waar gebeurd, feit.quote:
ach welnee. er wordt nauwelijks meer iets afgezet, zeker in verhouding met export.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Of het gebruik is toegenomen en het is lastiger ze te krijgen.
Sorry, liever een pilletje soms, een jointje wat regelmatiger of een enkele keer een paddo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja, voor de liefhebbers. drink eens een flesje hoestdrank leeg met de juiste stof er in. het effect is uren en uren lopen op watjes en de kater is megahugeenormousfuckedupkut. enjoy.
Heb je daar info van?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ach welnee. er wordt nauwelijks meer iets afgezet, zeker in verhouding met export.
ey! snuggere. wat denk je dat mijn bronnen zijn? info genoeg. zie ze wekelijks.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je daar info van?
Ik heb geen moeite eraan te komen...
Sorry, daar kan ik weinig mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ey! snuggere. wat denk je dat mijn bronnen zijn? info genoeg. zie ze wekelijks.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, daar kan ik weinig mee.
Zal wel ketamine geweest zijn. Moet je je pillen ook gewoon laten testen, in plaats van klakkeloos alles naar binnengooien wat je tegenkomt. Het feit dat zoveel mensen hun pillen niet laten testen is niets minder dan een direct gevolg van het beleid van de overheid. Als de overheid zou inzetten op voorlichting en preventie in plaats van verbieden en vervolgen, leer je wat mij betreft op de middelbare school al dat je je fucking pillen moet laten testenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Serieus, een aantal jaar geleden op een standfeest, daar kwam een 18 jarig meisje om het leven na het slikken van iets waar men later van beweerde dat het in dierentuinen werd gebruikt om olifanten mee onder narcose te brengen. Vraag niet om een link want daar is het te lang voor geleden, maar het is me gewoon altijd bijgebleven.
en dat is wel te merken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het verschilt hier per periode.
quote:
Zo wordt domheid beloond.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Serieus, een aantal jaar geleden op een standfeest, daar kwam een 18 jarig meisje om het leven na het slikken van iets waar men later van beweerde dat het in dierentuinen werd gebruikt om olifanten mee onder narcose te brengen. Vraag niet om een link want daar is het te lang voor geleden, maar het is me gewoon altijd bijgebleven.
zo wordt onnozelheid afgestraft.quote:
Lijkt me sterk, als ik zie hoeveel sommigen soms naar binnen werken heb je toch minstens een capsule ten grootte van je duim nodig om er ook maar een beetje dood van te kunnen gaan..quote:
Tis ook meestal niet de drugs zelf waar je dood van gaat, maar een combinatie factoren, verkeerde/ongeteste drugs, teveel alcohol, vermoeid, slecht voorbereid, geen ervaring. en dan ga je nokkie en stik je in je kotsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, als ik zie hoeveel sommigen soms naar binnen werken heb je toch minstens een capsule ten grootte van je duim nodig om er ook maar een beetje dood van te kunnen gaan..
Niet helemaal... Zeker niet. Maar je moet wat beter zoeken en 5 euro een pil gaat gewoon niet zo vaak meer op als je niet de juiste contacten hebt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat dat meteen alle pillen zijn, want in nederland ligt xtc op zijn gat.
Zeer zinnige post.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je niet weet waar je over praat. De ontwenningsverschijnselen niet zijn veel heftiger dan alcohol. En je raakt ook niet sneller verslaafd. Althans, niet aan de middelen die hierboven allemaal worden genoemd. Heroine is weer een heel ander verhaal, maar het gebruik daarvan ligt betrekkelijk laag. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Er zijn nou eenmaal mensen die enorm gevoelig zijn voor verslavingen. Die raken verslaafd aan alles wat zij in hun handen krijgen.
Overigens telt Nederland veel meer alcohol- dan drugsverslaafden. En ook dat zorgt voor problemen. Wat dat betreft kan men beter het alcoholgebruik aanpakken dan het drugsgebruik.
Ja man, is echt gebeurd weetje! Ik was er ook bij!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Woops, ik heb eroverheen gelezen dat ze dood ging.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, als ik zie hoeveel sommigen soms naar binnen werken heb je toch minstens een capsule ten grootte van je duim nodig om er ook maar een beetje dood van te kunnen gaan..
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef zoalshetis het volgende:
en ik kreeg het altijd zo puur als een fluitje. pure mdma. geen versneden speed.
Het grote probleem om te overdosen op keta is dat je in 1 keer een flinke dosis naar binnen moet tikken, anders lig je al te slapen voor het zover is, daar keta een narcosemiddel is. Tenminste, dat lijkt mij het meest plausibel, ga het niet uitproberenquote:Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Woops, ik heb eroverheen gelezen dat ze dood ging.
Eensch!quote:Op donderdag 2 september 2010 11:17 schreef stekelzwijn het volgende:
Gewoon vrijgeven.
Dat betekent kwaliteit voor een betaalbare prijs en eerlijke handel.
Oneens.quote:Als je nu een pil wil slikken kom je toch terecht in een crimineel kringetje van vaak onbetrouwbare paupers.
Overdosen in de media betekent toch in de meeste gevallen een foute combo van meerdere drugssoorten. Een overdosis van 1 soort drugs komt zoals je zegt gewoon heel weinig voor.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Het grote probleem om te overdosen op keta is dat je in 1 keer een flinke dosis naar binnen moet tikken, anders lig je al te slapen voor het zover is, daar keta een narcosemiddel is. Tenminste, dat lijkt mij het meest plausibel, ga het niet uitproberen
Overdosen is trouwens wel een leuke kutsmoes wat betreft het lulverhaal van verbieden van de meeste drugs. Zodra ik al ergens lees dat iemand een overdosis xtc heeft gehad, gaat mijn gezicht op, daar je flink in de portomonee mag graven wil je een overdosis op xtc kunnen realiseren (de meeste personen hebben al 5 gram nodig om de pijp uit te gaan, maar voordat je zo ver komt -let wel, bij "normaal gebruik"- ben je al zo hard aan het spacen dat je waarschijnlijk niet eens meer bij kan nemen omdat je op de grond ligt te kwijlen).
Nee dan kun je beter gewoon meteen voor de trein springen, grotere kans op doodgaan.
Er zijn inderdaad veel pauper mannetjes die makkelijk geld willen verdienen. Maar ook genoeg jongens die graag goeie zooi verkopen en hun 'klanten' niet willen bedonderen.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:17 schreef stekelzwijn het volgende:
Gewoon vrijgeven.
Dat betekent kwaliteit voor een betaalbare prijs en eerlijke handel.
Als je nu een pil wil slikken kom je toch terecht in een crimineel kringetje van vaak onbetrouwbare paupers.
En dat zijn ook meestal gewoon relaxte gasten qua persoonlijkheid. Niet van die opgefokte ventjes die geïrriteerd raken als je even een in het envelopje wil kijken oidquote:Op donderdag 2 september 2010 17:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad veel pauper mannetjes die makkelijk geld willen verdienen. Maar ook genoeg jongens die graag goeie zooi verkopen en hun 'klanten' niet willen bedonderen.
Da's inderdaad ook mijn ervaring.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:43 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
En dat zijn ook meestal gewoon relaxte gasten qua persoonlijkheid. Niet van die opgefokte ventjes die geïrriteerd raken als je even een in het envelopje wil kijken oid
Blowers heb je inderdaad weinig last van meestal... je hebt echter ook niks aan ze, zo saai als ze zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:07 schreef MaGNeT het volgende:
Op feesten heb je het meeste last van mensen die een tray bier weggewerkt hebben... Niet van die blowers die half suf nog wat meedoen...
Inderdaad. In de jaren '90 kon je je pillen laten testen op de grote feesten maar helaas, toen kwam het CDA weer aan de macht.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:51 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Zal wel ketamine geweest zijn. Moet je je pillen ook gewoon laten testen, in plaats van klakkeloos alles naar binnengooien wat je tegenkomt. Het feit dat zoveel mensen hun pillen niet laten testen is niets minder dan een direct gevolg van het beleid van de overheid. Als de overheid zou inzetten op voorlichting en preventie in plaats van verbieden en vervolgen, leer je wat mij betreft op de middelbare school al dat je je fucking pillen moet laten testen
Wat een onzin, ook met andere drugs erbij ben ik vrolijk/vriendelijkquote:Op donderdag 2 september 2010 20:31 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De XTC gebruikers zijn, mits alleen XTC gebruikt is over het algemeen juist vrolijk/vriendelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |