abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86118386
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:45 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hey ToT, kijk eens even goed hoe het gegaan is. Lavenderr spreekt mij erop aan dat ik op een bepaalde manier op zo'n filmpje moet reageren. Ik vind dat onzin want ik geef gewoon uitleg waarom ik niet weer naar die neergeplempte filmpjes gaat kijken.
Oompaloompa die verduidelijking vraagt wat Lavenderr dan bedoeld, krijgt meteen de wind van voren dat ze aan het zeiken en zuigen is.

Dus het is niks bashen van Lavenderr, het is gewoon een vreemde manier van modden en reageren signaleren. Wat dat betreft zit Lavenderr net zo goed users te bashen met haar manier van reageren.

Als je het niet aan kan om zoveel fora te modden, als het te druk is, dan moet je er gewoon mee stoppen.
Mediacurator verwoordt in dat topic precies waarom er zo op jou gereageerd wordt.
pi_86118512
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Mediacurator verwoordt in dat topic precies waarom er zo op jou gereageerd wordt.
Ik zie echt geen reden om mijn posts aan te passen. Als MC telkens maar filmpjes blijft dumpen en teksten copy paste, zal ik zo kritisch op hem blijven reageren.

En als MC begint dat ik medicijnen niet ingenomen zou hebben, kunnen zijn opmerkingen wmb meteen de kliko in.
Maar hey, getroll van conspiracy gelovers is geen probleem he.
Leaf
pi_86118925
Opmerkingen over medicijnen kunnen idd natuurlijk ook niet, maar je kunt als moderator natuurlijk ook niet alles zien.
Daarbij maakt gebash van sceptici naar believers de discussie gewoon moeilijk en gewoon zeer onprettig.
MC plaatste een filmpje, jij bent er niet van onder de indruk omdat je denkt al zo'n beetje alles op dit gebied te hebben gelezen en geeft eigenlijk feitelijk aan dat ze die filmpjes maar voor zich moeten houden, want ze komen toch nooit met wat nieuws, waarmee je het topic eigenlijk zou saboteren op die manier.

Heb je echte interesse in zo'n topic; snuffel dan gewoon lekker rond daar en bekijk de filmpjes!
Vind je het ronduit bullshit en raak je verveeld door wat er gezegd en getoond wordt? Xcuse me, WTF r u still doing there then? :?
Als mij iets verveelt kap ik er gewoon mee. Hey, look at me: I'm black now! :P
Als 9/11-topics en de argumenten erin jou vervelen, neem dan een voorbeeld aan mij! *O*
pi_86119070
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:45 schreef VancouverFan het volgende:

Als je het niet aan kan om zoveel fora te modden, als het te druk is, dan moet je er gewoon mee stoppen.
Dat bepaalt ze nog altijd zelf natuurlijk. :{w Net zoals jij zelf bepaalt of je reageert of niet. Ik vind dat ik je dat even moest zeggen.
pi_86119174
Oops.. verkeerde topic.. :')

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2010 10:51:08 ]
pi_86119184
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:41 schreef ToT het volgende:
Opmerkingen over medicijnen kunnen idd natuurlijk ook niet, maar je kunt als moderator natuurlijk ook niet alles zien.
Hoeft ook niet. Als ik iets echt niet vind kunnen, dan zeg ik het wel in FB. Maar ja....

quote:
Daarbij maakt gebash van sceptici naar believers de discussie gewoon moeilijk en gewoon zeer onprettig.
MC plaatste een filmpje, jij bent er niet van onder de indruk omdat je denkt al zo'n beetje alles op dit gebied te hebben gelezen en geeft eigenlijk feitelijk aan dat ze die filmpjes maar voor zich moeten houden, want ze komen toch nooit met wat nieuws, waarmee je het topic eigenlijk zou saboteren op die manier.
Zo kun je het uitleggen. Die uitleg deel ik niet. Ik geef gewoon mijn persoonlijke mening.
En tja, ik vind dat alleen maar filmpje dumpen juist een topic saboteerd.

quote:
Heb je echte interesse in zo'n topic; snuffel dan gewoon lekker rond daar en bekijk de filmpjes!
Vind je het ronduit bullshit en raak je verveeld door wat er gezegd en getoond wordt? Xcuse me, WTF r u still doing there then? :?
Als mij iets verveelt kap ik er gewoon mee. Hey, look at me: I'm black now! :P
Als 9/11-topics en de argumenten erin jou vervelen, neem dan een voorbeeld aan mij! *O*
Van mij mag iedereen zeggen dat 9/11 een complot is. Ik zie het graag dat mensen kritisch zijn en niet alle slikken wat er gezegd wordt. Wat dat betreft kan het een hele boeiende discussie zijn. Als mensen tenminste maar open staan voor andere meningen en ideeën.

Er ontstaan ook wel degelijk interessante discussie zoals een paar dagen terug met Eurabia en Aqaurs. Die willen wel luisteren naar de mening van anderen en die beginnen niet meteen te schelden.
Leaf
pi_86121760
quote:
Op maandag 6 september 2010 10:50 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Hoeft ook niet. Als ik iets echt niet vind kunnen, dan zeg ik het wel in FB. Maar ja....
[..]

Zo kun je het uitleggen. Die uitleg deel ik niet. Ik geef gewoon mijn persoonlijke mening.
En tja, ik vind dat alleen maar filmpje dumpen juist een topic saboteerd.
[..]

Van mij mag iedereen zeggen dat 9/11 een complot is. Ik zie het graag dat mensen kritisch zijn en niet alle slikken wat er gezegd wordt. Wat dat betreft kan het een hele boeiende discussie zijn. Als mensen tenminste maar open staan voor andere meningen en ideeën.

Er ontstaan ook wel degelijk interessante discussie zoals een paar dagen terug met Eurabia en Aqaurs. Die willen wel luisteren naar de mening van anderen en die beginnen niet meteen te schelden.
Je doet nu net alsof buiten deze twee users iedereen altijd scheldt. Dat vind ik toch wel kwalijk dat je zoiets zegt. Denk eerst eens na voor je wat post.
pi_86123240
quote:
Op maandag 6 september 2010 09:23 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gezien, en 1 en ander verwijderd.
Bedankt :)
D.U.M.B.s (NWO's ondergrondse steden)

Gaat maar door met trollen
pi_86138124
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof buiten deze twee users iedereen altijd scheldt. Dat vind ik toch wel kwalijk dat je zoiets zegt. Denk eerst eens na voor je wat post.
Misschien moet jij gewoon lezen wat er staat en er niet zelf een draai aan geven...

Jouw conclusie slaat in ieder geval nergens op.
Leaf
pi_86139010
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:52 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Misschien moet jij gewoon lezen wat er staat en er niet zelf een draai aan geven...

Jouw conclusie slaat in ieder geval nergens op.
Doe eens normaal man! Jouw opmerking insinueerde het zo ongeveer wel! Ik lees het exact zoals Lavenderr het leest!

Fuck zeg, moderators doen hun werk vrijwillig en feitelijk hobbymatig. Ze doen het omdat ze het LEUK vinden, maar gezeik zoals dat van jou en J0kkebr0k vergallen het plezier gigantisch!
Als mensen nou gewoon eens wat relaxeter zouden reageren in de topics en niet alles meteen zo persoonlijk zouden maken daar, zou het werk van de moderators een stuk fijner zijn!
  maandag 6 september 2010 @ 20:15:08 #261
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86139094
Het zijn ook altijd dezelfde he.. of eigenlijk is het er maar 1... de rest vind het kennelijk wel prima gaan, dat zegt ook wat. ;)
The truth was in here.
pi_86139223
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:13 schreef ToT het volgende:

[..]

Doe eens normaal man! Jouw opmerking insinueerde het zo ongeveer wel! Ik lees het exact zoals Lavenderr het leest!

Fuck zeg, moderators doen hun werk vrijwillig en feitelijk hobbymatig. Ze doen het omdat ze het LEUK vinden, maar gezeik zoals dat van jou en J0kkebr0k vergallen het plezier gigantisch!
Als mensen nou gewoon eens wat relaxeter zouden reageren in de topics en niet alles meteen zo persoonlijk zouden maken daar, zou het werk van de moderators een stuk fijner zijn!
Over persoonlijk maken gesproken...

JIj en Lavenderr zien echt dingen die er niet staan. Goed bedoelde kritiek wordt gezien als een persoonlijk aanval. Vragen of iets gemod kan worden wordt gezien als klacht dat het niet goed gebeurd. Als er om verduidelijking wordt gevraagd, wordt dat gezien als zeuren en zuigen.

Jullie 2 lezen dingen die er echt niet staan.

Ook nu weer, ik zeg niks over mods in mijn laatste paar posts en jij ziet er toch een aanval op de mods in 8)7
Waar haal je het vandaan....
Leaf
pi_86139289
ik vind het niet prima gaan, maar wanneer ik dat aangeef zonder ook maar een vinger naar een persoon te wijzen, alleen naar de issue at hand, wordt lavenderr boos en ben ik een zuigert en krijg ik huilies naar mijn hoofd geslingerd.

Ik hou dus wel mijn mond, maar vind zeker niet dat het prima gaat.

Voor klachten krijg ik op mijn flikker, voor vragen krijg ik op mijn flikker, en voor goedbedoelde tips krijg ik op mijn flikker, je hoeft geen Pavlov te zijn om te begrijpen wat het gevolg daarvan is :P
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86139374
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:13 schreef ToT het volgende:

[..]

ToT, alsjeblieft zeg. Haal mij er nou niet iedere keer bij. Ik dacht dat ik me nu wel aardig aan het gedragen was. :)
pi_86139471
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:15 schreef Bastard het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde he.. of eigenlijk is het er maar 1... de rest vind het kennelijk wel prima gaan, dat zegt ook wat. ;)
De zwijgende meerderheid zegt niet zoveel.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen hier niet meer reageren omdat ze dan al snel de wind van voren krijgen van ToT of Lavenderr.
Leaf
pi_86140241
Nee je had het in die laatste posts niet over de moderators, maar je opmerkingen richting Lavenderr waren ook niet fijn.

J0kkebr0k, okee, rondom jou is het idd al een paar dagen wat rustiger, dat scheelt. Ik hoop dat dat zo blijft. Op zich ben je best okay, lijkt me.

En @ dat anderen niet zouden posten omdat ze heel snel de wind van voren van ons zouden krijgen.... :')___!
Doe alsjeblieft eens normaal zeg en lees je eigen posts. Er zijn hier gewoon een aantal mensen die de boel verzieken. Als wij met een beetje humor de boel proberen bij te sturen zijn we een stel slappe mietjes die nog geen kleuterklasje in het gareel zouden kunnen houden. Nee, wij (althans de moderators waaronder ik niet meer val) moeten HARDER OPTREDEN! Dat is nog niet zo heel lang geleden gezegd!
Ik heb al gewaarschuwd dat mensen dat niet leuk zouden vinden, dat we dan een soort Gestapo of zo zouden moeten zijn, en dat als Jantje stout doet tegen Pietje en dat we Jantje daarvoor zouden straffen, dat Jantje weer gaat zeiken omdat Pietje óók stout doet en dat het oneerlijk is dat Jantje gestraft wordt en Pietje niet, terwijl we gewoon naar de situatie per post kijken, en naar hoe iemand zich in het algemeen in BNW gedraagt.

Stel je je in BNW op als iemand die zuigt en altijd maar kritiek levert op alles en iedereen, dan zul je ook gewoon zo behandeld worden. Lijkt me toch logisch?

@ oompa: als je goede tips hebt kun je die altijd geven, zolang ze gewoon echt als opbouwende tips geformuleerd worden en niet als een soort sneer dat de mods het verkeerd zouden doen of zo.
Ik kan me even niet herinneren of jij zulke tips met bijvoorbeeld het woord "moeten" geformuleerd hebt, maar ZULKE "tips" verdwijnen meteen in de Kliko. Mods MOETEN niets!
pi_86140744
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:40 schreef ToT het volgende:
Nee je had het in die laatste posts niet over de moderators, maar je opmerkingen richting Lavenderr waren ook niet fijn.

J0kkebr0k, okee, rondom jou is het idd al een paar dagen wat rustiger, dat scheelt. Ik hoop dat dat zo blijft. Op zich ben je best okay, lijkt me.

En @ dat anderen niet zouden posten omdat ze heel snel de wind van voren van ons zouden krijgen.... :')___!
Doe alsjeblieft eens normaal zeg en lees je eigen posts. Er zijn hier gewoon een aantal mensen die de boel verzieken. Als wij met een beetje humor de boel proberen bij te sturen zijn we een stel slappe mietjes die nog geen kleuterklasje in het gareel zouden kunnen houden. Nee, wij (althans de moderators waaronder ik niet meer val) moeten HARDER OPTREDEN! Dat is nog niet zo heel lang geleden gezegd!
Ik heb al gewaarschuwd dat mensen dat niet leuk zouden vinden, dat we dan een soort Gestapo of zo zouden moeten zijn, en dat als Jantje stout doet tegen Pietje en dat we Jantje daarvoor zouden straffen, dat Jantje weer gaat zeiken omdat Pietje óók stout doet en dat het oneerlijk is dat Jantje gestraft wordt en Pietje niet, terwijl we gewoon naar de situatie per post kijken, en naar hoe iemand zich in het algemeen in BNW gedraagt.

Stel je je in BNW op als iemand die zuigt en altijd maar kritiek levert op alles en iedereen, dan zul je ook gewoon zo behandeld worden. Lijkt me toch logisch?
Ja dat lijkt mij ook logisch. Maar de waarheid is toch echt anders.

Het is echt niet zo dat als je netjes doet en kritisch bent, dat je dan ook nette antwoorden terugkrijgt.

Maar misschien kun jij eens uitleggen wat jij onder zuigen verstaat. Volgens mij had ik hier een nette reactie maar krijg ik toch allerlei gezeik over me heen van Jokkebrok.
Leaf
pi_86141124
quote:

@ oompa: als je goede tips hebt kun je die altijd geven, zolang ze gewoon echt als opbouwende tips geformuleerd worden en niet als een soort sneer dat de mods het verkeerd zouden doen of zo.
Ik kan me even niet herinneren of jij zulke tips met bijvoorbeeld het woord "moeten" geformuleerd hebt, maar ZULKE "tips" verdwijnen meteen in de Kliko. Mods MOETEN niets!
Van jullie als mods.. tenminste jij als ex-mod dan... moet ik zeggen dat jullie het prima doen. ^O^ mag ook weleens gezegd worden. Valt niet mee om continu dit soort geouwehoer naar je kop te krijgen, terwijl je je best doet om de sfeer hier goed te houden. BNW lijkt mij een van de lastigere sub forums hier.

Niet te streng modereren is juist top! ^O^

En dit was niet om konten te kruipen... gewoon puur omdat het zo is en omdat het engelen geduld ook weleens beloond mag worden. :*
  maandag 6 september 2010 @ 20:58:38 #269
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86141171
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:23 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

De zwijgende meerderheid zegt niet zoveel.

Ik kan me goed voorstellen dat mensen hier niet meer reageren omdat ze dan al snel de wind van voren krijgen van ToT of Lavenderr.
Nou dat geloof ik niet zo denk ik.. er word toch ook veel cynisme en quasi lelijke opmerkingen naar elkaar toegestaan. En ik vind ook echt dat hier veel werk word gestoken in de usergroep, luisterend oor, via PM, en niet 1x maar vele keren. Ik denk dus dat de meerderheid het daar wel mee eens is, en een enkeling zeurt omdat het graag zeurt?
The truth was in here.
pi_86141554
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou dat geloof ik niet zo denk ik.. er word toch ook veel cynisme en quasi lelijke opmerkingen naar elkaar toegestaan. En ik vind ook echt dat hier veel werk word gestoken in de usergroep, luisterend oor, via PM, en niet 1x maar vele keren. Ik denk dus dat de meerderheid het daar wel mee eens is, en een enkeling zeurt omdat het graag zeurt?
Ik persoonlijk zeur niet graag.

Maar ik laat niet over me lopen en ik steek ook niet mijn kop in het zand.
En ik reageer ook als mensen een vraag aan mij stellen. Nu jij weer die een reactie van mij verlangd en dan krijg ik straks weer een opmerking dat ik teveel in FB ben. Terwijl ik vooral reageer op mensen die mij menen zich te moeten bemoeien met mijn opmerkingen.
Leaf
pi_86142093
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:05 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ik persoonlijk zeur niet graag.

Maar ik laat niet over me lopen en ik steek ook niet mijn kop in het zand.
En ik reageer ook als mensen een vraag aan mij stellen. Nu jij weer die een reactie van mij verlangd en dan krijg ik straks weer een opmerking dat ik teveel in FB ben. Terwijl ik vooral reageer op mensen die mij menen zich te moeten bemoeien met mijn opmerkingen.
Sorry hoor _O-
pi_86142279
quote:
Nee stond geen moeten in, was ook redelijk objectief de problemen aan beide kanten benoemend. De reactie die ik kreeg is dat als jullie tips wilden jullie er wel om zouden vragen en dat ik niet moest zuigen.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_86142327
quote:
Op maandag 6 september 2010 20:19 schreef oompaloompa het volgende:
ik vind het niet prima gaan, maar wanneer ik dat aangeef zonder ook maar een vinger naar een persoon te wijzen, alleen naar de issue at hand, wordt lavenderr boos en ben ik een zuigert en krijg ik huilies naar mijn hoofd geslingerd.

Ik hou dus wel mijn mond, maar vind zeker niet dat het prima gaat.

Voor klachten krijg ik op mijn flikker, voor vragen krijg ik op mijn flikker, en voor goedbedoelde tips krijg ik op mijn flikker, je hoeft geen Pavlov te zijn om te begrijpen wat het gevolg daarvan is :P
Stel je niet zo aan zeg.
Je krijgt van mij gewoon netjes antwoord, dus waar deze post op slaat :?
Goedbedoelde tips: prima, gezeik: niet prima, gedram ohne Ende: niet prima.
pi_86142848
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan zeg.
Sorry hoor _O-
Leaf
pi_86143176
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan zeg.
Dat is gewoon niet waar, gisteren stelde ik nog een normale vraag waar je weer zwaar geirriteerd op reageerde. Maar deze discussie is sowieso nogal zinloos, postte alleen als reactie op bastard dat stilte niet per se betekent dat iemand alles ok vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')