Ze doet het best goed.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:58 schreef Deceit het volgende:
Hehe heerlijk te lezen dat veel Kim niks vonden en nu helemaal top
dat zou wel leuk zijn, het spelelement (als enige door) is sterker aanwezig in Survivor, ER ligt meer op het 'groepsgevoel'.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik had verwacht dat het die VIP's helemaal niet zo tof zou zijn, maar het was weer ouderwets Expeditie Robinson. Ik hoop wel dat we in deze serie niet dat gebruikelijke geneuzel krijgen over de 'echte Robinson' en ze zich zo sociaal wenselijk proberen te gedragen.. maar dat ze net zoals in Survivor eens echt losgaan met het gekonkel...
Ja ging ook even door mijn hoofdquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:11 schreef marcodej het volgende:
Kregen jullie ook een extreem LOST-gevoel toen ineens die heli door het beeld kwam zeilen? Ik zat echt van "OH NOOO WIDMORE!!?!?!"
Die van Tatiana floepten er ook uit, maar werd ook geblurt. jammer maar kan het wel begrijpen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:31 schreef Bootje84 het volgende:
Wat heeft die blonde een lekkere jopen
Die schoten ook uit haar BH tijdens het worstelen, maar dat werd geblurred
Verder is ze zo zwak als wat...
En die benen van Kim Feenstra in de volgende aflevering![]()
Wow ze is wel skanky!!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:28 schreef One_conundrum het volgende:
http://forum.mokkels.nl/7(...)tefanie-clerckx.html
Fucking lekker wijf
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vlek, die nu op haar lip zit!
Ff je beeldscherm een beetje kantelen dan ofzo, want er hangt toch duidelijk een persoon in het zwart uit het raam.quote:
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Het is sowieso De Vrouw van de Vage Vlekken, want...
[ afbeelding ]
Is d'r tepel nou aan de wandel?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Het is sowieso De Vrouw van de Vage Vlekken, want...
[ afbeelding ]
Is d'r tepel nou aan de wandel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |