Dat hoop ik ook. Maar het is wel zo dat de belangrijkste personen in de vaderlandse politiek van dit moment volledig onbetrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als klopt wat in de brief staat, dan verbrokkelt het kabinet snel als het er toch nog van komt.
Zo zijn er veel meer hoor...ook Terpstra, Van Agt, Aantjes, Veerman en vele anderen zien in dat het CDA zijn geloofwaardigheid totaal zou verliezen mochten ze zaken doen met die enge clown. Een partij die van de "normen en waarden" is, kan en mag nooit met de PVV in één regering zitten.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:41 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ab Klink is een eckte baas!![]()
![]()
Als er nou meer Gristenen zo waren. Hij is een goed voorbeeld van hoe het wel moet.
Verhagen daarentegen is het prototype glibbergristen.Daar zou ik nog geen tweedehands auto van willen kopen.
![]()
Nogal een tegenstelling in één post. Als het echt een stelletje huichelaars was, dan zou die mogelijke scheuring die jij voorstelt (die ik nooit zie gebeuren) niet gebeuren.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:54 schreef SemperSenseo het volgende:
Gefeliciteerd Ab Klink! Hiermee maakt hij de kans op scheuring en ondergang van de CDA weer wat groter. De eerder hoe beter!![]()
Vreselijk partij die CDA, wat een stelletje hypocrieten & gristelijke huichelaars
je bedoelt de meest brakke en bij voorbaat de meest kansloze gedoogcoalitie? Hup, Wilders in de regering met VVD en CDA. Des te sneller wordt dit verdomde volk genezen van hun ziekelijke drang naar achterlijke leiders als Wilders.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Fir3fly het volgende:
Wat een dwaas. Wat probeert hij nou eigenlijk te doen? Het CDA is al ten dode opgeschreven bij nieuwe verkiezingen en hij vernietigt zo'n beetje de enig mogelijke coalitie.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mooie brief, Ab. Verplichte kost voor alle PVV'ers die niet snappen waarom er mensen zijn die niet met hun partij in zee willen.
Nou niet zeuren, VVD en CDA zijn bij voorbaat de partijen die het best samen kunnen werken.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
je bedoelt de meest brakke en bij voorbaat de meest kansloze gedoogcoalitie?
Ah, jij was erbij en weet hoe het gegaan is?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef horned_reaper het volgende:
[..]![]()
Natuurlijk verdraait Ab alles wel flink even zijn richting in!
Wilders kan makkelijk ook een brief opstellen waarin het standpunt weer in zijn gunst valt..... allemaal propaganda!
Zeer zeker niet..... maar wie gaat mij vertellen dat Ab niets verdraait?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ah, jij was erbij en weet hoe het gegaan is?
Deze brief komt natuurlijk een stuk integerder over dan wat Wilders afgelopen heeft geproduceerd.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zeer zeker niet..... maar wie gaat mij vertellen dat Ab niets verdraait?
Waarom moeten we een brief van Ab Klink klakkeloos aannemen als waarheidsgetrouw?
Terwijl, wanneer Wilder een brief zou opstellen, het een hoop verdraaiing van de realiteit is?
Kom op, Of je nu een fan van Ab bent of niet, het blijft een politici! En politici handelen altijd ten gunste van zichzelf.
Dat komt omdat Ab klink nog altijd de intelligentie en vooral de nuance heeft die Wilders nog wel eens te kort komt. Hierdoor kan hij zijn brief een stuk subtieler en genuanceerder neerzetten. Wat natuurlijk veel betrouwbaarder overkomt.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze brief komt natuurlijk een stuk integerder over dan wat Wilders afgelopen heeft geproduceerd.
Duh....quote:Op woensdag 1 september 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
Wilders is ook niet vies van een staaltje achterkamertjespolitiek blijkt weer.
Nee, hij schetst een beeld wat iedereen onmiddelijk herkent en derhalve geloofwaardig is...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat komt omdat Ab klink nog altijd de intelligentie en vooral de nuance heeft die Wilders nog wel eens te kort komt. Hierdoor kan hij zijn brief een stuk subtieler en genuanceerder neerzetten. Wat natuurlijk veel betrouwbaarder overkomt.
Toch blijven het de woorden van één politici, en hij zal eerder ten gunste van zichzelf een brief opstellen als ten gunste van een ander. Dus er mag ook best even naar de mening hierover van Wilders geluisterd worden.
Hey, ik rook...quote:Op woensdag 1 september 2010 23:20 schreef Friek_ het volgende:
Normaal gesproken heb ik nogal een hekel aan Klink (i.v.m. het paddoverbod), maar door deze brief heeft hij zich voor mij wel als een realist en tegelijkertijd principieel man getoond. Toch weer een beetje respect gewonnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |