Dat inderdaad... mijn opinie over het CDA is hierdoor zowaar verbeterd...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Een CDA'er met principes... het moet niet veel gekker worden. Toch petje af.
Beetje hak op de tak, maar wel duidelijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:19 schreef Dutchguy het volgende:
De brief:
http://content2c4a.omroep(...)ocs/010910_klink.pdf
Dat is inderdaad erg raar. Maar nog raarder is echter dat Verhagen en Rutte dat blijkbaar oke vinden!!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Raar verhaal ook dat Wilders bij d presentatie lijnrecht tegen het CDA en VVD in zou gaan.
Ben geen fan van Klink, maar de brief gelezen hebbende begrijp ik zijn positie en lijken het gegronde bezwaren te zijn tegen verdere samenwerking die de doorslag geven en niet slechts ijdeltuiterij.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:28 schreef thettes het volgende:
Het is een goede brief trouwens, kan me er aardig in vinden en kan me voorstellen hoe moeilijk de afweging moet zijn geweest.
Dit. En dat zeg ik terwijl ik aboluut geen fan van Klink ben.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Stringer het volgende:
Indrukwekkende brief. En Klink komt integer over.. waardeer het wel.
quote:
Het is eerder bizar dat Verhagen en Rutte die actie van Wilders zomaar accpeteren...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Appie schoof aan bij de onderhandelingen, schrok zich rot en trok zijn conclusies die hij liet weten aan zijn fractie.
Prima vent die Klink!
Die zijn er echt wel. Daarom had ik direct al het idee dat dit voorgestelde kabinet vanwege het CDA weinig kans maakte.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Een CDA'er met principes... het moet niet veel gekker worden. Toch petje af.
Dat is tevens waar. Zijn gewoon ratten.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Het is eerder bizar dat Verhagen en Rutte die actie van Wilders zomaar accpeteren...
Precies, Wilders geeft gewoon aan de komende regeerperiode oppositie te willen gaan voeren en tegelijkertijd het kabinet te willen gedogen... Het is het één of het ander.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Het is eerder bizar dat Verhagen en Rutte die actie van Wilders zomaar accpeteren...
Verhagen wil graag weer minister van buitenlandse zaken worden en niet naast Job zitten als simpele parlementariër.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
dat van die staatschuld is zulke onzinquote:Op woensdag 1 september 2010 20:16 schreef Holograph het volgende:
Bedankt Ab, dankzij jou moeten we nog eens 5 weken gaan onderhandelen, en we vergeten voor t gemak maar even dat elke dag de staatsschuld met 100 mln euro oploopt.
May god bless Ab!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |