Maar alsnog iets wat belangrijker was dan wijquote:
Het ging om de nieuwe Ikea-gids.quote:
Ja en het is maar Ikeaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het ging om de nieuwe Ikea-gids.
Anyway, mooi lief quotestrepend suikertaartje, je praat er mooi omheen. WAAROM is zo'n stomme website over een boekje nou belangrijker dan wij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je hem als boekje wilt bekijken ja
Omdat jullie niet één keer per jaar helemaal nieuw en shiny vol nieuwe producten worden uitgegevenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
Anyway, mooi lief quotestrepend suikertaartje, je praat er mooi omheen. WAAROM is zo'n stomme website over een boekje nou belangrijker dan wij?
Maar dat is geen stom boekje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ja. Want jullie hebben helemaal niets dat soms even belangrijker is dan de KSC
Niet KSC maar onsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ja hoor. Massa's dingen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben elke keer als ik gedoucht heb weer fris en shiny hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat jullie niet één keer per jaar helemaal nieuw en shiny vol nieuwe producten worden uitgegeven
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben elke keer als ik gedoucht heb weer fris en shiny hoor!
Dat boeit haar niet. Aan jou kun je geen geld uitgeven. Geld uitgeven is waar vrouwen voor geboren zijn. Jwzfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hoor. Massa's dingen.
MAAR NIKS ZO SUFS ALS DE PREVIEW VAN DE IKEAGIDS![]()
Dat kan wel hoor. Ik eet genoegquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat boeit haar niet. Aan jou kun je geen geld uitgeven. Geld uitgeven is waar vrouwen voor geboren zijn. Jwzf
Maar niet nieuwquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
Ach ja, dan gebeurt dat ook eensquote:
En ook nog niet oudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
En ook nog niet oud.
Damm dan moet ik nog ruim een jaar wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik nog 11quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Damm dan moet ik nog ruim een jaar wachten
Whehehe, wel hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:57 schreef Ferb het volgende:
Een net geboren kind is nieuw maar niet shiny
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:57 schreef MPG het volgende:
En ook nog niet oud.
Sinds wanneer is 25 perfect dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |