abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 21:11:47 #62
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_85963504
Behalve Ab verdient ook Ad een bedankje. Ik ben zeker geen fan van hem, maar dit is groots.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 september 2010 @ 21:12:01 #63
862 Arcee
Look closer
pi_85963516
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef ElmarO het volgende:
Zeer nette brief van Klink.
Ik ben vooral benieuwd of dit klopt:

Zeer opmerkelijk dit stuk. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 21:13:57 #64
230491 Zith
pls tip
pi_85963609
Dat stuk over verschillende akkoordpresentaties :r Wilders :r Verhagen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 21:14:38 #65
230491 Zith
pls tip
pi_85963639
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zeer opmerkelijk dit stuk. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Dat dus :o
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_85963683
Ik had niet veel meer verwacht van Klink, hij zal nu wel een greep naar de macht gaan doen.
pi_85963806
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:10 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik maak me al heel lang geen illusies meer over Wilders.
Oh, ik ook niet hoor. Maar ik had nog wel een klein beetje hoop dat hij met het geven van gedoogsteun het niveau van kleuter enigszins zou gaan overstijgen. Helemaal vanwege het gegeven dat dit enige mogelijkheid voor Wilders zou zijn om enige vorm van invloed te kunnen uitoefenen op het regeringsbeleid.

quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als dat waar is vind ik het juist zo opmerkelijk dat er maar drie CDA'ers bezwaren hadden. Dit kan je toch gewoon niet verkopen aan je achterban. Helemaal omdat er zoveel verdeeldheid is.
pi_85964003
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef ElmarO het volgende:
Als dat waar is vind ik het juist zo opmerkelijk dat er maar drie CDA'ers bezwaren hadden. Dit kan je toch gewoon niet verkopen aan je achterban. Helemaal omdat er zoveel verdeeldheid is.
Mischien dat Verhagen dit niet had verteld aan zijn achterban??? Zouden Verhagen en Rutte dan zo krampachtig over rechts willen dat ze zulke info achterhouden?? (Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die brief niet deugt maar die kans acht ik minder hoog)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 september 2010 @ 21:24:38 #69
862 Arcee
Look closer
pi_85964090
Helemaal gelezen inmiddels. Echt een goeie brief. Dat Wilders maatregelen waar het CDA in principe achter staat op zijn eigen manier uit gaat leggen waardoor het CDA alsnog in de verdediging moet. En dat een hele regeerperiode lang. Dat is met recht onwerkbaar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_85964161
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Mischien dat Verhagen dit niet had verteld aan zijn achterban??? Zouden Verhagen en Rutte dan zo krampachtig over rechts willen dat ze zulke info achterhouden?? (Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die brief niet deugt maar die kans acht ik minder hoog)
Zou zomaar kunnen inderdaad. Zou namelijk precies iets zijn wat ik van Verhagen zou verwachten. Al is er zoals je zegt altijd de kans dat de brief niet deugt. Maar ik vind Klink altijd wel sympathiek en oprecht overkomen, dus ik geef hem sowieso het voordeel van de twijfel.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:27:25 #71
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_85964232
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Arcee het volgende:
Helemaal gelezen inmiddels. Echt een goeie brief. Dat Wilders maatregelen waar het CDA in principe achter staat op zijn eigen manier uit gaat leggen waardoor het CDA alsnog in de verdediging moet. En dat een hele regeerperiode lang. Dat is met recht onwerkbaar.
Precies, helemaal mee eens, en het klinkt ook als een aannemelijke wildersstrategie.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_85964998
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Arcee het volgende:
Er van uitgaande dat klopt wat er in staat. Waar ik niet direct aan twijfel, maar ik sluit het ook niet volledig uit.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:48:26 #73
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_85965194
Ik neem m'n petje af voor Klink. Zijn brief komt volledig integer op me over. Klink heeft wat mij betreft de enige juiste beslissing genomen. Hulde daarvoor. Wat me echter wel zorgen baart, is dat het CDA blijkbaar geleid wordt door enorme pluche-geile ratten (Verhagen de persoonlijking daarvan), die ten koste van een hoop verworvenheden ter meerdere glorie van zichzelf in het 'Kabinet Wilders' willen deelnemen. Ik hoop oprecht dat de brief van Ab Klink bij een hoop van zijn partijgenoten de ogen heeft doen openen. Ik ben er nog steeds bang voor dat de onderhandelingen voortgezet worden en dat er een kabinet VVD/CDA/PVV gaat komen. Met alle gevolgen van dien.

Ik begin me zorgen te maken over de toekomst van Nederland....
  woensdag 1 september 2010 @ 22:09:27 #74
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_85966251
Ab _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_85966314
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef Aikara het volgende:
Ik neem m'n petje af voor Klink. Zijn brief komt volledig integer op me over. Klink heeft wat mij betreft de enige juiste beslissing genomen. Hulde daarvoor. Wat me echter wel zorgen baart, is dat het CDA blijkbaar geleid wordt door enorme pluche-geile ratten (Verhagen de persoonlijking daarvan), die ten koste van een hoop verworvenheden ter meerdere glorie van zichzelf in het 'Kabinet Wilders' willen deelnemen. Ik hoop oprecht dat de brief van Ab Klink bij een hoop van zijn partijgenoten de ogen heeft doen openen. Ik ben er nog steeds bang voor dat de onderhandelingen voortgezet worden en dat er een kabinet VVD/CDA/PVV gaat komen. Met alle gevolgen van dien.

Ik begin me zorgen te maken over de toekomst van Nederland....
Als klopt wat in de brief staat, dan verbrokkelt het kabinet snel als het er toch nog van komt.
  woensdag 1 september 2010 @ 22:10:55 #76
311468 Van_Poppel
pi_85966323
Mooi dat er toch nog fatsoenlijke CDA-ers zijn, die niet in zee willen gaan met die enge clown. Petje af voor Klink ^O^
  woensdag 1 september 2010 @ 22:34:01 #77
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_85967535
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als klopt wat in de brief staat, dan verbrokkelt het kabinet snel als het er toch nog van komt.
Dat hoop ik ook. Maar het is wel zo dat de belangrijkste personen in de vaderlandse politiek van dit moment volledig onbetrouwbaar zijn.
pi_85967762
Heel veel kuddo's voor Ab!

En weet je wat, we hebben het niet meer over die vaccins.
pi_85967903
Held.

Tenminste iemand met principes.
  woensdag 1 september 2010 @ 22:41:54 #80
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85967933
Ab Klink is een eckte baas! :D :7

Als er nou meer Gristenen zo waren. Hij is een goed voorbeeld van hoe het wel moet.

Verhagen daarentegen is het prototype glibbergristen. :r Daar zou ik nog geen tweedehands auto van willen kopen. :N :X
pi_85968188
Goh ik ben het voor het eerst eens met Klink :o
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 1 september 2010 @ 22:47:30 #82
311468 Van_Poppel
pi_85968196
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ab Klink is een eckte baas! :D :7

Als er nou meer Gristenen zo waren. Hij is een goed voorbeeld van hoe het wel moet.

Verhagen daarentegen is het prototype glibbergristen. :r Daar zou ik nog geen tweedehands auto van willen kopen. :N :X
Zo zijn er veel meer hoor...ook Terpstra, Van Agt, Aantjes, Veerman en vele anderen zien in dat het CDA zijn geloofwaardigheid totaal zou verliezen mochten ze zaken doen met die enge clown. Een partij die van de "normen en waarden" is, kan en mag nooit met de PVV in één regering zitten.
pi_85968512
Voor mij is vanavond duidelijk wie de nieuwe politiek leider moet worden van mijn CDA. Wat een held.

Hopelijk zet hij door, maar volgens mij is het nu sowieso echt onmogelijk om op een geloofwaardige manier met deze formatie door te gaan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 1 september 2010 @ 22:54:13 #84
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85968535
Gefeliciteerd Ab Klink! Hiermee maakt hij de kans op scheuring en ondergang van de CDA weer wat groter. De eerder hoe beter! *O*

Vreselijk partij die CDA, wat een stelletje hypocrieten & gristelijke huichelaars :r
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85968649
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:54 schreef SemperSenseo het volgende:
Gefeliciteerd Ab Klink! Hiermee maakt hij de kans op scheuring en ondergang van de CDA weer wat groter. De eerder hoe beter! *O*

Vreselijk partij die CDA, wat een stelletje hypocrieten & gristelijke huichelaars :r
Nogal een tegenstelling in één post. Als het echt een stelletje huichelaars was, dan zou die mogelijke scheuring die jij voorstelt (die ik nooit zie gebeuren) niet gebeuren.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_85968679
:r
  woensdag 1 september 2010 @ 22:59:23 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_85968810
Wat een dwaas. Wat probeert hij nou eigenlijk te doen? Het CDA is al ten dode opgeschreven bij nieuwe verkiezingen en hij vernietigt zo'n beetje de enig mogelijke coalitie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_85969142
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een dwaas. Wat probeert hij nou eigenlijk te doen? Het CDA is al ten dode opgeschreven bij nieuwe verkiezingen en hij vernietigt zo'n beetje de enig mogelijke coalitie.
je bedoelt de meest brakke en bij voorbaat de meest kansloze gedoogcoalitie? Hup, Wilders in de regering met VVD en CDA. Des te sneller wordt dit verdomde volk genezen van hun ziekelijke drang naar achterlijke leiders als Wilders.
pi_85969314
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mooie brief, Ab. Verplichte kost voor alle PVV'ers die niet snappen waarom er mensen zijn die niet met hun partij in zee willen.
:')

Natuurlijk verdraait Ab alles wel flink even zijn richting in!

Wilders kan makkelijk ook een brief opstellen waarin het standpunt weer in zijn gunst valt..... allemaal propaganda!
:(
  woensdag 1 september 2010 @ 23:11:09 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_85969337
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

je bedoelt de meest brakke en bij voorbaat de meest kansloze gedoogcoalitie?
Nou niet zeuren, VVD en CDA zijn bij voorbaat de partijen die het best samen kunnen werken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_85969345
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Natuurlijk verdraait Ab alles wel flink even zijn richting in!

Wilders kan makkelijk ook een brief opstellen waarin het standpunt weer in zijn gunst valt..... allemaal propaganda!
:(
Ah, jij was erbij en weet hoe het gegaan is?
pi_85969435
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ah, jij was erbij en weet hoe het gegaan is?
Zeer zeker niet..... maar wie gaat mij vertellen dat Ab niets verdraait?

Waarom moeten we een brief van Ab Klink klakkeloos aannemen als waarheidsgetrouw?
Terwijl, wanneer Wilder een brief zou opstellen, het een hoop verdraaiing van de realiteit is?

Kom op, Of je nu een fan van Ab bent of niet, het blijft een politici! En politici handelen altijd ten gunste van zichzelf.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:14:13 #93
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_85969469
Klink. Schaam ik me toch niet hélemaal rot dat ik CDA stemde
Laffe huichelaar
pi_85969549
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:13 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Zeer zeker niet..... maar wie gaat mij vertellen dat Ab niets verdraait?

Waarom moeten we een brief van Ab Klink klakkeloos aannemen als waarheidsgetrouw?
Terwijl, wanneer Wilder een brief zou opstellen, het een hoop verdraaiing van de realiteit is?

Kom op, Of je nu een fan van Ab bent of niet, het blijft een politici! En politici handelen altijd ten gunste van zichzelf.
Deze brief komt natuurlijk een stuk integerder over dan wat Wilders afgelopen heeft geproduceerd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85969601
Wilders is ook niet vies van een staaltje achterkamertjespolitiek blijkt weer.
pi_85969714
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deze brief komt natuurlijk een stuk integerder over dan wat Wilders afgelopen heeft geproduceerd.
Dat komt omdat Ab klink nog altijd de intelligentie en vooral de nuance heeft die Wilders nog wel eens te kort komt. Hierdoor kan hij zijn brief een stuk subtieler en genuanceerder neerzetten. Wat natuurlijk veel betrouwbaarder overkomt.

Toch blijven het de woorden van één politici, en hij zal eerder ten gunste van zichzelf een brief opstellen als ten gunste van een ander. Dus er mag ook best even naar de mening hierover van Wilders geluisterd worden.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:19:59 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85969723
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
Wilders is ook niet vies van een staaltje achterkamertjespolitiek blijkt weer.
Duh....

Hij IS de elite/het pluchegeile volk etc.. waar hij zich zo tegen afzet... Kijk eens naar zijn politieke geschiedenis...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 1 september 2010 @ 23:20:49 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85969760
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Dat komt omdat Ab klink nog altijd de intelligentie en vooral de nuance heeft die Wilders nog wel eens te kort komt. Hierdoor kan hij zijn brief een stuk subtieler en genuanceerder neerzetten. Wat natuurlijk veel betrouwbaarder overkomt.

Toch blijven het de woorden van één politici, en hij zal eerder ten gunste van zichzelf een brief opstellen als ten gunste van een ander. Dus er mag ook best even naar de mening hierover van Wilders geluisterd worden.
Nee, hij schetst een beeld wat iedereen onmiddelijk herkent en derhalve geloofwaardig is...
pi_85969762
Normaal gesproken heb ik nogal een hekel aan Klink (i.v.m. het paddoverbod), maar door deze brief heeft hij zich voor mij wel als een realist en tegelijkertijd principieel man getoond. Toch weer een beetje respect gewonnen.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:21:56 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85969797
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef Friek_ het volgende:
Normaal gesproken heb ik nogal een hekel aan Klink (i.v.m. het paddoverbod), maar door deze brief heeft hij zich voor mij wel als een realist en tegelijkertijd principieel man getoond. Toch weer een beetje respect gewonnen.
Hey, ik rook...
pi_85969898
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef xandra47 het volgende:
Heel goed van Klink!! ^O^
pi_85969991
Respect ^O^
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_85970002
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hey, ik rook...
Tsja, dat vond ik ook niet zo'n handige beslissing. Sowieso alles wat een beetje in de buurt komt van genotsmiddelen gaat niet in het combinatie met het CDA.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:30:40 #104
pi_85970136
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef Friek_ het volgende:
Het CDA is de partij van de verboden, maar vallen nog in het niet als je nagaat wat de PVV allemaal wil gaan verbieden.
Al die jaren CDA aan de macht en de coffeeshops zijn er nog steeds. Een keer PVV aan de macht en gegarandeerd dat je geen hasj of wiet meer kunt kopen in Nederland. ;(
Ik gebruik zelf geen drugs (tenzij je koffie - cafeine - meetelt), maar ik vind het toch een slecht idee om coffeeshops te gaan sluiten.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:44:53 #105
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_85970743
Klink heeft helemaal gelijk..... Hoe kan de PVV 18 miljard goed keuren terwijl hun programma financieel gezien linkser is dan de SP. Als de mensen beginnen te klagen wat betreft de bezuinigingen gaat de PVV schreeuwen en gillen: dat was niet de afspraak en ik zei toch dat 65 65 moest blijven het gemiddelde tokkie gezin er niet op achteruit zou gaan net als jan modaal en de rijke mensen..... . Kun je op voorhand al voosrpellen, en dat is ook al volgens mij door menig fokker gedaan.
  donderdag 2 september 2010 @ 00:09:34 #106
pi_85971731
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
Klink heeft helemaal gelijk..... Hoe kan de PVV 18 miljard goed keuren terwijl hun programma financieel gezien linkser is dan de SP. Als de mensen beginnen te klagen wat betreft de bezuinigingen gaat de PVV schreeuwen en gillen: dat was niet de afspraak en ik zei toch dat 65 65 moest blijven het gemiddelde tokkie gezin er niet op achteruit zou gaan net als jan modaal en de rijke mensen..... . Kun je op voorhand al voosrpellen, en dat is ook al volgens mij door menig fokker gedaan.
Die Tokkies zijn ook echt dom. Ik bedoel, je behoort tot de onderklasse, de verschoppelingen van de maatschappij en je stemt rechts (ja, Wilders had enkele punten uit het SP-programma gekopieerd, maar hij komt toch echt uit de VVD en een vos verliest zijn haren .... ).
Heren en dames woonwagenbewoners: Wilders pist op jullie, als het rechtse kabinet er was gekomen was de hennepteelt aangepakt, de uitkeringen verlaagd en misschien ook nog wel met harde hand een woonwagenkamp of 3 ontruimd. En de eigen bijdrage waren tot een niveau gestegen, dat je wel gedwongen wordt om nog wat wietplantjes erbij te planten.
pi_85972174
Klink wil zich nu terugtrekken als onderhandelaar, wel in de fractie blijven + toestemmen om de onderhandelingen af te ronden en het resultaat ervan pas beoordelen.

...
pi_85972335
Wat ik wel knap vind is dat na de brief nu ogenschijnlijk de uitkomst van het fractieoverleg ook alweer is uitgelekt. Frits Wester wist het te melden op het moment dat Verhagen de fractiekamer binnen ging. De muren hebben daar oren en dat lijkt me voor het CDA bijna net zo'n groot probleem als het gevolg van de onderhandelingen.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi.
  donderdag 2 september 2010 @ 00:32:21 #109
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_85972439
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:09 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Die Tokkies zijn ook echt dom. Ik bedoel, je behoort tot de onderklasse, de verschoppelingen van de maatschappij en je stemt rechts (ja, Wilders had enkele punten uit het SP-programma gekopieerd, maar hij komt toch echt uit de VVD en een vos verliest zijn haren .... ).
Heren en dames woonwagenbewoners: Wilders pist op jullie, als het rechtse kabinet er was gekomen was de hennepteelt aangepakt, de uitkeringen verlaagd en misschien ook nog wel met harde hand een woonwagenkamp of 3 ontruimd. En de eigen bijdrage waren tot een niveau gestegen, dat je wel gedwongen wordt om nog wat wietplantjes erbij te planten.
De complete politieke elite pist natuurlijk op de burger, als dat zo in hun straatje past. Onze Ab en andere CDA´ers zijn daar geen uitzondering op. Links pist op de werkenden, rechts pist op de uitkeringstrekkers en het CDA pist op iedereen :')
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  donderdag 2 september 2010 @ 00:50:56 #110
pi_85972837
quote:
Op donderdag 2 september 2010 00:32 schreef Hukkie het volgende:

[..]

De complete politieke elite pist natuurlijk op de burger, als dat zo in hun straatje past. Onze Ab en andere CDA´ers zijn daar geen uitzondering op. Links pist op de werkenden, rechts pist op de uitkeringstrekkers en het CDA pist op iedereen :')
Goede samenvatting. :D
  donderdag 2 september 2010 @ 01:17:49 #111
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_85973373
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:16 schreef Klaudias het volgende:
jemig Klink, slappe zak
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_85973393
Sorry appie, beetje slap van je.
pi_85973422
Wat een fucking retards die posten in dit topic, mensen die denken dat politici nooit liegen :')
Mensen die vertrouwen hebben in al die gevestigde partijen, terwijl ze keer op keer laten zien waarom je dat juist niet moet hebben.
pi_85973462
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:20 schreef OreO het volgende:
Wat een fucking retards die posten in dit topic, mensen die denken dat politici nooit liegen :')
Mensen die vertrouwen hebben in al die gevestigde partijen, terwijl ze keer op keer laten zien waarom je dat juist niet moet hebben.
Goh wat een openbaring van je. :')
pi_85973463
Beetje slap Ab. Verder ook jammer dat Ab ipv een volksvertegenwoordiger nu een partijmarionet lijkt te zijn geworden.
pi_85973485
Jammer dat Ab nu toch doorgaat, maar dat het kabinet er sowieso niet komt is duidelijk. Alleen dat ze het nu nog uitstellen is om gezichtsverlies te beperken.
pi_85973500
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:20 schreef OreO het volgende:
Nee nieuwe partijen zijn betrouwbaar :') de LPF toen was één grote vastgoedkliek en bij de PVV draait Wilders keer op keer. Zolang het maar in het anti-moslim/gevestigde orde-frame past. Die man die overigens zowat het langste van alle kamerleden in de tweede kamer bivakkeert.

Wilders is qua hypocrisie minstens zo erg als elke gevestigde partij (behalve dan de SP misschien, daar bespeur ik over het algemeen veel oprechtheid maar helaas ook vreemde ideeen). Qua standpunten en retoriek is hij alleen nog 100x erger.
pi_85973525
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:25 schreef thettes het volgende:

Wilders is qua hypocrisie minstens zo erg als elke gevestigde partij (behalve dan de SP misschien, daar bespeur ik over het algemeen veel oprechtheid maar helaas ook vreemde ideeen).
Wat zijn die vreemde ideeën dan eigenlijk? Dat ze de rijken willen aanpakken zodat er wat minder mensen onder de armoedegrens hoeven te leven in dit land?
pi_85973627
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:26 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Dat ze de rijken willen aanpakken zodat er wat minder mensen onder de armoedegrens hoeven te leven in dit land?

Duidelijk verband ook.
pi_85973640
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:33 schreef nikk het volgende:

[..]

Duidelijk verband ook.
Wat een top reactie zeg _O-

|:(
pi_85973653
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:26 schreef WilburQuant het volgende:

[..]

Wat zijn die vreemde ideeën dan eigenlijk? Dat ze de rijken willen aanpakken zodat er wat minder mensen onder de armoedegrens hoeven te leven in dit land?
Ik "ben" links van het midden hoor, maar ik mis bij de SP een vertaling van principes in realisme. En een stukje liberaal denken. Maar dat is niet de discussie ;)
pi_85973660
quote:
Op donderdag 2 september 2010 01:24 schreef WilburQuant het volgende:
Jammer dat Ab nu toch doorgaat, maar dat het kabinet er sowieso niet komt is duidelijk. Alleen dat ze het nu nog uitstellen is om gezichtsverlies te beperken.
Het nieuwe kabinet staat op lemen voeten idd.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')