dat snap ik maar is typisch een vraag die in elk topic op elke pagina zo ongeveer voorbij komtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:09 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
okeej ik rpobeerde gewoon wat normale reacties te krijgen over wat jullie vinden wat het beste is aan de desire of wat de beste app is ofzo. maarja als ik dit soort reacties krijg ^^
Hmmm...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:05 schreef Qwea het volgende:
spontane reboot gehad.
Ik denk dat dat ding maar eens nach htc terug gaat
Hij reset eigenlijk alles.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:13 schreef Salatrel het volgende:
apps opschrijven?
je app history is toch gewoon zichbaar onder het kopje downloads in de market?
Ah ok. Viel me niet op. Heb alles nu netjes op papiertje staan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:15 schreef Salatrel het volgende:
ja weet ik maar je market history is volgens mij gekoppeld aan je google account en niet aan je telefoon.
ik kon na een harde reset gewoon weer naar market en onder downloads alles opnieuw installeren
Maar goed, het hoort niet....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmmm...
Had ik ook soms: wat ik dan doe is eventjes alles opslaan (contacten etc.) en vervolgens ook alle apps eventjes opschrijven + instellingen en dan een harde reset doen. Opstarten met volume omlaag en bovenste knop. Vervolgens in het menu de onderste optie.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:29 schreef UncleSam het volgende:
Waar kan je die Whatsapp beta bestellen? Kan m nergens vinden..
Euhhh. Heb hem ergens weggedownload > http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apkquote:
Ik heb zelf een keer de moeite genomen ze op de PC over te nemen binnen de contactpersonen van Google. Dat synct heerlijk 1:1. Je kunt daar ook je contacten importeren:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie nog advies wat de beste manier is om de contacten op mijn WM phone over te zetten naar mijn Android phone?
quote:We ondersteunen het importeren van CSV-bestanden vanuit Outlook, Outlook Express, Yahoo! Mail, Hotmail, Eudora en enkele andere toepassingen. We ondersteunen ook het importeren van vCard vanuit toepassingen als het Apple-adresboek.Meer informatie
Selecteer een CSV- of vCard-bestand om te uploaden:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:22 schreef resque het volgende:
volgens mij wordt die history gewist hoor van je downloadapps... ik heb dat rijtje nooit gevonden onder downloads, vanaf een eerste boot....
Neem AppBrain, heb je al je apps altijd als back-upquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:13 schreef Salatrel het volgende:
apps opschrijven?
je app history is toch gewoon zichbaar onder het kopje downloads in de market?
En die gaat NIET verwijderd worden met een harde restore?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:12 schreef lekzzz het volgende:
[..]
[..]
Neem AppBrain, heb je al je apps altijd als back-up
Nee want je slaat je apps online op. Daarvandaan kan je ze weer terug syncen op je telefoon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die gaat NIET verwijderd worden met een harde restore?
Had het vandaag alsnog...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:39 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar. ging er vanuit dat het vaker was aangezien je schreef "had ik ook soms".
Nooitquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
Gebruiken jullie de trackbal vaak? Ik alleen als ik een website heb ingetypt en er heen wil gaan en als ik een foto wil maken
vind het niet erg fijn werken.. Maar wie weet mis ik iets!
Gebruik het af en toe bij idd een letter veranderen. Verder vind ik 'm niet handig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
Gebruiken jullie de trackbal vaak? Ik alleen als ik een website heb ingetypt en er heen wil gaan en als ik een foto wil maken
Nou het is makkelijk gelukt! Ik heb dmv ActiveSync mijn contactpersonen in Outlook neergezet, vervolgens deze geëxporteerd als .csv. En vervolgens die csv file weer geimporteerd in Google contacts die mijn contacten in mijn telefoon weer synchroniseerdequote:
Dat en scrollen in een zin, waar je een letter moet veranderen ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
Had ik ook. Duurde even, maar uiteindelijk kon ik iets downloaden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Mijn internet werkt wel nog gewoom maar ik kan totaal niks meer uit de Market downloaden?
Iemand hetzelfde probleem of iemand met een oplossing?
Ik maak niet zulke boeiende foto'squote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat en scrollen in een zin, waar je een letter moet veranderen ofzo.
Verder niet. Stuur je foto's eens door dan, misschien zie ik wat je niet goed gebruikt aan de trackball
ik vind hem best handig als ik een website bezoek, zodat je wat makkelijker een link op de pagina kunt openen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
Praktisch nooit. Af en toe om een letter te veranderen, en om foto's/filmpjes te maken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef Breathtaking het volgende:
En die gebruik ik ook amper. Hooguit in de kroeg ofzo. Maar dan zijn de foto's niet echt mooi. Bij gewoon licht wel!quote:Op woensdag 1 september 2010 11:18 schreef Salatrel het volgende:
ik eigelijk alleen maar bij de camera functie
Ah ja, good one. Daar kan ik 'm wel voor gaan gebruiken inderdaad!quote:Op woensdag 1 september 2010 10:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik vind hem best handig als ik een website bezoek, zodat je wat makkelijker een link op de pagina kunt openen.
want je heb wel eens websites waarbij je aan de link of rechter zijde weleens een aantal links onder elkaar hebt staan, dan vind ik die trackbal wel handig.![]()
FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Alxander het volgende:
HTC Peep is dood:
http://www.engadget.com/2(...)rs-new-authenticati/
Welke andere Twitter client raden jullie aan? Er zijn er nogal wat...quote:Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Alxander het volgende:
HTC Peep is dood:
Ik gebruik Touiteur Premium, goede widget, snel, en sleeke UI!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Welke andere Twitter client raden jullie aan? Er zijn er nogal wat...
En komen de tweets dan vanzelf ook weer in Friendstream terecht?
(Vraag namensmet Desire)
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Alxander het volgende:
HTC Peep is dood:
Das een goeie vraag... dat weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 1 september 2010 14:25 schreef Salatrel het volgende:
kun je trouwens ook twitterfeeds volgen zonder zelf een account te hebben? en zoja met welke app
Ik gebruik gewoon Twitter for Android. Werkt prima.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:55 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Welke andere Twitter client raden jullie aan? Er zijn er nogal wat...
En komen de tweets dan vanzelf ook weer in Friendstream terecht?
(Vraag namensmet Desire)
een tijdje al hoorquote:Op woensdag 1 september 2010 14:36 schreef Holy_Goat het volgende:is froyo voor de desire eindelijk daar?
bij mijn abo (hi.nl). Waar vandaan te halen?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een tijdje al hooralleen als een branded toestel hebt moet je langer wachten
quote:Op woensdag 1 september 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Twitter for Android. Werkt prima.
En die komen dan ook in Friendstream terecht?quote:Op woensdag 1 september 2010 14:05 schreef Alxander het volgende:
[..]
Ik gebruik Touiteur Premium, goede widget, snel, en sleeke UI!
Rechtsboven in het tekstveldquote:Op woensdag 1 september 2010 15:32 schreef UncleSam het volgende:
Bij berichten kan ik nergens zien hoeveel tekens ik heb verbruikt van de 140, waar kan ik dat zien of instellen?
Jep. Hoewel ik die niet gebruik.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:12 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
[..]
En die komen dan ook in Friendstream terecht?
Nee dus...quote:Op woensdag 1 september 2010 15:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jep. Hoewel ik die niet gebruik.
Is dat ook bij HTC Legend ..ik kan niet meer op twitter via mijn htc legend peep twitterquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:05 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon Twidroid gebruiken. Veel betere app
Ja.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is dat ook bij HTC Legend ..ik kan niet meer op twitter via mijn htc legend peep twitterik kan wel berichtjes tikken ..Maar krijg op het schermpje niks te zien sinds gisteravond 17.37..wel krijg ik mijn berichtjes op mijn pc te zien ..Dan staat dat via htc peep.
Dat wilde de kpn mij niet vertellen..bedankt voor het uitleg..Maar ik heb de topique niet helemaal gelezen.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:04 schreef kikoooooo het volgende:
Ja.
Maar Peep ligt er dus uit. Zoals je kan lezen in het topic.
Maargoed, dat is toch een kutapplicatie.
Twidroid Pro ftw
Niet, je kan beter Tweetdeck gebruikenquote:Op woensdag 1 september 2010 20:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoe moet ik twidroid installeren op mijn htc legend.
Dan doe je het niet goed. Op mijn Desire werkt het perfect!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Tweetdeck is voor Iphone en Ipad maar niet voor HTC Legend. besturingssijsteem is van Android.
was in het vorige topic besproken...quote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Is er ook een mogelijkheid in de Market te betalen zonder credit card (T-mobile) dat het van je telefoonrekening afgaat ofzo ?
Vorig topic ff doorlezen, of het android topic. Er zijn prepaid CC's beschikbaar via internet.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Is er ook een mogelijkheid in de Market te betalen zonder credit card (T-mobile) dat het van je telefoonrekening afgaat ofzo ?
Je weet toch wel dat je besturingssijsteem van android is en dat geldt ook voor Desire. ik vraag alleen om hulp zit al op internet te kijken.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:37 schreef Blinker het volgende:
Dan doe je het niet goed. Op mijn Desire werkt het perfect!
Dat is toch die standaard instelling...? Want zo ja, dan zou het er gewoon moeten staanquote:Op woensdag 1 september 2010 21:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Zie je dat ook in die conversation style berichten? Ik zie het dus echt niet
Komt dat niet pas tevoorschijn als je minder dan 10 tekens overhebt?quote:Op woensdag 1 september 2010 21:12 schreef iBenny het volgende:
Dat is toch die standaard instelling...? Want zo ja, dan zou het er gewoon moeten staan
Ik gaf je een link naar Tweetdeck for Android, natuurlijk werkt dat dan op Android.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Tweetdeck is voor Iphone en Ipad maar niet voor HTC Legend. besturingssijsteem is van Android.
Nouja zo gek is het natuurlijk niet dat als je een smartphone uitschakelt, hij niks meer doet. Je moet 'm gewoon aan laten staan als je je wekker wilt gebruiken.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:51 schreef Murmeli het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je de wekfunctie zover krijgt om ook herrie te gaan maken als de telefoon uitstaat?
Ik vind het echt knap irritant dat ie dan niet afgaat. deed mn nokia die verder niets kon zelfs! Aargh!
Das niet waar. Nokia's gaan gewoon aan, ook al heb je hem compleet uitgeschakeld, om de wekker te laten gaan. Daarna vraagt ie je of je direct de telefoon aan wilt zetten.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:53 schreef Dribbel_ het volgende:
Als een smartphone uit staat staat ie uit
Die Nokia N-troep zijn toch geen echte smartphones.. Je kan er mee op internet maar daar houdt het wel mee op.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Das niet waar. Nokia's gaan gewoon aan, ook al heb je hem compleet uitgeschakeld, om de wekker te laten gaan. Daarna vraagt ie je of je direct de telefoon aan wilt zetten.
Juist ja, Nokia's hebben die functie wel. Vond ik op zich zel handig eigenlijkquote:Op woensdag 1 september 2010 21:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Das niet waar. Nokia's gaan gewoon aan, ook al heb je hem compleet uitgeschakeld, om de wekker te laten gaan. Daarna vraagt ie je of je direct de telefoon aan wilt zetten.
Hoezo zijn de N95 of de N97 geen echte smartphones dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:01 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Die Nokia N-troep zijn toch geen echte smartphones.. Je kan er mee op internet maar daar houdt het wel mee op.
Precies, super handig.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juist ja, Nokia's hebben die functie wel. Vond ik op zich zel handig eigenlijk
Je kunt hem snachts op op vluchtmode zetten (even de uitknop ingedrukt houden). Dan heb je dus geen enkele verbinding open staan (geen mobiel netwerk, geen wifi, geen dataverbinding enz) maar toch staat je telefoon aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Precies, super handig.
Maargoed, dan laat ik hem wel aanstaan.
M'n N73 werd ook als 'smartphone' verkocht, maar je kon er echt gewoon geen ruk mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo zijn de N95 of de N97 geen echte smartphones dan?Of de E72?
Dat zijn gewoon smartphones, hoe je t ook wendt of keert.
Met een N95, N97 of een N900 kan je precies hetzelfde doen als met een iphone of een android hoor. Zij het wat omslachtiger en verouderd, door Symbian.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:31 schreef Ireyon het volgende:
Waarom zou je een Desire überhaupt uit willen zetten?
[..]
M'n N73 werd ook als 'smartphone' verkocht, maar je kon er echt gewoon geen ruk mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |