Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
aha, dat zal welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik wilde snel reageren voordat ik de lapo kreeg.
Maar toen hadden jij en Marc al gereageerd..
welke?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat had ik ook, en nog een ranzige ook
ik weet nog niet wat ik ga etenquote:
mooizoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
de boekhouding is ook weer helemaal klaar tot september
Een of andere groentepizza van de Appiequote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van tijdschriftjes... en thee zetten kan ik ook zelf
Nee?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan daar echt niet tegen kots bluuurgh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ferbje! Hoe ist?quote:Veel roken, slecht eten en dik worden, je cholesterol omhoog gooien, en je bent al een heel eind hoor!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:01 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, dat gaat moeilijk worden dan, ziek worden aan het hart...
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ik moet ook zeggen dat als ik ECHT ECHT ziek ben er ook wel voor me gezorgd kan worden hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
![]()
![]()
Nouja, dat deed mn moeder altijd als ik ziek wasLaat ik het zo zeggen. Als je echt een goeie griep te pakken hebt is het toch wel fijn als iemand voor je zorgt vind ik
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
![]()
Nouja, dat deed mn moeder altijd als ik ziek wasLaat ik het zo zeggen. Als je echt een goeie griep te pakken hebt is het toch wel fijn als iemand voor je zorgt vind ik
[..]
Nee?Ik vind het wel meevallen. Ik vind andere dingen goorder.
ja maar dan wil je me niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ferbje! Hoe ist?
[..]
Veel roken, slecht eten en dik worden, je cholesterol omhoog gooien, en je bent al een heel eind hoor!
Dat is waarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat als ik ECHT ECHT ziek ben er ook wel voor me gezorgd kan worden hoor![]()
Verder als ik verkouden ben of keelpijn heb.. sja.. een moeder moet altijd door
Ohh oke.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat als ik ECHT ECHT ziek ben er ook wel voor me gezorgd kan worden hoor![]()
Verder als ik verkouden ben of keelpijn heb.. sja.. een moeder moet altijd door
quote:
Ik heb zonet een pizza salami bij de domino's pizza vlak bij mij in de buurt besteldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een of andere groentepizza van de Appie![]()
Bij gebrek aan communicatie had ik dus heerlijke gehaktballen kunnen eten
Ja maar ja maar ik voel me best beroerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh oke.Dan is het goed
![]()
Ja, nee, dat soort kleine dingetjes...![]()
[..]
![]()
Ik voel mij ietsje beter maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mij heb volgestopt met echinaforce, kaloba en een vitaminebruistabletquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik voel me best beroerd
Kopje thee met honing ajb
Heb je zelf gekookt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef Ferb het volgende:
Jullie allemaal lekkere dingen terwijl ik aardappelen, boontjes en varkensvlees zat te eten
Pizza pizza pizzaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef Ferb het volgende:
Jullie allemaal lekkere dingen terwijl ik aardappelen, boontjes en varkensvlees zat te eten
Tsssk zeg maar tegen hem dat hij volgende keer iets lekkers moet maken want als jij dan als hij oud is voor hem kookt ook iets maakt wat hij niet zo lekker vindquote:
Wat voor smaak?quote:
Tegen die tijd is hij 120quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tsssk zeg maar tegen hem dat hij volgende keer iets lekkers moet maken want als jij dan als hij oud is voor hem kookt ook iets maakt wat hij niet zo lekker vind
Dan had je hem eerder of Fok! moeten zetten.quote:
Salamiquote:
Gut, sehr gutquote:
*Zuster Merel to the rescueeeeeeeeequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik voel me best beroerd
Kopje thee met honing ajb
Have fun / succes?quote:
Dat is wel oud ja maar als hij dan 120 is hoe oud ben jij dan?quote:
Whm, 120 - 50 = 70quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is wel oud ja maar als hij dan 120 is hoe oud ben jij dan?
lekkerquote:
Nou dan ga je gewoon over 10 jaar iets voor hem koken wat hij niet lekker vindquote:
Reken maar vanquote:
Conclusie, dan zijn we allebij dood.quote:
Je kan wel 84 worden hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Conclusie, dan zijn we allebij dood.
DUS, it never gonna happen![]()
Neh, opzich vindt ik koken wel leuk.
En dan best serieus. Geen pannenkoekjes omdraaien ofzo.
Ja maar jij hoeft toch geen 70 jaar te wachten tot jij iets voor hem kookt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Conclusie, dan zijn we allebij dood.
DUS, it never gonna happen![]()
Neh, opzich vindt ik koken wel leuk.
En dan best serieus. Geen pannenkoekjes omdraaien ofzo.
Ik ben luiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar jij hoeft toch geen 70 jaar te wachten tot jij iets voor hem kookt?
Joh als je 14 bent dan vind je iemand van 84 heeeeeeeeeeel oud en dan denk je dat je op die leeftijd al dood bentquote:
Ja daar had ik al zo'n vermoeden vanquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hierquote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Joh als je 14 bent dan vind je iemand van 84 heeeeeeeeeeel oud en dan denk je dat je op die leeftijd al dood bent
Halloquote:
dacht ik vroeger ook toen ik 14 jaar wasquote:
lekkerquote:
Zo dom ben ik niet...opzich..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
dacht ik vroeger ook toen ik 14 jaar was
Nee maar als je 14 bent dan lijkt 84 wel heel oud natuurlijkquote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:03 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb al een ijsje op
Ik mag er vast nog één
waar?quote:
Dat wel, nog 70 jaar te gaanquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee maar als je 14 bent dan lijkt 84 wel heel oud natuurlijk
Oeh ijs is goed voor de keelpijn he?quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de jongste ligt, de oudste gaat binnen nu en 5 minuten
Zekers..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh ijs is goed voor de keelpijn he?
Inderdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeul goed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eetsmakelijk !quote:
6 en 2quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:13 schreef Enfermera het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeul goed.
Hoe oud zijn je kinders?
Goed!! En daar?quote:
quote:
HOI BEIDEquote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
<-
[..]
Hey Enfe![]()
<-
[..]
Hey Ferb? <-
Hoi Alleenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goed!! En daar?
[..]
[..]
HOI BEIDE
Hoofdpijn al heel de dag.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goed!! En daar?
[..]
[..]
HOI BEIDE
Hey LLquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he? Nog even en hij kan een krantenwijk beginnen![]()
[..]
Marijke![]()
[..]
hoi Trev
Hint hintquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he? Nog even en hij kan een krantenwijk beginnen![]()
[..]
Marijke![]()
[..]
hoi Trev
Minder!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hoofdpijn al heel de dag.
ijs gegeten heel de dag.
Voor de rest alles goed
Helloquote:
Hey Ferb!quote:
Henk!quote:
Trevquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
![]()
[..]
Hey Enfe![]()
![]()
[..]
Hey Ferb
Hey Mat!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goed!! En daar?
[..]
[..]
HOI BEIDE
Hoi!quote:
Gewerkt, was leuk en toen bij Bianca gegetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen een beetje gewerkt dus echt leuk nope en daar?
Klinkt echt een stuk beter als bij mijquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewerkt, was leuk en toen bij Bianca gegetenWas gezellig
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Ferb!Alles goed?
[..]
Henk!
[..]
TrevLeuke dag gehad?
[..]
Hey Mat!
Straks weer even lekker op bed liggenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:30 schreef Ferb het volgende:
[..]
Hoofdpijn al heel de dag.
ijs gegeten heel de dag.
Voor de rest alles goed
Oh okequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb geld nodig, ik kan inpreciepe een krantenwijk lopen maar ik ben lui
Dus vandaar
Ach daar hebben wel meer mensen last vanquote:
Kijk zequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach daar hebben wel meer mensen last van
Ik ga even een afleveringetje van Prisonbreak kijkentot straks
Enjoyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach daar hebben wel meer mensen last van
Ik ga even een afleveringetje van Prisonbreak kijkentot straks
Hoii!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Hoe is het? Heb je een leuke dag gehad?
Je bent hier elke dag gezelligquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoii!Jaa, goed! Drukke dag gehad maar erg leuk, patiënt zei dat ze me erg gezellig vond vandaag, leuk compliment
En hoe ist met jou?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:34 schreef Ferb het volgende:
[..]
[..]
Straks weer even lekker op bed liggen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoii!Jaa, goed! Drukke dag gehad maar erg leuk, patiënt zei dat ze me erg gezellig vond vandaag, leuk compliment
En hoe ist met jou?
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar
voor het ijs
![]()
[..]Complimentjes zijn altijd tof
Hier alles okeeMaar ben nu wel moe
Dus ga ook lekker even op de bank hangen en een afleveringetje House kijken
Tot later allemaal
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef Trevland het volgende:
Goh, ben ik zo goed dat ik fok, tv kijk en game tegelijk?
Ik heb een tv.. Alleen de kabel is kapotquote:
Ik heb zelf nog geen tv maar er zijn hier genoeg dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:00 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb een tv.. Alleen de kabel is kapot![]()
Ouders kijken het nieuwes..
Zus heeft TE kleine TV
dus.
Oh, ben je opt werk?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen tv maar er zijn hier genoeg dus
Goed zo. Met jouw soort mensen komt Nederland er welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:36 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ik heb geld nodig, ik kan inpreciepe een krantenwijk lopen maar ik ben lui
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed zo. Met jouw soort mensen komt Nederland er wel
Ohjaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met ouders die meerdere tv's hebben
Ik zie hetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:11 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ohja![]()
Gaat niet echt lekker vandaag hiero
Dat is echt ziekquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:22 schreef Panda72 het volgende:
sommige mensen zijn echt gestoord
Braziliaan steekt naalden in kindje
Uitgegeven: 31 augustus 2010 19:53
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2010 19:53
AMSTERDAM - Een man in Brazilië heeft bekend dat hij twee naalden en een spijker in een meisje van 1,5 jaar heeft gestoken, omdat haar schoonheid hem irriteerde.
© Inertia StockDat heeft de politie van Rio de Janeiro dinsdag gezegd. Het kindje kreeg volgens de 28-jarige klusjesman te veel aandacht.
De moeder nam haar kind mee naar het ziekenhuis, omdat het zo huilde. Daar ontdekten artsen de naalden en spijker in haar lichaam.
De voorwerpen werden operatief verwijderd. De man werd maandag gearresteerd nadat de moeder in zijn zak naalden en spijkers had gevonden.
Ik voel mij ziek dus ik denk dat ik maar ga slapenquote:
beterschap Pandaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik voel mij ziek dus ik denk dat ik maar ga slapen![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
beterschap Panda
Thee met honing
Beterschap en slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[..]
[..]
buiten gezeten met 2 vrienden op mijn vaste plek bij de rotonde hier in de buurtquote:
Dan ga je hem toch leuk makenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
GADVERDAMME! Zit ik ineens in een heel facking andere klas met andere kutleraren (terwijl ik eerst leuke had)
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik er ook eens vroeg in duik.Ik voel me ook niet op en topLekkere hete douche en dan nog even met een boek in bed
Fijne avond allen
Goed bezigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:50 schreef MPG het volgende:
Wiki gemacht und tpoic 1801 bis 1900 archiviert.
Trustequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk dat ik er ook eens vroeg in duik.Ik voel me ook niet op en topLekkere hete douche en dan nog even met een boek in bed
Fijne avond allen
Was dat maar zoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ferb
Je telefoon zit op een rare plek?
Iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
ah ja, staat me iets van bij dat ik dat gelezen heb.
Vooral niet sporten voor jou dus.
Dat het nu veel pijn doet is wel klote
Hey STquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet gewoon zometeen alweer gaan slapen
Ik ookquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet gewoon zometeen alweer gaan slapen
En is het wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik werd even afgeleid door een preview van de nieuwe Ikea-gids![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik werd even afgeleid door een preview van de nieuwe Ikea-gids![]()
![]()
Blijk baar welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Dus... dus... Je vindt een of ander stom boekje belangrijker dan ons?
Het was op internet, die previewquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Dus... dus... Je vindt een of ander stom boekje belangrijker dan ons?
Ja dus?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was op internet, die preview
Het was de preview van een boekjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus belangrijker dan ons?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je hem als boekje wilt bekijken jaquote:
Maar alsnog iets wat belangrijker was dan wijquote:
Het ging om de nieuwe Ikea-gids.quote:
Ja en het is maar Ikeaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het ging om de nieuwe Ikea-gids.
Anyway, mooi lief quotestrepend suikertaartje, je praat er mooi omheen. WAAROM is zo'n stomme website over een boekje nou belangrijker dan wij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je hem als boekje wilt bekijken ja
Omdat jullie niet één keer per jaar helemaal nieuw en shiny vol nieuwe producten worden uitgegevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
Anyway, mooi lief quotestrepend suikertaartje, je praat er mooi omheen. WAAROM is zo'n stomme website over een boekje nou belangrijker dan wij?
Maar dat is geen stom boekje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Want jullie hebben helemaal niets dat soms even belangrijker is dan de KSC
Niet KSC maar onsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ja hoor. Massa's dingen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben elke keer als ik gedoucht heb weer fris en shiny hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat jullie niet één keer per jaar helemaal nieuw en shiny vol nieuwe producten worden uitgegeven
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben elke keer als ik gedoucht heb weer fris en shiny hoor!
Dat boeit haar niet. Aan jou kun je geen geld uitgeven. Geld uitgeven is waar vrouwen voor geboren zijn. Jwzfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor. Massa's dingen.
MAAR NIKS ZO SUFS ALS DE PREVIEW VAN DE IKEAGIDS![]()
Dat kan wel hoor. Ik eet genoegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat boeit haar niet. Aan jou kun je geen geld uitgeven. Geld uitgeven is waar vrouwen voor geboren zijn. Jwzf
Maar niet nieuwquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
Ach ja, dan gebeurt dat ook eensquote:
En ook nog niet oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
En ook nog niet oud.
Damm dan moet ik nog ruim een jaar wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik nog 11quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Damm dan moet ik nog ruim een jaar wachten
Whehehe, wel hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:57 schreef Ferb het volgende:
Een net geboren kind is nieuw maar niet shiny
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
En ook nog niet oud.
Sinds wanneer is 25 perfect dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Veroorzaakte jij gisteren een 'pling'?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 25 perfect dan?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 25 perfect dan?
En dat is volgens mij ook al wel vaker genoemdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Veroorzaakte jij gisteren een 'pling'?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
Veroorzaakte jij gisteren een 'pling'?
[ afbeelding ]
Dan weet je genoegquote:
Trustequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
Lui ik benmorgen weer een zware dag
![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
![]()
Trustequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
![]()
Trustequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap. Ook belangrijk![]()
Dag apekoppen![]()
Slaap lekker mooi lief suikertaartjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Dag apekoppen![]()
Nu kan ze het niet door strepenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker mooi lief suikertaartje![]()
trusten trevquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
![]()
jij ook STquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
Dag apekoppen![]()
You haz dem.quote:
hapquote:
Aw.quote:Op woensdag 1 september 2010 00:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Nu douchen en slapen, morgen maar uitslapen TOT 8 uur.
Waar ben jij zo laat nog geweestquote:Op woensdag 1 september 2010 00:03 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Nu douchen en slapen, morgen maar uitslapen TOT 8 uur.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 107 Ferb
02. 102 suikertaartje
03. 078 Panda72
04. 066 LovelyLady
05. 059 TJDoornbos
06. 043 MPG
07. 034 tochweerhenk
08. 030 Trevland
09. 025 goldfinger1963
10. 022 Giertje
11. 018 naatje_1
12. 017 Enfermera
13. 016 wel.o.k
14. 013 Muck
15. 013 Marijkezwolle
16. 009 Dr_Flash
17. 008 DaMart
18. 007 justmattie
19. 006 marcb1974
20. 005 Solique
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van dinsdag 31 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
027. 125 naatje_1
029. 116 suikertaartje
034. 107 Ferb
053. 086 goldfinger1963
055. 084 LovelyLady
066. 079 Panda72
089. 065 Symphonic
089. 065 TJDoornbos
quote:Maandcijfers voor augustus 2010
(tussen haakjes posities maandcijfers juli 2010)
006 (005) 05859 goldfinger1963
011 (028) 04273 naatje_1
020 (010) 03503 Symphonic
046 (014) 02443 Pheno
049 (111) 02385 Dr_Flash
079 (073) 01817 suikertaartje
128 (048) 01446 MPG
132 (250) 01433 LovelyLady
150 (443) 01342 TJDoornbos
185 (165) 01212 DaMart
211 (444) 01109 Panda72
278 (___) 00894 Enfermera
286 (___) 00874 Ferb
291 (216) 00868 Giertje
298 (110) 00849 Trevland
305 (155) 00833 Marijkezwolle
320 (067) 00792 BrandX
469 (410) 00578 Fha
480 (353) 00571 Papierversnipperaar
quote:Jaarcijfers 2010 t/m augustus
008 (009) 30220 goldfinger1963
018 (021) 23875 Symphonic
019 (015) 23661 Trevland
026 (037) 21214 naatje_1
041 (039) 18465 suikertaartje
044 (049) 17866 Pheno
101 (089) 12391 Marijkezwolle
104 (133) 12090 Dr_Flash
113 (101) 11838 Giertje
137 (148) 10575 MPG
144 (139) 10304 BrandX
201 (223) 08449 LovelyLady
222 (184) 08040 Ladylike
261 (302) 07103 TJDoornbos
326 (316) 06052 Klonk
328 (363) 06036 Panda72
347 (327) 05872 wel.o.k
351 (395) 05809 DaMart
446 (481) 04727 Enfermera
448 (435) 04684 Frutsel
453 (428) 04662 marcb1974
478 (442) 04402 Bengeltje
481 (485) 04386 Fha
499 (462) 04251 Papierversnipperaar
Ik was ook al zo verbaastquote:
Mogguh Marijkequote:Op woensdag 1 september 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Iedereen lekker geslapen?
uitstekend en jij?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2010 08:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was ook al zo verbaast
[..]
Mogguh Marijke
Redelijk geslapen, en jij?
Morgen beidenquote:
dromen kunnen wel cool zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 08:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen beidenMooi
Ja hier ook wel redelijk, maar weer veel gedroomd
Ik moet zo weer weg, tot later
alles weer goed bevonden?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Sinds ik weer werk sta ik keihoog overal....
quote:Op woensdag 1 september 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avondvergadering, dus gisteren een werkdag van zo'n 15 uurquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Avondvergadering, dus gisteren een werkdag van zo'n 15 uur.
Vandaag wat korter dus, nu even ontbijten en daarna langzaam eens richting werk begeven.
Het eten was inderdaad goedquote:Op woensdag 1 september 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergaderen is geen werk, dat is lekker eten op de kosten van de baas.
dat moet ook als ik naar je fobo kijkquote:Op woensdag 1 september 2010 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik heb water en kruidnootjes
ADHD-Piet is back in action!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat moet ook als ik naar je fobo kijk
Haiquote:
longontstkking wordt long ontstekingquote:Op woensdag 1 september 2010 10:36 schreef Muckie het volgende:
[..]
Hai
Integendeel, ik voel me alsof er een olifant op mijn borst zit en brandende naalden door mijn borstbeen piercet
Vrijdag terug naar de dokter...
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 1 september 2010 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
longontstkking wordt long ontsteking![]()
euh, nog meer? vanavond loopt mijn huidige kuur afquote:neem een antibiotica kuurtje
Ik ben ook blij dat je het nog doetquote:Op woensdag 1 september 2010 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben blij dat ik de gezondste van ons twee ben
Met jou komt het allemaal wel goedquote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat je het nog doet
Guten Morgen Liebchen. Ja hoor. En jij?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Korter. Watje.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Avondvergadering, dus gisteren een werkdag van zo'n 15 uur.
Vandaag wat korter dus, nu even ontbijten en daarna langzaam eens richting werk begeven.
En vergeet het koffie (voor DM thee) drinken en vlaai eten niet he!quote:Op woensdag 1 september 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergaderen is geen werk, dat is lekker eten op de kosten van de baas.
Stuur eenseen paar kilo kruidnoten naar 077. Mag ook 040 wezen, mits tijdens kantooruren.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik heb water en kruidnootjes
Muckiequote:Op woensdag 1 september 2010 10:36 schreef Muckie het volgende:
[..]
Hai
Integendeel, ik voel me alsof er een olifant op mijn borst zit en brandende naalden door mijn borstbeen piercet
Vrijdag terug naar de dokter...
plakband doet wonderenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met jou komt het allemaal wel goed
Gewoon beetje ducktape en veel slapen dan komt het goed.
jaquote:Op woensdag 1 september 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
Muckie.
Doe die dokter eens schuppen dattie je beter maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |