Hebben ze het mayo/curry conflict ook nog niet opgelost?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Kijk dat is nou een wezenlijke richtingenstrijd. En dan zit 'friet' en 'patat' er nog aan te komen. Verhagen zou in het friet kamp zitten, Klink houdt het op patat.
Blijf dromen. Wilders kan nu al bijna zijn mond niet houden (CDA-voorzitter = zeurpiet), dus laat staan als hij de bezuinigingen moet verklaren. De vraag is waarom Verhagen, Rutte en VVD-secondant daar weliswaar van schrokken, maar niet hem de halt aanriepen. Het pluche lokt teveel blijkbaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 00:51 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Yep en wordt door zowel Bleker, Wilders als Rutte ontkent. Dus wie liegt?
Ze staan altijd op 2 maar hebben nooit uitzicht op 1quote:Op donderdag 2 september 2010 01:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrouwen binnen het CDA hebben over het algemeen ook niet veel te zeggen.
quote:Op donderdag 2 september 2010 01:06 schreef alors het volgende:
Is Bijleveld die snol van onderwijs die zo vreselijk betuttelend en overdreven duidelijk praat? Of heb ik de verkeerde voor me?
En als ze op 2 staan mogen ze op VWS carpoolstroken openen.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze staan altijd op 2 maar hebben nooit uitzicht op 1
mwaah hij is bekend geworden als de meest ruggengraatloze dweil in het hele land, maar voor de rest zal hij denk ik wel goed slapenquote:Op donderdag 2 september 2010 01:06 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd hoe Klink slaapt vannacht
Nee. die zit met een half been in kamp Klink. Marja van Bijsterveldt is haar naam en ze heeft veel meer macht dan Ank Bijleveld, maar die is nr. 2 op de CDA lijst omdat ze vrouw én katholiek is (én dus kamp Verhagen).quote:Op donderdag 2 september 2010 01:06 schreef alors het volgende:
Is Bijleveld die snol van onderwijs die zo vreselijk betuttelend en overdreven duidelijk praat? Of heb ik de verkeerde voor me?
Inderdaad. Een week lang zinloos onderhandelen in grimmige sfeer en de wetenschap dat het toch op niks uitdraait.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:08 schreef rubbereend het volgende:
het eerste uur morgen bij de formatiegesprekken zou goud waard zijn als je het mag uitzenden
Nee die is het dus niet, ik zat met Marja van Bijsterveld in mijn hoofd..quote:Op donderdag 2 september 2010 01:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Nee dat is die ander
[ afbeelding ]
Van Bijleveld
De onderhandelaar is
[ afbeelding ]
hij is niet om, dat is de truc..quote:Op donderdag 2 september 2010 01:10 schreef rubbereend het volgende:
Wat dacht Klink toch toen hij die brief schreef, dan weet je eigenlijk dat je een éénrichtingsstraat in rijdt, daaruit terugdraaien is bijna niet te doen....... maar 5 uur later al om zijn
Die is niet van mening veranderd maar geeft Verhagen de papieren kans om Wilders te matigen.quote:Op donderdag 2 september 2010 01:09 schreef Brerius het volgende:
Wat heeft Klinkje van mening doen veranderen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die paar die ze nog over hebbenquote:Op donderdag 2 september 2010 01:10 schreef Steincity87 het volgende:
Dit gaat het CDA zoveel stemmen kosten...
Dat ging hij ook doen. Dat heeft hij ook zelf gezegd. Droom is werkelijkheid gewordenquote:Op donderdag 2 september 2010 01:09 schreef noruas_ het volgende:
okee, nu weet ik het zeker, dit kabinet gaat er niet komen, tenzij Wilders van houding verandert natuurlijk.
Dit is dan de achterkamertjespolitiek waar Wilders het over heeft?quote:Op donderdag 2 september 2010 01:11 schreef noruas_ het volgende:
[..]
hij is niet om, dat is de truc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |