abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85961705
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Een CDA'er met principes... het moet niet veel gekker worden. Toch petje af.
Dat inderdaad... mijn opinie over het CDA is hierdoor zowaar verbeterd...
pi_85961742
Heeft Geert Wilders Ab K. al iets toegewenst????
pi_85961797
quote:
Beetje hak op de tak, maar wel duidelijk.

Raar verhaal ook dat Wilders bij d presentatie lijnrecht tegen het CDA en VVD in zou gaan.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85961811
Cohen B-)
Klink _O_
Rutte :')
Wilders :W
  woensdag 1 september 2010 @ 20:30:40 #30
20758 Stringer
You have a nice day
pi_85961824
Indrukwekkende brief. En Klink komt integer over.. waardeer het wel.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_85961894
Er wordt in de brief over eventueel 78 zetels gesproken. Blijkbaar is het aanhaken van de SGP nog steeds een optie.
pi_85961913
Ik ben nooit echt 'fan' geweest van Ab Klink, maar dit is toch wel een mooie actie :)
pi_85961942
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef DroogDok het volgende:

[..]
Raar verhaal ook dat Wilders bij d presentatie lijnrecht tegen het CDA en VVD in zou gaan.
Dat is inderdaad erg raar. Maar nog raarder is echter dat Verhagen en Rutte dat blijkbaar oke vinden!!
pi_85961974
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:28 schreef thettes het volgende:
Het is een goede brief trouwens, kan me er aardig in vinden en kan me voorstellen hoe moeilijk de afweging moet zijn geweest.
Ben geen fan van Klink, maar de brief gelezen hebbende begrijp ik zijn positie en lijken het gegronde bezwaren te zijn tegen verdere samenwerking die de doorslag geven en niet slechts ijdeltuiterij.
pi_85961976
Bedankt!!! *O* *O* *O* _O_ _O_ _O_

Verhagen :W :')
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_85961992
Los van het feit dat ik Klink bedank, heb ik - na de hele brief gelezen te hebben - ook diep respect voor zijn oordeel, hoe hij hiertoe komt en hoe hij het onderbouwt. Daar buig ik oprecht diep voor. Een CDA'er met realiteitszin en reflectie... - eindelijk !
pi_85962033
Mooie brief, Ab. Verplichte kost voor alle PVV'ers die niet snappen waarom er mensen zijn die niet met hun partij in zee willen.
pi_85962047
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef Stringer het volgende:
Indrukwekkende brief. En Klink komt integer over.. waardeer het wel.
Dit. En dat zeg ik terwijl ik aboluut geen fan van Klink ben.
  woensdag 1 september 2010 @ 20:38:37 #39
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85962151
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Cohen B-)
Klink _O_
Rutte :')
Wilders :W
:D

Ab Klinkt bedankt en dat de Here Jezus je moge bedanken in het Hiernamaals voor deze meesterlijke zet. Je hebt het land gered! O+
pi_85962195
Ben absoluut geen fan van Klink, maar deze brief vind ik gewoon goed. De afweging is erg lastig, maar kan zelf niet anders concluderen dat hij gewoon gelijk heeft met zijn standpunt.

Klink, bedankt!
pi_85962395
Appie schoof aan bij de onderhandelingen, schrok zich rot en trok zijn conclusies die hij liet weten aan zijn fractie.

Prima vent die Klink! :)
pi_85962483
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Appie schoof aan bij de onderhandelingen, schrok zich rot en trok zijn conclusies die hij liet weten aan zijn fractie.

Prima vent die Klink! :)
Het is eerder bizar dat Verhagen en Rutte die actie van Wilders zomaar accpeteren...
pi_85962524
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Een CDA'er met principes... het moet niet veel gekker worden. Toch petje af.
Die zijn er echt wel. Daarom had ik direct al het idee dat dit voorgestelde kabinet vanwege het CDA weinig kans maakte.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85962577
Klink, is dat niet die man die 34miljoen (!) vaccinaties bestelde omdat dat 'moest', om ze later weer door te verkopen (!) wat niet lukte omdat de vaccinaties toch niet nodig waren? Toen was hij ook heel erg overtuigd van zijn zaak in ieder geval :)
  woensdag 1 september 2010 @ 20:49:40 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85962593
Klink heeft ogv de brief volkomen gelijk! Dus: GOED GEDAAN!
Hij schrijft de brief aan aan o.a. Verhagen, die naast hem aan de onderhandelingstafel zat, dus de feiten zullen heus wel kloppen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_85962600
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:46 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

Het is eerder bizar dat Verhagen en Rutte die actie van Wilders zomaar accpeteren...
Dat is tevens waar. Zijn gewoon ratten.
pi_85962611
quote:

[..]

Precies, Wilders geeft gewoon aan de komende regeerperiode oppositie te willen gaan voeren en tegelijkertijd het kabinet te willen gedogen... Het is het één of het ander.
  woensdag 1 september 2010 @ 20:51:22 #49
20758 Stringer
You have a nice day
pi_85962669
quote:

[..]

Verhagen wil graag weer minister van buitenlandse zaken worden en niet naast Job zitten als simpele parlementariër.

Maar Rutte? Die wil het never nooit niet zo ver laten komen dat hij de eerste en enige fractieleider is die de VVD de grootste maakt, maar dit niet weet te verzilveren in de vorm van een premierschap.

Zodoende slik je veel...
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_85962682
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:16 schreef Holograph het volgende:
Bedankt Ab, dankzij jou moeten we nog eens 5 weken gaan onderhandelen, en we vergeten voor t gemak maar even dat elke dag de staatsschuld met 100 mln euro oploopt. :)

May god bless Ab!
dat van die staatschuld is zulke onzin :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')