abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85911487
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Pinkpop hebben ze toch in ieder geval vorig jaar een zero tolerance beleid en heb ik toen ik er was bij verschillende mensen hun wiet afgenomen zien worden.
Hmm, ik heb gewoon kunnen blowen en niks gemerkt.

Bij Lowlands was de controle zo makkelijk dat je alles mee kon nemen. Wat dus ook velen deden, getuige het enorme gebruik in de Bravo.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85911669
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:51 schreef El_Matador het volgende:

Bij Lowlands was de controle zo makkelijk dat je alles mee kon nemen. Wat dus ook velen deden, getuige het enorme gebruik in de Bravo.
Bij lowlands word ik jaarlijks wel een keer bij het oplopen van het terrein voor een steekproef er tussen uit gehaald. Zoals ook dit jaar weer een keer het geval was, maar daar mag je je wiet wel meenemen, dus die haal ik dan ook uit mijn zak. Verder gebruik ik niets anders dus hoef ik daar dan ook niet moeilijk over te doen.

Ik wil nog wel een keer bij een zero tolerance feest waneer ik weet dat er honden zijn bij de ingang iedereen met een verevelaar voorzien van hasholie, kijken hoe lang de drugshonden het uithouden. :+
pi_85912921
quote:
Dat is nou eenmaal de macht van het establissement. We volgen braaf de politiek en de daarbij horende gevestigde orde, die zal wel gelijk hebben. Nummer een argument; 'Al die levenloze hangende figuren rond sommige coffeeshops, dat zegt toch al genoeg?' :') Als je alcohol op de opiumlijst zou zetten en alleen nog maar gecontroleerd in 'alcoholshops' zou gaan verkopen dan zou je hetzelfde beeld zien, maar dan erger. Dat alcohol verder een harddrug is/schadelijker is voor de gezondheid, hebben we het maar niet over.

Een van de redenen dat ik D66 stem is hun open drugsbeleid. Ik maak verdomme zelf wel uit wat ik gebruik.
pi_85913074
Eens, fuck de popo, vuige uitzuigers, denkend dat ze God's werk doen, JA, ALS SATAN JE FUCKING GOD IS.
pi_85913448
quote:
ik ben vrij opgevoed hoor.
en ik zuip me echt niet elk weekend lam.

maar goed, blijf vooral verder kansloos je drugs gebruiken omdat je anders niet s[pontaan bent, geen mensen durft aan te spreken, geen feestje kunt bouwen of een dergelijk kutleven normaal hebt dat drugs je enige ontsnapping zijn.

drugs is voor mensen die sociaal en opleidingsmatig keihard gefaald hebben
pi_85913514
quote:
[quote] Op dinsdag 31 augustus 2010 15:49 schreef dalonia het volgende:

[..]

ik ben vrij opgevoed hoor.
en ik zuip me echt niet elk weekend lam.

maar goed, blijf vooral verder kansloos je drugs gebruiken omdat je anders niet s[pontaan bent, geen mensen durft aan te spreken, geen feestje kunt bouwen of een dergelijk kutleven normaal hebt dat drugs je enige ontsnapping zijn.

drugs is voor mensen die sociaal en opleidingsmatig keihard gefaald hebben
[/quote]
Ik heb gestudeerd, heb een goeie baan, een vriendin, een leuk huisje, 2 auto's, ga 3x per jaar op vakantie, heb een hele berg vrienden, ga regelmatig stappen en gebruik zo'n 4x per jaar een keer een XTC pilletje.

Ben ik nou sociaal, opleidingsmatig keihard gefaald? :)
pi_85913599
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik heb gestudeerd, heb een goeie baan, een vriendin, een leuk huisje, 2 auto's, ga 3x per jaar op vakantie, heb een hele berg vrienden, ga regelmatig stappen en gebruik zo'n 4x per jaar een keer een XTC pilletje.

[/quote]

wacht maar tot je midlife crisis.

trouwens goed opgeleid zal wel meevallen anders kende je dat verhaaltje wel van die zwarte zwaan en zo :')

oh w8 het is show je internet peimol.

hier 2 auto's, 2 motoren, meerdere huizen en panden, nauwelijks tijd voor vakantie :X
een paar vrienden en veel stapmaatjes
pi_85913798
Dalonia,

Ik hoop niet dat het de alcohol is die je hersenen heeft aangetast...of een willekeurig religieus sprookjesboek, want nogmaals... ALCOHOL = DRUGS. Je spreekt erover alsof het twee verschillende dingen zijn.
pi_85913799
quote:

Houd maar op. Dalonia leeft in de veronderstelling dat drugs zoals XTC en coke voor foute, mislukte mensen zijn. Terwijl er met alcohol uiteraard niets mis is, getuige het grote aantal korpsballen dat zich wekelijks klemzuipt. Mensen met een dergelijk beperkt denkkader zijn gewoon niet voor rede vatbaar :)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85913832
quote:
oh w8 het is show je internet peimol.

Allesbehalve. Wil alleen maar aantonen dat niet iedereen die een keer drugs gebruikt gelijk in de goot belandt, of een domme mongool is die gelijk verslaafd is.

Maargoed, ik denk dat ik beter die moed kan opgeven en dat doe ik dan ook :)
pi_85913903
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Houd maar op. Dalonia leeft in de veronderstelling dat drugs zoals XTC en coke voor foute, mislukte mensen zijn. Terwijl er met alcohol uiteraard niets mis is, getuige het grote aantal korpsballen dat zich wekelijks klemzuipt. Mensen met een dergelijk beperkt denkkader zijn gewoon niet voor rede vatbaar :)
waar heb ik gezegd dat je klem zuipen goed is?
pi_85914034
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:03 schreef dalonia het volgende:

[..]

waar heb ik gezegd dat je klem zuipen goed is?
Ik heb in geen van jouw bijdragen kunnen lezen dat 'zuipen' een bezigheid is voor kansloze, mislukte figuren die geen opleiding hebben genoten.
pi_85914055
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:52 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

[/quote]
Ik heb 1 auto minder. ;)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_85914084
Dalonia, heb je zelf eigenlijk wel es andere drugs dan alcohol gebruikt?

Zo ja, wat vond je ervan?
Zo nee, hoe kan je dan oordelen over het gebruik door en de effecten bij anderen?

pi_85914151
Mijn gok is trouwens dat jij een omhooggevallen studentje bent van een jaar of 19/20. Net de introductieweek achter de rug en een handjevol colleges. En nu denk je waarschijnljk dat je er bent en vind je het nodig om hard te oordelen over anderen. Jeugdige overmoed.
pi_85914661
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:08 schreef El_Matador het volgende:
Dalonia, heb je zelf eigenlijk wel es andere drugs dan alcohol gebruikt?

Zo ja, wat vond je ervan?
Zo nee, hoe kan je dan oordelen over het gebruik door en de effecten bij anderen?
zelf wel eens een joint gehad en paddo's.
het hele trippen vind ik niks en je bent gewoon een zombie.

andere drugs 2 keer iets door mijn drankje gehad van een "lolbroek" dat was niet tof.

enige drugs dat ik gebruik is dus af en toe alcohol, koffie en ik ben een adrenaline junkie :+
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:22:31 #119
8781 crew  Frutsel
pi_85914673
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:10 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn gok is trouwens dat jij een omhooggevallen studentje bent van een jaar of 19/20. Net de introductieweek achter de rug en een handjevol colleges. En nu denk je waarschijnljk dat je er bent en vind je het nodig om hard te oordelen over anderen. Jeugdige overmoed.
Mjah, misschien heeft hij een nare ervaring in naaste omgeving meegemaakt? Al dan niet in vriend/familiesfeer of agressie vanuit een drugsverslaafde etc etc. Dan is het voor sommigen lastig om het niet op één hoop te gooien.
pi_85914678
quote:
hoe ver kun je er naast zitten :')
pi_85914733
quote:
Net de introductieweek achter de rug en een handjevol colleges.
Dan natuurlijk ook wel lid geworden van het koor. Alhoewel hij er dan ook nog achter gaat komen dat alcohol en coke heel normaal zijn in die kringen. :D
pi_85914735
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:22 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Mjah, misschien heeft hij een nare ervaring in naaste omgeving meegemaakt? Al dan niet in vriend/familiesfeer of agressie vanuit een drugsverslaafde etc etc. Dan is het lastig om het niet op één hoop te gooien.
als je zelf vaak nuchter bent op feestjes zie je meer dan anderen ;)
en veel gewerkt in de horeca waar je genoeg mee maakt en ziet.

topper was nog wel de overdosis die een meisje fataal werd, dat was echt lachen _O-
pi_85914773
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan natuurlijk ook wel lid geworden van het koor. Alhoewel hij er dan ook nog achter gaat komen dat alcohol en coke heel normaal zijn in die kringen. :D
core ballen zijn de ergste.
het enige contact met core ballen is fysiek contact wanneer ze irritant zijn >:O
pi_85914783
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:22 schreef dalonia het volgende:

[..]

hoe ver kun je er naast zitten :')
Zo ver als jou, bekrompen figuur.
-
  Moderator dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:25:26 #125
8781 crew  Frutsel
pi_85914797
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:23 schreef dalonia het volgende:

[..]

als je zelf vaak nuchter bent op feestjes zie je meer dan anderen ;)
en veel gewerkt in de horeca waar je genoeg mee maakt en ziet.

topper was nog wel de overdosis die een meisje fataal werd, dat was echt lachen _O-
Met dat laatste kom je wel erg trollerig over vriend :{
Das nou niet bepaald lachen, ook al vind je het "eigen schuld dikke bult"...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')