Dan slikt hij maar wat piketpaaltjes zodat paars er kan komen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Stringer het volgende:
[..]
Maar Rutte? Die wil het never nooit niet zo ver laten komen dat hij de eerste en enige fractieleider is die de VVD de grootste maakt, maar dit niet weet te verzilveren in de vorm van een premierschap.
Zodoende slik je veel...
Bovendien, de begroting voor het komend jaar wordt sowieso al gemaakt door het demissionaire kabinet, dus die paar weken extra onderhandelen maakt ook niet zo veel uit...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat van die staatschuld is zulke onzin
Alleen maar bijna alle niet-PVV stemmers in Nederland.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:54 schreef Thorin82 het volgende:
Die Wilders toch... wie had dat nou gedacht?![]()
Verhagen daarentegen.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:00 schreef Arcee het volgende:
Strak van de NOS dat ze die brief hebben.
Nu is iig wel duidelijk waar de gesprekken over gingen. Moedig wel van Klink. Hij komt altijd wel oprecht over.
Had toch nog een beetje hoop dat hij iets meer niveau zou hebben. Hoe naïef van mij.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Alleen maar bijna alle niet-PVV stemmers in Nederland..
Ik maak me al heel lang geen illusies meer over Wilders.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:08 schreef ElmarO het volgende:
Had toch nog een beetje hoop dat hij iets meer niveau zou hebben. Hoe naïef van mij.
Ik ben vooral benieuwd of dit klopt:quote:
Dat dusquote:Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of dit klopt:
[ afbeelding ]
Zeer opmerkelijk dit stuk. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Oh, ik ook niet hoor. Maar ik had nog wel een klein beetje hoop dat hij met het geven van gedoogsteun het niveau van kleuter enigszins zou gaan overstijgen. Helemaal vanwege het gegeven dat dit enige mogelijkheid voor Wilders zou zijn om enige vorm van invloed te kunnen uitoefenen op het regeringsbeleid.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik maak me al heel lang geen illusies meer over Wilders.
Als dat waar is vind ik het juist zo opmerkelijk dat er maar drie CDA'ers bezwaren hadden. Dit kan je toch gewoon niet verkopen aan je achterban. Helemaal omdat er zoveel verdeeldheid is.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of dit klopt:
[ afbeelding ]
Zeer opmerkelijk dit stuk. Over Wilders dus. Zo kan het toch niet anders dan dat het CDA nooit met Wilders wil samenwerken.
Mischien dat Verhagen dit niet had verteld aan zijn achterban??? Zouden Verhagen en Rutte dan zo krampachtig over rechts willen dat ze zulke info achterhouden?? (Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die brief niet deugt maar die kans acht ik minder hoog)quote:Op woensdag 1 september 2010 21:18 schreef ElmarO het volgende:
Als dat waar is vind ik het juist zo opmerkelijk dat er maar drie CDA'ers bezwaren hadden. Dit kan je toch gewoon niet verkopen aan je achterban. Helemaal omdat er zoveel verdeeldheid is.
Zou zomaar kunnen inderdaad. Zou namelijk precies iets zijn wat ik van Verhagen zou verwachten. Al is er zoals je zegt altijd de kans dat de brief niet deugt. Maar ik vind Klink altijd wel sympathiek en oprecht overkomen, dus ik geef hem sowieso het voordeel van de twijfel.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Mischien dat Verhagen dit niet had verteld aan zijn achterban??? Zouden Verhagen en Rutte dan zo krampachtig over rechts willen dat ze zulke info achterhouden?? (Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die brief niet deugt maar die kans acht ik minder hoog)
Precies, helemaal mee eens, en het klinkt ook als een aannemelijke wildersstrategie.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Arcee het volgende:
Helemaal gelezen inmiddels. Echt een goeie brief. Dat Wilders maatregelen waar het CDA in principe achter staat op zijn eigen manier uit gaat leggen waardoor het CDA alsnog in de verdediging moet. En dat een hele regeerperiode lang. Dat is met recht onwerkbaar.
Er van uitgaande dat klopt wat er in staat. Waar ik niet direct aan twijfel, maar ik sluit het ook niet volledig uit.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:24 schreef Arcee het volgende:
Helemaal gelezen inmiddels. Echt een goeie brief. Dat Wilders maatregelen waar het CDA in principe achter staat op zijn eigen manier uit gaat leggen waardoor het CDA alsnog in de verdediging moet. En dat een hele regeerperiode lang. Dat is met recht onwerkbaar.
Als klopt wat in de brief staat, dan verbrokkelt het kabinet snel als het er toch nog van komt.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef Aikara het volgende:
Ik neem m'n petje af voor Klink. Zijn brief komt volledig integer op me over. Klink heeft wat mij betreft de enige juiste beslissing genomen. Hulde daarvoor. Wat me echter wel zorgen baart, is dat het CDA blijkbaar geleid wordt door enorme pluche-geile ratten (Verhagen de persoonlijking daarvan), die ten koste van een hoop verworvenheden ter meerdere glorie van zichzelf in het 'Kabinet Wilders' willen deelnemen. Ik hoop oprecht dat de brief van Ab Klink bij een hoop van zijn partijgenoten de ogen heeft doen openen. Ik ben er nog steeds bang voor dat de onderhandelingen voortgezet worden en dat er een kabinet VVD/CDA/PVV gaat komen. Met alle gevolgen van dien.
Ik begin me zorgen te maken over de toekomst van Nederland....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |