abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 20:51:50 #51
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_85962688
Die brief. Wilders is nog gevaarlijker dan we dachten.
Ab Klink for president!
Tevens moet Verhagen ook even een stap opzij doen, die man denkt niet namens zijn partij maar namens zichzelf. o|O
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_85962773
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Stringer het volgende:

[..]

Maar Rutte? Die wil het never nooit niet zo ver laten komen dat hij de eerste en enige fractieleider is die de VVD de grootste maakt, maar dit niet weet te verzilveren in de vorm van een premierschap.

Zodoende slik je veel...
Dan slikt hij maar wat piketpaaltjes zodat paars er kan komen.
pi_85962807
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Evertjan het volgende:

[..]

dat van die staatschuld is zulke onzin :D
Bovendien, de begroting voor het komend jaar wordt sowieso al gemaakt door het demissionaire kabinet, dus die paar weken extra onderhandelen maakt ook niet zo veel uit...
pi_85962815
Die Wilders toch... wie had dat nou gedacht? })

Ab Klink, bedankt! *O*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 september 2010 @ 21:00:23 #55
862 Arcee
Look closer
pi_85963024
Strak van de NOS dat ze die brief hebben. ^O^

Nu is iig wel duidelijk waar de gesprekken over gingen. Moedig wel van Klink. Hij komt altijd wel oprecht over.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_85963064
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:54 schreef Thorin82 het volgende:
Die Wilders toch... wie had dat nou gedacht? })
Alleen maar bijna alle niet-PVV stemmers in Nederland. :P.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:01:55 #57
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_85963089
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:00 schreef Arcee het volgende:
Strak van de NOS dat ze die brief hebben. ^O^

Nu is iig wel duidelijk waar de gesprekken over gingen. Moedig wel van Klink. Hij komt altijd wel oprecht over.
Verhagen daarentegen.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_85963128
Die glibber van een Wilders heeft zich net zo lang gedeisd gehouden tot er geen weg terug meer mogelijk leek.
Dhr. Klink heeft waarschijnlijk nog net op tijd aan de noodrem getrokken.
Wie dit leest is gek
pi_85963189
Ab Klink

Gelukkig zijn er nog verstandige mensen binnen het CDA.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_85963374
Zeer nette brief van Klink.

quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Alleen maar bijna alle niet-PVV stemmers in Nederland. :P.
Had toch nog een beetje hoop dat hij iets meer niveau zou hebben. Hoe naïef van mij. :')
pi_85963433
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef ElmarO het volgende:

Had toch nog een beetje hoop dat hij iets meer niveau zou hebben. Hoe naïef van mij. :')
Ik maak me al heel lang geen illusies meer over Wilders.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:11:47 #62
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_85963504
Behalve Ab verdient ook Ad een bedankje. Ik ben zeker geen fan van hem, maar dit is groots.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 september 2010 @ 21:12:01 #63
862 Arcee
Look closer
pi_85963516
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef ElmarO het volgende:
Zeer nette brief van Klink.
Ik ben vooral benieuwd of dit klopt:

Zeer opmerkelijk dit stuk. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 21:13:57 #64
230491 Zith
pls tip
pi_85963609
Dat stuk over verschillende akkoordpresentaties :r Wilders :r Verhagen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 1 september 2010 @ 21:14:38 #65
230491 Zith
pls tip
pi_85963639
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zeer opmerkelijk dit stuk. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Dat dus :o
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_85963683
Ik had niet veel meer verwacht van Klink, hij zal nu wel een greep naar de macht gaan doen.
pi_85963806
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:10 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Ik maak me al heel lang geen illusies meer over Wilders.
Oh, ik ook niet hoor. Maar ik had nog wel een klein beetje hoop dat hij met het geven van gedoogsteun het niveau van kleuter enigszins zou gaan overstijgen. Helemaal vanwege het gegeven dat dit enige mogelijkheid voor Wilders zou zijn om enige vorm van invloed te kunnen uitoefenen op het regeringsbeleid.

quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef Arcee het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als dat waar is vind ik het juist zo opmerkelijk dat er maar drie CDA'ers bezwaren hadden. Dit kan je toch gewoon niet verkopen aan je achterban. Helemaal omdat er zoveel verdeeldheid is.
pi_85964003
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef ElmarO het volgende:
Als dat waar is vind ik het juist zo opmerkelijk dat er maar drie CDA'ers bezwaren hadden. Dit kan je toch gewoon niet verkopen aan je achterban. Helemaal omdat er zoveel verdeeldheid is.
Mischien dat Verhagen dit niet had verteld aan zijn achterban??? Zouden Verhagen en Rutte dan zo krampachtig over rechts willen dat ze zulke info achterhouden?? (Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die brief niet deugt maar die kans acht ik minder hoog)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 september 2010 @ 21:24:38 #69
862 Arcee
Look closer
pi_85964090
Helemaal gelezen inmiddels. Echt een goeie brief. Dat Wilders maatregelen waar het CDA in principe achter staat op zijn eigen manier uit gaat leggen waardoor het CDA alsnog in de verdediging moet. En dat een hele regeerperiode lang. Dat is met recht onwerkbaar.
pi_85964161
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Mischien dat Verhagen dit niet had verteld aan zijn achterban??? Zouden Verhagen en Rutte dan zo krampachtig over rechts willen dat ze zulke info achterhouden?? (Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die brief niet deugt maar die kans acht ik minder hoog)
Zou zomaar kunnen inderdaad. Zou namelijk precies iets zijn wat ik van Verhagen zou verwachten. Al is er zoals je zegt altijd de kans dat de brief niet deugt. Maar ik vind Klink altijd wel sympathiek en oprecht overkomen, dus ik geef hem sowieso het voordeel van de twijfel.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:27:25 #71
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_85964232
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Arcee het volgende:
Helemaal gelezen inmiddels. Echt een goeie brief. Dat Wilders maatregelen waar het CDA in principe achter staat op zijn eigen manier uit gaat leggen waardoor het CDA alsnog in de verdediging moet. En dat een hele regeerperiode lang. Dat is met recht onwerkbaar.
Precies, helemaal mee eens, en het klinkt ook als een aannemelijke wildersstrategie.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_85964998
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Arcee het volgende:
Er van uitgaande dat klopt wat er in staat. Waar ik niet direct aan twijfel, maar ik sluit het ook niet volledig uit.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:48:26 #73
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_85965194
Ik neem m'n petje af voor Klink. Zijn brief komt volledig integer op me over. Klink heeft wat mij betreft de enige juiste beslissing genomen. Hulde daarvoor. Wat me echter wel zorgen baart, is dat het CDA blijkbaar geleid wordt door enorme pluche-geile ratten (Verhagen de persoonlijking daarvan), die ten koste van een hoop verworvenheden ter meerdere glorie van zichzelf in het 'Kabinet Wilders' willen deelnemen. Ik hoop oprecht dat de brief van Ab Klink bij een hoop van zijn partijgenoten de ogen heeft doen openen. Ik ben er nog steeds bang voor dat de onderhandelingen voortgezet worden en dat er een kabinet VVD/CDA/PVV gaat komen. Met alle gevolgen van dien.

Ik begin me zorgen te maken over de toekomst van Nederland....
  woensdag 1 september 2010 @ 22:09:27 #74
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_85966251
Ab _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_85966314
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef Aikara het volgende:
Ik neem m'n petje af voor Klink. Zijn brief komt volledig integer op me over. Klink heeft wat mij betreft de enige juiste beslissing genomen. Hulde daarvoor. Wat me echter wel zorgen baart, is dat het CDA blijkbaar geleid wordt door enorme pluche-geile ratten (Verhagen de persoonlijking daarvan), die ten koste van een hoop verworvenheden ter meerdere glorie van zichzelf in het 'Kabinet Wilders' willen deelnemen. Ik hoop oprecht dat de brief van Ab Klink bij een hoop van zijn partijgenoten de ogen heeft doen openen. Ik ben er nog steeds bang voor dat de onderhandelingen voortgezet worden en dat er een kabinet VVD/CDA/PVV gaat komen. Met alle gevolgen van dien.

Ik begin me zorgen te maken over de toekomst van Nederland....
Als klopt wat in de brief staat, dan verbrokkelt het kabinet snel als het er toch nog van komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')