Ik krijg helemaal kippenvel van deze omschrijving, net zo raak als het nummer dat ze brachtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan jazz maar ik vond dit echt geniaal. In al haar spelen, haar zang, haar mimiek, iedere noot was een kadoo'tje leek het wel, dat ze meteen uitpakte voor ons.
Ja oke, het kan je smaak niet zijn, en ik begrijp dat ook nog wel, maar deze show gaat om het hebben van talent, en dan is ze wat mij betreft de gedoodverfde winnaresquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:23 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, maar... ik krijg er gewoon spontaan maagpijn en misselijkheid van.
Ik vind het het ergste wat er bestaat op muziekgebied.
OMG dat meen je niet...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moeten ook door
never mind... die styledansers bedoel ik
nee ik heb op die gare eenden gestemdquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik heb op die gare eenden gestemd
[..]
[..]
omg echt waar? Waarom?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:10 schreef gers het volgende:
[..]
tuurlijk heb ik op bas gestemdquote:
wat is het nummer van Patricia (Jazz)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:11 schreef Charmian het volgende:
Ik ga voor de jazzdame, Bas & Harold vond ik net als Gordon saai. Ik vond die 3 kleine jochies toch ook wel amusementswaarde hebben evenals de hiphoppers.
De rest hoef ik niet meer te zien.
psst sarcasmequote:
0909-1304 sms PATRICIA naar 3131quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wat is het nummer van Patricia (Jazz)
Ik ga gewoon stemmen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |