abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85979374
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:17 schreef stekelzwijn het volgende:
Gewoon vrijgeven.

Dat betekent kwaliteit voor een betaalbare prijs en eerlijke handel.
Eensch! *O*

quote:
Als je nu een pil wil slikken kom je toch terecht in een crimineel kringetje van vaak onbetrouwbare paupers.
Oneens. :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85979419
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:

[..]

Het grote probleem om te overdosen op keta is dat je in 1 keer een flinke dosis naar binnen moet tikken, anders lig je al te slapen voor het zover is, daar keta een narcosemiddel is. Tenminste, dat lijkt mij het meest plausibel, ga het niet uitproberen ;)

Overdosen is trouwens wel een leuke kutsmoes wat betreft het lulverhaal van verbieden van de meeste drugs. Zodra ik al ergens lees dat iemand een overdosis xtc heeft gehad, gaat mijn gezicht op :'), daar je flink in de portomonee mag graven wil je een overdosis op xtc kunnen realiseren (de meeste personen hebben al 5 gram nodig om de pijp uit te gaan, maar voordat je zo ver komt -let wel, bij "normaal gebruik"- ben je al zo hard aan het spacen dat je waarschijnlijk niet eens meer bij kan nemen omdat je op de grond ligt te kwijlen).

Nee dan kun je beter gewoon meteen voor de trein springen, grotere kans op doodgaan.
Overdosen in de media betekent toch in de meeste gevallen een foute combo van meerdere drugssoorten. Een overdosis van 1 soort drugs komt zoals je zegt gewoon heel weinig voor.

Verder weet ik 1 geval van iemand die is overleden na het gebruik van haar eerste pil. Maar zij had een verborgen leveraandoening
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_85990437
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:17 schreef stekelzwijn het volgende:
Gewoon vrijgeven.

Dat betekent kwaliteit voor een betaalbare prijs en eerlijke handel.
Als je nu een pil wil slikken kom je toch terecht in een crimineel kringetje van vaak onbetrouwbare paupers.
Er zijn inderdaad veel pauper mannetjes die makkelijk geld willen verdienen. Maar ook genoeg jongens die graag goeie zooi verkopen en hun 'klanten' niet willen bedonderen.
pi_85991647
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:03 schreef 16meter het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad veel pauper mannetjes die makkelijk geld willen verdienen. Maar ook genoeg jongens die graag goeie zooi verkopen en hun 'klanten' niet willen bedonderen.
En dat zijn ook meestal gewoon relaxte gasten qua persoonlijkheid. Niet van die opgefokte ventjes die geïrriteerd raken als je even een in het envelopje wil kijken oid :N
pi_85991680
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:43 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

En dat zijn ook meestal gewoon relaxte gasten qua persoonlijkheid. Niet van die opgefokte ventjes die geïrriteerd raken als je even een in het envelopje wil kijken oid :N
Da's inderdaad ook mijn ervaring. :)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85997396
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:07 schreef MaGNeT het volgende:
Op feesten heb je het meeste last van mensen die een tray bier weggewerkt hebben... Niet van die blowers die half suf nog wat meedoen...
Blowers heb je inderdaad weinig last van meestal... je hebt echter ook niks aan ze, zo saai als ze zijn ;)

Er is echter wel een kleine groep idioten die nogal gek / vervelend / agressief wordt na geblowd te hebben.

De drinkers en de snuivers, daar zitten de meeste agressievelingen tussen volgens mij.

De XTC gebruikers zijn, mits alleen XTC gebruikt is over het algemeen juist vrolijk/vriendelijk.
Krekker is de bom!
  donderdag 2 september 2010 @ 21:00:05 #182
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_85998634
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:51 schreef Hagelkaas het volgende:

[..]

Zal wel ketamine geweest zijn. Moet je je pillen ook gewoon laten testen, in plaats van klakkeloos alles naar binnengooien wat je tegenkomt. Het feit dat zoveel mensen hun pillen niet laten testen is niets minder dan een direct gevolg van het beleid van de overheid. Als de overheid zou inzetten op voorlichting en preventie in plaats van verbieden en vervolgen, leer je wat mij betreft op de middelbare school al dat je je fucking pillen moet laten testen :)
Inderdaad. In de jaren '90 kon je je pillen laten testen op de grote feesten maar helaas, toen kwam het CDA weer aan de macht.
Life is what you make it.
pi_85998958
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
De XTC gebruikers zijn, mits alleen XTC gebruikt is over het algemeen juist vrolijk/vriendelijk.
Wat een onzin, ook met andere drugs erbij ben ik vrolijk/vriendelijk :+
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  donderdag 2 september 2010 @ 21:43:24 #184
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_86000638
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik stam nog uit de tijd dat je op vrijwel elk feest je pillen kon laten testen op kwaliteit en samenstelling. Was van een of ander instituut uit Amsterdam, van ene August nog wat meen ik.

Alles kon, alles mocht. En er was vrijwel nooit (op wat voetbal gerelateerd geweld na) gezeik.

Begin jaren '90, wat een tijd was dat _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')