Ik heb zonet een pizza salami bij de domino's pizza vlak bij mij in de buurt besteldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een of andere groentepizza van de Appie![]()
Bij gebrek aan communicatie had ik dus heerlijke gehaktballen kunnen eten
Ja maar ja maar ik voel me best beroerdquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh oke.Dan is het goed
![]()
Ja, nee, dat soort kleine dingetjes...![]()
[..]
![]()
Ik voel mij ietsje beter maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mij heb volgestopt met echinaforce, kaloba en een vitaminebruistabletquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik voel me best beroerd
Kopje thee met honing ajb
Heb je zelf gekookt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef Ferb het volgende:
Jullie allemaal lekkere dingen terwijl ik aardappelen, boontjes en varkensvlees zat te eten
Pizza pizza pizzaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef Ferb het volgende:
Jullie allemaal lekkere dingen terwijl ik aardappelen, boontjes en varkensvlees zat te eten
Tsssk zeg maar tegen hem dat hij volgende keer iets lekkers moet maken want als jij dan als hij oud is voor hem kookt ook iets maakt wat hij niet zo lekker vindquote:
Wat voor smaak?quote:
Tegen die tijd is hij 120quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tsssk zeg maar tegen hem dat hij volgende keer iets lekkers moet maken want als jij dan als hij oud is voor hem kookt ook iets maakt wat hij niet zo lekker vind
Dan had je hem eerder of Fok! moeten zetten.quote:
Salamiquote:
Gut, sehr gutquote:
*Zuster Merel to the rescueeeeeeeeequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ik voel me best beroerd
Kopje thee met honing ajb
Have fun / succes?quote:
Dat is wel oud ja maar als hij dan 120 is hoe oud ben jij dan?quote:
Whm, 120 - 50 = 70quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is wel oud ja maar als hij dan 120 is hoe oud ben jij dan?
lekkerquote:
Nou dan ga je gewoon over 10 jaar iets voor hem koken wat hij niet lekker vindquote:
Reken maar vanquote:
Conclusie, dan zijn we allebij dood.quote:
Je kan wel 84 worden hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Conclusie, dan zijn we allebij dood.
DUS, it never gonna happen![]()
Neh, opzich vindt ik koken wel leuk.
En dan best serieus. Geen pannenkoekjes omdraaien ofzo.
Ja maar jij hoeft toch geen 70 jaar te wachten tot jij iets voor hem kookt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Conclusie, dan zijn we allebij dood.
DUS, it never gonna happen![]()
Neh, opzich vindt ik koken wel leuk.
En dan best serieus. Geen pannenkoekjes omdraaien ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |