Hij is niet om, maar even geparkeerd om na het congres gewoon verder de rijden in de éénrichtingsstraat.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:10 schreef rubbereend het volgende:
Wat dacht Klink toch toen hij die brief schreef, dan weet je eigenlijk dat je een éénrichtingsstraat in rijdt, daaruit terugdraaien is bijna niet te doen....... maar 5 uur later al om zijn
eerst moet de fractie het nog goedkeuren volgens mij, dikke kans dat dat al niet gebeurdquote:Op donderdag 2 september 2010 01:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij is niet om, maar even geparkeerd om na het congres gewoon verder de rijden in de éénrichtingsstraat.
Goedkeuren dat ze verder onderhandelen bedoel je?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst moet de fractie het nog goedkeuren volgens mij, dikke kans dat dat al niet gebeurd
Die brief is twee dagen oud. Hij is pas vandaag gelekt.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:10 schreef rubbereend het volgende:
Wat dacht Klink toch toen hij die brief schreef, dan weet je eigenlijk dat je een éénrichtingsstraat in rijdt, daaruit terugdraaien is bijna niet te doen....... maar 5 uur later al om zijn
zo zou je het kunnen zien. of natuurlijk een briljante oplossing in het politieke spel.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dit is dan de achterkamertjespolitiek waar Wilders het over heeft?
Nee het regeerakkoord moet volgens mij eerst naar de fractie als die het goedkeuren kan het naar een congres.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Goedkeuren dat ze verder onderhandelen bedoel je?
Het CDA had inderdaad beter de stekker eruit kunnen trekken vanavondquote:Op donderdag 2 september 2010 01:14 schreef Steincity87 het volgende:
Ideaal scenario voor de PVV dit: Zij kunnen zich nu terugtrekken uit de onderhandelingen en daarmee alleen maar populariteit winnen..
Fractie stemt na congres dacht ik (dat congres wordt een enorme soapquote:Op donderdag 2 september 2010 01:16 schreef Jud1th het volgende:
Op radio 1 hebben ze het er over dat Klink de gelegenheid krijgt om zijn bezwaren aan het congres uit te leggen. Dat zal toch niet waar zijn he, dat hij in de fractie er wel mee instemt en het aan het congres over laat?
zo zal 't gaan idd... uitstel van executie, of Klink moet echt geen ruggengraat hebben (al heeft deze avond mij al weer aan 't twijfelen gebracht...)quote:Op donderdag 2 september 2010 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee het regeerakkoord moet volgens mij eerst naar de fractie als die het goedkeuren kan het naar een congres.
Dat lijkt me niet. Het spel is door deze crisis al gespeeld.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het CDA had inderdaad beter de stekker eruit kunnen trekken vanavond. Het is alleen uitstel.
Nog lang niet gespeeld.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:19 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Het spel is door deze crisis al gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |