alles weer goed bevonden?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Sinds ik weer werk sta ik keihoog overal....
quote:Op woensdag 1 september 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Iedereen lekker geslapen?
Avondvergadering, dus gisteren een werkdag van zo'n 15 uurquote:
quote:Op woensdag 1 september 2010 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Avondvergadering, dus gisteren een werkdag van zo'n 15 uur.
Vandaag wat korter dus, nu even ontbijten en daarna langzaam eens richting werk begeven.
Het eten was inderdaad goedquote:Op woensdag 1 september 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergaderen is geen werk, dat is lekker eten op de kosten van de baas.
dat moet ook als ik naar je fobo kijkquote:Op woensdag 1 september 2010 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik heb water en kruidnootjes
ADHD-Piet is back in action!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat moet ook als ik naar je fobo kijk
Haiquote:
longontstkking wordt long ontstekingquote:Op woensdag 1 september 2010 10:36 schreef Muckie het volgende:
[..]
Hai
Integendeel, ik voel me alsof er een olifant op mijn borst zit en brandende naalden door mijn borstbeen piercet
Vrijdag terug naar de dokter...
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 1 september 2010 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
longontstkking wordt long ontsteking![]()
euh, nog meer? vanavond loopt mijn huidige kuur afquote:neem een antibiotica kuurtje
Ik ben ook blij dat je het nog doetquote:Op woensdag 1 september 2010 10:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben blij dat ik de gezondste van ons twee ben
Met jou komt het allemaal wel goedquote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat je het nog doet
Guten Morgen Liebchen. Ja hoor. En jij?quote:Op woensdag 1 september 2010 08:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Iedereen lekker geslapen?
Korter. Watje.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Avondvergadering, dus gisteren een werkdag van zo'n 15 uur.
Vandaag wat korter dus, nu even ontbijten en daarna langzaam eens richting werk begeven.
En vergeet het koffie (voor DM thee) drinken en vlaai eten niet he!quote:Op woensdag 1 september 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vergaderen is geen werk, dat is lekker eten op de kosten van de baas.
Stuur eenseen paar kilo kruidnoten naar 077. Mag ook 040 wezen, mits tijdens kantooruren.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik heb water en kruidnootjes
Muckiequote:Op woensdag 1 september 2010 10:36 schreef Muckie het volgende:
[..]
Hai
Integendeel, ik voel me alsof er een olifant op mijn borst zit en brandende naalden door mijn borstbeen piercet
Vrijdag terug naar de dokter...
plakband doet wonderenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met jou komt het allemaal wel goed
Gewoon beetje ducktape en veel slapen dan komt het goed.
jaquote:Op woensdag 1 september 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
Muckie.
Doe die dokter eens schuppen dattie je beter maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |