we krijgen eerst het klein en geel van de chineesjesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:52 schreef Keep_Walking het volgende:
Het tijdperk van de hindoestanen moet nog komen...
Denk 't wel eerlijk gezegd. Ik merk een tendens naar het ' kindvrouwtje' (vooral op fok!). Klein, vrouwelijk, bedeesd en een kinderlijk gezichtje. Volgens mij willen mannen na al dat feminisme stiekem terug naar een traditionele rolverdeling.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:03 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
we krijgen eerst het klein en geel van de chineesjes
Ik denk juist niet. Het schoonheidsideaal wordt alweer een tijdje beheerst door gezondheid, dus een slank en bij voorkeur getraind lichaam.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef Maanvis het volgende:
tegenwoordig wordt iedereen dikker, dus het is logisch dat die magere lolita's buiten de boot gaan vallen langzamerhand.
Die voorkeur is er al lang. Grote babyogen zijn evolutionair ook een voordeel. Heidi Klum heeft ze ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:42 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Denk 't wel eerlijk gezegd. Ik merk een tendens naar het ' kindvrouwtje' (vooral op fok!). Klein, vrouwelijk, bedeesd en een kinderlijk gezichtje. Volgens mij willen mannen na al dat feminisme stiekem terug naar een traditionele rolverdeling.
Ik heb er wel 10quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef Id_do_her het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen schoonheidsidiaal.
Als ik ze tel kom ik denk op 30 uit of zoquote:
Dat van het gezicht wist ik, maar waar mannen 10 jaar geleden steeds maar wild werden van grote borsten, is het tegenwoordig heel acceptabel om een voorkeur te hebben voor kleine tietjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Die voorkeur is er al lang. Grote babyogen zijn evolutionair ook een voordeel. Heidi Klum heeft ze ook.
Daarnaast zijn er genoeg onderzoeken geweest die aantonen dat het knapste meisjesgezicht een leeftijd van 17 jaar heeft.
Dat veranderde wel eerder dan rond de jaren negentig hoor.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:47 schreef BruinBeertje het volgende:
Heb ik gelijk of ongelijk, maar verandert het schoonheidsideaal en kan het nog drastisch veranderen?
Vroeger was het ideaal in het westen om te houden van de bleke voluptueuze vrouw. Want bleek stond gelijk aan ''rijk'' en ''binnenzijn'' , waar donker en mager gelijk stond aan ''buiten werken' en ''armer'' Maar dit veranderde rond de jaren 90 waar topmodellen zoals Kate Moss en Giselle bundchen de catwalk versierden. Zij waren blond, lang, blauwe ogen en een blekige huid. Waar een tijd dus het westers schoonheidsideaal, blauwe ogen, bleke huid met blonde haren was.
Wie accepteert het dan niet dat ik bijvoorbeeld kleine tieten of grote tieten mooi vind?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:54 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Dat van het gezicht wist ik, maar waar mannen 10 jaar geleden steeds maar wild werden van grote borsten, is het tegenwoordig heel acceptabel om een voorkeur te hebben voor kleine tietjes.
En dat dus, na verder lezen. Beetje te plat allemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef Lienekien het volgende:
Nou ja, je OP is wat magertjes. Alsof we van bleek en voluptueus 'ineens' naar het ideaal van de topmodellen gingen.
slank zijn is niet gezond. slanke mensen zijn veel vaker ziek dan mensen met wat vetrandjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk juist niet. Het schoonheidsideaal wordt alweer een tijdje beheerst door gezondheid, dus een slank en bij voorkeur getraind lichaam.
iddquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat veranderde wel eerder dan rond de jaren negentig hoor.
Ik noem alleen al een Twiggy in the sixties.
Hij doelt denk ik op wat 'normaal' gevonden wordt. En waar je evt door vrienden voor wordt uitgelachen of opmerkingen over worden gemaakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie accepteert het dan niet dat ik bijvoorbeeld kleine tieten of grote tieten mooi vind?
Je matties natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie accepteert het dan niet dat ik bijvoorbeeld kleine tieten of grote tieten mooi vind?
Wat boeit mij het nou wat zij er van vinden, ik beslis zelf wel wat ik als mooi zie.quote:
Heb ik ook weleens meegemaakt, een soortgelijke situatie die je schetst. Maar ook al word ze niet geaccepteerd, als ze lief en goed voor mij is snap ik niet waarom ik haar niet zou accepteren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij doelt denk ik op wat 'normaal' gevonden wordt. En waar je evt door vrienden voor wordt uitgelachen of opmerkingen over worden gemaakt.
Kom jij thuis met een vrouw met eeeenorm veel overgewicht.. omdat jij dat mooi vindt. Is de kans dat dat niet 'geaccepteerd' wordt door je vrienden als in dat ze daar geen lelijke opmerkingen over maken of wat dan ook.
(denk dat ie het zo bedoeld)
Volgens mij veranderde dat rondom de Industriële Revolutie, toen we van rurale bewoners stadsbewoners werden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef rhubarbje het volgende:
idd
Dat volle en blanke ideaal waar je het over hebt is echt nog van rond 18zoveel
dat duurde echt niet tot 1992 of zo
Cholera en stoflongen waren destijds het ideaal... Toen zat ware schoonheid nog van binnenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij veranderde dat rondom de Industriële Revolutie, toen we van rurale bewoners stadsbewoners werden.
Vandaar dat ik nog steeds op gematigd volupteuze bleke vrouwen val.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij veranderde dat rondom de Industriële Revolutie, toen we van rurale bewoners stadsbewoners werden.
Leefde ik toen maar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Cholera en stoflongen waren destijds het ideaal... Toen zat ware schoonheid nog van binnen
Voor veel mensen zit het nog steeds van binnen hoor.quote:
In eerste instantie hadden meisjes gewoon een vieze dikke reet maar toen Jennifer Lopez opdook was het ineens een vereiste om een volle kont te hebben. Het is niet dat een groot aantal mannen het daarvoor niet mooi vonden, maar je kon er amper voor uitkomen omdat dat niet schoonheidsideaal was.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou wat zij er van vinden, ik beslis zelf wel wat ik als mooi zie.
Beiden. Ik wil wel iemand waar ik me fysiek tot aangetrokken voel, maar of ik verliefd word dat ligt aan het innerlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor veel mensen zit het nog steeds van binnen hoor.
Ik refereerde aan mijn cholera. Die vindt nu niemand meer sexy.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Id_do_her het volgende:
Voor veel mensen zit het nog steeds van binnen hoor.
Zondagochtend na een stapavondje is bijna alles met een gleuf wel batsbaar. Betekent nog niet dat je er trots op hoeft te zijnquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:26 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
In eerste instantie hadden meisjes gewoon een vieze dikke reet maar toen Jennifer Lopez opdook was het ineens een vereiste om een volle kont te hebben. Het is niet dat een groot aantal mannen het daarvoor niet mooi vonden, maar je kon er amper voor uitkomen omdat dat niet schoonheidsideaal was.
Het schoonheidsideaal is niet wat iedereen mooi vind, maar wat de meeste mooi vinden (of wat de media zegt dat we mooi moeten vinden en wat dus ' acceptabel' is om mooi te vinden). Op jonge leeftijd (ik gok dat je de tienerjaren ontgroeid bent) is het bijna not done om te zeggen dat je die vadsige trol zonder tiet of reet eigenlijk wel batsbaar vindt.
Jessica Simpson heeft daar nu toch ook een MTV-serie over? Zag een aflevering bij een Afrikaanse stam waar dames voor het huwelijk letterlijk vetgemest werden om aan het daar heersende schoonheidsideaal te voldoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Schoonheidsidealen kan je universeel ook niet meten. "Slank en bleek" vonden Europeanen leuk, ik denk dat Afrikanen daar anders overdachten.
Precies dit inderdaad, verliefd en verlust is altijd nog een verschil.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Beiden. Ik wil wel iemand waar ik me fysiek tot aangetrokken voel, maar of ik verliefd word dat ligt aan het innerlijk
Ja, Jessica Simpson die bij Oprah heel dapper zat te verdedigen dat ze met een maatje meer óók happy was. Maar vervolgens wel tig kilo weer afviel met een of ander dieet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jessica Simpson heeft daar nu toch ook een MTV-serie over? Zag een aflevering bij een Afrikaanse stam waar dames voor het huwelijk letterlijk vetgemest werden om aan het daar heersende schoonheidsideaal te voldoen.
Ik refereerde aan gevoelens aan persoonlijkheid en er zijn nog steeds mensen die dat sexy vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik refereerde aan mijn cholera. Die vindt nu niemand meer sexy.
Ja maar dat geldt ook voor Oprahquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jessica Simpson heeft daar nu toch ook een MTV-serie over? Zag een aflevering bij een Afrikaanse stam waar dames voor het huwelijk letterlijk vetgemest werden om aan het daar heersende schoonheidsideaal te voldoen.
Eens.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:39 schreef Adames het volgende:
Blond, bruin, getint of niet is veel meer korte termijn dan dikker en bleek zoals vroeger.
Die eersten zijn niet steeds nieuwe schoonheidsidealen, maar meer mode en lichaamtrends. Net zoals nu blijkbaar blonde wenkbrauwen in raken.
Het schoonheidsideaal zelf, wat mensen veel onbewuster en algemener aantrekkelijker vinden is al lange tijd hetzelfde. Namelijk een beetje getint, beetje gespierd en slank. Dit zijn namelijk de sportieve mensen die gezond eten. Uiteindelijk val je op mensen die gezond zijn/lijken.
Net zoals je vroeger inderdaad op de bleke dikkere mensen viel omdat die op dat moment gezond waren (genoeg geld om eten te kopen). En ook dat laatste is niet helemaal waar, andere trend/ideaal toen was de befaamde wespentaille voor vrouwen. Daarvoor mag je geen uitgezakte kont hebben.
Girls will be girls.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Ja, Jessica Simpson die bij Oprah heel dapper zat te verdedigen dat ze met een maatje meer óók happy was. Maar vervolgens wel tig kilo weer afviel met een of ander dieet.
Ja, maar je moet wel fysiek aangetrokken voelen tot iemand voordat je verliefd kan zijn. Anders wordt die persoon het beste vriendje/vriendinnetje en niks meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Precies dit inderdaad, verliefd en verlust is altijd nog een verschil.
Dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar je moet wel fysiek aangetrokken voelen tot iemand voordat je verliefd kan zijn. Anders wordt die persoon het beste vriendje/vriendinnetje en niks meer.
you callin' our Jess a tool?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Girls will be girls.
En ach, Simpson is niet bepaald the sharpest tool in the box ... in any box.
Dit mollig?!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef BruinBeertje het volgende:
beyonce is mollig ja, behalve voor degene die zelf mollig zijn natuurlijk
[ afbeelding ]
Hey bitch, doe niet zo stoer man.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef BruinBeertje het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat mollig is val ik op mollige vrouwenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef BruinBeertje het volgende:
[ afbeelding ]
Er is idd een verschil tussen de 'haute coture' modellen en het straatbeeld, gelukkig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:20 schreef Killaht het volgende:
Volgens mij is het schoonheids ideaal nooit 45 kilo, uitstekende botten en theezak tieten geweest naar mijn idee.
Wanneer is iemand mollig dan? Ik bedoel als je strikt naar bijvoorbeeld BMI kijkt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Beyonce is wel degelijk mollig. Het probleem is alleen dat die term inmiddels geclaimd is door dikke vrouwen die graag eufemismes gebruiken.
BMI is dan ook niet echt ideaal om zoiets te bepalen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wanneer is iemand mollig dan? Ik bedoel als je strikt naar bijvoorbeeld BMI kijkt?
Waarom niet? Het is bijna de enige 'diktemeter' die we hebben?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:26 schreef Adames het volgende:
[..]
BMI is dan ook niet echt ideaal om zoiets te bepalen.
Dit is juist mooi!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 'steviger' dan Beyonce, maar vind het nog steeds niet dik.
En nee, ik ben zelf niet dik ofzo
Ik vind mollig eerder slaan op de lichaamsvorm dan op je lichaamsgewicht. Maar goed, die grenzen zijn natuurlijk zo subjectief als wat, dus wat onzinnig om nu het precieze aantal centimeters aan te geven o.i.d.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wanneer is iemand mollig dan? Ik bedoel als je strikt naar bijvoorbeeld BMI kijkt?
Hij is daar nooit voor bedoeld geweest. Het geeft slechts een hele grove indicatie.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is bijna de enige 'diktemeter' die we hebben?
Het latina schoonheidsideaal bevalt mij prima: donker haar, getinte huid, klein, mooie vrouwelijke vormen en goed gekleed.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:47 schreef BruinBeertje het volgende:
Heb ik gelijk of ongelijk, maar verandert het schoonheidsideaal en kan het nog drastisch veranderen?
Vroeger was het ideaal in het westen om te houden van de bleke voluptueuze vrouw. Want bleek stond gelijk aan ''rijk'' en ''binnenzijn'' , waar donker en mager gelijk stond aan ''buiten werken' en ''armer'' Maar dit veranderde rond de jaren 90 waar topmodellen zoals Kate Moss en Giselle bundchen de catwalk versierden. Zij waren blond, lang, blauwe ogen en een blekige huid. Waar een tijd dus het westers schoonheidsideaal, blauwe ogen, bleke huid met blonde haren was.
Maar in het milenium kwamen andere schoonheden toneel en niet langer was Miss-world en Miss-universum blank en blond, maar Latijns-amerikaans, Indiaas en soms Oosters en Afrikaans. Maar tegenwoordig zul je vooral Latina's zien die de kroon pakken. Zij zijn vaak getint met rondere vormen, donker haar en donkere ogen.
Beyonce word vaak gekozen als mooiste vrouw, vooral door vrouwen. Dit om haar figuur dat haar beroemd heeft gemaakt. Beyonce is verre van dun, eerder mollig met een stevig achterwerk. En dat word nu door menig man én vrouw mooi geworden. Beyonce, Shakira, Jennifer Lopez.
Sinds kort is het belangrijker om een stevige kont te hebben, getint te zijn en niet al té dun.
Maar wie zegt dat dit zo blijft? Misschien is het schoonheidsideaal over een paar decenia wel weer latdun, met rossig haar en bruine ogen. Wie weet ...
reacties?
of door jou geclaimd, door mannetjes die graag stoer willen doenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Beyonce is wel degelijk mollig. Het probleem is alleen dat die term inmiddels geclaimd is door dikke vrouwen die graag eufemismes gebruiken.
Ja dat is ook zo wat. Als men het woord 'mollig' hoort, is het bijna altijd negatief.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vind mollig eerder slaan op de lichaamsvorm dan op je lichaamsgewicht. Maar goed, die grenzen zijn natuurlijk zo subjectief als wat.
Mollig is ook helemaal geen negatieve term wat mij betreft. Bovenstaande foto's zijn
Wauw, wat een mooie vrouw. Katie Green zie ik?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 'steviger' dan Beyonce, maar vind het nog steeds niet dik.
En nee, ik ben zelf niet dik ofzo
Het geeft wel gewoon aan wanneer je te dik bent of in de gevarenzone zit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is daar nooit voor bedoeld geweest. Het geeft slechts een hele grove indicatie.
Watquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:34 schreef Klaudias het volgende:
[..]
of door jou geclaimd, door mannetjes die graag stoer willen doen
Hier, nog meerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooie vrouw. Katie Green zie ik?
weet ik niet? maar jij weet blijkbaar ook dat alleen mollige vrouwen "dat woord hebben geclaimd want ze willen een eufemisme gebruiken".quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
WatHoe precies word ik stoerder door zoiets? Dat moet je even uitleggen geloof ik.
Ik denk inderdaad dat termen die oorspronkelijk 'ietsje dikker dan slank' betekenden, inmiddels zijn gaan staan voor 'veel te dik'. Zonde, want ik val wel op vrouwen met een wat voller figuur.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:38 schreef Klaudias het volgende:
[..]
weet ik niet? maar jij weet blijkbaar ook dat alleen mollige vrouwen "dat woord hebben geclaimd want ze willen een eufemisme gebruiken".
Ik ken het topic, maar er zijn wel verschillen tussen "mollig" en "groot/vol".quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hier, nog meer
Volle(re) vrouwen deel 6
ja pffff datingsites. dan noem je ook wat. daar liegt iedereen nogal wat af.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat termen die oorspronkelijk 'ietsje dikker dan slank' betekenden, inmiddels zijn gaan staan voor 'veel te dik'. Zonde, want ik val wel op vrouwen met een wat voller figuur.
Kijk bijvoorbeeld eens op datingsites, daar staat het vol met écht dikke vrouwen die zichzelf omschrijven als volslank. En dan is het een kwestie van tijd voordat 'volslank' synoniem wordt voor moddervet.
Klopt. Zoiets bedoel ik ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat termen die oorspronkelijk 'ietsje dikker dan slank' betekenden, inmiddels zijn gaan staan voor 'veel te dik'. Zonde, want ik val wel op vrouwen met een wat voller figuur.
Kijk bijvoorbeeld eens op datingsites, daar staat het vol met écht dikke vrouwen die zichzelf omschrijven als volslank. En dan is het een kwestie van tijd voordat 'volslank' synoniem wordt voor moddervet.
Kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken het topic, maar er zijn wel verschillen tussen "mollig" en "groot/vol".
Mollig vind ik heerlijk, maar het moet niet te vol worden, zoals sommigen in dat topic (met name MikeyMo's smaak).
Dit:
Volle(re) vrouwen deel 6
Is gewoon dik. Geeft niet, houdt hij van, prima. Maar dit is niet meer mollig. Je ziet gewoon een grote buik.
Ach ja, foto's liegen niet. Alhoewel tegenwoordig met Photoshopquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:42 schreef Klaudias het volgende:
[..]
ja pffff datingsites. dan noem je ook wat. daar liegt iedereen nogal wat af.
Ik vind het ook leuk om zo door te scrollen, maar minstens 50% van de vrouwen vind ik toch echt TE.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
KloptDaarom is het ook een leuk topic geworden... Veel verschillende groottes en maten.
Het is ook zo subjectief allemaal.
Ik voller? Hoezo?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk om zo door te scrollen, maar minstens 50% van de vrouwen vind ik toch echt TE.
Maar ik begrijp dat jij ook voller bent, waarom geen fobo met foto dan?
het is gewoon zo. Beyonce is mollig en Jeniffer Lopez ook. Helemaal niks mis mee, ik vind hun een mooi en vrouwelijk figuur hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:37 schreef Jojoortje het volgende:
Anyway... TS moet haar eigen topic niet zo verneuken door te zeggen dat mensen die Beyonce niet mollig vinden, zelf mollig zijn.
Anders was dit een puick topic geweest!
Het is gewoon zo? Omdat ik Beyonce slank vindt, ben ik vanzelf mollig?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:49 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
het is gewoon zo. Beyonce is mollig en Jeniffer Lopez ook. Helemaal niks mis mee, ik vind hun een mooi en vrouwelijk figuur hebben.
Dit is dik
- knip-
Omdat je nogal in dit soort topics geinteresseerd bent. Normaalgesproken zie ik geen slanke of dunne vrouwen in dit soort topics. Meer "vollere" (hoe vol dat is natuurlijk rekbaar -no pun intended-) vrouwen die op zoek zijn naar vergelijkingsmateriaal, erkenning of een date met een man die wel van voller houdt.quote:
De vrouwen in dat topic zijn vol inderdaad maar tegen het ''dikkige'' aan. Maar mollig zit tussen een vol en normaal figuur in. Als vind ik beyonce inderdaad bijna een ''normaal'' figuur hebben.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo wat. Als men het woord 'mollig' hoort, is het bijna altijd negatief.
Voor mij zit mollig tussen slank en dik in en voor mij hoort Beyonce bij de slanke personen.
Die vrouw die ik hierboven gepost heb kan dan wel eventueel mollig zijn, maar dan is die nog eerder aan de slanke kant dan aan de mollige kant.
Dit vind ik mollig:
Volle(re) vrouwen deel 6
Ohquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat je nogal in dit soort topics geinteresseerd bent. Normaalgesproken zie ik geen slanke of dunne vrouwen in dit soort topics. Meer "vollere" (hoe vol dat is natuurlijk rekbaar -no pun intended-) vrouwen die op zoek zijn naar vergelijkingsmateriaal, erkenning of een date met een man die wel van voller houdt.
ik heb geen idee hoe zwaar je bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is gewoon zo? Omdat ik Beyonce slank vindt, ben ik vanzelf mollig?
Je geeft net 2 keer aan dat ik mollig ben, doosquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:54 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe zwaar je bent
oja nu weet ik het wee Ik had gezegd dat mollige mensen beyonce slank vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je geeft net 2 keer aan dat ik mollig ben, doosVerbagger je eigen topic eens niet zo.
Vroeger was de bleke voluptueuze vrouw in? Als je met vroeger 200 jaar geleden bedoeld wel ja. Maar tussen 1800 en 2000 is er nog wel meer gebeurd op dat gebied.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:47 schreef BruinBeertje het volgende:
Maar in het milenium kwamen andere schoonheden toneel en niet langer was Miss-world en Miss-universum blank en blond, maar Latijns-amerikaans, Indiaas en soms Oosters en Afrikaans. Maar tegenwoordig zul je vooral Latina's zien die de kroon pakken. Zij zijn vaak getint met rondere vormen, donker haar en donkere ogen.
Beyonce word vaak gekozen als mooiste vrouw, vooral door vrouwen. Dit om haar figuur dat haar beroemd heeft gemaakt. Beyonce is verre van dun, eerder mollig met een stevig achterwerk. En dat word nu door menig man én vrouw mooi geworden. Beyonce, Shakira, Jennifer Lopez.
Sinds kort is het belangrijker om een stevige kont te hebben, getint te zijn en niet al té dun.
Maar wie zegt dat dit zo blijft? Misschien is het schoonheidsideaal over een paar decenia wel weer latdun, met rossig haar en bruine ogen. Wie weet ...
reacties?
Dan is er iets mis met jouw scheiding tussen perceptie en werkelijkheid. Aangenomen dat de beroemdheden niet van figuur veranderen, blijven ze nog steeds "mollig", "dik" of "slank" ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
oja nu weet ik het wee Ik had gezegd dat mollige mensen beyonce slank vinden.![]()
Maar dat vind ik gewoon, toen ik nog dikkig was, noemde ik mezels: vol/mollig om maar te verbergen dat ik eigenlijk dik was. Toen ik wat slanker werd, vond ik beyonce ook slank, ik was toen zelf mollig. Nu ik zelf normaal/slank ben, vind ik beyonce mollig. Als ik ooit heel dun zou worden (vast niet) vind ik beyonce dik.
de bleke vrouw was in de jaren 60/70/80/90 ook nog in. Getint/bruinig zijn kwam pas rond 2000 en nu. Maarja wie zegt dat dat zo blijft. Over zoveel decenia is de bleke blonde vrouw uitgestorven en zijn we allemaal getint met stijl bruin haar en bruine ogen (jammer eigenlijk, de verschillen die verdwijnen)quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Vroeger was de bleke voluptueuze vrouw in? Als je met vroeger 200 jaar geleden bedoeld wel ja. Maar tussen 1800 en 2000 is er nog wel meer gebeurd op dat gebied.
En die hele shift die jij beschrijft heeft natuurlijk te maken met globalisering. 50 jaar geleden hadden de meeste mensen nog nooit een latina gezien. Laat staan een mooie. Het is pas sinds een jaar of 15 dat je via internet en de media het vrouwelijk schoon op de rest van de wereld kan bewonderen. Hoe dat over 20 jaar gaat? We'll see.
weet ik, maar dat is hoe ik het zie. Hetzelfde dat sommigen groen-bruine ogen donker vinden anderen ''licht. Of donkerblond haar al donker vinden, en kastanjebruin haar licht. Het hang er helemaal van af waar je bent opgegroeid en hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met jouw scheiding tussen perceptie en werkelijkheid. Aangenomen dat de beroemdheden niet van figuur veranderen, blijven ze nog steeds "mollig", "dik" of "slank" ofzo.
Je moet je eigen perceptie scheiden van controleerbare feiten als borst-, buik-, heup en dij-omvang maar vooral de verhouding tussen die maten.
Het is ook persoonlijk (vrienden van mij houden helemaal niet van mollig, maar juist van slank -ideaal als je samen gaat stappen en op jacht bent-) en bovendien cultuurgebonden. In Azie willen de Aziatische mannetjes echt geen vollere vrouwen of latina's. Die houden juist van Aziatische meisjes, niet zelden in schooluniformpjes.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
de bleke vrouw was in de jaren 60/70/80/90 ook nog in. Getint/bruinig zijn kwam pas rond 2000 en nu. Maarja wie zegt dat dat zo blijft. Over zoveel decenia is de bleke blonde vrouw uitgestorven en zijn we allemaal getint met stijl bruin haar en bruine ogen (jammer eigenlijk, de verschillen die verdwijnen)
voordeel: minder racisme, je lijkt toch niet opelkaar![]()
En ja, een tijd geleden hoorde je niks over latina's (zelfs de term; latina' niet,) misschien pas toen de vluchtelingenstroom amerika inkwam, en Jennifer lopez, Shakira ten tonele kwamen. Maar misschien is het over een paar jaar wel een ander volk dat word bewondert, who knows!
Ja, dat is prima, maar dat heeft in een discussie natuurlijk weinig zin. Iedereen ziet dingen anders en over smaak valt niet te twisten, maar er zijn gewoon controleerbare feiten die je niet kan ontkennen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:05 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
weet ik, maar dat is hoe ik het zie. Hetzelfde dat sommigen groen-bruine ogen donker vinden anderen ''licht. Of donkerblond haar al donker vinden, en kastanjebruin haar licht. Het hang er helemaal van af waar je bent opgegroeid en hoe je eruit ziet
Welnee. Gebruind was al veel eerder het schoonheidsideaal. Moet je rekenen vanaf de tijd dat mensen zich vakanties naar Spanje e.d. konden veroorloven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
de bleke vrouw was in de jaren 60/70/80/90 ook nog in. Getint/bruinig zijn kwam pas rond 2000 en nu. Maarja wie zegt dat dat zo blijft. Over zoveel decenia is de bleke blonde vrouw uitgestorven en zijn we allemaal getint met stijl bruin haar en bruine ogen (jammer eigenlijk, de verschillen die verdwijnen)
En ja, een tijd geleden hoorde je niks over latina's (zelfs de term; latina' niet,) misschien pas toen de vluchtelingenstroom amerika inkwam, en Jennifer lopez, Shakira ten tonele kwamen. Maar misschien is het over een paar jaar wel een ander volk dat word bewondert, who knows!
Ik vond/vind Stacy Dash tijdens de 80's/90's anders wel supermooi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Ik denk dat halverwege de jaren '70 bruin worden echt in werd. Toen werden de vakanties langer en kwam het massatoerisme op. Ook werkten steeds meer mensen op kantoor en minder mensen in de openlucht. Daardoor werd bruin zijn ook niet meer geassocieerd met je geld moeten verdienen als boerenknecht. Integendeel, het was een teken dat je geld hebt om op vakantie te kunnen en dat je een bijzonder leven hebt met al je vakanties.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:10 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ik denk dat halverwege de jaren '70 bruin worden echt in werd. Toen werden de vakanties langer en kwam het massatoerisme op. Ook werkten steeds meer mensen op kantoor en minder mensen in de openlucht. Daardoor werd bruin zijn ook niet meer geassocieerd met je geld moeten verdienen als boerenknecht. Integendeel, het was een teken dat je geld hebt om op vakantie te kunnen en dat je een bijzonder leven hebt met al je vakanties.
De blanke vrouw ja. Omdat er niet veel anders rondliep hier. De blanke dikke vrouw die jij beschreef is al heel veel langer uit.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef BruinBeertje het volgende:
de bleke vrouw was in de jaren 60/70/80/90 ook nog in.
Met dank aan de media/internet/globalisering.quote:Getint/bruinig zijn kwam pas rond 2000 en nu.
Over een paar honderd jaar ja. Minstens 500, waarschijnlijk nog wel langer.quote:Maarja wie zegt dat dat zo blijft. Over zoveel decenia is de bleke blonde vrouw uitgestorven en zijn we allemaal getint met stijl bruin haar en bruine ogen (jammer eigenlijk, de verschillen die verdwijnen)
Een volk dat bewonderd wordt? Nogal overdreven statement he. Volgens mij worden mooie vrouwen van alle volken en culturen bewonderd.quote:En ja, een tijd geleden hoorde je niks over latina's (zelfs de term; latina' niet,) misschien pas toen de vluchtelingenstroom amerika inkwam, en Jennifer lopez, Shakira ten tonele kwamen. Maar misschien is het over een paar jaar wel een ander volk dat word bewondert, who knows!
Meisjes met indiase rokken, bloemen in hun haarquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.
Je ziet het ook in oude films, en festivals. Woodstock had allemaal bleke "lelijke" mensen die lekker hippie deden met elkaar.
Sommige mensen op zulke dancefeesten als Mysteryland misschien, meeste mensen lopen op festivals toch vooral rond in eenvoudige kleding.quote:Op een hedendaags festival lopen mensen veel beter gekleed, uitgedost en vaak gebruind rond.
Jaren 80 en 90 echt niet, de zonnebank was toen allang uitgevonden en stond toen ook al bij mening vrouw thuis!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:04 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
de bleke vrouw was in de jaren 60/70/80/90 ook nog in.
Lowlands wel ja. Maar dan ook verschilt het. Degenen die 's avonds staan te techno'en in de Bravo zijn meestal anderen (niet noodzakelijk!) dan degenen die lekker alternatief naar bandjes gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:19 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Meisjes met indiase rokken, bloemen in hun haar
[..]
Sommige mensen op zulke dancefeesten als Mysteryland misschien, meeste mensen lopen op festivals toch vooral rond in eenvoudige kleding.
Inderdaad. Ik denk zelfs dat bruin worden toen meer in was dan nu. Tegenwoordig vinden veel mensen poeppie bruin zijn een beetje ordi.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jaren 80 en 90 echt niet, de zonnebank was toen allang uitgevonden en stond toen ook al bij mening vrouw thuis!
En het 'gezonde bruine kleurtje' is natuurlijk op zijn retour, omdat we ons er steeds meer van bewust worden dat te veel zon een risico is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:21 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik denk zelfs dat bruin worden toen meer in was dan nu. Tegenwoordig vinden veel mensen poeppie bruin zijn een beetje ordi.
OMFG.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef BruinBeertje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat jij een andere definitie van slank hebt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef Maanvis het volgende:
slank zijn is niet gezond. slanke mensen zijn veel vaker ziek dan mensen met wat vetrandjes.
Spreek dan alleen voor jezelf en niet voor anderen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:00 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
oja nu weet ik het wee Ik had gezegd dat mollige mensen beyonce slank vinden.![]()
Maar dat vind ik gewoon, toen ik nog dikkig was, noemde ik mezels: vol/mollig om maar te verbergen dat ik eigenlijk dik was. Toen ik wat slanker werd, vond ik beyonce ook slank, ik was toen zelf mollig. Nu ik zelf normaal/slank ben, vind ik beyonce mollig. Als ik ooit heel dun zou worden (vast niet) vind ik beyonce dik.
Geen idee, sowieso vreemd dat haar perceptie van 'slank' afhangt van haar eigen lichamelijk toestand en zich aanpast.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
is dit nou een topic om te bepalen wat slank is en wat normaal etc?
waar de fuck wil TS nou heen met dit topic?
Echt?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Op fok krijg ik juist een heel ander beeld. Mollig wordt al gezien als moddervet en dun is wat men prefereert.
Verschilt nogal per subforumquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:10 schreef El_Matador het volgende:
De meeste mannen die ik spreek hebben ongeveer dezelfde smaak als ik. Helemaal op FOK!.
Uh, of gewoon normaal / slank? Ik snap niet dat men doet alsof kerels op dun vallen, of mijn definitie van dun (zie foto's die ik postte) is anders dan die van de rest.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:10 schreef El_Matador het volgende:
De meeste mannen die ik spreek hebben ongeveer dezelfde smaak als ik. Helemaal op FOK!.
Liever wat molliger dan te dun dus.
Dat is waar.quote:
"normaal" vind ik zo'n rare term eigenlijk. Slank kan ik me voorstellen, skinny/dun ook. Mollig ok, dik. vet, vadsig, huge, allemaal. Maar "normaal"?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Uh, of gewoon normaal / slank? Ik snap niet dat men doet alsof kerels op dun vallen, of mijn definitie van dun (zie foto's die ik postte) is anders dan die van de rest.
Het is ook nogal afhankelijk van waar dat vet zit. Heupen / borsten / billen prima, maar als je meer buikvet hebt dan ik; bweug.
Het 'standaard'.. dus slank/iets meer dan dat. Of de ' normaal' volgens wat het gemiddelde is in nederland.. wat nu rond maatje 42 ligt. Wat hier door velen als dik wordt benoemd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"normaal" vind ik zo'n rare term eigenlijk. Slank kan ik me voorstellen, skinny/dun ook. Mollig ok, dik. vet, vadsig, huge, allemaal. Maar "normaal"?
Nouja, gewoon slank zegmaar. Last time I checked was de definitie van slank niet dat er geen gram vet aan zat, da's dun. Krijg hier aan de hand van de reactie van vrouwen het idee dat men wat allergisch reageert op het woord slank.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:16 schreef El_Matador het volgende:
"normaal" vind ik zo'n rare term eigenlijk. Slank kan ik me voorstellen, skinny/dun ook. Mollig ok, dik. vet, vadsig, huge, allemaal. Maar "normaal"?
Ik heb het niet over het gemiddelde. Dat wordt nogal omhoog gehaald door fatso's. Als je een buik hebt, ben je niet slank, en niet 'normaal'. Dan ben je mollig op z'n minst.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:18 schreef Cue_ het volgende:
Het 'standaard'.. dus slank/iets meer dan dat. Of de ' normaal' volgens wat het gemiddelde is in nederland.. wat nu rond maatje 42 ligt. Wat hier door velen als dik wordt benoemd.
42?? Dat noem ik niet slank of normaal. Dat is duidelijk mollig tot dik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het 'standaard'.. dus slank/iets meer dan dat. Of de ' normaal' volgens wat het gemiddelde is in nederland.. wat nu rond maatje 42 ligt. Wat hier door velen als dik wordt benoemd.
Slank = normaal of wat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, gewoon slank zegmaar. Last time I checked was de definitie van slank niet dat er geen gram vet aan zat, da's dun. Krijg hier aan de hand van de reactie van vrouwen het idee dat men wat allergisch reageert op het woord slank.
Mwah, ik heb geen schoonheidsideaal wat vrouwen betreft. Kan van allerlei types verschrikkelijk aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:29 schreef BruinBeertje het volgende:
geen leuke reacties , jammer ...![]()
iemand wel die serieus kan reageren?
Denk je nou echt dat we dat niet doorhebben? Desondanks is het best wat om weerstand te bieden aan de boodschappen die je te horen/zien krijgt (van zowat je geboorte af aan) van de media waar een groot deel van de maatschappij ook nog eens aan mee doet. We trappen nergens in, we hebben amper een keus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwah, ik heb geen schoonheidsideaal wat vrouwen betreft. Kan van allerlei types verschrikkelijk aantrekkelijk vinden.
Het 'ideaal' is toch voor een groot deel mensenwerk zodat jullie dus idd een hoop zooi kopen. Een tikkeltje ongenuanceerd maar het bevat meer waarheid dan menig vrouw zou willen
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:03 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat we dat niet doorhebben? Desondanks is het best wat om weerstand te bieden aan de boodschappen die je te horen/zien krijgt (van zowat je geboorte af aan) van de media waar een groot deel van de maatschappij ook nog eens aan mee doet. We trappen nergens in, we hebben amper een keus.
De maat ligt ook deels aan de lengte eigenlijk. Ik heb maat 38 - 40 en ik vind mezelf nog iets te dik, er mag heus nog wel een kilootje of 10 af. Dan zou ik qua maat 36 - 38 hebben, maar ik ben dan ook iets langer dan de gemiddelde vrouw.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
42?? Dat noem ik niet slank of normaal. Dat is duidelijk mollig tot dik.
38-40 zou ik als normaal inschatten, als je het dan toch zo moet benoemen.
34 is skinny, 36 slank.
Nee natuurlijk, ik heb de keus om mijn lichaamsbeharing te laten staan, m'n haar niet te kammen/in een kort pittig kapsel te knippen, geen make-up te dragen om vervolgens met m'n bmi van 35 in een bikini bij de mac te eten. Ik krijg misschien geen pistool tegen m'n hoofd maar word wel belachelijk gemaakt, vernederd en met een beetje geluk word m'n foto op internet verspreid met 'Fail' boven m'n hoofd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Iedereen heeft 100% keuze. Er staat niemand klaar met een pistool op je hoofd als jij geen hotpants aantrekt hoor.![]()
![]()
Die keuze heb je ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:30 schreef Kieswiel het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, ik heb de keus om mijn lichaamsbeharing te laten staan, m'n haar niet te kammen/in een kort pittig kapsel te knippen, geen make-up te dragen om vervolgens met m'n bmi van 35 in een bikini bij de mac te eten. Ik krijg misschien geen pistool tegen m'n hoofd maar word wel belachelijk gemaakt, vernederd en met een beetje geluk word m'n foto op internet verspreid met 'Fail' boven m'n hoofd.
Sowieso is lastig te stellen of een bepaalde maat te groot is of niet. Bij sommige vrouwen staat maat 42 mooi, bij anderen niet, het is maar net hoe je lichaamsbouw verder is.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef Snowcold het volgende:
De maat ligt ook deels aan de lengte eigenlijk. Ik heb maat 38 - 40 en ik vind mezelf nog iets te dik, er mag heus nog wel een kilootje of 10 af. Dan zou ik qua maat 36 - 38 hebben, maar ik ben dan ook iets langer dan de gemiddelde vrouw.
Een collega van mij is nog langer en zo dun als een lat, maar moet wel vaak 40 nemen omdat t anders gewoon te kort is...
M'n vriendin is er zo een, 1m58quote:En op de damesafdeling in de winkel waar ik werk kom ik soms vrouwen tegen die puur vanwege de lengte op de kinderafdeling moeten kijken.![]()
Een blanke vrouw die zongetint is of een donker getinte huid vind ik inderdaad mooier dan dit:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel ja.
Is inderdaad een kwestie van smaak. Suf topic is dit eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een blanke vrouw die zongetint is of een donker getinte huid vind ik inderdaad mooier dan dit:
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen dat media een grotere invloed heeft op de keuze van jonge meisjes. Maar dan ook weer niet zo groot.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:23 schreef friekin_ het volgende:
Ik denk dat de media echt niet zo'n grote vinger in de pap heeft. Mannen blijven toch vallen op vrouwen die er gezond en vruchtbaar uitzien.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:27 schreef Bonzai. het volgende:
Inderdaad TS, dat verandert voortdurend.
En zoals je al aangaf, zijn het nu de zuiderse types (zoals jij) die in de smaak vallen. Maar let op: profiteer er van nu het nog kan, zet je mossel de komende weken maar wijd open, want ik heb gehoord dat de gingers next zijn, en dan maken getinte meisjes als jij natuurlijk geen schijn van kans meer
Geen fobo ter reality check.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:17 schreef MidnightB00m het volgende:
Heb me er altijd zó druk om gemaakt, maar het is gewoon tijdsverspelling; iedereen heeft andere standaarden. en daarnaast heeft iedereen zijn eigen lichaamsbouw. Zo lang ik (bijvoorbeeld) geen maat 44 heb en ongelukkig ben, ongezond leef, etc. maakt het me niks uit
Ik was benieuwd. Dat was het.quote:
Ja... al die voorgeschotelde schoonheidsidealen waar iedereen mee wegloopt... in alle soorten en maten lopen er prachtvrouwen rond toch? Snap niet waarom mensen zich zoveel laten beinvloeden door media.quote:
Jessica simpson vind ik daar gewoon normaal, curvyquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:43 schreef Saphia het volgende:
Het schoonheidsideaal veranderd continu.Tegenwoordig om de tien jaar.
Maar persoonlijke voorkeur blijft natuurlijk.
En celebs doen gezellig mee,eerst jezelf uithongeren voor de felbegeerde size zero
en nu wat kilo’s aankomen of jezelf laten gaan en je zelfs laten opereren voor de ronddingen.
Jessica Simpson, curvy of mollig?
[ afbeelding ]
Ex-Sugababe Mutya die bilimplantaten heeft
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nelly Furtado
[ afbeelding ][ afbeelding ]
jij bent blond?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:24 schreef milowww het volgende:
Blond haar wordt altijd mooi gevonden, maakt niet uit waar of wanneer. De rest kan wel erg veranderen, ja.
ergens wel mee eens, maar dat is ook omdat blond haar ''eruit springt'' De meeste mensen op de wereld hebben gewoon donkerder haar, zelfs in de VS zul je steeds minder blonde mensen met blauwe ogen vinden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:24 schreef milowww het volgende:
Blond haar wordt altijd mooi gevonden, maakt niet uit waar of wanneer.
De rest kan wel erg veranderen, ja.
Twintig jaar geleden was ik zelf nog een guppy, maar kinderen en jonge mensen hebben tegenwoordig echt meer overgewicht hoor.quote:Op woensdag 1 september 2010 02:02 schreef snakelady het volgende:
Vraag me daarom wel iets af, zijn mensen nu echt dikker dan pakweg 20 jaar geleden, of vinden we mensen snel te dik vergeleken met pakweg 20 jaar geleden?
Nu je het zegt, het is weldegelijk meer dan vroeger.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Twintig jaar geleden was ik zelf nog een guppy, maar kinderen en jonge mensen hebben tegenwoordig echt meer overgewicht hoor.
Hoeveel jonge meiden van amper 18 zie je tegenwoordig wel niet met drillend vet op de heupen (en heupbroek en naveltopje), nou wil echt niet weten hoe die er tien jaar verder uitzien!
En het lijkt alleen maar erger te worden:quote:Op woensdag 1 september 2010 09:20 schreef Id_do_her het volgende:
Nu je het zegt, het is weldegelijk meer dan vroeger.
Ik las het in de krant ja, ik kon niet geloven wat ik las.quote:Op woensdag 1 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En het lijkt alleen maar erger te worden:
Kinderen krijgen val-les op school
De gezondheidsmafia doet zijn werk goed. Mensen zijn niet zoveel dikker geworden, maar als je eventjes afwijkt van de norm, dan ben je opeens een probleemgeval en alles.quote:Op woensdag 1 september 2010 02:02 schreef snakelady het volgende:
Vraag me daarom wel iets af, zijn mensen nu echt dikker dan pakweg 20 jaar geleden, of vinden we mensen snel te dik vergeleken met pakweg 20 jaar geleden?
Dik zijn was ooit een teken van welstand en rijkdom en dus in de mode, maar dan ga je al terug naar de middeleeuwen.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De gezondheidsmafia doet zijn werk goed. Mensen zijn niet zoveel dikker geworden, maar als je eventjes afwijkt van de norm, dan ben je opeens een probleemgeval en alles.
Ook hangt het van de sociale klasse af. De lagere sociale klassen zijn dikker dan de hogere. Dat is altijd zo geweest.
En argumenten dat gezond voedsel duurder is, slaan nergens op natuurlijk. Iedereen kan redelijk gezond eten voor redelijke prijzen. Vers fruit bij de Turkse groentenboer is echt niet duur ofzo. Afschuivingstechnieken om zelf maar geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen.
Ja, ik dacht dat de normale mens wel begreep dat ik het niet over de middeleeuwen had.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dik zijn was ooit een teken van welstand en rijkdom en dus in de mode, maar dan ga je al terug naar de middeleeuwen.
Dus ik ben geen normaal mens?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat de normale mens wel begreep dat ik het niet over de middeleeuwen had.
Het ging erover dat mensen zogenaamd dikker werden. Daar zit een hele grote vinger van de gezondheidsmafia in die pap(zak).
Jij zegt het.quote:
Het lage water wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zegt het.![]()
Heb je de spijkers al gevonden?
Inderdaad, ik heb weleens beelden gezien van gymlessen uit de jaren '50... Die kereltjes waren allemaal superstrak, zat echt geen grammetje vet teveel aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:19 schreef Klaudias het volgende:
Ehm, volgens mij waren in de jaren '50 de lagere sociale klassen absoluut niet dik hoor.
Integendeel, er werden kampen georganiseerd voor arme kindertjes waarbij ze wat meer te eten kregen zodat ze wat op kracht konden komen.
Elke avond gekookte aardappelen, spruiten en één dag in de week vlees doet wonderen.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb weleens beelden gezien van gymlessen uit de jaren '50... Die kereltjes waren allemaal superstrak, zat echt geen grammetje vet teveel aan.
Maar SINDS de jaren 50 is het echt niet veel veranderd. Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb weleens beelden gezien van gymlessen uit de jaren '50... Die kereltjes waren allemaal superstrak, zat echt geen grammetje vet teveel aan.
Daar heb je wel gelijk in, ik heb ook het idee dat het eerst roken was wat ze wilde uitbannen en nu pakken ze het eten aan.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar SINDS de jaren 50 is het echt niet veel veranderd. Dat bedoelde ik.
Er is alleen een enorme mafia opgestaan die wel even bepaalt wat gezond zou zijn en wat niet.
Nee man, dat is echt iets van de laatste tijd. Pakweg voor WO2 waren arme mensen meer ondervoed. Dat waren de tijden voor junkfood en dergelijke.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:09 schreef El_Matador het volgende:
Ook hangt het van de sociale klasse af. De lagere sociale klassen zijn dikker dan de hogere. Dat is altijd zo geweest.
Die onderzoeken spreken elkaar ook allemaal tegen. Drijven op subsidies en uitkomsten worden van tevoren bepaald. Dat is geen serieuze wetenschap.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in, ik heb ook het idee dat het eerst roken was wat ze wilde uitbannen en nu pakken ze het eten aan.
Het is niet de junkfood.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee man, dat is echt iets van de laatste tijd. Pakweg voor WO2 waren arme mensen meer ondervoed. Dat waren de tijden voor junkfood en dergelijke.
Ik vind het zorgelijk om te zien hoeveel kinderen veel en veel te dik zijn. En er zijn genoeg onderzoeken die zeggen dat het alleen maar erger is geworden de laatste jaren.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar SINDS de jaren 50 is het echt niet veel veranderd. Dat bedoelde ik.
Er is alleen een enorme mafia opgestaan die wel even bepaalt wat gezond zou zijn en wat niet.
Het valt reuze mee vind ik. Kijk es in andere landen dan Nederland, daar is het gemiddelde veel erger.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het zorgelijk om te zien hoeveel kinderen veel en veel te dik zijn. En er zijn genoeg onderzoeken die zeggen dat het alleen maar erger is geworden de laatste jaren.
Dat valt echt niet te ontkennen. We vreten steeds meer junkfood en bewegen steeds minder.
En waar leidt gebrek aan beweging toe?quote:Op woensdag 1 september 2010 10:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is niet de junkfood.
Het is het gebrek aan beweging.
Zolang je voldoende beweegt, kan je bijna alles eten.
Opeenstapeling van vet.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En waar leidt gebrek aan beweging toe?
Dat heeft niks met subsidie te maken, maar met de tekortkomingen van de media en hun gebrek aan kennis over de wetenschappelijke methode.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die onderzoeken spreken elkaar ook allemaal tegen. Drijven op subsidies en uitkomsten worden van tevoren bepaald. Dat is geen serieuze wetenschap.
De ene week kan je in de krant lezen dat 2 glazen rode wijn per dag gezond is, de volgende dag dat alcohol slecht is en de dag erna dat je eigenlijk 3 biertjes op een avond zou moeten drinken.
Niets zo schimmig als de wereld van de "gezondheidswetenschappen". Dat ligt echt niet aan de media, maar aan de innige band tussen overheid, bedrijfsleven en "wetenschap".quote:Op woensdag 1 september 2010 11:05 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat heeft niks met subsidie te maken, maar met de tekortkomingen van de media en hun gebrek aan kennis over de wetenschappelijke methode.
Kijk, als je één variabele onderzoekt (bv. alcoholgebruik), dan wil dat natuurlijk niet zeggen dat dat de enige variabele is en dat een bepaalde hoeveelheid alcohol drinken je langer doet leven.
Maar in de krant zie je dan wel in vette letters: DRINKERS LEVEN LANGER.
Dan gaan mensen dus denken dat het alléén daar aan ligt. Ik denk dat een ondervoede zwerver die te veel drinkt bv. sneller zal sterven dan een bankdirecteur die te veel drinkt. Gewoon omdat die laatste waarschijnlijk op andere vlakken gezonder leeft, betere gezondheidszorg heeft, enzovoort.
Ik weet niet of dat voor "de meeste vrouwen" geldt. Hier op FOK! denk ik dat de meeste vrouwen er wel van houden.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:09 schreef Krantenman het volgende:
Trouwens, een opmerkelijke trend bij mannen is dat borsthaar "not done" blijkt geworden te zijn geworden voor de meeste vrouwen, terwijl het bv. in de jaren zeventig juist nog gold als sexy.
Oh, maar de VS is echt niet zo'n liberaal (in economische zin) land als wordt voorgesteld. De overheid heeft een flinke greep op het leven daar.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
Weet niet of het met subsidies te maken heeft hoor, veel van die onderzoeken komen ook uit de VS.
Wat is er mis met borsthaar?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:09 schreef Krantenman het volgende:
Trouwens, een opmerkelijke trend bij mannen is dat borsthaar "not done" blijkt geworden te zijn geworden voor de meeste vrouwen, terwijl het bv. in de jaren zeventig juist nog gold als sexy.
Sowieso vind ik de ontharingsmaffia nogal doorgeslagen. Alsof haar vies en onhygiënisch is. De eerste man die met gewaxte benen en borst mijn bed instapt, ligt er weer net zo snel naast.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik weet niet of dat voor "de meeste vrouwen" geldt. Hier op FOK! denk ik dat de meeste vrouwen er wel van houden.
Dit zou jij dus afwijzen?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is er mis met borsthaar?
In de jaren zeventig was een weelderige bos schaamhaar geen probleem, maar borsthaar is toch niet not-done? Ja, het moet geen tapijt zijn, maar een beetje haar is niks mis mee.
Ik ken genoeg vrouwen die het nog steeds mooi vinden...en er zelfs opgewonden van worden.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:09 schreef Krantenman het volgende:
Behalve als ie aan wielrennen doet ofzo, dan snap ik het wel.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de ontharingsmaffia nogal doorgeslagen. Alsof haar vies en onhygiënisch is. De eerste man die met gewaxte benen en borst mijn bed instapt, ligt er weer net zo snel naast.
Ik vind een vrouw met okselhaar geen gezicht nee. En liefst een helemaal kaal poesje. Maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de ontharingsmaffia nogal doorgeslagen. Alsof haar vies en onhygiënisch is. De eerste man die met gewaxte benen en borst mijn bed instapt, ligt er weer net zo snel naast.
Ja okay, dan is het functioneel.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
Behalve als ie aan wielrennen doet ofzo, dan snap ik het wel.
He getsie, hij heeft een kuifje. Dat heeft m'n zoontje ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit zou jij dus afwijzen?![]()
[ afbeelding ]
Okselhaar en een hele pussy-bush vind ik ook niks bij vrouwen. Helemaal kaal vind ik het ook niet helemaal, doet zo kinderkutje aanquote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind een vrouw met okselhaar geen gezicht nee. En liefst een helemaal kaal poesje. Maar dat is persoonlijk.
Mannen die hun benen scheren, kom op zeg. Gadverdamme.
Mijn baard en ballen en meer niet.
De vrouwen waar ik op val hebben geen kinderlichaampjes (zijn wat molliger, al begrijp ik van anderen dat vrijwel alle kinderen dat nu zijnquote:Op woensdag 1 september 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okselhaar en een hele pussy-bush vind ik ook niks bij vrouwen. Helemaal kaal vind ik het ook niet helemaal, doet zo kinderkutje aan.
Een beetje getrimd schaamhaar bij mannen vind ik prima, maar ook daar is wat mij betreft less zeker niet more.
Nee, dit meen je niet,quote:Op woensdag 1 september 2010 11:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
He getsie, hij heeft een kuifje. Dat heeft m'n zoontje ook.
maat 38/40 is NIET dik. Tenzij je 1.55 bent maar daar ga ik niet vanuit.quote:Op woensdag 1 september 2010 01:58 schreef snakelady het volgende:
klopt wel enigszins, wat ik merk is dat oudere mannen mij een geweldig figuur vinden hebben ( heb flinke billen en boezem, ben wat voller, maat 38/40)
Terwijl jongere mannen mij te dik vinden, of zoals het tegenwoordig heet, ik ben vadsig.![]()
Nou heb ik een leuke man die in de eerste categorie valt dus maakt het mij verders niet uit maar kan me wel voorstellen dat het voor de wat jongere meiden best vervelend is als ze als dik worden gezien terwijl ze eigenlijk een gewoon figuurtje hebben.
Maar ach, uiteindelijk vinden de meeste toch wel iemand die bij ze past dus wat maakt het uit, er zijn zoveel smaken in de wereld.
Sorry hoor maar welke "meeste vrouwen" heb jij precies geinterviewd? Ik heb nog van niemand in mijn vriendenkring gehoord dat ze een voorkeur hebben voor geschoren borsthaar.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:09 schreef Krantenman het volgende:
maar rughaar hebben ze vast wel eens over gepraatquote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sorry hoor maar welke "meeste vrouwen" heb jij precies geinterviewd? Ik heb nog van niemand in mijn vriendenkring gehoord dat ze een voorkeur hebben voor geschoren borsthaar.
Hij heeft voor mij een te hoog 'gay' gehalte.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dit meen je niet,
Hunks afwijzen op ..... een kuifje??![]()
Niks mis met kuifjes trouwens.
Mwoa. Vrouwen maken er meer een issue van inderdaad, maar ik doe geen kameroliefantjes.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:26 schreef SeLang het volgende:
Schoonheidsidealen zijn een typisch vrouwen ding. Mannen maakt het allemaal geen fuck uit.
Ok, dat is zeker zo. Te weinig puur natuur. Maar dat ligt niet aan het kuifje hoop ikquote:Op woensdag 1 september 2010 11:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft voor mij een te hoog 'gay' gehalte.
Beetje een 'Ronaldo'-type, wat vaak en lang voor de spiegel staat.
niks mis meequote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel een enorme gay foto.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij vond molliger beter in bed, maar slank/dun mooier om te zien dacht ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt?
Liever wat molliger dan te dun dus.
dat vind ik ook iigquote:Op woensdag 1 september 2010 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vond molliger beter in bed, maar slank/dun mooier om te zien dacht ik.
Dat zei je toen.
Nee, ik vind dun zeker niet mooi om te zien.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij vond molliger beter in bed, maar slank/dun mooier om te zien dacht ik.
Dat zei je toen.
Ik ben 1.63, dus niet zo heel groot.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
maat 38/40 is NIET dik. Tenzij je 1.55 bent maar daar ga ik niet vanuit.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:14 schreef mymoodfentje het volgende:
jullie vrouwen moeten toch telkens een nieuw ideaal worden voorgehouden, dalijk stoppen jullie met al die onzin kopen
Oh nee hoor, het ging ook over haarkleur, huidskleur, borsthaar,...quote:Op woensdag 1 september 2010 14:39 schreef VonHinten het volgende:
Kennelijk draait het schoonheidsideaal alleen maar om gewicht, aangezien er 5 pagina's volgeluld worden over de definitie van dik en mollig.
Ja, de vroegrijpe dames zijn vaak ook vroeg rot.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
sowieso veranderen schoonheidsidealen... genoeg meisej waarmee ik in de klas heb gezet die ik vroeger helemaal te wauw vond en als ik die foto's terugkijk allesbehalve...
Ja dat heb ik nu ook als ik nu foto's zie van 12 jarige meisjes. Gek eigenlijjkquote:Op woensdag 1 september 2010 15:01 schreef MikeyMo het volgende:
sowieso veranderen schoonheidsidealen... genoeg meisej waarmee ik in de klas heb gezet die ik vroeger helemaal te wauw vond en als ik die foto's terugkijk allesbehalve...
Ah, verkeerd gelezen. Dezelfde foto's teruggekeken dus, en niet foto's van hoe ze er nu uitzien.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu ook als ik nu foto's zie van 12 jarige meisjes. Gek eigenlijjk
Maar wel om bevestiging vragen op een internetsite. Bij deze de bevestiging: ik vind je ook niet vadsig en ik beschouw mezelf toch als een behoorlijke gewichtsnazi.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef snakelady het volgende:
Gelukkig zal ik er geen minderwaardigheidscomplex van krijgen.
Als ik dat wilde had ik wel sexy foto's en het daar voor bedoelde topic geplaatst, daar geven ze iedereen complimenten. ( niks mis mee overigens)quote:Op woensdag 1 september 2010 15:14 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Maar wel om bevestiging vragen op een internetsite. Bij deze de bevestiging: ik vind je ook niet vadsig en ik beschouw mezelf toch als een behoorlijke gewichtsnazi.
Zie bovenstaande.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ach kom op Snalelady, ook voor het plaatsen van die foto van jezelf wist je best wel dat je helemaal niet vadsig bent. Maar het is gewoon leuk om dat nog even te horen, niet?
Is dat je ma trouwens, naast je op de foto?
nee als je zo gaat redeneren dan is de lijst nog langerquote:Op woensdag 1 september 2010 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, de vroegrijpe dames zijn vaak ook vroeg rot.
Inderdaad zeg, want vind ik dat smerig. Misschien raar om dat smerig te vinden, maar mannen horen haar te hebben! Borsthaar vind ik zelfs opwindend bij een man, uiteraard binnen normale proporties.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook wel begrijpelijk, want de meeste mensen zijn op jongere leeftijd ook dunner en dat is dan je referentiekader. Na hun dertigste beginnen veel mensen een beetje uit te dijen/bierbuikje of zwembandjes te ontwikkelen.quote:Op woensdag 1 september 2010 16:54 schreef snakelady het volgende:
Maar wat ik al eerder schreef, voornamelijk de jonge mannen vinden het dik en de wat oudere wat voller of gewoon.
Dus het is ook leeftijdsgebonden.
Dat ook inderdaad maar denk toch ook dat vroeger juist brede heupen en grote borsten als ideaal werd gezien.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:02 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Is ook wel begrijpelijk, want de meeste mensen zijn op jongere leeftijd ook dunner en dat is dan je referentiekader. Na hun dertigste beginnen veel mensen een beetje uit te dijen/bierbuikje of zwembandjes te ontwikkelen.
wat heeft je moeder een leuk roze shirtje aanquote:Op woensdag 1 september 2010 16:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zie bovenstaande.
En dat is mijn moeder inderdaad en mijn 2 dochtertjes.
volgens mij niet hoor. kijk nu eens naar die kim karadashian. ik weet dat veel jongens haar lijf geil vinden. brede heupen en grote borsten worden volgens mij door mannen van alle generaties vaak wel lekker gevonden. die meisjes die op de catwalk lopen worden volgens mij door de meeste echt niet begeerd.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad maar denk toch ook dat vroeger juist brede heupen en grote borsten als ideaal werd gezien.
De jongens die dus vroeger stiekem in een boekje keken zagen alleen maar dat soort vrouwen.
Daarna werd het steeds slanker en meer petit, dus de jongens van die generatie zullen daar meer voor voelen.
Denk namelijk dat smaak ook erg cultuurgebonden is.
gelukkig niet nee, de meeste vind ik ziekelijk dunquote:Op woensdag 1 september 2010 19:15 schreef A-noniem het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor. kijk nu eens naar die kim karadashian. ik weet dat veel jongens haar lijf geil vinden. brede heupen en grote borsten worden volgens mij door mannen van alle generaties vaak wel lekker gevonden. die meisjes die op de catwalk lopen worden volgens mij door de meeste echt niet begeerd.
Zijn volle dijen en volle borsten ook niet een teken van vruchtbaarheid? Waardoor de man onbewust wordt aangetrokken?quote:Op woensdag 1 september 2010 19:15 schreef A-noniem het volgende:
[..]
volgens mij niet hoor. kijk nu eens naar die kim karadashian. ik weet dat veel jongens haar lijf geil vinden. brede heupen en grote borsten worden volgens mij door mannen van alle generaties vaak wel lekker gevonden. die meisjes die op de catwalk lopen worden volgens mij door de meeste echt niet begeerd.
dat zou heel goed kunnen. het heet niet voor niets ''vrouwelijke'' rondingen. rondingen maken een vrouw vrouwelijk. als een vrouw zo plat is als een lat maakt haar dat voor de meeste mannen dus echt niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zijn volle dijen en volle borsten ook niet een teken van vruchtbaarheid? Waardoor de man onbewust wordt aangetrokken?
Wat ik al zei. Een vrouw moet gezondheid en vruchtbaarheid uitstralen. Klaar.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:08 schreef dnzl het volgende:
Volgens mij wordt hier schoonheidsideaal gemixed met 'modebeeld' of 'mediapropaganda'. Instinctief vinden wij mannen de wulpse (en dus - waarschijnlijk - vruchtbare) vrouw geiler dan een magere chick.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Een vrouw moet gezondheid en vruchtbaarheid uitstralen. Klaar.
They have no souls.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:27 schreef Bonzai. het volgende:
Inderdaad TS, dat verandert voortdurend.
En zoals je al aangaf, zijn het nu de zuiderse types (zoals jij) die in de smaak vallen. Maar let op: profiteer er van nu het nog kan, zet je mossel de komende weken maar wijd open, want ik heb gehoord dat de gingers next zijn, en dan maken getinte meisjes als jij natuurlijk geen schijn van kans meer
Dat is heel leuk om te horen, want ik heb zelf een partij borsthaar.quote:Op woensdag 1 september 2010 17:23 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, want vind ik dat smerig. Misschien raar om dat smerig te vinden, maar mannen horen haar te hebben! Borsthaar vind ik zelfs opwindend bij een man, uiteraard binnen normale proporties.
Vind een beetje borsthaar helemaal niet vies. Is toch menselijk en mannelijk.quote:Op vrijdag 3 september 2010 02:38 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dat is heel leuk om te horen, want ik heb zelf een partij borsthaar.
Maar kijk nu eens naar de reclame voor bv. mannenondergoed, aftershave, zelfs gewoon beddengoed zoals matrassen? Het zijn altijd gespierde mannen met een borstkas zonder haar die op de foto staan. Of niet dan? (Het ging hier immers over het schoonheidsideaal...)
Blijkbaar is er toch een behoorlijk groot deel van de bevolking die denkt dat borsthaar vies is (en hetzelfde geldt voor schaamhaar, of dat nu mannelijk of vrouwelijk is)
Bij vrouwen vind ik dat helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:55 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Vind een beetje borsthaar helemaal niet vies. Is toch menselijk en mannelijk.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:56 schreef Cue_ het volgende:
Doe mij maar een man zonder borsthaar
Hoe minder hoe beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |