abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85914798
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:22 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mjah, misschien heeft hij een nare ervaring in naaste omgeving meegemaakt? Al dan niet in vriend/familiesfeer of agressie vanuit een drugsverslaafde etc etc. Dan is het voor sommigen lastig om het niet op één hoop te gooien.
Daar moet je altijd voor uitkijken. Je kunt mensen nou eenmaal niet op heen hoop gooien. Dat is bijvoorbeeld exact hetzelfde wat Wilders en zijn volgelingen dom.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85914852
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:22 schreef dalonia het volgende:

[..]

zelf wel eens een joint gehad en paddo's.
Ok.

quote:
het hele trippen vind ik niks en je bent gewoon een zombie.
A - als je het trippen niks vond, dan zijn paddo's (tripmiddel bij uitstek) dus niks voor jou
B - als je "gewoon een zombie" bent, dan heb je teveel genomen. Dat bedoel ik met onverantwoordelijk gebruik. Drugs zijn serieus spul, dus je moet er ook serieus mee omgaan.

quote:
andere drugs 2 keer iets door mijn drankje gehad van een "lolbroek" dat was niet tof.
Dat is geen gebruik, dat is misbruik door anderen.

quote:
enige drugs dat ik gebruik is dus af en toe alcohol, koffie en ik ben een adrenaline junkie :+
Weet je wel hoe gevaarlijk karten kan zijn? Paintballen? Parachutespringen? Allemaal natuurlijke "drugs" die adrenaline produceren. Toch doe je het en zijn er anderen die er niet mee om kunnen gaan of de risico's verkeerd inschatten.

Wat maakt HUN misbruik uit voor JOUW gebruik? NIks toch?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85914872
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:23 schreef dalonia het volgende:

topper was nog wel de overdosis die een meisje fataal werd, dat was echt lachen _O-
oOk het comazuipen van de jeugde onder de 16 is zo leuk, maar waarom moeten we als mensheid toch altijd zoeken naar de excessen in samenhang met drugs gebruik om vervolgens aan de hand van die excessen een verbod te willen doorvoeren.

Als we deze logica voor het verkeer zouden doorvoeren was autorijden ook allang verboden.
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:29:01 #129
8781 crew  Frutsel
pi_85914948
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar moet je altijd voor uitkijken. Je kunt mensen nou eenmaal niet op heen hoop gooien. Dat is bijvoorbeeld exact hetzelfde wat Wilders en zijn volgelingen dom.
Dat doe jij eigenlijk nu ook in deze zin maar goed :P.

Ik heb zelf in mijn jeugd niet met die zaken te maken gehad, geen idee waarom niet. Mensen om me heen deden het niet... ? Geen idee eigenlijk... Vlak daarna is er iemand die dicht bij me stond doodgereden door iemand die onder invloed was van een drug. Sindsdien ben ik er nooit mee begonnen en ben ik het ook uit de weggegaan en nooit de behoefte gehad het te gebruiken. Wat een ander doet, moet hij of zij weten, maar ik ga het liever uit de weg.
pi_85914955
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Met dat laatste kom je wel erg trollerig over vriend :{
Das nou niet bepaald lachen, ook al vind je het "eigen schuld dikke bult"...
Pak hem dan eens aan, dat boertje.
-
pi_85915050
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:22 schreef dalonia het volgende:

[..]

zelf wel eens een joint gehad en paddo's.
het hele trippen vind ik niks en je bent gewoon een zombie.
Ja, daar noem je ook twee soorten drugs waar je flink van kunt gaan trippen. Dan kun je nog beter XTC, coke of speed nemen. De kans dat je dan in een trip raakt is minimaal. Tenzij je, zoals Matador al zegt, teveel gebruikt. Dan kan de ervaring behoorlijk klote uitpakken. Als je voor de eerste keer een XTC-pil slikt, dan moet je er bijvoorbeeld geen drie naar binnen drukken. Een halfje is meer dan voldoende.
pi_85915127
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Met dat laatste kom je wel erg trollerig over vriend :{
Das nou niet bepaald lachen, ook al vind je het "eigen schuld dikke bult"...
ooit gehoord van cynisme...
was een behoorlijk trieste aangelegendheid.
haar "vrienden" vlogen snel uiteen toen de politie+ambulance kwam
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:33:23 #133
8781 crew  Frutsel
pi_85915139
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:29 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Pak hem dan eens aan, dat boertje.
Beetje topic sturen, het persoonlijke "bekrompen persoontje", "bekrompen kop"... van de andere kant werken ook niet mee. Kom op :*
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:47:53 #134
8781 crew  Frutsel
pi_85915802
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:33 schreef dalonia het volgende:

[..]

ooit gehoord van cynisme...
was een behoorlijk trieste aangelegendheid.
haar "vrienden" vlogen snel uiteen toen de politie+ambulance kwam
Vreemde vorm van cynisme als je het zo schrijft zonder bijbehorende 'tekens' of 'smileys'
Maar het zit diep he?
Drugsgebruikers ....(op fok)
pi_85916787
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat doe jij eigenlijk nu ook in deze zin maar goed :P.

Zal dat kwartje ooit eens bij hem vallen? Of kent links enkel dubbeltjes? :)
pi_85917425
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, daar noem je ook twee soorten drugs waar je flink van kunt gaan trippen. Dan kun je nog beter XTC, coke of speed nemen. De kans dat je dan in een trip raakt is minimaal. Tenzij je, zoals Matador al zegt, teveel gebruikt. Dan kan de ervaring behoorlijk klote uitpakken. Als je voor de eerste keer een XTC-pil slikt, dan moet je er bijvoorbeeld geen drie naar binnen drukken. Een halfje is meer dan voldoende.
Misschien een jaar of 15 geleden ja. die pillen die ze je tegenwoordig willen aansmeren daar moet je er haast wel 5 of 6 tegelijk van nemen wil je er nog iets bij voelen. Of je hebt pech en er zit iets van een olifant tranquilizer in, dan sta je nooit meer op. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_85917487
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Misschien een jaar of 15 geleden ja. die pillen die ze je tegenwoordig willen aansmeren daar moet je er haast wel 5 of 6 tegelijk van nemen wil je er nog iets bij voelen. Of je hebt pech en er zit iets van een olifant tranquilizer in, dan sta je nooit meer op. :')
Ga een eind heen man, met je olifanten tranquilizer :')
pi_85917772
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Misschien ben ik een mietje of krijg ik altijd goed spul, maar ik klaag nooit over de impact.
pi_85917795
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien ben ik een mietje of krijg ik altijd goed spul, maar ik klaag nooit over de impact.
+1
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:36:49 #140
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_85917867
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op Lowlands mag je gewoon blowen hoor. Pinkpop ook.

Zelfs in Duitsland mocht je blowen op een festival waar ik 2 weken geleden was. En daar werd nog wel meer gebruikt ook.
Festivalletje Antwerpen: "Fouilleren? Amai, nee! Gij bent enen brave" omdat ik er niet verlopen genoeg uit zag.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_85917897
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:27 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Ga een eind heen man, met je olifanten tranquilizer :')
Serieus, een aantal jaar geleden op een standfeest, daar kwam een 18 jarig meisje om het leven na het slikken van iets waar men later van beweerde dat het in dierentuinen werd gebruikt om olifanten mee onder narcose te brengen. Vraag niet om een link want daar is het te lang voor geleden, maar het is me gewoon altijd bijgebleven.
pi_85917946
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Serieus, een aantal jaar geleden op een standfeest, daar kwam een 18 jarig meisje om het leven na het slikken van iets waar men later van beweerde dat het in dierentuinen werd gebruikt om olifanten mee onder narcose te brengen. Vraag niet om een link want daar is het te lang voor geleden, maar het is me gewoon altijd bijgebleven.
Dat zijn natuurlijk uitzonderingsgevallen.

Ik las gisteren dat in het buitenland tientallen miljoenen XTCpillen uit Nederland ONDERSCHEPT zijn. Kan je nagaan hoeveel er gemaakt worden voor export en eigen gebruik!!

Als je het zo bekijkt, is de kans op zoiets vreselijks als jij beschrijft minimaal.

pi_85917947
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ook niet snel, maar kan me nog wel een snuifbare substantie herinneren dat verdacht veel rook naar kattepis. Desalnietemin toch geconsumeerd uiteraard. :')
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:38:54 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85917953
quote:

[..]

ja, meen ik mij ook nog te herinneren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85917976
quote:

[..]

Onzin. Feit.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:39:55 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85917989
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik las gisteren dat in het buitenland tientallen miljoenen XTCpillen uit Nederland ONDERSCHEPT zijn. Kan je nagaan hoeveel er gemaakt worden voor export en eigen gebruik!!

Als je het zo bekijkt, is de kans op zoiets vreselijks als jij beschrijft minimaal.
ik denk dat dat meteen alle pillen zijn, want in nederland ligt xtc op zijn gat.
pi_85918006
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ook niet snel, maar kan me nog wel een snuifbare substantie herinneren dat verdacht veel rook naar kattepis.
Probeer het ook altijd zoveel mogelijk bij bekenden te halen. Dan wordt je meestal niet belazerd. En zo wel, dan kan je hem erop aanspreken.

quote:
Desalnietemin toch geconsumeerd uiteraard. :')
Uiteraard :)
pi_85918011
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat dat meteen alle pillen zijn, want in nederland ligt xtc op zijn gat.
Of het gebruik is toegenomen en het is lastiger ze te krijgen. ;)

pi_85918023
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Natuurlijk, het is ook gewoon extreem, en je hoort het ook niet al te vaak gelukkig. Net als er ooit in Rotterdam iemand in een ziekenhuis is opgenomen na het snuiven van wat ie dacht dat het coke was, maar gemalen TL glas bleek te zijn. Toch schrikken, dat soort berichten.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:42:01 #150
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85918058
oh ja, voor de liefhebbers. drink eens een flesje hoestdrank leeg met de juiste stof er in. het effect is uren en uren lopen op watjes en de kater is megahugeenormousfuckedupkut. enjoy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')