abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 september 2010 @ 22:10:55 #76
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_85966323
Mooi dat er toch nog fatsoenlijke CDA-ers zijn, die niet in zee willen gaan met die enge clown. Petje af voor Klink ^O^
  woensdag 1 september 2010 @ 22:34:01 #77
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_85967535
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als klopt wat in de brief staat, dan verbrokkelt het kabinet snel als het er toch nog van komt.
Dat hoop ik ook. Maar het is wel zo dat de belangrijkste personen in de vaderlandse politiek van dit moment volledig onbetrouwbaar zijn.
pi_85967762
Heel veel kuddo's voor Ab!

En weet je wat, we hebben het niet meer over die vaccins.
pi_85967903
Held.

Tenminste iemand met principes.
  woensdag 1 september 2010 @ 22:41:54 #80
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85967933
Ab Klink is een eckte baas! :D :7

Als er nou meer Gristenen zo waren. Hij is een goed voorbeeld van hoe het wel moet.

Verhagen daarentegen is het prototype glibbergristen. :r Daar zou ik nog geen tweedehands auto van willen kopen. :N :X
pi_85968188
Goh ik ben het voor het eerst eens met Klink :o
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 1 september 2010 @ 22:47:30 #82
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_85968196
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ab Klink is een eckte baas! :D :7

Als er nou meer Gristenen zo waren. Hij is een goed voorbeeld van hoe het wel moet.

Verhagen daarentegen is het prototype glibbergristen. :r Daar zou ik nog geen tweedehands auto van willen kopen. :N :X
Zo zijn er veel meer hoor...ook Terpstra, Van Agt, Aantjes, Veerman en vele anderen zien in dat het CDA zijn geloofwaardigheid totaal zou verliezen mochten ze zaken doen met die enge clown. Een partij die van de "normen en waarden" is, kan en mag nooit met de PVV in één regering zitten.
pi_85968512
Voor mij is vanavond duidelijk wie de nieuwe politiek leider moet worden van mijn CDA. Wat een held.

Hopelijk zet hij door, maar volgens mij is het nu sowieso echt onmogelijk om op een geloofwaardige manier met deze formatie door te gaan.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 1 september 2010 @ 22:54:13 #84
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85968535
Gefeliciteerd Ab Klink! Hiermee maakt hij de kans op scheuring en ondergang van de CDA weer wat groter. De eerder hoe beter! *O*

Vreselijk partij die CDA, wat een stelletje hypocrieten & gristelijke huichelaars :r
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85968649
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:54 schreef SemperSenseo het volgende:
Gefeliciteerd Ab Klink! Hiermee maakt hij de kans op scheuring en ondergang van de CDA weer wat groter. De eerder hoe beter! *O*

Vreselijk partij die CDA, wat een stelletje hypocrieten & gristelijke huichelaars :r
Nogal een tegenstelling in één post. Als het echt een stelletje huichelaars was, dan zou die mogelijke scheuring die jij voorstelt (die ik nooit zie gebeuren) niet gebeuren.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_85968679
:r
  woensdag 1 september 2010 @ 22:59:23 #87
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_85968810
Wat een dwaas. Wat probeert hij nou eigenlijk te doen? Het CDA is al ten dode opgeschreven bij nieuwe verkiezingen en hij vernietigt zo'n beetje de enig mogelijke coalitie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_85969142
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een dwaas. Wat probeert hij nou eigenlijk te doen? Het CDA is al ten dode opgeschreven bij nieuwe verkiezingen en hij vernietigt zo'n beetje de enig mogelijke coalitie.
je bedoelt de meest brakke en bij voorbaat de meest kansloze gedoogcoalitie? Hup, Wilders in de regering met VVD en CDA. Des te sneller wordt dit verdomde volk genezen van hun ziekelijke drang naar achterlijke leiders als Wilders.
pi_85969314
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mooie brief, Ab. Verplichte kost voor alle PVV'ers die niet snappen waarom er mensen zijn die niet met hun partij in zee willen.
:')

Natuurlijk verdraait Ab alles wel flink even zijn richting in!

Wilders kan makkelijk ook een brief opstellen waarin het standpunt weer in zijn gunst valt..... allemaal propaganda!
:(
  woensdag 1 september 2010 @ 23:11:09 #90
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_85969337
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

je bedoelt de meest brakke en bij voorbaat de meest kansloze gedoogcoalitie?
Nou niet zeuren, VVD en CDA zijn bij voorbaat de partijen die het best samen kunnen werken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_85969345
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

:')

Natuurlijk verdraait Ab alles wel flink even zijn richting in!

Wilders kan makkelijk ook een brief opstellen waarin het standpunt weer in zijn gunst valt..... allemaal propaganda!
:(
Ah, jij was erbij en weet hoe het gegaan is?
pi_85969435
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ah, jij was erbij en weet hoe het gegaan is?
Zeer zeker niet..... maar wie gaat mij vertellen dat Ab niets verdraait?

Waarom moeten we een brief van Ab Klink klakkeloos aannemen als waarheidsgetrouw?
Terwijl, wanneer Wilder een brief zou opstellen, het een hoop verdraaiing van de realiteit is?

Kom op, Of je nu een fan van Ab bent of niet, het blijft een politici! En politici handelen altijd ten gunste van zichzelf.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:14:13 #93
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_85969469
Klink. Schaam ik me toch niet hélemaal rot dat ik CDA stemde
Laffe huichelaar
pi_85969549
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:13 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Zeer zeker niet..... maar wie gaat mij vertellen dat Ab niets verdraait?

Waarom moeten we een brief van Ab Klink klakkeloos aannemen als waarheidsgetrouw?
Terwijl, wanneer Wilder een brief zou opstellen, het een hoop verdraaiing van de realiteit is?

Kom op, Of je nu een fan van Ab bent of niet, het blijft een politici! En politici handelen altijd ten gunste van zichzelf.
Deze brief komt natuurlijk een stuk integerder over dan wat Wilders afgelopen heeft geproduceerd.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85969601
Wilders is ook niet vies van een staaltje achterkamertjespolitiek blijkt weer.
pi_85969714
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deze brief komt natuurlijk een stuk integerder over dan wat Wilders afgelopen heeft geproduceerd.
Dat komt omdat Ab klink nog altijd de intelligentie en vooral de nuance heeft die Wilders nog wel eens te kort komt. Hierdoor kan hij zijn brief een stuk subtieler en genuanceerder neerzetten. Wat natuurlijk veel betrouwbaarder overkomt.

Toch blijven het de woorden van één politici, en hij zal eerder ten gunste van zichzelf een brief opstellen als ten gunste van een ander. Dus er mag ook best even naar de mening hierover van Wilders geluisterd worden.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:19:59 #97
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85969723
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
Wilders is ook niet vies van een staaltje achterkamertjespolitiek blijkt weer.
Duh....

Hij IS de elite/het pluchegeile volk etc.. waar hij zich zo tegen afzet... Kijk eens naar zijn politieke geschiedenis...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 1 september 2010 @ 23:20:49 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85969760
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Dat komt omdat Ab klink nog altijd de intelligentie en vooral de nuance heeft die Wilders nog wel eens te kort komt. Hierdoor kan hij zijn brief een stuk subtieler en genuanceerder neerzetten. Wat natuurlijk veel betrouwbaarder overkomt.

Toch blijven het de woorden van één politici, en hij zal eerder ten gunste van zichzelf een brief opstellen als ten gunste van een ander. Dus er mag ook best even naar de mening hierover van Wilders geluisterd worden.
Nee, hij schetst een beeld wat iedereen onmiddelijk herkent en derhalve geloofwaardig is...
pi_85969762
Normaal gesproken heb ik nogal een hekel aan Klink (i.v.m. het paddoverbod), maar door deze brief heeft hij zich voor mij wel als een realist en tegelijkertijd principieel man getoond. Toch weer een beetje respect gewonnen.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:21:56 #100
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_85969797
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef Friek_ het volgende:
Normaal gesproken heb ik nogal een hekel aan Klink (i.v.m. het paddoverbod), maar door deze brief heeft hij zich voor mij wel als een realist en tegelijkertijd principieel man getoond. Toch weer een beetje respect gewonnen.
Hey, ik rook...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')