En het klopt wel dat er niet z'n jaren lange discussie aan de gang zou zijn over CD als WTC7 niet kapot gegaan zou zijn. Ik ben dan ook van mening dat WTC7 volgens het draaiboek vééél eerder had moeten instorten ..zeg een kwartier, twintig minuten na het instorten van beide torens. Om dat klote gebouw als nog om te krijgen hebben ze waarschijnlijk als de sodemieter herbedrading aangelegd of iets dergelijks. Dat verklaart ook waarom CNN en BBC veel en veelste vroeg de informatie hadden van het instorten van WTC7.quote:Op zondag 5 september 2010 23:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ah.. ik heb een reactie van Ted Walter van Buildingwhat.org
Ik had hem geattendeerd op een site die meteen al kritiek had op Buildingwhat.org.
[..]
NIET waar.quote:Op maandag 6 september 2010 00:01 schreef VancouverFan het volgende:
Wat betreft Buildingwhat.org. Hun kritieken zijn vaak wel erg makkelijk.
Zoals:
[..]
Ja nou en?
Het was ook de eerste keer ooit dat een vliegtuig als wapen is gebruikt door terroristen.
[..]
Dat mag nu toch wel eens duidelijk zijn dat zijn met valse parameters hebben gewerkt. De schoften weigeren datamodelen en parameters vrij te geven om voor derden te controleren tot wat voor conclussies zij zijn gekomen.quote:Het commission report gaat alleen maar over de aanloop tot 9/11. Hoe het kan dat die kapers in Amerika vliegles kregen en hoe het kan dat ze aan boord kwamen.
Uitspraken doen over WTC7 was niet het doel van dat rapport.
[..]
Nou en?
[..]
Woehoe. Een petitie getekend.
Ik zou het indrukwekkend als 1 van die mensen duidelijk had aangetoond waarom het NIST onderzoek fout is.
[..]
Nee maar het is hem wel zo verstaan te geven. En hij heeft het wel zo gezegd. En ja het was in z'n voordeel.quote:- Een gecontroleerde sloop uitvoeren heeft maanden voorbereiding nodig. Dus al zou op dat moment besloten zijn tot een gecontroleerde sloop, dat is niet binnen een paar uur te regelen.
- Silverstein heeft NIET opgeroepen het gebouw te slopen.
[..]
tsssskquote:Nou en?
Ik snap niet waarom dit soort punten worden aangehaald alszijnde verdachtmakingen.
Ik ga al langer mee dan vandaag. Het is niet de eerste keer dat ik dat onderzoek heb gezien.quote:Op maandag 6 september 2010 01:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, in New York, staan geen seismografen
http://www.sott.net/artic(...)-11-2001-in-New-York
p.s. je plaatst zo snel een reactie dat je nooit de tekst hebt kunnen lezen van de link!
Maar wel realistisch.quote:Op maandag 6 september 2010 00:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die van jou zijn vaak wel erg makkelijk
Ook goed, het was de eerste keer ooit dat een gebouw beschadigd raakte doordat een ander gebouw van 400 meter instortte.quote:Het gaat om WTC 7!!! Welk vliegtuig!!??
Ja. IK ga niet liegen tegen jou.quote:Is dat zo?
Ik zie de relevantie niet. Er zijn ook veel Amerikanen die denken dat Elvis nog leeft. Zo'n onderzoekje naar de mening van mensen zegt NIETS over feiten.quote:Vul zelf maar in. Je bent toch zo'n slimme jongen?
Jij komt alleen maar met vragen over het NIST onderzoek aan en mogelijk kleine foutjes. NIKS dat het NIST onderzoek op zijn kop zet.quote:Is al lang gedaan. Op diverse punten is dat gebeurt. Jij leest ze alleen niet en roept meteen: "Ik zie niet in waarom dat de conclusie van het onderzoek zou veranderen. Ik zie niet dat het NIST rapport fout is"
Dat zou eerder een reden zijn om de boel niet te slopen.quote:
[..]
Eens, dat Silverstein "pull it" argument vind ik persoonlijk ook een beetje slapjes.
[..]
Tja... pff... vul zelf maar in.
Leg eens uit dan waarom ze dat doen.quote:Ik wel.
Sterker nog, hij is aan het 'cherry picken'. Alle feiten in het NIST-rapport die hem aanstaan worden als de absolute waarheid neergezet (zoals bijvoorbeeld de temperaturen waarop de branden gebrand hebben) en de feiten die hem niet zo aanstaan (zoals de verklaring waarom het gebouw is ingestort) die worden neergezet als leugens.quote:Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef VancouverFan het volgende:
Jij komt alleen maar met vragen over het NIST onderzoek aan en mogelijk kleine foutjes. NIKS dat het NIST onderzoek op zijn kop zet.
[..]
Misschien de bril van Joepiepoepie lenen?quote:Op zondag 5 september 2010 21:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zie het niet, wel dat ze, wanneer je ze naar voren vallen, semi-omhoog lijken te gaan omdat ze dichterbij komen en het van schuinonder gefilmd is?
Ja, dat zei je al ja. De druk van de vloeren.quote:Je bedoelt dat wat naar buiten vliegt? Dat wordt door de druk naar buiten "gestoten"
Je bedoelt iets dat in de buurt komt van die breinaalden en baksteen?quote:Laat dan eens zon goed experiment zien. Ik heb er nog geen gezien. Jij die zo graag alles uit wil zoeken zou toch juist er voor in moeten zijn om het goed gecontroleerd en wetenschappelijk uit te voeren?
Ik heb echt een hekel aan rekenen, dus eigenlijk heb ik niet zo'n zin om me daar aan te gaan wagen. Ik vind het iig tof dat je wilt helpen.quote:Hetzelfde geld voor de berekeningen, misschien een half uurtje werk en ik wil je er best bij elke stap bij helpen. Warom zet je zo selectief vraagtekens bij het nist, maar niet bij de critici van het nist? Als je echt skeptisch zou zijn en de waarheid zou willen weten zou je de mogelijkheid het zelf uit te zoeken toch met beide handen aan moeten nemen?
Het is wel een aantal jaar geleden dat ik met natuurkunde bezig ben geweest, maar kan als ik er wat moeite in stop je zeker helpen met alle berekeningen, zeg het maar.
Ik ga jou vanaf nu lekker negeren. Ben het zat om vragen en reacties naar mijn hoofd te krijgen waaruit blijkt dat:quote:Op maandag 6 september 2010 09:55 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Maar wel realistisch.
[..]
Ook goed, het was de eerste keer ooit dat een gebouw beschadigd raakte doordat een ander gebouw van 400 meter instortte.
[..]
Ja. IK ga niet liegen tegen jou.
[..]
Ik zie de relevantie niet. Er zijn ook veel Amerikanen die denken dat Elvis nog leeft. Zo'n onderzoekje naar de mening van mensen zegt NIETS over feiten.
[..]
Jij komt alleen maar met vragen over het NIST onderzoek aan en mogelijk kleine foutjes. NIKS dat het NIST onderzoek op zijn kop zet.
[..]
Dat zou eerder een reden zijn om de boel niet te slopen.
[..]
Leg eens uit dan waarom ze dat doen.
Wat mij betreft wordt de site door dit soort dingen compleet onbetrouwbaar en geeft het zichzelf een stempel van fanatiek conspirary gelovers die niks anders willen horen.
Kijk maar naar het computermodel van NIST en leg dat naast de beelden van de instorting van WTC 7. Als jij dan nog beweert dat het model van NIST conform realiteit is, dan ben je rijp voor de opticien. Ook heeft NIST significante (input) data achter gehouden onder het credo van de publieke veiligheid. Hierdoor is het onmogelijk om exact te toetsen of het NIST goed bezig is geweest. Reden genoeg om ZEER kritisch te zijn op dat rapport. Er zijn daarnaast ook gewoon een boel tegenstrijdigheden, foutjes en onvolledige zaken in dat rapport terug te vinden. Kortom... voor mij is het niet zoveel waard.quote:Op maandag 6 september 2010 10:14 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is aan het 'cherry picken'. Alle feiten in het NIST-rapport die hem aanstaan worden als de absolute waarheid neergezet (zoals bijvoorbeeld de temperaturen waarop de branden gebrand hebben) en de feiten die hem niet zo aanstaan (zoals de verklaring waarom het gebouw is ingestort) die worden neergezet als leugens.
Om maar eens met de woorden van iemand anders te spreken:quote:Op maandag 6 september 2010 10:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga jou vanaf nu lekker negeren. Ben het zat om vragen en reacties naar mijn hoofd te krijgen waaruit blijkt dat:
A. Je 80% van wat ik zeg, niet leest
B. Je vergelijkingen maakt die echt nergens op slaan
C. Je trollt en zuigt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
For fuck's sake kerel, speel niet de vermoorde onschuld!
*Proest*quote:Op maandag 6 september 2010 10:45 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Om maar eens met de woorden van iemand anders te spreken:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2010 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mediacurator verwoordt in dat topic precies waarom er zo op jou gereageerd wordt.
Daarnaast heeft ie je al tig keer beschuldigd van zuigen. Dus wat wil je nou bereiken?quote:Op zondag 5 september 2010 08:27 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Toch een vreemd soort onverschilligheid die ik niet geheel kan plaatsen, soort mix tussen rancune, betweterigheid, scepsis gepaard met wellicht vergaande en diep gezetelde Republikeinse/Zionistische sympathieën wat het ook zijn mag, het is natuurlijk aan jou en je goed recht om jou eigen mening daarover te hebben.
De vraag bij mij is echter wat beweegt jou ertoe om iets catagorisch af te wijzen terwijl je het zelf niet eerst hebt bestudeerd, omdat je mij zo op mijn woord vertrouwd? (betwijfel ik)
Vreemde manier van mening vorming en doet me niet denken naar een zoektocht naar de waarheid eerder een vooraf ingenomen standpunt die je ten alle tijden hoog wil houden en verdedigen.
Tegelijkertijd het idee hebben dat iedereen dat steeds vooral ook moet weten dat jij dit onderwerp maar niets vindt en de noodzaak daarvan jou kennelijk er toe aanzet continue een negatieve reclame campagne daarover te voeren gebaseerd op vooroordelen misplaatste opvattingen.
Dat is hetgeen mij wel interesseert, wat beweegt jou ertoe om je ongenoegen steeds opnieuw te uiten? of wil je zeggen dat daar wel een soortement nieuwswaarde aan valt te bespeuren? dat klaag bandje dat je steeds weer opnieuw afdraait?
Nog wat over het gesmolten staal en thermiet.quote:A Thermite reaction is seen flowing from a window in the south tower before it collapsed.
The size of the flow would mean tons of thermite was in that corner of the building. Impossible to hide
The flow turned grayish as it fell to the ground, more like aluminum
The flow was seen only from one window which happen to be where the majority of the aluminum plane would have come to rest
The molten flow changed its direction with the sagging floor. Thermite doesn't walk
A UPS system on the 81st floor can account for the molten flow
http://www.debunking911.com/moltensteel.htm
Die uitleg is onzin. Gesmolten aluminium is niet roodgloeiend.quote:Op maandag 6 september 2010 11:38 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Nog wat over het gesmolten staal en thermiet.
je lult echt jij, die aarbevingen waren heel goed te zien, maar jij neemt nog niet eens de moeite om naar de info die jou wordt aangedragen te kijken!quote:Op maandag 6 september 2010 09:48 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik ga al langer mee dan vandaag. Het is niet de eerste keer dat ik dat onderzoek heb gezien.
In New York stond op dat moment wel degelijk een seismograaf. Die dingen zijn ook in mobiele versies te krijgen.
Maar goed, ook op seismografen die vast stonden, was die aardbeving niet te zien.
http://www.thesilvermount(...)oud-op-de-markt.htmlquote:Op maandag 6 september 2010 07:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat gaat buiten de balans.
En daarnaast het is toch wel bekend dat goud-staven van America vervangen zijn door wolfraam-staven.
Zullen we het link dumpen wat proberen te beperken? Een aantal mensen kunnen daar niet zo goed tegen. Ik eigenlijk ook niet zo, hoewel ik me er mogelijk ook weleens schuldig aan maak. Geef anders gewoon ff een (korte) toelichting van wat er te lezen valt via jouw link. Wellicht dat het mensen dan over de streep trekt ook daadwerkelijk te gaan lezen.quote:Op maandag 6 september 2010 11:44 schreef Your_Business_Partner het volgende:
[..]
http://www.thesilvermount(...)oud-op-de-markt.html
Ik heb gevraagd waar die beving te zien was op een film, gevraagd naar een specifieke tijd.quote:Op maandag 6 september 2010 11:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je lult echt jij, die aarbevingen waren heel goed te zien, maar jij neemt nog niet eens de moeite om naar de info die jou wordt aangedragen te kijken!
Verdere discussie met jou is dus zinloos
Bron graag.quote:Op maandag 6 september 2010 11:42 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Die uitleg is onzin. Gesmolten aluminium is niet roodgloeiend.
Know your facts.
Nitwit.quote:Op maandag 6 september 2010 11:59 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Bron graag.
Heb je ook wel verder gekeken, bijvoorbeeld op die link geklikt.
Vancouverfan ontmaskerd???quote:Op maandag 6 september 2010 10:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ga jou vanaf nu lekker negeren. Ben het zat om vragen en reacties naar mijn hoofd te krijgen waaruit blijkt dat:
A. Je 80% van wat ik zeg, niet leest
B. Je vergelijkingen maakt die echt nergens op slaan
C. Je trollt en zuigt.
quote:Kijk maar naar het computermodel van NIST en leg dat naast de beelden van de instorting van WTC 7. Als jij dan nog beweert dat het model van NIST conform realiteit is, dan ben je rijp voor de opticien. Ook heeft NIST significante (input) data achter gehouden onder het credo van de publieke veiligheid. Hierdoor is het onmogelijk om exact te toetsen of het NIST goed bezig is geweest. Reden genoeg om ZEER kritisch te zijn op dat rapport. Er zijn daarnaast ook gewoon een boel tegenstrijdigheden, foutjes en onvolledige zaken in dat rapport terug te vinden. Kortom... voor mij is het niet zoveel waard.
Dat plaatjequote:Op maandag 6 september 2010 12:36 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Vancouverfan ontmaskerd???![]()
[ afbeelding ]
[..]
Vanaf het punt dat alle input data beschikbaar is en is geverifieerd en als het model instort op de manier zoals het in de realiteit gebeurd is.quote:Op maandag 6 september 2010 12:38 schreef ATuin-hek het volgende:
Vanaf welk punt is een model volgens jou dan wel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |