abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85918078
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:39 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Onzin. Feit.
waar gebeurd, feit.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:42:32 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85918079
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Of het gebruik is toegenomen en het is lastiger ze te krijgen. ;)
ach welnee. er wordt nauwelijks meer iets afgezet, zeker in verhouding met export.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85918082
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
oh ja, voor de liefhebbers. drink eens een flesje hoestdrank leeg met de juiste stof er in. het effect is uren en uren lopen op watjes en de kater is megahugeenormousfuckedupkut. enjoy.
Sorry, liever een pilletje soms, een jointje wat regelmatiger of een enkele keer een paddo. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85918104
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ach welnee. er wordt nauwelijks meer iets afgezet, zeker in verhouding met export.
Heb je daar info van?

Ik heb geen moeite eraan te komen... :)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:44:18 #155
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85918143
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb je daar info van?

Ik heb geen moeite eraan te komen... :)
ey! snuggere. wat denk je dat mijn bronnen zijn? info genoeg. zie ze wekelijks.
pi_85918154
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ey! snuggere. wat denk je dat mijn bronnen zijn? info genoeg. zie ze wekelijks.
Sorry, daar kan ik weinig mee.

dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:47:27 #157
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85918251
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sorry, daar kan ik weinig mee.
:D

ja duh...

geloof me maar in deze dan... deal?
pi_85918296
Ach, het verschilt hier per periode.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85918417
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Serieus, een aantal jaar geleden op een standfeest, daar kwam een 18 jarig meisje om het leven na het slikken van iets waar men later van beweerde dat het in dierentuinen werd gebruikt om olifanten mee onder narcose te brengen. Vraag niet om een link want daar is het te lang voor geleden, maar het is me gewoon altijd bijgebleven.
Zal wel ketamine geweest zijn. Moet je je pillen ook gewoon laten testen, in plaats van klakkeloos alles naar binnengooien wat je tegenkomt. Het feit dat zoveel mensen hun pillen niet laten testen is niets minder dan een direct gevolg van het beleid van de overheid. Als de overheid zou inzetten op voorlichting en preventie in plaats van verbieden en vervolgen, leer je wat mij betreft op de middelbare school al dat je je fucking pillen moet laten testen :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:52:56 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85918490
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, het verschilt hier per periode.
en dat is wel te merken.
pi_85919242
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dat is wel te merken.
:s)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_85919310
quote:

[..]

Serieus, een aantal jaar geleden op een standfeest, daar kwam een 18 jarig meisje om het leven na het slikken van iets waar men later van beweerde dat het in dierentuinen werd gebruikt om olifanten mee onder narcose te brengen. Vraag niet om een link want daar is het te lang voor geleden, maar het is me gewoon altijd bijgebleven.
Zo wordt domheid beloond.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:20:07 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85919457
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:15 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Zo wordt domheid beloond.
zo wordt onnozelheid afgestraft.
pi_85920747
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:51 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Zal wel ketamine geweest zijn.
Lijkt me sterk, als ik zie hoeveel sommigen soms naar binnen werken heb je toch minstens een capsule ten grootte van je duim nodig om er ook maar een beetje dood van te kunnen gaan..
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_85939716
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, als ik zie hoeveel sommigen soms naar binnen werken heb je toch minstens een capsule ten grootte van je duim nodig om er ook maar een beetje dood van te kunnen gaan..
Tis ook meestal niet de drugs zelf waar je dood van gaat, maar een combinatie factoren, verkeerde/ongeteste drugs, teveel alcohol, vermoeid, slecht voorbereid, geen ervaring. en dan ga je nokkie en stik je in je kots :Y)
  woensdag 1 september 2010 @ 17:36:35 #166
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85955530
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik denk dat dat meteen alle pillen zijn, want in nederland ligt xtc op zijn gat.
Niet helemaal... Zeker niet. Maar je moet wat beter zoeken en 5 euro een pil gaat gewoon niet zo vaak meer op als je niet de juiste contacten hebt.
Intelligent, but fucked up.
pi_85962433
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat je niet weet waar je over praat. De ontwenningsverschijnselen niet zijn veel heftiger dan alcohol. En je raakt ook niet sneller verslaafd. Althans, niet aan de middelen die hierboven allemaal worden genoemd. Heroine is weer een heel ander verhaal, maar het gebruik daarvan ligt betrekkelijk laag. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Er zijn nou eenmaal mensen die enorm gevoelig zijn voor verslavingen. Die raken verslaafd aan alles wat zij in hun handen krijgen.

Overigens telt Nederland veel meer alcohol- dan drugsverslaafden. En ook dat zorgt voor problemen. Wat dat betreft kan men beter het alcoholgebruik aanpakken dan het drugsgebruik.
Zeer zinnige post. :Y
pi_85962628
quote:

[..]

Ja man, is echt gebeurd weetje! Ik was er ook bij!
pi_85965215
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:54 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Woops, ik heb eroverheen gelezen dat ze dood ging.
  woensdag 1 september 2010 @ 21:52:50 #170
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85965421
xtc. het melodramatische begin van de kick-in en de extreem ranzige kater later, zijn voor mij redenen genoeg om die shit niet meer te nemen. en ik kreeg het altijd zo puur als een fluitje. pure mdma. geen versneden speed.
pi_85965785
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:52 schreef zoalshetis het volgende:
en ik kreeg het altijd zo puur als een fluitje. pure mdma. geen versneden speed.
:')
Jij hebt er echt verstand van man.
  woensdag 1 september 2010 @ 22:31:51 #172
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_85967437
Tsja de gebruikers worden dus aangepakt nádat de drugs vanuit de bron is verkocht. ... i smell conspiracy.

mischien is drugggebruikers pakken wel een verkapte vorm van belasting.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_85969776
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:48 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Woops, ik heb eroverheen gelezen dat ze dood ging.
Het grote probleem om te overdosen op keta is dat je in 1 keer een flinke dosis naar binnen moet tikken, anders lig je al te slapen voor het zover is, daar keta een narcosemiddel is. Tenminste, dat lijkt mij het meest plausibel, ga het niet uitproberen ;)

Overdosen is trouwens wel een leuke kutsmoes wat betreft het lulverhaal van verbieden van de meeste drugs. Zodra ik al ergens lees dat iemand een overdosis xtc heeft gehad, gaat mijn gezicht op :'), daar je flink in de portomonee mag graven wil je een overdosis op xtc kunnen realiseren (de meeste personen hebben al 5 gram nodig om de pijp uit te gaan, maar voordat je zo ver komt -let wel, bij "normaal gebruik"- ben je al zo hard aan het spacen dat je waarschijnlijk niet eens meer bij kan nemen omdat je op de grond ligt te kwijlen).

Nee dan kun je beter gewoon meteen voor de trein springen, grotere kans op doodgaan.
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_85970693
Dat soort verhalen zijn inderdaad meer gebaseerd op mensen die het niet overleven omdat ze niet weten hoe ze ermee om moeten gaan.. G met alcohol en dan in je eigen kots stikken.. Pillen eten, wodka drinken en uren dansen, en dan sterven door oververhitting.. Of gewoon zo dronken worden dat je zonder te kijken oversteekt en door een taxi wordt geschept :')
pi_85979330
Gewoon vrijgeven.

Dat betekent kwaliteit voor een betaalbare prijs en eerlijke handel.
Als je nu een pil wil slikken kom je toch terecht in een crimineel kringetje van vaak onbetrouwbare paupers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')