toegelaten.
Zwartquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Zwart, zoals altijdquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Je wordt al omgeroepen eldersquote:
quote:
Oh wat jammer Myraela, wat een kater zul je ervan hebbenquote:
Ik is een behoorlijke tegenvallen. Maar het komt wel goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wat jammer Myraela, wat een kater zul je ervan hebben![]()
Geen idee stond er niet bij.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar, waarom niet aangenomen? en ga je dan weer voor de zelfde opleiding?
Hoe is het mogelijkquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerder onder de 23 of zo. Het is bij mij echt een puinhoop. Alleen 2 zit op 2 maar dat kijk ik nooit. NL1 zit op 99, NL3 op 27. België op 17 en 18. Rest? Zoeken we op
Logischquote:Op vrijdag 3 september 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerder onder de 23 of zo. Het is bij mij echt een puinhoop. Alleen 2 zit op 2 maar dat kijk ik nooit. NL1 zit op 99, NL3 op 27. België op 17 en 18. Rest? Zoeken we op
Vergetenquote:
En, heb je 'm de groeten nog gedaan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:45 schreef pgrferrari het volgende:
Guido Weijers ook weer gezien![]()
Was weer lachen
Joah!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had laatst toch foto's geplaatst van me nichtje, die jullie allemaal zo mooi vonden?
Welk feestje?!quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft gewerkt tijdens dat feestje waar je heen ben geweest
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die
Daar heeft ze gewerkt
Ik heb zo'n idee dat ik miss ook wel ff langskomquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg stelletje geile neukbommen, komt er behalve Myr morgen nog iemand van hier op de grote Utrechtmeet?
Nee verjaardag heb ikquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg stelletje geile neukbommen, komt er behalve Myr morgen nog iemand van hier op de grote Utrechtmeet?
Oh dat lijkt me leukquote:Op vrijdag 3 september 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ik miss ook wel ff langskom
Ja, jij komt. Vanuit waar kom je eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ik miss ook wel ff langskom
Dat kan maar vond het wel grappigquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat ik dr zou herkennen
Almere... dus ik denk dat het nog geen half uur reizen isquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, jij komt. Vanuit waar kom je eigenlijk?
quote:
Wie heeft er gescoord?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
1-0
Moet ik nu toeterend naar buiten rennen en juichen?
Stel je niet zo belachelijk aan zegquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ow mijn vliegtickets zijn binnen. Ik vlieg op een kuttijd
15:20 uurkom dan 8 uur aan, daar 7 uur. Dan is het koffer uitpakken, douchen en eten
Nederlandquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
WTF is er nu weer voor klotewedstrijd bezig?
Toch geen Feyenoord ofzo he?!
San Marino - Nederland. EK-Kwalificatie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
WTF is er nu weer voor klotewedstrijd bezig?
Toch geen Feyenoord ofzo he?!
Die zijn hier dit jaar niet doorgegaan vanwege geldgebrek.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hadden paar weken terug ballonfeesten hier in de buurt, dat was pas mooi
Ik vlieg liever half 6 's ochtendsquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet zo belachelijk aan zegDat noem je een kuttijd?
Oh, dat is makkelijk. Hoelaat denk je ongeveer te gaan? Of maakt dat je niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Almere... dus ik denk dat het nog geen half uur reizen is
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is makkelijk. Hoelaat denk je ongeveer te gaan? Of maakt dat je niet zoveel uit?
Ja fijn 2 uur opstaan om om 4 uur op schiphol te zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vlieg liever half 6 's ochtendsdan heb je nog heel de dag, nu verlies je een dag
Left 4 Dead 2 en Dead Rising spelenquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja fijn 2 uur opstaan om om 4 uur op schiphol te zijnHeel de dag verknetterd als een zombie in het rondlopen
Ohw, je bent mobielquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sukkel nu moet ik van fok af om te zoeken
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 3 september 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja fijn 2 uur opstaan om om 4 uur op schiphol te zijnHeel de dag verknetterd als een zombie in het rondlopen
quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Left 4 Dead 2 en Dead Rising spelen
Ik mep je wel met een Legohoofd bij Dead Rising.quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]als je me ook een shotgun geef
Socios kwam ook toch?quote:Op vrijdag 3 september 2010 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sms je wel als ik weet hoelaat ik ga dan. Dan kunnen we op het station meeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |