Misschien wel hoor! Maar het werkt beter als je dan met een alternatief komt, of het in ieder geval iets bescheidener ter discussie stelt. Alleen maar roepen dat het kut is en weglopen als om een alternatief wordt gevraagd is niet zo sterk.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Maar Maxim heeft gewoon ongelijk
Ook al geblurtquote:
Welnee joh, dat verandert echt nog wel als je daar langer moet kamperen.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:16 schreef .aeon het volgende:
Overigens had Maxim wél gelijk, want het is daar in de middag hoogtij, dus komt het water 's nachts helemaal niet hoger.
In 71 graden noord was ze top, dus nu ben ik weer proud member van team Kimquote:Op donderdag 2 september 2010 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Het was trouwens 71 graden Noord, waar Kim aan mee deed![]()
Maar inderdaad, haar de zwakste noemen
http://www.rtl.nl/compone(...)nson/index_video.xmlquote:Op vrijdag 3 september 2010 12:48 schreef Saninl het volgende:
Waar kan ik hem terugkijken? Iemand? Rtl gemist niet in ieder geval..
Ohw, ik dacht er staat: refreshed, dus zal wel weer zo'n gek voorstukje zijn ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)nson/index_video.xml
En dan die van 2-9-2010.
Zo moeilijk is die zoekfunctie toch niet?
Ze doet het best goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef Deceit het volgende:
Hehe heerlijk te lezen dat veel Kim niks vonden en nu helemaal top
dat zou wel leuk zijn, het spelelement (als enige door) is sterker aanwezig in Survivor, ER ligt meer op het 'groepsgevoel'.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik had verwacht dat het die VIP's helemaal niet zo tof zou zijn, maar het was weer ouderwets Expeditie Robinson. Ik hoop wel dat we in deze serie niet dat gebruikelijke geneuzel krijgen over de 'echte Robinson' en ze zich zo sociaal wenselijk proberen te gedragen.. maar dat ze net zoals in Survivor eens echt losgaan met het gekonkel...
Ja ging ook even door mijn hoofdquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:11 schreef marcodej het volgende:
Kregen jullie ook een extreem LOST-gevoel toen ineens die heli door het beeld kwam zeilen? Ik zat echt van "OH NOOO WIDMORE!!?!?!"
Die van Tatiana floepten er ook uit, maar werd ook geblurt. jammer maar kan het wel begrijpen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
Wat heeft die blonde een lekkere jopen
Die schoten ook uit haar BH tijdens het worstelen, maar dat werd geblurred
Verder is ze zo zwak als wat...
En die benen van Kim Feenstra in de volgende aflevering![]()
Wow ze is wel skanky!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:28 schreef One_conundrum het volgende:
http://forum.mokkels.nl/7(...)tefanie-clerckx.html
Fucking lekker wijf
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vlek, die nu op haar lip zit!
Ff je beeldscherm een beetje kantelen dan ofzo, want er hangt toch duidelijk een persoon in het zwart uit het raam.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Het is sowieso De Vrouw van de Vage Vlekken, want...
[ afbeelding ]
Is d'r tepel nou aan de wandel?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ja idd. Ik denk dat hij met z'n grote mond niet ver gaat komen. Hij kreeg z'n zin niet en hij zonderde zich gelijk af van de groep. Verder ben ik echt benieuwd naar wat er gaat gebeuren allemaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Frans lijkt mij echt zo iemand die na een paar dagen doodmoe is en hongerig zijn mond gaat houden, soms een mompel en meer niet
When you see it you'll shit bricks.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
When you see it you'll shit bricks.
Zij mag eruit van mij met dr 'mn vrienden lachten me vierkant uit toen ik zei dat ik mee ging doen'.
Je vrienden kennen je beter dan je dacht dat ze je zouden kennen, schat.
Tuurlijk mag Frans er niet uit, dat is een prima bron van conflict en irritaties. Goede redenen om te kijken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:00 schreef glaasje_water het volgende:
Wat is het voor idioot uitzendtijdstip... vroeger was het lekker op zondag.
Maar wel tof dat het weer terug is !
Frans eng-bek mag er wel gelijk uit... wat een kneus is die gozer zeg![]()
![]()
Dat zijn van die opschroeftepels, die heeft ze nu boven haar lip geschroefd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
pfff, heb je haar lichaam gezienquote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huuuuuuuh wat een viezerd zit er in met die vieze ontsteking op haar kop!
Haha inderdaad..quote:Op zondag 5 september 2010 23:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
pfff, heb je haar lichaam gezien
Ik ook!quote:Op maandag 6 september 2010 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Oooooh ik volg t ook
Mijn favo's
Labrie
die ontzettend lekkere belgische depp kloon
Saar
Kim
Dat kloptquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef sverbern het volgende:
Bij Peking Express speelde Maxim steeds de rol van over zijn oren verliefd op Regina. Eens kijken of hij dat nu weer oppakt.
TVP
En dan vergeet je nog Sebastiaan Labrie.quote:Op maandag 6 september 2010 15:20 schreef funrider het volgende:
Maxim (Peking Express), Kim (71 graden Noord - 2008), Regina (Wie is de Mol - 2008), Dennis (Wie is de Mol - 2008)
Veel Nederlanders die zich wel erg vaak laten lenen voor dit soort programma's.
Leuke mensen hoor behalve dan die 2 dikke Belgische grappenmakers.
quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef Rory78 het volgende:
"Ik kan eigenlijk niets; ik kan zelfs niet springen.."
Dat is echt het eerste wat ik thuis zou oefenen als ik mee zou doen met ER, inderdaad!quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef ROFLOL het volgende:
Sergio is een held. Alleen blijft het me verbazen dat er nog steeds mensen zijn die niet eerst proberen vuur te maken met zo'n stick. Elk jaar is het weer een ramp met verschillende mensen, vuur maken is misschien wel het belangrijkste wat je moet kunnen wil je met ER meedoen.
Ja maar in dit programma vind ik hem maar irritantquote:Op maandag 6 september 2010 22:12 schreef Mujahedine het volgende:
Nu ook op bij ons op tv. Ik ben eens benieuwd. Normaal ben ik niet zo voor programma's met bekende mensen, maar nu ze Sergio in de strijd gooien, moet ik wel kijken. Echt een geweldig figuur deze beste man. Gaan we nog plezier aan beleven...
Correct!quote:Op dinsdag 7 september 2010 06:22 schreef June. het volgende:
Wie is Sergio ook alweer? Die "Janet" zei?
Hij lijkt echt op meneer Deppquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
als ze nog iemand nodig hebben mogen ze mij daar wel droppen
Op die foto lijkt hij ook wel op Hans Klokquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
als ze nog iemand nodig hebben mogen ze mij daar wel droppen
Denk het ookquote:Op woensdag 8 september 2010 15:48 schreef mcintosh het volgende:
Ik denk dat die Lange gelijk krijgt
Die Nienke Romer is echt om tequote:Op maandag 6 september 2010 10:10 schreef THeeF het volgende:
[..]
Haha inderdaad..
Zeker weer een jaloerse vrouw die die opmerking maakt?![]()
Hoop dat Stephanie er niet uit gaat.
ZIjn er trouwens meer mensen die kotsen van Nienke Romer?
Wat een belachelijk slecht wijf is dat..
Voordeel: Er zit geen bloed meer onder mijn nagels
Eigenlijk moet hij ook heel de tijd bier drinken, brullen en vieze scheten laten.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik heb een hekel aan die dikke Belgen.Vooral die kampleider, wat een lamme zak.
http://www.rtl.nl/compone(...)nson/index_video.xmlquote:Op donderdag 9 september 2010 18:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Jammer dat oude seizoenen niet terug te zien zijn.Kan het in ieder geval nergens vinden.
Kijk Cast Away, dan snap je het.quote:
Oja, zie hetquote:Op donderdag 9 september 2010 20:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kijk Cast Away, dan snap je het.
Ja, pakketje open gemaakt waar eten in zat.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:36 schreef .aeon het volgende:
Ik kom net binnenvallen, hoorde iets over Dennis die zijn immuniteit had verspeeld?
Wilsonquote:Op donderdag 9 september 2010 20:34 schreef Adelante het volgende:
Hoe heette die volleybal ook al weer in Cast Away?
Hoe chill, thanks.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:33 schreef overflow- het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)nson/index_video.xml
hij heeft nog 9 stroopwafels overquote:Op donderdag 9 september 2010 20:54 schreef zoem het volgende:
Welja Dennis, eet gelijk heel je voorraad op
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |