drugsgebruikers, mensen zonder leven....quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat gezeik over drugs, echt jonge.
9 van de 10 keer dat er een vechtpartij is op een groot festival komt dat door gasten die teveel gezopen hebben.
Ben vroeger naar veel feesten geweest en heb altijd zoveel mensen gesproken en leuke dingen meegemaakt en dat was altijd onder invloed.
Gesprekken met mensen die je normaal niet eens aan zou kijken op straat.
Ze moeten het alcoholprobleem eens wat harder aan gaan pakken.
Dus je geeft toe dat je hulpmiddelen nodig hebt om een 'sociaal' leven te lijdenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:33 schreef JackHerrer het volgende:
Vaak zijn de mensen die geen drugs gebruiken de sociale falers zonder vrienden.
Als je een sociaal leven leidt kom je vanzelf in aanraking met drugs.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:34 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat je hulpmiddelen nodig hebt om een 'sociaal' leven te lijden
Ik heb een sociaal leven, en nee ik ben niet daarmee in aanraking gekomen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Als je een sociaal leven leidt kom je vanzelf in aanraking met drugs.
en dan moet je meteen gebruikenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Als je een sociaal leven leidt kom je vanzelf in aanraking met drugs.
Moet je niet zo vaak bij de crèche rondhangen, viespeuk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb een sociaal leven, en nee ik ben niet daarmee in aanraking gekomen.
Moet niet, maar dan moet je niet gaan huilen als iedereen je een suffe lul vindt die de hele avond naar zijn klittenband schoenen loopt te staren.quote:
Jij hebt nog nooit een biertje gedronken?quote:
Niet praten over iets wat je nog nooit heb gedaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:31 schreef dalonia het volgende:
mijn oordeel is dat het voor ontzettende kansloze losers die zelf niet in staat zijn om een leuk feestje te maken, vreemde mensen durven aan te spreken, geen zelfvertrouwen hebben of grappig/leuk kunnen zijn zonder drugs.
Dat is het verschil tussen recreatief gebruik en een verslaving.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:38 schreef RicardoSmit het volgende:
Misschien moet je eens onderscheid maken tussen drugsgebruikers.
-De drugsgebruikers die drugs gebruiken omdat ze anders geen leuke tijd kunnen hebben en/of problemen te doen vergeten zijn idd kansloos
-Drugsgebruikers die af en toe drugs gebruiken om nieuwe ervaringen op te doen of in het weekend bijv een keer een jointje roken is niks mee
Bijna inderdaadquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:42 schreef Halim_Frijlink het volgende:
Bijna iedereen op FOK! is een drugsgebruiker. Caffeïne en nicotine, anyone?
Je hebt helemaal gelijk man.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:42 schreef Halim_Frijlink het volgende:
Bijna iedereen op FOK! is een drugsgebruiker. Caffeïne en nicotine, anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |