ah, erg fijn dat jij denkt dat je wel kunt rijden dan...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik stap zonder problemen in de auto na 2 pillen, maar na 2 whiskey moet ik dat echt niet doen.
Alcohol is een downer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
En drank heeft geen invloed op je gemoedstoestand?![]()
Gast, je spreekt jezelf echt elke keer tegen.
Ben ik met je eens. Maar dat is ook het punt van de OP niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef dalonia het volgende:
drank en drugs op betekend gewoon lekker met de fiets/lopend/ov of taxi
het feit dat mensen niet meer in staat zijn om zelf iets leuks te doen of zich te vermaken en direct naar middelen grijpen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leven en laten leven. Niemand hoeft drugs te doen, en het is prima als je zonder een geweldige avond hebt. Anderen genieten er wel van en nemen eens in de zoveel tijd een pilletje.
Wat is daar mis mee?
En dronken mensen dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:22 schreef dalonia het volgende:
[..]
de drugs die genoemd worden werken op je gemoedstoestand, dus als je dat slikt ben je dus zelf niet in staat om het gezellig te hebben op een feest.
Wie zegt dat ik geen leuk feestje zonder drugs kan hebben? Dat heb ik vaak genoeg. Maar ook af en toe met wat drugs.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef dalonia het volgende:
[..]
hoezo bekrompen mening...omdat er mensen zijn die zonder drugs een leuk feestje kunnen hebben
Dat is geen feit, dat is jouw mening over die mensen. Ken jij die mensen? Ken je hun motieven om een pilletje te pakken? Ken je hun achtergrond, hun gevoel voor verantwoordelijkheidsbesef?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:26 schreef dalonia het volgende:
[..]
het feit dat mensen niet meer in staat zijn om zelf iets leuks te doen of zich te vermaken en direct naar middelen grijpen.
maar goed, als mensen tegenwoordig zo kansloos zijn dat ze geleefd willen worden
BSB, jij KOMT helemaal niet op die feesten, waarom zou je het dan willen verbieden?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat mij betreft strengen ze drugs zo hard mogelijk. Ik ben geen voorstander van deze psychose devices. Ik ben ook van mening dat je intellect mist als je zulks gebruikt.²
Als hij verlieft is gaat hij niet naar een feest of verjaardag want hij kan dan geen plezier hebben, simpel toch?quote:
Inderdaad! Je hele telefoon vol met nieuwe contacten, geweldige foto's en nergens problemen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat gezeik over drugs, echt jonge.
9 van de 10 keer dat er een vechtpartij is op een groot festival komt dat door gasten die teveel gezopen hebben.
Ben vroeger naar veel feesten geweest en heb altijd zoveel mensen gesproken en leuke dingen meegemaakt en dat was altijd onder invloed.
Gesprekken met mensen die je normaal niet eens aan zou kijken op straat.
Ze moeten het alcoholprobleem eens wat harder aan gaan pakken.
Omdat ik in een boerendorp woon?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:51 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
waarom ga je naar boerenfeesten?
Het schijnt dat mensen die verliefd zijn ook ontoerekeningsvatbaar zijn en eigenlijk niet meer in staat om auto te rijden, hoe lossen we dat probleem op?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef dalonia het volgende:
[..]
ah, erg fijn dat jij denkt dat je wel kunt rijden dan...
totdat zo'n achterlijke mongool als jou iemand dood rijdt.
drank en drugs op betekend gewoon lekker met de fiets/lopend/ov of taxi
Zo is dat.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:34 schreef HugoBaas het volgende:
Verantwoordelijke gebruikers zijn altijd gezellig.
zegt de reli-junkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat mij betreft strengen ze drugs zo hard mogelijk. Ik ben geen voorstander van deze psychose devices. Ik ben ook van mening dat je intellect mist als je zulks gebruikt.²
Rijden met drugs op is gewoon een risico. Je bent niet je normale zelf. En een pil werkt wel ietsje sterker dan verliefdheid.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het schijnt dat mensen die verliefd zijn ook ontoerekeningsvatbaar zijn en eigenlijk niet meer in staat om auto te rijden, hoe lossen we dat probleem op?
Ik weet ook van iemand die de loterij gewonnen had en vervolgens 3 mensen dood reed. Loterijen ook verbieden?
Jammer voor je. Hoe leeft dat nou, met je hoofd in de propagandamachine?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:26 schreef dalonia het volgende:
[..]
het feit dat mensen niet meer in staat zijn om zelf na te denken.
maar goed, als mensen tegenwoordig zo kansloos zijn dat ze geleefd willen worden
Coke kan niet iedereen even goed tegen inderdaad. Maar inderdaad, waarom verbieden? Er zijn zat mensen die er wel goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo is dat.
En dan vooral van de positieve drugs:
XTC/MDMA, wiet, eventueel LSD
Ik vind cocaine niet een positieve drug, leidt niet zelden tot agressiviteit, zeker aan het eind van grote feesten als Decibel.
Maar dan nog hoef je het niet te verbieden.
Je moet je pillen ook niet in een wiet-zakje verstoppen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar speed en coke welMaar goed, dacht in eerste instantie ook dat het om bewakingshonden ging. Totdat ik de volgende dag in de krant las dat er verschillende mensen waren aangehouden met behulp van drugshonden.
Ja, sorry. Ik kom wellicht wat geïriteerd over. Moet zo naar het ziekenhuis:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
BSB, jij KOMT helemaal niet op die feesten, waarom zou je het dan willen verbieden?
ik ben voor legalisering hoor, alleen de gebruikers zijn ontzettend kansloos.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jammer voor je. Hoe leeft dat nou, met je hoofd in de propagandamachine?
Sterkte man!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik kom wellicht wat geïriteerd over. Moet zo naar het ziekenhuis:
[strange] Zorgen om ziekenhuisbezoek
Ik kom inderdaad niet op dat soort feesten, maar ik heb een broertje die dat soort middelen niet schuwt, en die heeft al een hevige psychose achter de rug. En ik kan je wel vertellen dat dat geen pretje is, zeker niet voor de omgeving. Neen.²
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |