abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 10:26:04 #226
249559 crew  Lavenderr
pi_86082602
quote:
Op zondag 5 september 2010 01:42 schreef mediacurator het volgende:
Golfstroom Atlantische Oceaan inderdaad verstoord door olier

yikes! :o TS ging mis, had moeten zijn

Golfstroom Atlantische Oceaan idd verstoord door olieramp

ajb assistentie?
Done :)
pi_86094068
Ik zit er sterk over te denken om een apart topic over het NIST rapport en WTC 7 te maken, als dat is toegestaan.

Dussuh.. Lavenderr. Mag dat? :)
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 17:55:58 #228
249559 crew  Lavenderr
pi_86094764
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit er sterk over te denken om een apart topic over het NIST rapport en WTC 7 te maken, als dat is toegestaan.

Dussuh.. Lavenderr. Mag dat? :)
Ja, natuurlijk mag dat . Maak er wat moois van :)
pi_86094981
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk mag dat . Maak er wat moois van :)
Ga er van de week eens mee aan de slag :)
pi_86107805
Hier is het beter denk ik: (die andere kan in princiepe weg omdat het beetje ot is)

quote:
Op zondag 5 september 2010 22:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je reageert met posts zoals bijvoorbeeld deze:
'Niks nieuws dus. Gewoon wat mensen die voor de zoveelste keer hun zegje doen. Prima, dan hoef ik die video's ook niet te kijken'.

Dat is vervelend, dat is nergens voor nodig. Stop daar nu eens mee.

Laat mensen gewoon posten wat ze wíllen posten, mits binnen de policy, als het onderwerp je niet aanstaat lees je het gewoon niet. Als je een filmpje niet wilt kijken doe je dat gewoon niet, maar stop eens met die vervelende commentaren en post gewoon inhoudelijk.
Heb het je nu al zo vaak gevraagd, lijk wel een langspeelplaat, maar de boodschap komt blijkbaar niet aan.

En nu maar weer verder op FB.
Dit topic is voor andere dingen bedoeld.
ff voor de zekerheid: het is dus ok om dingen te posten die al eerder gepost zijn, waarbij de poster niet eens uit hoeft te leggen waar het over gaat noch waarom het relevant is?
Weet je zeker dat dat de policy is die je uit wilt dragen?

edit: ah zie dat je net wel daar hebt gereageerd. Maar als ik het goed begrijp mag dat dus?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 22:36:44 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_86108192
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:29 schreef oompaloompa het volgende:
Hier is het beter denk ik: (die andere kan in princiepe weg omdat het beetje ot is)
[..]

ff voor de zekerheid: het is dus ok om dingen te posten die al eerder gepost zijn, waarbij de poster niet eens uit hoeft te leggen waar het over gaat noch waarom het relevant is?
Weet je zeker dat dat de policy is die je uit wilt dragen?

edit: ah zie dat je net wel daar hebt gereageerd. Maar als ik het goed begrijp mag dat dus?
Wat wil je nu horen? Ik heb antwoord gegeven en daar zul je het mee moeten doen.
Het was trouwens tussen VancouverFan en mij. Je hoeft je niet op te werpen als zijn beschermengel, hij kan zich heel goed zelf redden.

Post toch gewoon en zuig en zeur niet zo. Het wordt vervelend.
pi_86108363
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat wil je nu horen? Ik heb antwoord gegeven en daar zul je het mee moeten doen.
Het was trouwens tussen VancouverFan en mij. Je hoeft je niet op te werpen als zijn beschermengel, hij kan zich heel goed zelf redden.

Post toch gewoon en zuig en zeur niet zo. Het wordt vervelend.
ik bemoei me ook niet tegen het gedoe met VF en jou.

Wel wil ik graag duidelijkheid over de uitspraak die je daar doet. Je lijkt daar te zeggen dat het ok is om oude (al eerder gepostte) filmpjes gewoon opnieuw neer te plempen zonder enige eigen inbreng m.b.t. relevantie of inhoud.

Ik wil graag weten of dat de standaard policy is? (totaal ongerelateerd tot VF, gewoon omdat jij het postte en ik niet verwacht had dat dat echt ok is)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 22:42:19 #233
249559 crew  Lavenderr
pi_86108481
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

ik bemoei me ook niet tegen het gedoe met VF en jou.

Wel wil ik graag duidelijkheid over de uitspraak die je daar doet. Je lijkt daar te zeggen dat het ok is om oude (al eerder gepostte) filmpjes gewoon opnieuw neer te plempen zonder enige eigen inbreng m.b.t. relevantie of inhoud.

Ik wil graag weten of dat de standaard policy is? (totaal ongerelateerd tot VF, gewoon omdat jij het postte en ik niet verwacht had dat dat echt ok is)
Nog een keer dan maar: het zou fijn zijn als mensen uitgebreid commentaar of hun visie geven als ze een filmpje of een artikel posten. Maar nogmaals, je kunt ze niet dwingen.
Linkdumpen is idd niet goed en wordt dan ook vaak verwijderd.
pi_86108692
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nog een keer dan maar: het zou fijn zijn als mensen uitgebreid commentaar of hun visie geven als ze een filmpje of een artikel posten. Maar nogmaals, je kunt ze niet dwingen.
ok dat is duidelijk :)

jammer dat er niet een bepaalde minimale inzet ge-eist kan worden, vaak zie je, van beide kanten, dat mensen die veel moeite doen gefrustreerd raken van non-effort posts tussen de reacties.
pi_86108994
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah. Maar ik mag dus niet vragen naar de inhoud en dan later zeggen waarom ik daar niet naar ga kijken?

Ik moet het gewoon negeren, niet proberen om een discussie daar over te starten en dan het gezeik dat ik er niks mee doe over me heen laten komen.
Leaf
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 23:01:51 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_86109503
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:51 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ah. Maar ik mag dus niet vragen naar de inhoud en dan later zeggen waarom ik daar niet naar ga kijken?

Ik moet het gewoon negeren,
niet proberen om een discussie daar over te starten en dan het gezeik dat ik er niks mee doe over me heen laten komen.
Dat zou een goed idee zijn.
En nu ga ik kijken naar de docu van 9/11.
pi_86109600
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat zou een goed idee zijn.
En nu ga ik kijken naar de docu van 9/11.
En dan gaan Jokkebrok en anderen dus weer zeiken dat ik de discussie uit de weg ga..... :')

Sorry hoor, maar ik kan je moeilijk serieus nemen als je zo selectief reageert.
Leaf
pi_86109706
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

En dan gaan Jokkebrok en anderen dus weer zeiken dat ik de discussie uit de weg ga..... :')

Ik denk dat ze jou al lang niet meer serieus neemt met je getroll en gezuig.
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 23:10:01 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_86109870
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:03 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Nee, dat gaan ze niet doen.
Ze gaan ook naar de docu kijken.
Kijk jij niet dan?
pi_86109995
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat gaan ze niet doen.
Je hebt blijkbaar niet goed opgelet.

quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is het trouwens niet grappig om te zien dat hoe dieper het topic gaat, er steeds minder en minder reacties komen? Meestal loopt het hier storm, maar zodra je echt moeilijke vragen gaat stellen, dan zijn "ze" ineens pleitheines. Dat geldt vooral voor de mensen die het hardst roepen dat ze kennis van de materie hebben.... ik noem geen namen (Oompaloompa, arie-bc, VancouverFan, A-tuinhek,Terecht, Coolguy en nog een aantal waar ik de namen van kwijt ben)

Of ze hebben nu ineens wel een leven en iets te doen. Dat kan ook natuurlijk ;)

Ok, relpost... is waar, maar het duurt me allemaal te lang ;)
quote:
Ze gaan ook naar de docu kijken.
Kijk jij niet dan?
Nee. Ik verwacht geen nieuwe, objectieve verhalen te zien op SBS6.
Leaf
  Moderator zondag 5 september 2010 @ 23:19:47 #241
249559 crew  Lavenderr
pi_86110296
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:12 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar niet goed opgelet.
[..]

[..]

Nee. Ik verwacht geen nieuwe, objectieve verhalen te zien op SBS6.
Klopt, ik doe weinig tot niets hier :')
pi_86110363
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt, ik doe weinig tot niets hier :')
Dat zijn jouw woorden.

Het is wel degelijk een feit dat er mensen zijn die gaan zeuren als je niet (snel genoeg) op ze reageert.
Leaf
pi_86110870
quote:
Op zondag 5 september 2010 23:21 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden.

Het is wel degelijk een feit dat er mensen zijn die gaan zeuren als je niet (snel genoeg) op ze reageert.
Jij, onder andere, wilde inhoud. Dan krijg je die en vervolgens ga je er niet of niet inhoudelijk op in en laat het lang of zelfs oneindig op zich wachten voor je reageert. Kom je echter met iets "makkelijks", dan ben je er meteen als de kippen bij.
pi_86112524
Ja godverdomme, is het nou eens afgelopen met dat gebash tegen Lavenderr? Ze is moderator op 3 subfora hier op Fok en doet haar best om alles een beetje in goede banen te leiden!
Filmpjes zonder commentaar reposten is idd bloedirritant, maar mods kunnen dat niet voorkomen en kunnen ook niet elk filmpje onder de loep nemen om te kijken of het al niet eerder gepost is.
Valt een eerder gepost filmpje wél op, dan wordt-ie verwijderd. Verder worden de posters van die filmpjes verzocht om er toch een begeleidend schrijven bij te doen. Uiteraard mag je als user zijnde ook wel aan de poster vragen of hij dat in het vervolg wil doen, maar een aantal mensen hier kunnen ZO zeikerig over die dingen doen, dat zulke vragen weer in flamewars ontaarden, en daar krijgt Lavenderr dan weer de schuld van, want zij had weer moeten opletten.

Fuck it, ze heeft een goede baan én zet zich zoals gezegd enorm in op 3 subfora hier op Fok! Beetje ERG laf om haar van laksheid of wat dan ook te beschuldigen!
pi_86112672
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:26 schreef ToT het volgende:
Ja godverdomme, is het nou eens afgelopen met dat gebash tegen Lavenderr? Ze is moderator op 3 subfora hier op Fok en doet haar best om alles een beetje in goede banen te leiden!
Filmpjes zonder commentaar reposten is idd bloedirritant, maar mods kunnen dat niet voorkomen en kunnen ook niet elk filmpje onder de loep nemen om te kijken of het al niet eerder gepost is.
Valt een eerder gepost filmpje wél op, dan wordt-ie verwijderd. Verder worden de posters van die filmpjes verzocht om er toch een begeleidend schrijven bij te doen. Uiteraard mag je als user zijnde ook wel aan de poster vragen of hij dat in het vervolg wil doen, maar een aantal mensen hier kunnen ZO zeikerig over die dingen doen, dat zulke vragen weer in flamewars ontaarden, en daar krijgt Lavenderr dan weer de schuld van, want zij had weer moeten opletten.

Fuck it, ze heeft een goede baan én zet zich zoals gezegd enorm in op 3 subfora hier op Fok! Beetje ERG laf om haar van laksheid of wat dan ook te beschuldigen!
^O^

Helemaal mee eens! Dat er een aantal mij graag onderuit willen halen, prima, maar laat de mod gewoon haar werk lekker doen en zeik niet op ieder pietluttig dingetje.
pi_86112891
D.U.M.B.s (NWO's ondergrondse steden)

Boekenwurm is continu aan het trollen. :{
pi_86113825
Hoezo "sponsored by the illuminati" ?

Is het een poging gevat te zijn? Over de ruggen van de miljoenen doden die dat volk op hun naam heeft?
pi_86117204
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:40 schreef Chooselife het volgende:
D.U.M.B.s (NWO's ondergrondse steden)

Boekenwurm is continu aan het trollen. :{
Gezien, en 1 en ander verwijderd.
Bedankt :)
pi_86117212
quote:
Op maandag 6 september 2010 01:11 schreef Ante-diluviaN het volgende:
Hoezo "sponsored by the illuminati" ?

Is het een poging gevat te zijn? Over de ruggen van de miljoenen doden die dat volk op hun naam heeft?
Denk dat het gewoon een grapje is. Niet zo zwaar aan tillen :)
pi_86117565
quote:
Op maandag 6 september 2010 00:26 schreef ToT het volgende:

Hey ToT, kijk eens even goed hoe het gegaan is. Lavenderr spreekt mij erop aan dat ik op een bepaalde manier op zo'n filmpje moet reageren. Ik vind dat onzin want ik geef gewoon uitleg waarom ik niet weer naar die neergeplempte filmpjes gaat kijken.
Oompaloompa die verduidelijking vraagt wat Lavenderr dan bedoeld, krijgt meteen de wind van voren dat ze aan het zeiken en zuigen is.

Dus het is niks bashen van Lavenderr, het is gewoon een vreemde manier van modden en reageren signaleren. Wat dat betreft zit Lavenderr net zo goed users te bashen met haar manier van reageren.

Als je het niet aan kan om zoveel fora te modden, als het te druk is, dan moet je er gewoon mee stoppen.
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')