Ik ben vooral benieuwd of dit klopt:quote:
Dat dusquote:Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of dit klopt:
[ afbeelding ]
Zeer opmerkelijk dit stuk. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Oh, ik ook niet hoor. Maar ik had nog wel een klein beetje hoop dat hij met het geven van gedoogsteun het niveau van kleuter enigszins zou gaan overstijgen. Helemaal vanwege het gegeven dat dit enige mogelijkheid voor Wilders zou zijn om enige vorm van invloed te kunnen uitoefenen op het regeringsbeleid.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik maak me al heel lang geen illusies meer over Wilders.
Als dat waar is vind ik het juist zo opmerkelijk dat er maar drie CDA'ers bezwaren hadden. Dit kan je toch gewoon niet verkopen aan je achterban. Helemaal omdat er zoveel verdeeldheid is.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of dit klopt:
[ afbeelding ]
Zeer opmerkelijk dit stuk. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Mischien dat Verhagen dit niet had verteld aan zijn achterban??? Zouden Verhagen en Rutte dan zo krampachtig over rechts willen dat ze zulke info achterhouden?? (Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die brief niet deugt maar die kans acht ik minder hoog)quote:Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef ElmarO het volgende:
Als dat waar is vind ik het juist zo opmerkelijk dat er maar drie CDA'ers bezwaren hadden. Dit kan je toch gewoon niet verkopen aan je achterban. Helemaal omdat er zoveel verdeeldheid is.
Zou zomaar kunnen inderdaad. Zou namelijk precies iets zijn wat ik van Verhagen zou verwachten. Al is er zoals je zegt altijd de kans dat de brief niet deugt. Maar ik vind Klink altijd wel sympathiek en oprecht overkomen, dus ik geef hem sowieso het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Mischien dat Verhagen dit niet had verteld aan zijn achterban??? Zouden Verhagen en Rutte dan zo krampachtig over rechts willen dat ze zulke info achterhouden?? (Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die brief niet deugt maar die kans acht ik minder hoog)
Precies, helemaal mee eens, en het klinkt ook als een aannemelijke wildersstrategie.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Arcee het volgende:
Helemaal gelezen inmiddels. Echt een goeie brief. Dat Wilders maatregelen waar het CDA in principe achter staat op zijn eigen manier uit gaat leggen waardoor het CDA alsnog in de verdediging moet. En dat een hele regeerperiode lang. Dat is met recht onwerkbaar.
Er van uitgaande dat klopt wat er in staat. Waar ik niet direct aan twijfel, maar ik sluit het ook niet volledig uit.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Arcee het volgende:
Helemaal gelezen inmiddels. Echt een goeie brief. Dat Wilders maatregelen waar het CDA in principe achter staat op zijn eigen manier uit gaat leggen waardoor het CDA alsnog in de verdediging moet. En dat een hele regeerperiode lang. Dat is met recht onwerkbaar.
Als klopt wat in de brief staat, dan verbrokkelt het kabinet snel als het er toch nog van komt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef Aikara het volgende:
Ik neem m'n petje af voor Klink. Zijn brief komt volledig integer op me over. Klink heeft wat mij betreft de enige juiste beslissing genomen. Hulde daarvoor. Wat me echter wel zorgen baart, is dat het CDA blijkbaar geleid wordt door enorme pluche-geile ratten (Verhagen de persoonlijking daarvan), die ten koste van een hoop verworvenheden ter meerdere glorie van zichzelf in het 'Kabinet Wilders' willen deelnemen. Ik hoop oprecht dat de brief van Ab Klink bij een hoop van zijn partijgenoten de ogen heeft doen openen. Ik ben er nog steeds bang voor dat de onderhandelingen voortgezet worden en dat er een kabinet VVD/CDA/PVV gaat komen. Met alle gevolgen van dien.
Ik begin me zorgen te maken over de toekomst van Nederland....
Dat hoop ik ook. Maar het is wel zo dat de belangrijkste personen in de vaderlandse politiek van dit moment volledig onbetrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als klopt wat in de brief staat, dan verbrokkelt het kabinet snel als het er toch nog van komt.
Zo zijn er veel meer hoor...ook Terpstra, Van Agt, Aantjes, Veerman en vele anderen zien in dat het CDA zijn geloofwaardigheid totaal zou verliezen mochten ze zaken doen met die enge clown. Een partij die van de "normen en waarden" is, kan en mag nooit met de PVV in één regering zitten.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ab Klink is een eckte baas!![]()
![]()
Als er nou meer Gristenen zo waren. Hij is een goed voorbeeld van hoe het wel moet.
Verhagen daarentegen is het prototype glibbergristen.Daar zou ik nog geen tweedehands auto van willen kopen.
![]()
Nogal een tegenstelling in één post. Als het echt een stelletje huichelaars was, dan zou die mogelijke scheuring die jij voorstelt (die ik nooit zie gebeuren) niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:54 schreef SemperSenseo het volgende:
Gefeliciteerd Ab Klink! Hiermee maakt hij de kans op scheuring en ondergang van de CDA weer wat groter. De eerder hoe beter!![]()
Vreselijk partij die CDA, wat een stelletje hypocrieten & gristelijke huichelaars
je bedoelt de meest brakke en bij voorbaat de meest kansloze gedoogcoalitie? Hup, Wilders in de regering met VVD en CDA. Des te sneller wordt dit verdomde volk genezen van hun ziekelijke drang naar achterlijke leiders als Wilders.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een dwaas. Wat probeert hij nou eigenlijk te doen? Het CDA is al ten dode opgeschreven bij nieuwe verkiezingen en hij vernietigt zo'n beetje de enig mogelijke coalitie.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mooie brief, Ab. Verplichte kost voor alle PVV'ers die niet snappen waarom er mensen zijn die niet met hun partij in zee willen.
Nou niet zeuren, VVD en CDA zijn bij voorbaat de partijen die het best samen kunnen werken.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
je bedoelt de meest brakke en bij voorbaat de meest kansloze gedoogcoalitie?
Ah, jij was erbij en weet hoe het gegaan is?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk verdraait Ab alles wel flink even zijn richting in!
Wilders kan makkelijk ook een brief opstellen waarin het standpunt weer in zijn gunst valt..... allemaal propaganda!
Zeer zeker niet..... maar wie gaat mij vertellen dat Ab niets verdraait?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, jij was erbij en weet hoe het gegaan is?
Deze brief komt natuurlijk een stuk integerder over dan wat Wilders afgelopen heeft geproduceerd.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zeer zeker niet..... maar wie gaat mij vertellen dat Ab niets verdraait?
Waarom moeten we een brief van Ab Klink klakkeloos aannemen als waarheidsgetrouw?
Terwijl, wanneer Wilder een brief zou opstellen, het een hoop verdraaiing van de realiteit is?
Kom op, Of je nu een fan van Ab bent of niet, het blijft een politici! En politici handelen altijd ten gunste van zichzelf.
Dat komt omdat Ab klink nog altijd de intelligentie en vooral de nuance heeft die Wilders nog wel eens te kort komt. Hierdoor kan hij zijn brief een stuk subtieler en genuanceerder neerzetten. Wat natuurlijk veel betrouwbaarder overkomt.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze brief komt natuurlijk een stuk integerder over dan wat Wilders afgelopen heeft geproduceerd.
Duh....quote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
Wilders is ook niet vies van een staaltje achterkamertjespolitiek blijkt weer.
Nee, hij schetst een beeld wat iedereen onmiddelijk herkent en derhalve geloofwaardig is...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat komt omdat Ab klink nog altijd de intelligentie en vooral de nuance heeft die Wilders nog wel eens te kort komt. Hierdoor kan hij zijn brief een stuk subtieler en genuanceerder neerzetten. Wat natuurlijk veel betrouwbaarder overkomt.
Toch blijven het de woorden van één politici, en hij zal eerder ten gunste van zichzelf een brief opstellen als ten gunste van een ander. Dus er mag ook best even naar de mening hierover van Wilders geluisterd worden.
Hey, ik rook...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef Friek_ het volgende:
Normaal gesproken heb ik nogal een hekel aan Klink (i.v.m. het paddoverbod), maar door deze brief heeft hij zich voor mij wel als een realist en tegelijkertijd principieel man getoond. Toch weer een beetje respect gewonnen.
Tsja, dat vond ik ook niet zo'n handige beslissing. Sowieso alles wat een beetje in de buurt komt van genotsmiddelen gaat niet in het combinatie met het CDA.quote:
Het CDA is de partij van de verboden, maar vallen nog in het niet als je nagaat wat de PVV allemaal wil gaan verbieden.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef Friek_ het volgende:
Normaal gesproken heb ik nogal een hekel aan Klink (i.v.m. het paddoverbod), maar door deze brief heeft hij zich voor mij wel als een realist en tegelijkertijd principieel man getoond. Toch weer een beetje respect gewonnen.
Die Tokkies zijn ook echt dom. Ik bedoel, je behoort tot de onderklasse, de verschoppelingen van de maatschappij en je stemt rechts (ja, Wilders had enkele punten uit het SP-programma gekopieerd, maar hij komt toch echt uit de VVD en een vos verliest zijn haren .... ).quote:Op woensdag 1 september 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
Klink heeft helemaal gelijk..... Hoe kan de PVV 18 miljard goed keuren terwijl hun programma financieel gezien linkser is dan de SP. Als de mensen beginnen te klagen wat betreft de bezuinigingen gaat de PVV schreeuwen en gillen: dat was niet de afspraak en ik zei toch dat 65 65 moest blijven het gemiddelde tokkie gezin er niet op achteruit zou gaan net als jan modaal en de rijke mensen..... . Kun je op voorhand al voosrpellen, en dat is ook al volgens mij door menig fokker gedaan.
De complete politieke elite pist natuurlijk op de burger, als dat zo in hun straatje past. Onze Ab en andere CDA´ers zijn daar geen uitzondering op. Links pist op de werkenden, rechts pist op de uitkeringstrekkers en het CDA pist op iedereenquote:Op donderdag 2 september 2010 00:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die Tokkies zijn ook echt dom. Ik bedoel, je behoort tot de onderklasse, de verschoppelingen van de maatschappij en je stemt rechts (ja, Wilders had enkele punten uit het SP-programma gekopieerd, maar hij komt toch echt uit de VVD en een vos verliest zijn haren .... ).
Heren en dames woonwagenbewoners: Wilders pist op jullie, als het rechtse kabinet er was gekomen was de hennepteelt aangepakt, de uitkeringen verlaagd en misschien ook nog wel met harde hand een woonwagenkamp of 3 ontruimd. En de eigen bijdrage waren tot een niveau gestegen, dat je wel gedwongen wordt om nog wat wietplantjes erbij te planten.
Goede samenvatting.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:32 schreef Hukkie het volgende:
[..]
De complete politieke elite pist natuurlijk op de burger, als dat zo in hun straatje past. Onze Ab en andere CDA´ers zijn daar geen uitzondering op. Links pist op de werkenden, rechts pist op de uitkeringstrekkers en het CDA pist op iedereen![]()
quote:
Goh wat een openbaring van je.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:20 schreef OreO het volgende:
Wat een fucking retards die posten in dit topic, mensen die denken dat politici nooit liegen![]()
Mensen die vertrouwen hebben in al die gevestigde partijen, terwijl ze keer op keer laten zien waarom je dat juist niet moet hebben.
Nee nieuwe partijen zijn betrouwbaarquote:Op donderdag 2 september 2010 01:20 schreef OreO het volgende:
Wat een fucking retards die posten in dit topic, mensen die denken dat politici nooit liegen![]()
Mensen die vertrouwen hebben in al die gevestigde partijen, terwijl ze keer op keer laten zien waarom je dat juist niet moet hebben.
Wat zijn die vreemde ideeën dan eigenlijk? Dat ze de rijken willen aanpakken zodat er wat minder mensen onder de armoedegrens hoeven te leven in dit land?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:25 schreef thettes het volgende:
Wilders is qua hypocrisie minstens zo erg als elke gevestigde partij (behalve dan de SP misschien, daar bespeur ik over het algemeen veel oprechtheid maar helaas ook vreemde ideeen).
quote:Op donderdag 2 september 2010 01:26 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Dat ze de rijken willen aanpakken zodat er wat minder mensen onder de armoedegrens hoeven te leven in dit land?
Ik "ben" links van het midden hoor, maar ik mis bij de SP een vertaling van principes in realisme. En een stukje liberaal denken. Maar dat is niet de discussiequote:Op donderdag 2 september 2010 01:26 schreef WilburQuant het volgende:
[..]
Wat zijn die vreemde ideeën dan eigenlijk? Dat ze de rijken willen aanpakken zodat er wat minder mensen onder de armoedegrens hoeven te leven in dit land?
Het nieuwe kabinet staat op lemen voeten idd.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:24 schreef WilburQuant het volgende:
Jammer dat Ab nu toch doorgaat, maar dat het kabinet er sowieso niet komt is duidelijk. Alleen dat ze het nu nog uitstellen is om gezichtsverlies te beperken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |