Ja idd. Ik denk dat hij met z'n grote mond niet ver gaat komen. Hij kreeg z'n zin niet en hij zonderde zich gelijk af van de groep. Verder ben ik echt benieuwd naar wat er gaat gebeuren allemaalquote:Op zaterdag 4 september 2010 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:
Frans lijkt mij echt zo iemand die na een paar dagen doodmoe is en hongerig zijn mond gaat houden, soms een mompel en meer niet
When you see it you'll shit bricks.quote:
GMTAquote:Op zaterdag 4 september 2010 22:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
When you see it you'll shit bricks.
Zij mag eruit van mij met dr 'mn vrienden lachten me vierkant uit toen ik zei dat ik mee ging doen'.
Je vrienden kennen je beter dan je dacht dat ze je zouden kennen, schat.
Tuurlijk mag Frans er niet uit, dat is een prima bron van conflict en irritaties. Goede redenen om te kijken.quote:Op zondag 5 september 2010 21:00 schreef glaasje_water het volgende:
Wat is het voor idioot uitzendtijdstip... vroeger was het lekker op zondag.
Maar wel tof dat het weer terug is !
Frans eng-bek mag er wel gelijk uit... wat een kneus is die gozer zeg![]()
![]()
Dat zijn van die opschroeftepels, die heeft ze nu boven haar lip geschroefd.quote:Op zaterdag 4 september 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Het is sowieso De Vrouw van de Vage Vlekken, want...
[ afbeelding ]
Is d'r tepel nou aan de wandel?
pfff, heb je haar lichaam gezienquote:Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huuuuuuuh wat een viezerd zit er in met die vieze ontsteking op haar kop!
Haha inderdaad..quote:Op zondag 5 september 2010 23:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
pfff, heb je haar lichaam gezien
Ik ook!quote:Op maandag 6 september 2010 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Oooooh ik volg t ook
Mijn favo's
Labrie
die ontzettend lekkere belgische depp kloon
Saar
Kim
Dat kloptquote:Op zondag 5 september 2010 22:54 schreef sverbern het volgende:
Bij Peking Express speelde Maxim steeds de rol van over zijn oren verliefd op Regina. Eens kijken of hij dat nu weer oppakt.
TVP
En dan vergeet je nog Sebastiaan Labrie.quote:Op maandag 6 september 2010 15:20 schreef funrider het volgende:
Maxim (Peking Express), Kim (71 graden Noord - 2008), Regina (Wie is de Mol - 2008), Dennis (Wie is de Mol - 2008)
Veel Nederlanders die zich wel erg vaak laten lenen voor dit soort programma's.
Leuke mensen hoor behalve dan die 2 dikke Belgische grappenmakers.
quote:Op maandag 6 september 2010 17:52 schreef Rory78 het volgende:
"Ik kan eigenlijk niets; ik kan zelfs niet springen.."
Dat is echt het eerste wat ik thuis zou oefenen als ik mee zou doen met ER, inderdaad!quote:Op maandag 6 september 2010 19:18 schreef ROFLOL het volgende:
Sergio is een held. Alleen blijft het me verbazen dat er nog steeds mensen zijn die niet eerst proberen vuur te maken met zo'n stick. Elk jaar is het weer een ramp met verschillende mensen, vuur maken is misschien wel het belangrijkste wat je moet kunnen wil je met ER meedoen.
Ja maar in dit programma vind ik hem maar irritantquote:Op maandag 6 september 2010 22:12 schreef Mujahedine het volgende:
Nu ook op bij ons op tv. Ik ben eens benieuwd. Normaal ben ik niet zo voor programma's met bekende mensen, maar nu ze Sergio in de strijd gooien, moet ik wel kijken. Echt een geweldig figuur deze beste man. Gaan we nog plezier aan beleven...
Correct!quote:Op dinsdag 7 september 2010 06:22 schreef June. het volgende:
Wie is Sergio ook alweer? Die "Janet" zei?
Hij lijkt echt op meneer Deppquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
als ze nog iemand nodig hebben mogen ze mij daar wel droppen
Op die foto lijkt hij ook wel op Hans Klokquote:Op dinsdag 7 september 2010 12:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
als ze nog iemand nodig hebben mogen ze mij daar wel droppen
Denk het ookquote:Op woensdag 8 september 2010 15:48 schreef mcintosh het volgende:
Ik denk dat die Lange gelijk krijgt
Die Nienke Romer is echt om tequote:Op maandag 6 september 2010 10:10 schreef THeeF het volgende:
[..]
Haha inderdaad..
Zeker weer een jaloerse vrouw die die opmerking maakt?![]()
Hoop dat Stephanie er niet uit gaat.
ZIjn er trouwens meer mensen die kotsen van Nienke Romer?
Wat een belachelijk slecht wijf is dat..
Voordeel: Er zit geen bloed meer onder mijn nagels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |